Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn
+12
Bet Weter
BJA
Jeanette
Miss-Rose
Sweety
Bay
Melis_je
Janelie
Antibes
Bliss
Lady4
Fayebella
16 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn
Bet Weter schreef:Nee natuurlijk niet. Wat heb ik daarmee te maken?Fayebella schreef:Bet Weter schreef:Blijkbaar ondersteunen anderen wel mijn standpunten. Gebrekkig inlevingsvermogen?Fayebella schreef:Maura schreef:Bet Weter schreef:Ik ken juist meer mannen die het wel fijn vinden om op een bepaald gebied heer en meester te zijn. Gun ze ook die kans, denk ik dan. Ik kan ook alles zelf. Zou niet weten wie dat anders voor me had gedaan al die jaren als vrijgezel en op kamers enzo. Maar als mijn vriend nu met een boormachine aankomt en hij krijgt hem niet direct aan de praat, dan laat ik hem dat zelf uitzoeken. Het is belangrijk dat je mannen hun eigen dingen laat doen. Als jij je constant overal mee bemoeit, omdat je wilt laten zien hoe zelfstandig je bent, ja logisch dat zo'n man dan voor de televisie gaat zitten. Die voelt zich niet nuttig.
Maar wie zegt dat iemand dat doet? Persoonlijk heb ik liever dat een man mijn schilderijen recht hangt, dan dat ik zelf ga lopen klooien. Als hij dan ook de boormachine pakt om het te doen, dan ben ik de laatste die het hem uit handen neemt. Dat we het kunnen, zegt niet per definitie dat we het ook willen doen. Maar er zijn mannen die een soort luiheid over zich heen hebben en het wel leuk vinden dat de vriendin het ook kan en het de vriendin ook gewoon laten doen, onder het mom van "Dat kun je heel goed zelf". En ik ben niet iemand die er tegen kan dat dingen niet gebeuren. En ik kan al helemaal niet tegen een manspersoon die dat laat gebeuren.
+1
Verder iemand nog een priveberichtje gehad n.a.v. dit topic????
Doel je nou op mijn opmerking van het privebericht?
Daarom vroeg ik het nog een keer na, jij hebt dat bericht iig niet gestuurd.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Ik weet niet of je het bewust doet of onbewust maar je berichten komen vaak kattig over. Misschien op een andere manier iets posten?Bet Weter schreef:whatever
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Of je account verwijderen zoals ik al eerder heb opgemerkt. Een aanwinst is het niet bepaald.Sweety schreef:Ik weet niet of je het bewust doet of onbewust maar je berichten komen vaak kattig over. Misschien op een andere manier iets posten?Bet Weter schreef:whatever
Gast- Gast
ik ben ook kattig, mag dat niet?
Bet Weter- Fluisteraar
Ik heb jou al enkele malen mensen bewust zien kwetsen dat is iets anders dan kattig.Bet Weter schreef:ik ben ook kattig, mag dat niet?
Gast- Gast
Zo ver ga ik niet. Als mensen gekwetst reageren is dat omdat ze snel op hun teentjes getrapt zijn, dat merk ik namelijk wel op dit forum. Iedereen voelt zich constant persoonlijk aangevallen en om het minste of geringste gekwetst. Dat zegt meer iets over de mensen zelf dan over mij.Francaise_ schreef:Ik heb jou al enkele malen mensen bewust zien kwetsen dat is iets anders dan kattig.Bet Weter schreef:ik ben ook kattig, mag dat niet?
Bet Weter- Fluisteraar
Van mij wel maar het maakt je er niet leuker op.Bet Weter schreef:ik ben ook kattig, mag dat niet?
Sweety- Ratel
moet je altijd leuk zijn dan?Sweety schreef:Van mij wel maar het maakt je er niet leuker op.Bet Weter schreef:ik ben ook kattig, mag dat niet?
Bet Weter- Fluisteraar
Dat zeg ik niet, maar als ik een topic lees en jij heb er ook op gereageerd is dat vaak met een kattige toon.Bet Weter schreef:moet je altijd leuk zijn dan?Sweety schreef:Van mij wel maar het maakt je er niet leuker op.Bet Weter schreef:ik ben ook kattig, mag dat niet?
Sweety- Ratel
dus?Sweety schreef:Dat zeg ik niet, maar als ik een topic lees en jij heb er ook op gereageerd is dat vaak met een kattige toon.Bet Weter schreef:moet je altijd leuk zijn dan?Sweety schreef:Van mij wel maar het maakt je er niet leuker op.Bet Weter schreef:ik ben ook kattig, mag dat niet?
Bet Weter- Fluisteraar
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord. Want als het niet altijd leuk hoef te zijn, waarom dan je posts?
Gast- Gast
Je bedoeld mijn antwoord? Bet Weter plaatst soms dingen die kwetsend kunnen zijn. En nu niet bij mij maar wel eens bij andere. Dus daarom zeg ik dat.
Sweety- Ratel
Maar je zegt in die zelfde quote dat het ook niet altijd gezellig hoeft, toch?Sweety schreef:Je bedoeld mijn antwoord? Bet Weter plaatst soms dingen die kwetsend kunnen zijn. En nu niet bij mij maar wel eens bij andere. Dus daarom zeg ik dat.
Gast- Gast
Sweety schreef:Je bedoeld mijn antwoord? Bet Weter plaatst soms dingen die kwetsend kunnen zijn. En nu niet bij mij maar wel eens bij andere. Dus daarom zeg ik dat.
Dat vind ik echt heel erg lief
Gast- Gast
Niet gezellig is anders als kwetsend.Kaas schreef:Maar je zegt in die zelfde quote dat het ook niet altijd gezellig hoeft, toch?Sweety schreef:Je bedoeld mijn antwoord? Bet Weter plaatst soms dingen die kwetsend kunnen zijn. En nu niet bij mij maar wel eens bij andere. Dus daarom zeg ik dat.
Sweety- Ratel
Dank je welPunk'd schreef:Sweety schreef:Je bedoeld mijn antwoord? Bet Weter plaatst soms dingen die kwetsend kunnen zijn. En nu niet bij mij maar wel eens bij andere. Dus daarom zeg ik dat.
Dat vind ik echt heel erg lief
Sweety- Ratel
Het lijkt wel alsof iedere sterke mening die hier wordt gegeven wel voor iemand kwetsend is. Dan moet je mijns inziens eerder gaan bekijken waarom je je zo snel gekwetst voelt.
Bet Weter- Fluisteraar
Daar ben ik het mee eens.Bet Weter schreef:Het lijkt wel alsof iedere sterke mening die hier wordt gegeven wel voor iemand kwetsend is. Dan moet je mijns inziens eerder gaan bekijken waarom je je zo snel gekwetst voelt.
Gast- Gast
Kaas schreef:Daar ben ik het mee eens.Bet Weter schreef:Het lijkt wel alsof iedere sterke mening die hier wordt gegeven wel voor iemand kwetsend is. Dan moet je mijns inziens eerder gaan bekijken waarom je je zo snel gekwetst voelt.
+10000
Gast- Gast
mozzarella schreef:Kaas schreef:Daar ben ik het mee eens.Bet Weter schreef:Het lijkt wel alsof iedere sterke mening die hier wordt gegeven wel voor iemand kwetsend is. Dan moet je mijns inziens eerder gaan bekijken waarom je je zo snel gekwetst voelt.
+10000
@ Betweter.. Een sterke mening is prima, maar ik heb jou nog geen positieve reactie zien plaatsen. Nu hoef dat natuurlijk niet, als jij zo in het leven staat. Maar vindt je dat niet jammer?
Gast- Gast
Gaat dit over Bet Weter en of zij het jammer vindt, of over dat het jammer is voor anderen?Punk'd schreef:mozzarella schreef:Kaas schreef:Daar ben ik het mee eens.Bet Weter schreef:Het lijkt wel alsof iedere sterke mening die hier wordt gegeven wel voor iemand kwetsend is. Dan moet je mijns inziens eerder gaan bekijken waarom je je zo snel gekwetst voelt.
+10000
@ Betweter.. Een sterke mening is prima, maar ik heb jou nog geen positieve reactie zien plaatsen. Nu hoef dat natuurlijk niet, als jij zo in het leven staat. Maar vindt je dat niet jammer?
Gast- Gast
Over haar. Het is toch jammer om nooit ergens de positieve kant van te zien. Ik zou depri worden van zo'n pessimistische gedachtegang.
Gast- Gast
Ik zie de positieve kant wel hoor. Geen idee waar je dat vandaan haalt. Ik deel gezonde recepten, ik vertel over de liefde voor mijn vriend, in het topic ''wat zie jij als je in de spiegel kijkt'' zeg ik: Ik vind mezelf meest van de tijd mooi als ik in de spiegel kijk. Ik vind het wel shocking hoeveel mensen zichzelf hier niet mooi vinden. Laatst las ik een artikel dat echt 95% van de vrouwen zichzelf niet mooi vinden. Jammer toch eigenlijk?
Dus je overdrijft nogal.
Dus je overdrijft nogal.
Bet Weter- Fluisteraar
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben er een beetje klaar mee.
» Vriendin, ik ben er wel een beetje klaar mee!
» Ben er een beetje klaar mee onderhand.
» All the single ladies!
» Single zijn is fijn omdat...
» Vriendin, ik ben er wel een beetje klaar mee!
» Ben er een beetje klaar mee onderhand.
» All the single ladies!
» Single zijn is fijn omdat...
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: