Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn

+12
Bet Weter
BJA
Jeanette
Miss-Rose
Sweety
Bay
Melis_je
Janelie
Antibes
Bliss
Lady4
Fayebella
16 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn - Pagina 2 Empty Re: Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn

Bericht  Fayebella ma 8 aug 2011 - 10:08

Bliss schreef: Het zou af en toe wel verdomd fijn zijn om eens wat meer bevestiging te krijgen, dat je wél leuk of de moeite waard bent bijvoorbeeld.

Juist, dat is het gevoel wat ik op dit moment ook echt wel mis.

Wat betreft de mannen ontmoeten, daar heb ik niet zoveel last van. Ik kom op genoeg plaatsen om iemand te ontmoeten en heb ook wel dates enzo, maar uiteindelijk wordt het nooit niks.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn - Pagina 2 Empty Re: Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn

Bericht  Bliss ma 8 aug 2011 - 10:10

Ik kom ook op genoeg plaatsen, ga graag uit, maar toch ontmoet ik bijna nooit een leuke vent.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 10:12

Eerder vandaag schreef ik dat ik de liefde wellicht verleerd was. Maar omdat we allemaal al heel erg lang single zijn, vraag ik me af of jullie de toekomst ook zo eng vinden. Niet in de zin van 'het alleen blijven', maar meer, denken jullie dat jullie nog samen met iemand kunnen leven, nu je eigenlijk zo onafhankelijk bent? Ik kan het niet goed uitleggen, sorry daarvoor, maar als ik denk aan liefde, dan denk ik dat ik dat eventueel nog wel kan, maar als ik dan verder denk, dan ben ik altijd bang dat ik mijn onafhankelijkjheid niet kan opgeven. Samenwonen beangstigd me bv al. Kennen jullie dat ook?

Gast
Gast

Bericht  Janelie ma 8 aug 2011 - 10:19

Heel herkenbaar. Gelukkig weet ik wel hoe het voelt om echt wederzijds verliefd te zijn, daarnaast maakt het dat ook weer extra lastig. Ik begin het steeds meer te missen en ook steeds meer te denken dat het voor mij niet weggelegd is ofzo. Gelukkig merk ik wel dat er wel mannen in mij geïnteresseerd zijn. Over het algemeen zijn ze met name geïnteresseerd in seks, dat schijn ik wel uit te stralen. laughcry Ik heb weleens een (normale!) vriend gevraagd waar het aan ligt, manier van doen/kijken/kleden/dansen etc, maar nee 'ik had dat gewoon'. Goed, beter dan dat je uitgemaakt wordt voor lelijke trol natuurlijk, maar dat is niet wat ik wil uitstralen. Daarnaast ben ik ook helemaal niet makkelijk met seks en er ook niet naar opzoek.

Ik ben juist opzoek naar een vriend, een lief maatje waar je lekker tegen aan kan hangen op de bank. Die er is als je 's morgens wakker word, die je belt als je niet lekker in je vel zit. I love you

Ik heb de afgelopen tijd best veel gedate nog. Er was 1 rode draad, één van de twee partijen zag het toch niet zitten. Soms was ik dat, soms was hij dat. Ik ben er ook zeker niet rauwig om als ik een jongen toch niet zo leuk vond en hij later wel een vriendin krijgt. Ik settle gewoon niet voor less. Misschien kom ik hier ooit op terug, maar nu nog niet. Ik hoop nog steeds die jongen te vinden waar ik gewoon smoorverliefd op ben en hij op mij.. I love you

Maar jullie gevoelens deel ik dus. Ik kan me soms heel eenzaam en alleen voelen. Op een leuke vriend na is dat alleen totale onzin.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Janelie ma 8 aug 2011 - 10:21

Maura schreef:Eerder vandaag schreef ik dat ik de liefde wellicht verleerd was. Maar omdat we allemaal al heel erg lang single zijn, vraag ik me af of jullie de toekomst ook zo eng vinden. Niet in de zin van 'het alleen blijven', maar meer, denken jullie dat jullie nog samen met iemand kunnen leven, nu je eigenlijk zo onafhankelijk bent? Ik kan het niet goed uitleggen, sorry daarvoor, maar als ik denk aan liefde, dan denk ik dat ik dat eventueel nog wel kan, maar als ik dan verder denk, dan ben ik altijd bang dat ik mijn onafhankelijkjheid niet kan opgeven. Samenwonen beangstigd me bv al. Kennen jullie dat ook?

Ik denk dat ik in het begin wel heel erg zou moeten wennen, maar ik kan me vrij goed aan een nieuwe situatie aanpassen. Ik zie er geen problemen in voor de toekomst.
Maar ik kan het me wel voorstellen, je hebt zooo ontzettend je eigen leven en daar komt hij dan opeens bij.

Ik ontmoet trouwens ook genoeg nieuwe mannen. smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Antibes ma 8 aug 2011 - 10:22

Janelie schreef:
Maura schreef:Eerder vandaag schreef ik dat ik de liefde wellicht verleerd was. Maar omdat we allemaal al heel erg lang single zijn, vraag ik me af of jullie de toekomst ook zo eng vinden. Niet in de zin van 'het alleen blijven', maar meer, denken jullie dat jullie nog samen met iemand kunnen leven, nu je eigenlijk zo onafhankelijk bent? Ik kan het niet goed uitleggen, sorry daarvoor, maar als ik denk aan liefde, dan denk ik dat ik dat eventueel nog wel kan, maar als ik dan verder denk, dan ben ik altijd bang dat ik mijn onafhankelijkjheid niet kan opgeven. Samenwonen beangstigd me bv al. Kennen jullie dat ook?

Ik denk dat ik in het begin wel heel erg zou moeten wennen, maar ik kan me vrij goed aan een nieuwe situatie aanpassen. Ik zie er geen problemen in voor de toekomst.

Ik ook niet, ondanks dat ik al 4 jaar alleen woon en er niet aan moet DENKEN om met een vriendin samen te wonen. Denk ik dat het met een vriend wel zal lukken. Mits we gewoon allebei ons eigen ding blijven doen en er op zijn minst één afzonderlijke slaapkamer is om me terug te trekken haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 10:29

Omdat er een man in mijn leven is die ik ontzettend graag mag en waarmee het bijzonder klikt, denk ik ver vooruit. Omdat zijn woning huur is en de mijn koop, kan ik niet zomaar zeggen dat ik naar hem kom. Hij kan wel zeggen dat hij naar mij komt, maar volgens mij maakt het ons dan beiden ongelukkig. Ow man, ik moet gewoon niet zover vooruit denken. Ik ben nog steeds single, het bevalt me wel en dit soort dingen zijn nog helemaal niet aan de orde. :P Maar mocht het ooit wel zover komen, dan wonen we de komende twee jaar nog niet samen. Trouwens, we zitten in het "voorarrest" gedeelte. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 10:34

Bliss schreef:Ik ben op zich niet verlegen en als iemand op mij afstapt kan ik daar ook leuk mee praten, maar zelf stap ik gewoon niet makkelijk op iemand af. Ik denk bij voorbaat al dat ze me toch niet leuk/interessant vinden, dus bespaar mezelf dan maar een blauwtje.

Dat is jammer. Ik denk dat je helemaal niet bezig moet zijn met 'oh hij ziet er leuk uit, ik zou graag met hem kletsen maar hij ziet me vast niet zitten dus laat maar'. Dat neemt al het spontane weg. En wat is er zo erg aan een blauwtje lopen? Mss heb je juist daardoor wel iemand misgelopen. Wat vind je erger? Ik weet wel wat ik kies Wink. En ik heb heus ook echt genoeg blauwtjes gelopen. Maar zelfs dat is niet erg. Een keer raakte ik met een jongen in gesprek, duidelijk vanuit mijn interesse in hem omdat ik hem zojuist mijn nummer had gegeven. Hij kwam dus naar me toe en vertelde dat hij een vriendin had maar het erg leuk vond wat ik had gedaan. We hebben de hele avond zitten kletsen over reizen. Supergezellig, zonder enige bijbedoeling. Ook prima Very Happy. Oh en ik heb ook weleens mannen meegemaakt die letterlijk hun neus voor me ophaalden... OMG haha! Die kan ik alleen maar uitlachen Very Happy. Laat je niet zo tegenhouden en voor je het weet zit je ook vol verhalen Wink. Maar als je jezelf bij voorbaat al niet leuk genoeg vindt... Dan ben je dat ook niet. (en even voor de duidelijkheid, ik weet dat je dat wel bent Wink)

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 8 aug 2011 - 10:36

Ik denk wel dat ik met een man kan samenwonen, maar (zeker in het begin van een relatie, voordat je samenwoont) vind ik het heel belangrijk dat hij zijn eigen leven heeft. Dat ik met gemak kan zeggen, vanavond ga ik met mijn vriendinnen wat doen en dat hij dan zegt, geen probleem ik moet nog naar de voetbalclub of iets dergelijks. Gewoon dat het niet gelijk samen hoeft.

@ maura, je moet inderdaad niet te ver vooruit kijken. Maar het stukje dat hij dan naar jou moet komen, dat snap ik even niet. Als jullie niet gelukkig kunnen worden in jouw koopwoning en wel in zijn huurwoning, zou ik zeggen. Ze je huis te koop. Nu loop ik even op de feiten vooruit he Wink
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 10:39

Fayebella schreef:@ maura, je moet inderdaad niet te ver vooruit kijken. Maar het stukje dat hij dan naar jou moet komen, dat snap ik even niet. Als jullie niet gelukkig kunnen worden in jouw koopwoning en wel in zijn huurwoning, zou ik zeggen. Ze je huis te koop. Nu loop ik even op de feiten vooruit he Wink

Klopt, maar er staan al vier te koop en de woningen raken we met hun huidige waarde niet aan de straatstenen kwijt. Achteraf is het van mij een enorm domme keuze geweest om te kopen, ondanks dat ik me hier zeer zeker wel thuis voel.

Ik moet me niet zo druk maken. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 8 aug 2011 - 10:40

Maura schreef:
Fayebella schreef:@ maura, je moet inderdaad niet te ver vooruit kijken. Maar het stukje dat hij dan naar jou moet komen, dat snap ik even niet. Als jullie niet gelukkig kunnen worden in jouw koopwoning en wel in zijn huurwoning, zou ik zeggen. Ze je huis te koop. Nu loop ik even op de feiten vooruit he Wink

Klopt, maar er staan al vier te koop en de woningen raken we met hun huidige waarde niet aan de straatstenen kwijt. Achteraf is het van mij een enorm domme keuze geweest om te kopen, ondanks dat ik me hier zeer zeker wel thuis voel.

Ik moet me niet zo druk maken. laughcry

Ahzo, maar dat is nog lang niet aan de orde. Ga eerst maar eens genieten van het feit dat er iemand is die jou wel leuk vindt!
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 10:48

Fayebella schreef:
Ahzo, maar dat is nog lang niet aan de orde. Ga eerst maar eens genieten van het feit dat er iemand is die jou wel leuk vindt!

Goede raad!

Trouwens, wat zoek jij in een man?

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 8 aug 2011 - 10:54

Maura schreef:
Trouwens, wat zoek jij in een man?

Hmm, tja het klinkt heel erg cliché maar ik zoek iemand met wie ik kan lachen, huilen en die mijn leven aanvult. Dus iemand waar ik mijn nerd-feitjes mee kan delen en die daar ook nog om kan lachen dat ik die stomme dingen allemaal weet.
Verder vind ik het ook erg belangrijk dat hij een eigen leven heeft en dat wij samen dingen doen, maar ook dingen alleen. Ik ben nogal gewend om alles te doen wat ik wil en dat moet ik ook kunnen in een relatie.

Verder vind ik het wel lastig om dat te omschrijven, het moet gewoon klikken. En ja dat is dan weer zo'n relatief begrip.

Wat zoek jij dan?
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 11:02

Degene die ik heb gevonden vindt dezelfde grapjes als mij leuk. Zo heb ik mijn badkamer opgepimpt en vroeg hem of hij foto's wilde zien van de verandering. (waarop hij in eerste instantie zei, neem ze even mee naar mij toe) Want de laatste keer dat hij mijn badkamer had gezien, was hij maar half af. Ik dacht dat hij de woorden verschrikkelijk zou vinden, maar daarentegen vroeg hij zich af waarom ik de woorden 'smile' en 'Relax' niet had omgedraaid. Toen ik hem uitlegde waarom niet, antwoorde hij:"Ok, we hebben hetzelfde effect voor ogen". Dat heb ik nodig. Iemand die mij kan zeggen dat ik wellicht iets verkeerd heb gezien, maar ook iemand die mijn visie kan waarderen. Samen praten, over alles en niets. Lachen om net alles en niets. Humor. Elkaar aanvullen, i.p.v. elkaar opvullen. Rust, niet meer bang zijn dat hij er met een ander vandoor gaat, maar mij goed genoeg vindt. En zo niet, dat hij er gewoon eerlijk over is.

Hij wilde bv nooit werken onder zijn maatstaven. Want hij is officieel afgestudeerd. Maar voor mij is hij aan het werk gegaan bij een baan die eigenlijk niet bij hem past. En nu ik hem zover heb, is hij ook gematigd enthousiast. Dat vind ik zo leuk aan hem. Proberen.

En andersom ook, hij wilde mij aan het lachen krijgen. Continu. En kreeg het voor elkaar. Hij vult me echt aan. Maar he, ik ben niet verliefd ofzo hoor. Wink

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 8 aug 2011 - 11:05

Nee hoor je bent helemaal niet verliefd, is ook niet van je post af te lezen Very Happy Very Happy

Maar fijn dat je iemand hebt gevonden die je dat kan geven en waar jij je ook fijn bij voelt. En helemaal super dat hij wel het werk probeerd, als het dan echt niks is, kan hij nog altijd wat anders gaan doen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 11:10

Hahaha. Het is gewoon een schat van een jongen. En dat te bedenken dat ik hem in eerste instantie gewoon verschrikkelijk vond. Ik mocht hem echt niet. Hij verteld nu nog weleens hoe hij destijds probeerde om contact met mij te krijgen, maar hoe ik hem continu duidelijk wist te maken dat hij uit mijn buurt moest blijven. :P

Maar nog steeds, ik ben niet verliefd ofzo. Ik check mijn telefoon ook niet om de tien minuten of ik een sms van hem heb gehad ofzo. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 8 aug 2011 - 11:12

Haha, nou dan heeft hij iig heel erg zijn best voor je gedaan. Enjoy!
Ik ga slapen, moet morgen weer werken.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 11:13

Me too! Slaap lekker! Ga ik ook doen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 18:16

Ik ben er ook wel klaar mee maar ik ben nog lang niet klaar om een man weer in mijn leven te laten. Ik geloof dat zolang ik daar niet klaar voor ben die ene leuke man zich ook niet aan zal dienen.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je ma 8 aug 2011 - 19:40

Antibes schreef:
Maar desondanks, vraag ik me af en toe tóch serieus af wat ik fout doe.

Ik vind het knap dat je je dat afvraagt. Heb je het weleens aan je omgeving gevraagd? Misschien is het wel iets heel simpels, grapjes die te bot overkomen bv. Of dat je te intimiderend bent als ze merken dat je heel intelligent bent. Maar er is best veel af te leren en er zijn zelfs cursussen voor en aan 'zoals je het bedoelt' overkomen bij anderen heb je heel je leven wat.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Bay ma 8 aug 2011 - 20:24

Antibes schreef:
Zusje schreef:Waarom zou je iets fout doen? Het kan toch gewoon zo zijn dat je over een tijd pas een ware liefde vindt? Het gewoon nu niet de tijd is? Moet er perse een reden te vinden zijn? Moet er perse iets mis zijn met iemand als hij vrijgezel is? Nee toch Very Happy.

Tjah, weet ik niet. Enerzijds niet, maar ik vind het toch wel raar als je ruim in de twintig bent en dan nog nooit een relatie gehad hebt.

Ik vind het wel raar dat er nog NOOIT een jongen verliefd is geweest op mij. Ik bedoel, als je nou zelf ook behoorlijk kieskeurig bent en ze bij bosjes afwijst ok, dan is het ook te begrijpen. Ik ken genoeg mensen die gewoon niet de juiste tegenkomen. Maar ik vind het wel serieus raar als NOOIT iemand je leuk vindt, ik heb een leuk hoofd, ben intelligent, niet verlegen. En toch heeft er nog nooit een jongen "moeite" voor mij gedaan. Gevoelsmatig klopt er ergens iets niet.

+1000
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Sweety ma 8 aug 2011 - 20:52

Ik mag misschien ook niet meepraten want ik ben sinds september vrijgezel. ( nou heb wel wat gehad met een jongen maar dat was meer omdat ik bang ben om alleen te zijn dus ik nam genoegen met hem ) Maar ik wil ook wel weer verliefd zijn en een vriendje hebben die voor mij gaat en ook mijn dromen deelt en ik die van hem. Iemand die me aan het lachen maakt, me een kroel geeft wanneer ik die nodig heb, waarbij ik helemaal mezelf kan zijn met mijn goede en slechte kanten... Tot op heden nog niet gevonden. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik ook niet op mannen afstap hoor. Hetzelfde als wat Bliss heeft heb ik ook wel beetje. Het idee dat ik toch niet de moeite waard ben en dat ze me toch niet leuk vinden. Hoop dat ik snel zo'n leuke jongen zal vinden..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Miss-Rose ma 8 aug 2011 - 21:09

Hoi ladies,
ik ben al vier jaar vrijgezel en ga straks uit huis.
Ik baal er soms wel van, andere kant kan ik nu ervaren hoe het is om alleen te wonen, met mezelf te leven.

Ik moet zeggen, ik ben sinds een tijd best happy, maar het kan altijd beter. Ik date nog niet actief, sta jaren op een dating site, heeft niets opgeleverd. ik zou best wel willen, maar dat is nu niet het belangrijkste. Dat is nu op eigen benen staan, gelukkig worden en genieten.

Ik loop ook vaaak blauwtjes, dat vind ik niet erg, het hoort erbij. Een keer vroeg ik een leuke gozer zn nummer, hij was getrouwd. Ik waardeerde zn eerlijkheid. Ik loop liever een blauwtje dan niets geprobeerd te hebben.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Jeanette ma 8 aug 2011 - 21:52

Oeh, wat is dit topic herkenbaar!!

Ik zou ook weer eens verliefd willen zijn en lekker tegen iemand aan willen kruipen. Ik ben nu 3,5 jaar vrijgezel en in die tussentijd wel behoorlijk wat dates/scharrels gehad, maar daar was altijd wel iets mee. laughcry De een benauwde me, de ander wilt gelijk trouwen enz. Wat Bliss zegt, herken ik mezelf helemaal in. Ik durf tijdens het stappen ook echt niet op iemand af te stappen. Ben daar ook echt veels te schijterig voor. En in Maure herken ik me ook wel. Ik zou echt wel een leuke vent tegen willen komen, maar aan de andere kant is het vrijgezelle leventje ook heerlijk. Beetje een dubio eigenlijk..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  BJA ma 8 aug 2011 - 22:26

Heel herkenbaar! Ook alweer ruim 8 jaar single en zie het niet snel gebeuren dat ik iemand ontmoet.
Heb de afgelopen periode weer een scharrel gehad, maar dat viel wéér tegen. Ben daar niet voor gemaakt denk ik.
Dan maar alleen en me zo goed mogelijk vermaken en gewoon voor mezelf gaan!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: