Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

+26
Bliss
Lynn_
L!ND@
luenca
_Lacey_
M@niek
Bet Weter
Cupcake
Blair
Rush
Lavendel
Marin
Rovine
Sweety
Suus
Susan
TGR
Paper Crown
Silver
SarahKey
Caresses
Antibes
Mamsie
Supertalentje
Lejow
Lady4
30 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 23:52

Ik ben jaloers op mensen die een huis met een tuintje hebben, zonder alle trappen. Die gewoon makkelijk de deur uit kunnen met een kinderwagen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 23:57

ProudMama schreef:Ik ben jaloers op mensen die een huis met een tuintje hebben, zonder alle trappen. Die gewoon makkelijk de deur uit kunnen met een kinderwagen.
Ja, echte respect voor jullie. Hebben jullie verhuisplannen? Dacht je vooraf dat het makkelijker zou gaan als dat nu blijkt?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 0:00

Smikkell schreef:
ProudMama schreef:Ik ben jaloers op mensen die een huis met een tuintje hebben, zonder alle trappen. Die gewoon makkelijk de deur uit kunnen met een kinderwagen.
Ja, echte respect voor jullie. Hebben jullie verhuisplannen? Dacht je vooraf dat het makkelijker zou gaan als dat nu blijkt?
Ik dacht dat ik er minder moeite mee zou hebben om binnen te zitten omdat ik de laatste tijd al de deur niet meer uit kon/ mocht. Maar dat valt heel erg tegen!
Verhuizen moet ik nu echt niet aan denken, zou niet weten waar ik het geld, de tijd en de energie vandaag moet halen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 0:02

Ik ben jaloers op forummers die gaan trouwen. Ik wil ook trouwen Sad

Ik wil überhaupt een vent, laten we daarmee beginnen....

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 12 aug 2011 - 1:16

Maura schreef:Eigenlijk niemand.

Er zijn voldoende meiden die iets hebben wat ik niet heb. Soms hebben ze hun gewicht mee, dan weer hun uiterlijk, dan hun mooie scherpe tong, dan hun financien, hun leuke vriendje etc.. Maar ik ben niet jaloers/benijd ze niet.

+1

Laatst aangepast door Babydoll op vr 12 aug 2011 - 1:22; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:19

Op geen enkele forumster.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:20

Echt, ZO mee eens! 6 trappen op en af + 13 kilo zwaar wegende peuter + boodschappen is een hel Sad I feel you!

Gast
Gast

Bericht  Cupcake vr 12 aug 2011 - 1:25

Qua forumster ben ik op niemand jaloers. Ieder heeft zijn eigen geluks momenten maar ook eigen vervelende gebeurtenissen.

Ik heb wel zo nu en dan dat iets me steekt en soms pijn doet en dat is als ik kinderen van 2 jaar zie lopen, spelen en kletsen.
Mijn kleintje heeft al een onstuimige 2 jaar achter de rug met de nodige vervelende onderzoeken.
Hij gaat waarschijnlijk nooit lopen en of praten en dat is soms best frustrerend.
Van de rest van de wereld krijg je constant rare opmerkingen en de opmerking dat ik zijn handicap moet accepteren.
Ik probeer het ook wel maar als moeder accepteer je het denk ik nooit 100% omdat je dit je kindje niet heb gegund.
Al met al is mijn kleintje gelukkig en zou ik hem nooit meer willen missen, maar de rest van ons leven zullen we ons moeten aanpassen en moeten accepteren
dat bij ons niet alles vanzelfsprekend is en we ook bepaalde dingen niet kunnen doen.
Hij zal niet naar een gewone school gaan en waarschijnlijk geen gezin krijgen.

Als hij weer eens een vervelend pijnlijk onderzoek krijgt breekt mijn hart telkens weer en er staat hem nog heel veel te wachten!

Als ik dan bij een babyprogramma een meisje van 19 hoor zeggen dat ze maar even een kindje neemt omdat ze geen familie meer heeft denk ik: Potverdikkie je praat alsof
je "even" een babyborn bij de Bart Smit gaat kopen! ( <- jaloerse reactie Rolling Eyes )

Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:26

Cupcake, wat erg voor je..

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 12 aug 2011 - 1:27

Wat heftig Cupcake.. Hoe kan het dat je zoontje waarschijnlijk nooit gaat lopen of praten?

Wat betreft je laatste opmerking, ik weet niet of dat 'jaloezie' is. Mijn nekharen gaan ook overeind staan van zulke naïeve opmerkingen en ik heb bij voorbaat al medelijden met het kindje.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Blair vr 12 aug 2011 - 1:27

Storm & PM; Wij zien wel altijd tegen het werk in de tuin op hoor. Verder is het inderdaad wel fijn als je gewoon een eengezinswoning hebt. (heb in hetzelfde schuitje gezeten, 3.5 jaar gewacht, maar we zijn wel beloond, vertrouw daarop!!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:28

Jeetje cucake wat erg !! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:28

Cupcake, wat heftig. Wat heeft je kindje?

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 12 aug 2011 - 1:29

Dat is inderdaad heftig, Cupcake!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:29

Babydoll schreef:Storm & PM; Wij zien wel altijd tegen het werk in de tuin op hoor. Verder is het inderdaad wel fijn als je gewoon een eengezinswoning hebt. (heb in hetzelfde schuitje gezeten, 3.5 jaar gewacht, maar we zijn wel beloond, vertrouw daarop!!
Ik wacht nu ongeveer 3 jaar, en we hebben nog geen uitzicht op een huisje...echt waar, ik ben het waar ik woon zo onwijs beu.

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 12 aug 2011 - 1:33

Storm schreef:
Babydoll schreef:Storm & PM; Wij zien wel altijd tegen het werk in de tuin op hoor. Verder is het inderdaad wel fijn als je gewoon een eengezinswoning hebt. (heb in hetzelfde schuitje gezeten, 3.5 jaar gewacht, maar we zijn wel beloond, vertrouw daarop!!
Ik wacht nu ongeveer 3 jaar, en we hebben nog geen uitzicht op een huisje...echt waar, ik ben het waar ik woon zo onwijs beu.

Toen ik het eenmaal zat was en me erbij neergelegd had, kregen we dit aanbod, in de wijk waar we wilden, zelfs de stráát. Het kan zo van een op andere moment raak zijn. Ons appartement zat toen op 1e verdieping, dus dat was ideaal, alleen was het zo ongelofelijk klein. Ga echt voor je duimen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 1:34

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:28; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:37

Babydoll schreef:
Storm schreef:

Toen ik het eenmaal zat was en me erbij neergelegd had, kregen we dit aanbod, in de wijk waar we wilden, zelfs de stráát. Het kan zo van een op andere moment raak zijn. Ons appartement zat toen op 1e verdieping, dus dat was ideaal, alleen was het zo ongelofelijk klein. Ga echt voor je duimen.
Ik loot nu mee bij de woningbouw, er worden woningen 'verloot'. Maar vaak zit er weinig soeps bij. Lief dat je wilt duimen, dankjewel smile

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 12 aug 2011 - 1:41

Storm schreef:
Babydoll schreef:
Storm schreef:

Ik loot nu mee bij de woningbouw, er worden woningen 'verloot'. Maar vaak zit er weinig soeps bij. Lief dat je wilt duimen, dankjewel smile

Hoe gaat dat in zijn werk? Hier sta je gewoon op een lijst en moet je zelf ook woningen aanklikken waar je graag in zou willen wonen. We mochten niet reageren op flats en appartementen, als je met zijn 3 (of meer) bent heb je daar dan geen 'recht' meer op.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:45

Ik ben op niemand jaloers. Sowieso ben ik in jaren tijd alleen jaloers geweest op zwangere vrouwen toen ik moeilijk zwanger kon worden. Op andere vlakken heb ik het ook wel moeilijker (gehad) dan een gemiddeld ander, maar die dingen lokken gelukkig geen jaloezie uit bij mij.

Gast
Gast

Bericht  Cupcake vr 12 aug 2011 - 1:49

Lady4 schreef:Wat heftig Cupcake.. Hoe kan het dat je zoontje waarschijnlijk nooit gaat lopen of praten?

Wat betreft je laatste opmerking, ik weet niet of dat 'jaloezie' is. Mijn nekharen gaan ook overeind staan van zulke naïeve opmerkingen en ik heb bij voorbaat al medelijden met het kindje.

Wisten we maar hoe het kwam! Hij is iig paar weken eerder met spoedkeizersnede gehaald wegens zuurstofgebrek, het ging niet meer goed met hem en mij.
Hij heeft een mega-achterstand en je kunt hem vergelijken met een kindje van 7/8 maanden qua gewicht en lengte alleen doen die kindjes lichamelijk meer dan mijn kleintje.
Hij kan omrollen en thats it! Hij is nog volledig afhankelijk en kan niks zelfstandig.
We lopen ziekenhuis in en uit en diverse ziekenhuizen in nederland hebben hem besproken maar WAT er nu precies is kan niemand me vertellen.
Hij krijgt het ene vervelende onderzoek na het andere oa: MRI's ,chromosomenonderzoek, hersenonderzoeken, gehooronderzoeken, spieronderzoeken, op allerlei gekke plekken wordt bloedgeprikt.

De chromosomen zijn normaal, hij had dus als gezond kind geboren moeten worden.

Verder krijgt hij therapieen en het slokt een hoop tijd en energie bij mij op. Heb alles al die tijd opgekropt en ingeslikt en nu hij ouder wordt wordt het besef en de confrontatie door vergelijkingen met andere kids van die leeftijd steeds groter. Ben op dit moment even "helemaal op" en kan de dingen niet zo heel goed verwerken merk ik.

Over die opmerkingen kan ik je nog een noemen:

Werkte met iemand samen die zwanger was en rookte als een ketter.
Heeft ze hele zwangerschap door gedaan, toen ik haar ernaar vroeg zei ze:
Mijn vriendin rookte ook en was gestopt en kindje had allerlei achterstanden, bij de 2e rookte ze door en dat kindje was gezond dus dan rook ik ook maar door!
Het enige wat kan gebeuren is dat het kindje wat kleiner is, maar dan doet het ook minder pijn bij het bevallen!

GRRR ik was om op te vreten... Vooral als je tijdens zwangerschap overal op hebt gelet en niet drinkt en rookt!
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:08

Wat naar voor je Cupcake en wat een stomme opmerking, het is alleen geluk geweest dat dat kindje niet met een slechte start is geboren.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 3:01

Storm schreef:
Wij hebben een koophuis, maar een huis met een tuin kost weer zoveel meer, en dat kunnen we gewoon niet ophoesten. En ons huis is nog niet eens af qua verbouwen, zonde om het nu in de verkoop te zetten.
Hebben een super huis, grote woonkamer + keuken, lekkere badkamer met bad, 2 wc's, 3 slaapkamers en een ruime zolder. 2 balkons.
Lokatie is ideaal, scholen, CS, centrum, supermarkt zijn allemaal op loopafstand.
Alleen dus geen tuin en een trap voor de deur en trap naar woonverdieping. En dan 2x naar beneden met maxicosi, onderstel van de wagen uit de auto halen enz terwijl ik na het voeden nog 1,5 uur over heb tot de volgende ronde is gewoon niet haalbaar qua tijd en het gebrek aan energie wat ik heb.
Maar zodra er meer tijd tussen de voedingen gaat zitten word het vast beter, krijg ik vast meer energie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 3:03

Eigenlijk ben ik op iedereen jaloers die nog haar moeder heeft en onlangs geslaagd is voor een diploma. Ik had zo graag gewild dat mn moeder aanwezig was bij mijn diploma uitreiking. Dat was mijn doel en mijn allergrootste wens. Sad

Laatst aangepast door Bitterkoek_ op vr 12 aug 2011 - 3:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 3:03

@Cupcake: Jeetje ik wilde schrijven dat ik me kan voorstellen hoe je je nu voelt. Maar dat kan ik helemaal niet ! Zo te lezen word je weer met je neus op de feiten gedrukt hoe blij je mag zijn wanneer je een gezond kind hebt.
En die opmerking gaat dan idd nog eens extra door merg en been !

Ik wil je veel sterkte wensen !

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: