Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn
+12
Bet Weter
BJA
Jeanette
Miss-Rose
Sweety
Bay
Melis_je
Janelie
Antibes
Bliss
Lady4
Fayebella
16 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik ben wel een beetje klaar met het single zijn
Bet Weter schreef:Ik zie de positieve kant wel hoor. Geen idee waar je dat vandaan haalt. Ik deel gezonde recepten, ik vertel over de liefde voor mijn vriend, in het topic ''wat zie jij als je in de spiegel kijkt'' zeg ik: Ik vind mezelf meest van de tijd mooi als ik in de spiegel kijk. Ik vind het wel shocking hoeveel mensen zichzelf hier niet mooi vinden. Laatst las ik een artikel dat echt 95% van de vrouwen zichzelf niet mooi vinden. Jammer toch eigenlijk?
Dus je overdrijft nogal.
Positief over jezelf..
Gast- Gast
Ik ben de enige in het zelfmoord topic die op girli reageerde toen ze schreef: Ik vraag me altijd af of er uberhaupt wel mensen zouden zijn die mij missen als ik er niet meer ben.
Ik zei: Natuurlijk zul je door heel veel mensen gemist worden
Ik kan kritisch zijn, maar ik ben positief als iemand het nodig heeft. De rest lulde gewoon over deze uitspraak heen. DAT vind ik pas erg.
Ik zei: Natuurlijk zul je door heel veel mensen gemist worden
Ik kan kritisch zijn, maar ik ben positief als iemand het nodig heeft. De rest lulde gewoon over deze uitspraak heen. DAT vind ik pas erg.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Dan ga ik toch proberen op je positieve posts te letten
Gast- Gast
thanksPunk'd schreef:Dan ga ik toch proberen op je positieve posts te letten
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Ik bedacht me gisteren nog dat ik Bet Weter wat milder vind reageren de laatste paar dagen (weken?). Zeker na die binnenkomer met het topic en de opmerkingen over dikke mensen, waar ik haar nogal kort door de bocht vond.
Gast- Gast
BetWeter, je hoeft je toch niet te verdedigen? Ik mag jou in de meeste gevallen wel. Je bent helder.
Ik denk dat er wel meer forumsters zijn die jouw posts waarderen.
Ik denk dat er wel meer forumsters zijn die jouw posts waarderen.
Gast- Gast
Volgens mij weet ik nu ook wel zeker wie Bet Weter is. Welkom terug in ieder geval!
Gast- Gast
Je mag van mij prima een mening hebben, graag zelfs. Maar ik vind de opmerking: 'ik snap waarom jij nog single bent', in een topic waarin mensen vertellen dat ze het moeilijk vinden om single te zijn en bang zijn dat er iets mis is met ze, echt onnodig bot.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Bet Weter schreef:Ik ken juist meer mannen die het wel fijn vinden om op een bepaald gebied heer en meester te zijn. Gun ze ook die kans, denk ik dan. Ik kan ook alles zelf. Zou niet weten wie dat anders voor me had gedaan al die jaren als vrijgezel en op kamers enzo. Maar als mijn vriend nu met een boormachine aankomt en hij krijgt hem niet direct aan de praat, dan laat ik hem dat zelf uitzoeken. Het is belangrijk dat je mannen hun eigen dingen laat doen. Als jij je constant overal mee bemoeit, omdat je wilt laten zien hoe zelfstandig je bent, ja logisch dat zo'n man dan voor de televisie gaat zitten. Die voelt zich niet nuttig.
Dat is ook niet wat ik bedoel. Ik vind het juist heel fijn als ik iets aan een ander over kan laten en me daar niet mee hoef te bemoeien of als iemand uit zichzelf dingen doet zonder dat ik het eerst hoef te vragen.
De mannen die er niet zo goed tegen kunnen dat een vrouw ook iets zelf kan, zijn in mijn ogen de types die zich niet man genoeg voelen en onzeker worden/geïntimideerd raken door een zelfstandige vrouw.
Zusje: dat is ook een soort zelfbescherming, misschien is het nog te vroeg om er weer serieus over te denken.
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben er een beetje klaar mee.
» Vriendin, ik ben er wel een beetje klaar mee!
» Ben er een beetje klaar mee onderhand.
» All the single ladies!
» Single zijn is fijn omdat...
» Vriendin, ik ben er wel een beetje klaar mee!
» Ben er een beetje klaar mee onderhand.
» All the single ladies!
» Single zijn is fijn omdat...
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: