Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

+26
Bliss
Lynn_
L!ND@
luenca
_Lacey_
M@niek
Bet Weter
Cupcake
Blair
Rush
Lavendel
Marin
Rovine
Sweety
Suus
Susan
TGR
Paper Crown
Silver
SarahKey
Caresses
Antibes
Mamsie
Supertalentje
Lejow
Lady4
30 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 6 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 22:26

Uhmm nee, dat is beetje ver weg haha.
Tenzij je heel erg van reizen houdt :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 6 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Suus do 11 aug 2011 - 22:27

Ik vind reizen best leuk, maar om nou 5 dagen in de week 6 uur per dag in een trein te zitten, gaat me toch iets te ver (en ben bang dat ze die reiskosten ook niet gaan vergoeden :P )
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 22:27

Suus schreef:
Lejow schreef:Rijswijk heeft er ook eentje! (of tenminste, had er vroeger eentje. Geen idee of die er nu nog zit eigenlijk..)
Maar dat is ongeveer even ver weg :P
Nee, ben gelijk op de site gaan kijken, want ik hou enorm van zulke winkels en ik kom wel eens in Den Haag. Had ik niet moeten doen natuurlijk, want ik zag gelijk een leuke vacature! Maar niet haalbaar vanuit Groningen natuurlijk...

Die vacature is inderdaad geweldig (heb ook even gespiekt haha). Zou er bijna voor in DH gaan wonen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Suus do 11 aug 2011 - 22:31

Minneke schreef:
Suus schreef:
Lejow schreef:Rijswijk heeft er ook eentje! (of tenminste, had er vroeger eentje. Geen idee of die er nu nog zit eigenlijk..)
Maar dat is ongeveer even ver weg :P
Nee, ben gelijk op de site gaan kijken, want ik hou enorm van zulke winkels en ik kom wel eens in Den Haag. Had ik niet moeten doen natuurlijk, want ik zag gelijk een leuke vacature! Maar niet haalbaar vanuit Groningen natuurlijk...

Die vacature is inderdaad geweldig (heb ook even gespiekt haha). Zou er bijna voor in DH gaan wonen Very Happy

Haha, ja he? Dat had ik ook al. Maar heb nu net zo'n mooi huisje in Groningen smile Ik vind dat ze ook zo'n winkel moeten openen in Groningen, Selexyz vind ik maar saai!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 22:33

Die in Rijswijk is failliet....En is ook iets heel anders dan 'de' Paagman in DH.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 11 aug 2011 - 22:34

Suzan en Stuiterbal hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  SarahKey do 11 aug 2011 - 22:43

James schreef:Hartstikke fijn voor je dat jij zo geweldig in het leven staat dan SarahKey.

Hoef je niet meteen zo sarcastisch te doen tjonge zeg Rolling Eyes

het lijkt me ook helemaal niets om overal maar jaloers over te zijn of negatief over te denken. Dan heb je helemaal geen leven meer.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 22:44

Weet je, natuurlijk zijn er kinderen die laat praten en bij wie het gewoon vanzelf goedkomt en dat kan bij Stuiterbal en Storm ook prima het geval zijn, maar het punt is dat je niet van tevoren weet hoe het gaat lopen. Als ik de garantie zou hebben dat Ezra met vier jaar gewoon zou praten dan zou ik het hooguit jammer vinden van de tussenliggende tijd waarin ik dus niet met hem heb kunnen praten, maar dan had ik wel veel meer rust gehad. Het is de onzekerheid en ook de wetenschap dat als het niet vanzelf losloopt, er meer nodig is om je kind aan het praten te krijgen en dán is het wel belangrijk dat je er op tijd bij bent.

Ik moet er niet aan denken dat ik nu pas voor het eerst de stappen zou nemen die ik nu twee jaar geleden al heb genomen. Als ik eraan denk hoeveel goede kansen Ezra dan was misgelopen dan ben ik heel blij dat we de stappen hebben gezet die we hebben gezet. Natuurlijk kun je later alsnog hulp krijgen, maar het is nogal een verschil of je al op de peuterleeftijd wordt gestimuleerd op de manier die bij jouw ontwikkeling past of pas als je vijf of zes bent, of nog later.

Daarom zou ik ouders die zich zorgen maken eigenlijk altijd aanraden om aan de bel te trekken, ongeacht hoeveel verhalen er zijn van kinderen die tot hun tweede/derde/vierde niets zeiden en toen opeens hele zinnen. Mocht dat met jouw kind gebeuren, dan kun je altijd alsnog overstappen naar een reguliere peuterspeelzaal, kinderdagverblijf of basisschool, ik denk dat dat stukken sneller gaat dan andersom. Voordat je zo ver in een hulpverleningstraject bent dat je kind op de juiste plek zit, met de juiste hulp, ben je soms zo alweer een jaar of langer verder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Marin do 11 aug 2011 - 22:45

Ik krijg over paar dagen te horen of ik daar bij die boekwinkel ben aangenomen! Ik heb daar een gesprek gehad voor in de k.inderboekwinkel! Hoop zoooo dat dat wat wordt, het is al jaren m'n droom winkel. Duimen jullie voor me?!

En idd die op de Fred is de enige echte. Familiebedrijf. De rest heeft er niets mee te maken. Ik hoop zoooo dat ik word aangenomen, zo leuk lijkt me dat, past echt bij me. En gesprek ging heel goed naar mijn idee!

Laatst aangepast door Joy_ op do 11 aug 2011 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 22:46

Joy_ schreef:Ik krijg over paar dagen te horen of ik daar bij die boekwinkel ben aangenomen! Ik heb daar een gesprek gehad voor in de k.inderboekwinkel! Hoop zoooo dat dat wat wordt, het is al jaren m'n droom winkel. Duimen jullie voor me?!

Welke winkel? Silvester?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 22:46

Ik begrijp je ook volledig hoor Susan en ik vind het juist heel erg goed, begrijp me niet verkeerd. Het is alleen meer uitzondering dan regel, en dan doel ik met name op Storm die nu ook bezorgd begint te raken.

Maar goed, ik heb zelf natuurlijk nog geen kinderen, dus wie weet hoe ik er ooit in sta. Ezra mag wel blij zijn met zo'n mama!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 22:46

zal duimen voor je joy smile

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 11 aug 2011 - 22:47

Joy_ schreef:Ik krijg over paar dagen te horen of ik daar bij die boekwinkel ben aangenomen! Ik heb daar een gesprek gehad voor in de k.inderboekwinkel! Hoop zoooo dat dat wat wordt, het is al jaren m'n droom winkel. Duimen jullie voor me?!
Wat leuk! Spannend hoor! Ik zal duimen voor je Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 22:47

Susan schreef:

Welke winkel? Silvester?

Nee, de winkel waar ik het net over had, op de Fred;)

Gast
Gast

Bericht  Marin do 11 aug 2011 - 22:47

Susan schreef:

Welke winkel? Silvester?

Nee die hier boven besproken wordt door Leaf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel do 11 aug 2011 - 22:48

_Leaf_ schreef:Hahaha ja is goed hoor! Ik woonde er eerst schuin tegenover, toen zat ik daar echt vaak. Zeker als ik weer weg moest zijn voor de huisbaas, lekker met gratis wifi chillen in het cafeetje...Mijn vriend heeft er ook nog 4 jaar gewerkt.

Ik rij er straks ook nog ff langs, ze hebben een groot aanbod van Engelse boeken want er wonen veel expats in de buurt, en mijn favoriete schrijfster heeft een nieuw boek uit I love you Nu woon ik vlakbij Selexyz, maar Selexyz vind ik stom. Paagman rules!

Is van de familie van een vriendin van mij! Zo leuk! Ze werkt er zelf trouwens ook.

Laatst aangepast door Lavendel op do 11 aug 2011 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  SarahKey do 11 aug 2011 - 22:49

Storm schreef:Susan, hug wat ben jij toch een goede moeder.

Dit vind ik ook. hug

En ik vind het goed van CKC2 dat ze niet meer uren werkt dan moet. Dat je ook geniet van het leven ipv alleen maar werken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 22:50

Oh ja, die winkel ken ik wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 22:54

Storm is niet nu pas bezorgd als ik even voor haar mag praten. In die tijd dat wij elkaar kennen hebben we het er al heel vaak samen over gehad en ook zij heeft al vanaf die tijd dat ze twijfelt aan M zijn taal ontwikkeling. Alleen hier nog niet eerder uitgesproken dus daarom komt het voor jullie hier over alsof ze zich nu zorgen gaat maken aan de hand van het verhaal van Susan en mijn verhaal.

Ik hoop nog steeds dat S gewoon dadelijk gaat praten want de kans zit er natuurlijk ook gewoon in. Ik denk dat wanneer ik zelf geen hoor afwijking had gehad... ik het nog een tijdje had aan gekeken. Maar omdat het erfelijk is wat ik heb EN S signalen vertoont wat mij zorgen baart... heb ik nu aan de bel getrokken. En begin sept zullen we zien of mijn zorgen terecht waren.

Gast
Gast

Bericht  Suus do 11 aug 2011 - 23:15

Wat leuk, Joy! Ik ben wel een beetje jaloers op je, zou daar ook graag werken! smile Maar ik duim voor je Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 11 aug 2011 - 23:18

Leaf haar haren, Mozzarella haar auto, Joy`s reiservaring, CKC haar geld :P

Ach, maar ik ben ook happy met korter haar, een minder hippe auto, mijn eenmalige vliegreis en een normaal salaris :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 23:20

Rush schreef:Leaf haar haren, Mozzarella haar auto, Joy`s reiservaring, CKC haar geld :P

Ach, maar ik ben ook happy met korter haar, een minder hippe auto, mijn eenmalige vliegreis en een normaal salaris :P

Wat lief:) Ik ben jaloers op jouw humor!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 23:21

_Leaf_ schreef:
Rush schreef:Leaf haar haren, Mozzarella haar auto, Joy`s reiservaring, CKC haar geld :P

Ik ben ook jaloers dat Leaf jouw humor niet heeft, Rush!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 23:24

Bazinga schreef:
_Leaf_ schreef:

Ik ben ook jaloers dat Leaf jouw humor niet heeft, Rush!

:face:

Gast
Gast

Bericht  Marin do 11 aug 2011 - 23:25

Ik ben jaloers op jouw stoerheid Rush, ik vind jou echt cool.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: