Op welke forummer ben jij 'jaloers'?
+26
Bliss
Lynn_
L!ND@
luenca
_Lacey_
M@niek
Bet Weter
Cupcake
Blair
Rush
Lavendel
Marin
Rovine
Sweety
Suus
Susan
TGR
Paper Crown
Silver
SarahKey
Caresses
Antibes
Mamsie
Supertalentje
Lejow
Lady4
30 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?
Storm schreef:Susan, wat ben jij toch een goede moeder.
+1
Ontopic: ik ben jaloers op meiden die makkelijk zwanger raken.
Gast- Gast
+1Youandi schreef:Ik ben jaloers op forumsters die zaken goed los kunnen laten en die niet te veel piekeren over dagelijkse dingen.
Gast- Gast
Ik ben jaloers op de zwangere meiden hier. Ik wil dat gekriebel in mijn buik ook wel weer voelen, al is daar nu niet het moment voor.
@ Tea-leaf Als het kon, gaf ik een stukje van mij aan jou. Ik gun je zo erg een kindje!
@ Tea-leaf Als het kon, gaf ik een stukje van mij aan jou. Ik gun je zo erg een kindje!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ben jij de Linda met lange blonde haren? Sorry, weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen :-).L!ND@ schreef:Ik ben jaloers op de zwangere meiden hier. Ik wil dat gekriebel in mijn buik ook wel weer voelen, al is daar nu niet het moment voor.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Razz_ schreef:+1Youandi schreef:Ik ben jaloers op forumsters die zaken goed los kunnen laten en die niet te veel piekeren over dagelijkse dingen.
+2 En op mensen die niet onzeker zijn en weten wat ze willen. Ik weet verdorie met 28 jaar nog steeds niet wat ik wil. Studeren en een andere baan zoeken, kindje, reizen. Soms word ik gek van mezelf. Ik durf de keuze niet te maken omdat ik bang ben dat we het financieel niet redden. Terwijl er meiden hier zijn het veel erger hebben en het met minder moeten doen, dan voel ik me weel stom en een aansteller. Een ding weet ik wel ben niet gelukkig zo. Ik wou dat ik deze dingen goed kon relativeren in plaatst daarvan maak ik van 1 mug 10 olifanten.
Suzan en Mama van 2 _ ik heb bewondering voor jullie. Ondanks de up en down met de kindjes weten jullie te relativeren en dat heb ik veel respect voor!
Gast- Gast
Goh Susan, ik wist helemaal niet dat er iets met Ezra aan de hand was (maar ik volg alle zwangerschaps- en kindertopics dan ook nooit), wat erg voor jullie! Ik duim voor jullie dat het goedkomt en hij je straks de oren van je hoofd kletst.
Cupcake, ik wens jou ook heel veel sterkte.
Ik heb geen kinderen, maar heb wel een gehandicapt broertje (gehad, hij is overleden) en nu ik deze verhalen hier lees, komt dit allemaal weer een beetje terug. Zit hier nu ook gewoon te janken. Ook al was ik nog een kind toen, ik heb die onzekerheid en eindeloze ziekenhuisbezoeken en onderzoeken ook van dichtbij meegemaakt en dat gun je niemand. Daarom even een voor alle moeders hier waarbij het niet vlekkeloos verloopt allemaal!
En even ontopic: echt jaloers ben ik niet snel, maar als ik dan toch iets moet noemen, dan zijn het de meiden met een slank figuur en een leuke vriend.
Cupcake, ik wens jou ook heel veel sterkte.
Ik heb geen kinderen, maar heb wel een gehandicapt broertje (gehad, hij is overleden) en nu ik deze verhalen hier lees, komt dit allemaal weer een beetje terug. Zit hier nu ook gewoon te janken. Ook al was ik nog een kind toen, ik heb die onzekerheid en eindeloze ziekenhuisbezoeken en onderzoeken ook van dichtbij meegemaakt en dat gun je niemand. Daarom even een voor alle moeders hier waarbij het niet vlekkeloos verloopt allemaal!
En even ontopic: echt jaloers ben ik niet snel, maar als ik dan toch iets moet noemen, dan zijn het de meiden met een slank figuur en een leuke vriend.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:
+1! die was ik vergeten maargoed daar word hard aan gewerkt hier
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik ben jaloers op forummers, die precies weten wat ze willen, weten wat het doel is wat ze willen bereiken.
Die gelukkig en tevreden zijn met zichzelf!
Die gelukkig en tevreden zijn met zichzelf!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik word er hier juist vaak aan herrinert hoe leuk ik mn leven eigenlijk vind. Niet dat mijn leven perfect is, zeker niet, maar ik zou het ook niet drastisch anders willen.
Gast- Gast
Ik ben jaloers op meiden die een goede band met hun ouders hebben. Of althans 1 van de ouders ook al prima.
Verder kan ik om nog bepaalde dingen jaloers worden maar dat houd ik voor me ! Want ik ben van aard helemaal niet een jaloers type !
Verder kan ik om nog bepaalde dingen jaloers worden maar dat houd ik voor me ! Want ik ben van aard helemaal niet een jaloers type !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik ben jaloers op meiden die een goede band met hun ouders hebben. Of althans 1 van de ouders ook al prima.
Hier sluit ik me bij aan, en dan betrek ik ook gelijk de band met de schoonouders erbij
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
L!ND@ schreef:Ik ben jaloers op de zwangere meiden hier. Ik wil dat gekriebel in mijn buik ook wel weer voelen, al is daar nu niet het moment voor.
Wat lief! Ik hoop dat voor jou het moment er maar snel mag zijn dat je voor een tweede kan gaan.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Nee wacht, het meeste jaloers ben ik op mensen die het HEEL goed kunnen vinden met hun schoonmoeder!! JA!
Hahaha!!! Heb je haar nog aangesproken op haar gedrag?
Edit: heb inmiddels het antwoord al ergens anders gevonden. Sterkte met je trouw-ma
Laatst aangepast door Sorella op ma 15 aug 2011 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn antwoord; Op 2 CKC 2, gewoon omdat ze niet op de kleintjes hoeft te letten, heerlijk lijkt me dat!
Gast- Gast
Op de krullen van Jen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke forummer(s)..
» Aan welke forummer...
» Welke forummer..
» Welke forummer?
» Welke forummer...