Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

+26
Bliss
Lynn_
L!ND@
luenca
_Lacey_
M@niek
Bet Weter
Cupcake
Blair
Rush
Lavendel
Marin
Rovine
Sweety
Suus
Susan
TGR
Paper Crown
Silver
SarahKey
Caresses
Antibes
Mamsie
Supertalentje
Lejow
Lady4
30 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? Empty Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Lady4 do 11 aug 2011 - 10:33

Misschien heeft het woord jaloers wat een te negatieve klank. Maar wie van de forummers benijd je, in wiens schoenen zou jij wel willen staan? En waarom?

Laatst aangepast door Lady4 op do 11 aug 2011 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 10:35

Ondanks dat ik er wel eens commentaar op heb gehad, ben ik 'jaloers' op het financiele gebeuren van CKC. En dan niet omdat ik graag schoenen wil kopen van 200 euro. Maar omdat het me heerlijk lijkt om nooit geldzorgen te hebben en eigenlijk alles te kunnen doen wat je graag zou willen doen.

Anderszijds zou ik CKC echt heel heeel heeeeeeeeeeeel graag wat vruchtbaarheid willen geven!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Lady4 do 11 aug 2011 - 10:40

Ik benijd, op een positieve manier, Jen wel een beetje. Ik vind haar een bloedmooie vrouw, ze staat heerlijk in het leven en is volgens mij zó gelukkig met haar vriend. Dat zou ik ook wel willen! Al sta ik zelf ook heerlijk in het leven.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 10:46

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:23; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Lady4 do 11 aug 2011 - 10:47

Het is ook meer bedoeld als jaloers in positieve zin.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 10:49

Eigenlijk niemand.

Er zijn voldoende meiden die iets hebben wat ik niet heb. Soms hebben ze hun gewicht mee, dan weer hun uiterlijk, dan hun mooie scherpe tong, dan hun financien, hun leuke vriendje etc.. Maar ik ben niet jaloers/benijd ze niet.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 10:50

Supertalentje schreef:Jeetje, wat een gegevensvraag... Ik zou het oprecht niet weten... Als ik dan iets moet zeggen dan zeg ik RYW en Susan. RYW omdat ik het ontzettend knap vind hoe ze het allemaal doet, studeren, kinderen, relatie, echt ongelooflijk en ik vind haar reacties altijd constructief maar eerlijk. Susan is gewoon een topper, waar ik bot en ongeduldig reageer is zij tactisch en met engelengeduld, ik zou dat graag ook zo goed willen kunnen.

Jaloers ben ik niet, ik zou graag wat geduldiger en tactischer willen zijn zonder het hoeven te verpakken en daar kan ik mensen hier best om benijden.

@Lejow: ik heb je weleens zien uithalen naar CKC en dan blijkt dat toch voort te komen uit jaloezie. Ik geloof niet dat zij nooit geldzorgen hebben of alles maar per direct kunnen doen waar zij zin in hebben, hun bankrekening heeft ook een bodem hoor.

Dat weet ik, maar ik ga echt kwijlen van de bedragen die zij noemde wat ze uit kan geven per maand smile Tuurlijk, overal is een bodem..
Heb ook geen zin om me te verdedigen, want ik bedoelde dit totaal niet negatief verder.
En ben niet jaloers, daarom heb ik het ook tussen haakjes geschreven, maar zo kunnen leven lijkt me fijn.
Net zoals ze laatst typte dat ze keihard aan het sparen zijn om met hun 45e met pensioen te gaan, das toch geweldig als je zo iets voor elkaar krijgt?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 10:52

Ik zou zo niet kunnen bedenken op wie ik 'jaloers'ben. Misschien een beetje op de zwangere dames omdat ik dat waarschijnlijk niet meer mee zal maken maar verder echt op niemand.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 10:53

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:23; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 10:55

Supertalentje schreef:Je hebt het aangepast, of niet? :P

Ik zou niet volledig in andermans schoenen willen staan, ieder huisje heeft zijn kruisje, toch?

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mamsie do 11 aug 2011 - 10:55

Geen eigenlijk, al zou ik wel al graag klaar zijn met mijn opleiding. ( waar ik in sept pas mee begin whahaa )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes do 11 aug 2011 - 10:56

Hmm, ik benijd de meiden met een mooi figuur en een leuke vriend. Wie dan, uhm bijv. Youandi, Leaf, diegene-waarvan-ik-nu-even-haar-forumnaam-kwijt-ben-maar-waar-ik-laatst-een-broodje-Singel404-mee-heb-gegeten, Jolie.

Maar dan verder graag gewoon mijn eigen hoofd en leven en ook niet HUN vriendjes, maar EEN leuk vriendje.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 11:01

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:03

Op je 45e met pensioen? Zou niet weten wat ik met al die vrije tijd erna moet doen..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:04

Dat is ook precies wat ik eigenlijk wilde zeggen, Supertalentje.

We kunnen wel jaloers zijn op een ander om de dingen die we niet hebben, maar wij hebben dingen die een ander dan weer niet heeft. Het heeft een wisselwerking. De reden waarom ik niet jaloers ben op een ander. Omdat ik niet weet wat een ander niet heeft. Kan me wel focussen op wat ik mis, maar daar heb ik alleen mezelf mee. smile

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 11:09

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:12

Supertalentje schreef:Nou Maura, ik zag jouw lijstje en ik heb alles mee als het aan jou ligt Laughing

Ik denk ook dat deze 'jaloersigheid' meer in jezelf zit dan in wat anderen om je heen hebben, als je je daar bij neer kunt leggen/kunt veranderen wat je niks vindt dan maakt het niet meer uit wat een ander heeft omdat je zelf gelukkig bent.

Nouhou, heb je een Ford Fiesta Sline? Nee? Nou, dan heb je nog niet alles. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:12

Supertalentje schreef:
Ik denk ook dat deze 'jaloersigheid' meer in jezelf zit dan in wat anderen om je heen hebben, als je je daar bij neer kunt leggen/kunt veranderen wat je niks vindt dan maakt het niet meer uit wat een ander heeft omdat je zelf gelukkig bent.

"Helaas" :P wel een +1

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 11:15

-

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 11 aug 2011 - 11:15

Maura schreef:
We kunnen wel jaloers zijn op een ander om de dingen die we niet hebben, maar wij hebben dingen die een ander dan weer niet heeft. Het heeft een wisselwerking. De reden waarom ik niet jaloers ben op een ander. Omdat ik niet weet wat een ander niet heeft.

Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat er namelijk ook mensen zijn die WEL alles hebben. Een fantastische liefde, een mooi huis, veel geld, leuke baan, prachtig uiterlijk, sociaal, vruchtbaar etc. etc.

Maar ik ben simpelweg wel tevreden met wat ik zelf heb eigenlijk.. smile Dus hoef ik daar niet naar te kijken en wens ik ze er vooral veel geluk mee.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:18

Antibes schreef:
Maura schreef:
We kunnen wel jaloers zijn op een ander om de dingen die we niet hebben, maar wij hebben dingen die een ander dan weer niet heeft. Het heeft een wisselwerking. De reden waarom ik niet jaloers ben op een ander. Omdat ik niet weet wat een ander niet heeft.

Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat er namelijk ook mensen zijn die WEL alles hebben. Een fantastische liefde, een mooi huis, veel geld, leuke baan, prachtig uiterlijk, sociaal, vruchtbaar etc. etc.

Maar ik ben simpelweg wel tevreden met wat ik zelf heb eigenlijk.. smile Dus hoef ik daar niet naar te kijken en wens ik ze er vooral veel geluk mee.

Dat zie ik persoonlijk niet zo. In mijn ogen heeft niet één persoon 'alles'. Het is echter persoonlijk. Wat ik niet mis, kan jij wel missen en zien in een ander en andersom. Daarin hoeven we niet gelijk te zijn.

En ik ben zeer zeker tevreden met wat ik heb. Maar ik meet mezelf niet aan een ander om mezelf gelukkig te zien. Want nogmaals, ze zullen echt niet alles hebben. Ook al zal het nog zo lijken. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:19

Supertalentje schreef:
Maura schreef:
Supertalentje schreef:Nou Maura, ik zag jouw lijstje en ik heb alles mee als het aan jou ligt Laughing

Nouhou, heb je een Ford Fiesta Sline? Nee? Nou, dan heb je nog niet alles. :P

Nou, die auto stond er ook niet tussen natuurlijk... Ik heb geen Ford Fiesta, ik heb wel een Fiat Punto Very Happy (liever 1 auto voor de deur, dan 10 in de lucht :P )

Hahahaha. Een nieuwe witte toevallig? Want dan kom je weer een beetje in de buurt. Maar edit voor mijn vorige post, een nieuwe ford fiesta sline. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:24

Nee, liever sowieso helemaal geen auto's in de lucht. En ook geen koeien.

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 11 aug 2011 - 11:25

Tjah, weet ik niet.. Alles is natuurlijk heel extreem. Maar je hebt altijd mensen die meer hebben dan jij en dat hoeft echt niet altijd op een ander vlak gecompenseerd te worden.

Mooie mensen zijn niet dommer, rijke mensen hebben niet meer stress, arme mensen hebben niet meer liefde. Je hebt nu eenmaal mensen die (even heel cru) lelijk, dom, ziek, arm, alleen en ongelukkig zijn. En je hebt ook mensen die rijk, mooi, succesvol, gezond en gelukkig zijn.

Ik hoef het niet eens te relativeren met "ik heb vast weer iets dat die persoon niet heeft", want dat hoeft niet zo te zijn en eigenlijk vind ik het ook helemaal niet nodig. Het is gewoon niet allemaal eerlijk verdeeld, that's life.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 11:29

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:25; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: