partner en jij
+35
JD
Kabouter
Sweety
Rush
minoessepoes
Rumble
Caro
Prosecco
Flippin' Bitch
Minx
Mamsie
Bolleke
Merai
Lavendel
NerdChic
Melis_je
loura
PluDan
Bet Weter
Shisha
girli
Suus
Susan
Caroow
Jilke
SoGood
CCC
RioolSpook
Pussycat
Fearie
Pannetoet
Antibes
Lejow
RYW
nina
39 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: partner en jij
Hele dikke +1minoessepoes schreef:
@ Bitterkoek: Waarom zou je niet met andere mannen kunnen gaan stappen als je een vriend hebt? Ik vind dat eerlijk gezegd best apart en zou er ook echt niet tegen kunnen als ik dat niet meer zou mogen van mijn vriend. Persoonlijk vind ik ook echt niet dat je dat over moet hebben voor een serieuze relatie!
Ik hou van strak, grijs, zwart en wit, erg modern. M`n vriend houdt van bruin, wat ouderwetser en huiselijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
@ Bitterkoek: wat je nu doet met je vrienden zijn toch ook normale dingen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Bitterkoek_ schreef:Storm schreef:Inderdaad, niet helemaal gezond ofzo.Bet Weter schreef:Dit klinkt best freaky.Jolee schreef:Bitterkoek_ schreef:Tot afgelopen vrijdag over mijn omgang met mn vrienden. Nu snap ik wat voor keuzes je moet maken als je echt serieus een relatie wilt beginnen. Ach ja, mn schatje is het waard.
Ik snap het niet helemaal, wat bedoel je hier mee?
Ik zal het even uitleggen: Ik ga weleens naar de bios met een vriend van me die me leuk vind/vond. En ja, ik ga weleens bij hem thuis een filmpje kijken. Mijn vriend heeft liever dat niet, maar wilt liever dat ik normaal met hem omga. Dus gewoon iets met hem ga drinken of zo. Mn vriend heeft liever ook niet dat ik met mn vrienden (die over het algemeen best wel veel mannen zijn) ga stappen. Hij vind het geen fijn idee dat ik met andere jongens aan het stappen en aan het dansen ben.
Oke, dus toch een beetje wat ik al dacht. Best apart dat je vriend dat wilt..Je doet toch niks met die jongens? Het zijn je vrienden. Vind het nogal wat van je vriend om dit van je te eisen voor een serieuze relatie. En ik snap van jou dan eerlijk gezegd niet dat je het je schatje waard vind...wat betekenen je vrienden dan voor je?
Gast- Gast
RYW schreef:Over de invulling van het begrip 'volgende week'. Ik vind de week die morgen begint 'komende week' of 'deze week' en de week daarna 'volgende week'. Hij vindt alles ná de eerstkomende zondag 'volgende week'. Dus als we het over, bijvoorbeeld, 'volgende week vrijdag' hebben, dan denkt hij aan komende vrijdag, en ik aan de vrijdag de week daarna. Erg lastig met afspraken. We gebruiken dus maar gewoon datums
Dit is waar wij het ook nooooit eens over gaan worden. Ik ben het helemaal met jou eens RYW .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Over quality time samen!
Hij werkt de avonden, ik overdag, dus met een beetje mazzel hebben we 1 of hooguit 2 avondjes samen vrij....verder communiceren we via briefjes...
Hij plant op die vrije avond graag iets van een hobby,sport,vrienden.... waar ik dan weer boos om wordt, omdat ik hem op dat ene avondje zo graag voor mezelf wil!...
Hij werkt de avonden, ik overdag, dus met een beetje mazzel hebben we 1 of hooguit 2 avondjes samen vrij....verder communiceren we via briefjes...
Hij plant op die vrije avond graag iets van een hobby,sport,vrienden.... waar ik dan weer boos om wordt, omdat ik hem op dat ene avondje zo graag voor mezelf wil!...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Jolee schreef:Bitterkoek_ schreef:Storm schreef:Inderdaad, niet helemaal gezond ofzo.Bet Weter schreef:Dit klinkt best freaky.Jolee schreef:Bitterkoek_ schreef:Tot afgelopen vrijdag over mijn omgang met mn vrienden. Nu snap ik wat voor keuzes je moet maken als je echt serieus een relatie wilt beginnen. Ach ja, mn schatje is het waard.
Ik snap het niet helemaal, wat bedoel je hier mee?
Ik zal het even uitleggen: Ik ga weleens naar de bios met een vriend van me die me leuk vind/vond. En ja, ik ga weleens bij hem thuis een filmpje kijken. Mijn vriend heeft liever dat niet, maar wilt liever dat ik normaal met hem omga. Dus gewoon iets met hem ga drinken of zo. Mn vriend heeft liever ook niet dat ik met mn vrienden (die over het algemeen best wel veel mannen zijn) ga stappen. Hij vind het geen fijn idee dat ik met andere jongens aan het stappen en aan het dansen ben.
Oke, dus toch een beetje wat ik al dacht. Best apart dat je vriend dat wilt..Je doet toch niks met die jongens? Het zijn je vrienden. Vind het nogal wat van je vriend om dit van je te eisen voor een serieuze relatie. En ik snap van jou dan eerlijk gezegd niet dat je het je schatje waard vind...wat betekenen je vrienden dan voor je?
Hmmm, naar mijn mening is dit niet iets wat je moet over hebben voor een serieuze relatie. Het zou voor mij eerder een teken te zijn die relatie te stoppen, omdat hij mij blijkbaar niet vertrouwd..
Ik heb veel meer vrienden dan vriendinnen. 9 van de 10 keer met uitgaan sta ik tussen een groep jongens/mannen en niet tussen vriendinnen. Ik heb een tijdlang elke dinsdag de hele avond prison break avond gehad met een vriend. Dan ging ik naar zijn huis en keken we de hele avond prison break & later dvds van CSI / house etc. Het enige wat ik daaraan heb veranderd is dat ik toen ik een vriend kreeg niet meer bleef slapen, maar die avonden bleven.
Ik ging & ga regelmatig stappen met een andere vriend. Dan gaan we helemaal los, nemen mensen in de zeik, zuipen ons klem & hebben vooral een top-avond.
En met weer een andere vriend zit ik rustig een avond lang te kletsen. Dat is eigenlijk een soort van beste vriendin alleen dan mannelijk. We hebben het over elkaars relaties, levens, banen etc..
Ik wil best dingen voor mijn vriend veranderen, maar mijn mannelijke vrienden niet meer zien, zou zoiets zijn als mijn sociale leven afpakken..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Bitterkoek_ schreef:
Sorry maar nu vind ik het nog vreemder. Hij vindt een filmpje kijken en daarna bij hem thuis wat drinken geen normale omgang?
Ik vind het echt zeer raar dat hij jou niet vertrouwd, dit zou voor mij zelfs een reden zijn om de relatie te verbreken.
Gast- Gast
Jij moet echt the happiest woman ever zijn als ik jou zo zie reageren in dit soort topicsMamsie schreef:Niets eigenlijk.
Gast- Gast
Storm schreef:Jij moet echt the happiest woman ever zijn als ik jou zo zie reageren in dit soort topicsMamsie schreef:Niets eigenlijk.
haha dat ben ik ook ( klinkt misschien beetje lullig tov andere ). Ik heb echt niets om over te klagen en daar ben ik zoooo dankbaar voor.
Ik zeg altijd dat mijn vriend mijn redder is geweest want ik heb mijn portie shit ook wel gehad. Hopelijk blijft het voor altijd zo!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Bitterkoek: wat je nu uitlegt, klinkt echt heel erg ongezond. Het komt erop neer dat je vriend je niet vertrouwt. In plaats van dat hij gaat werken aan het probleem met vertrouwen dat hij heeft (ga ik ervan uit dat je hem hier geen aanleiding voor hebt gegeven), legt hij nu het probleem bij jou neer en moet jij je leven maar aanpassen. Jullie zijn net bij elkaar! Als dit het begin is, wat gaat hij dan over een half jaar, een jaar of jaren bij je afdwingen?
Laatst aangepast door Twellie op di 9 aug 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als een man zou zeggen dat ik alleen nog maar vriendinnen mag hebben dan zou ik bij hem weggaan.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
+1Bet Weter schreef:Als een man zou zeggen dat ik alleen nog maar vriendinnen mag hebben dan zou ik bij hem weggaan.
Gast- Gast
Nou Bitterkoek, daar heeft hij niets over te zeggen, maar als jij het zelf ook wilt, dan is het prima.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben nog niet echt dingen waar we het oneens over zijn. Ja of Canon of Nikon beter is ;-) en of ijskast of koelkast netter is (maar daarin heeft ie al z'n ongelijk aan mij toegegeven muhaha). Verder voorzie ik voor nu nog even niet zoveel onenigheden, komt nog wel. Voor nu zijn we het akelig vaak met elkaar eens ;-)
Oh ja zijn woon inrichting smaak is veel strakker, ik heb een meer romantische stijl. Maar voorlopig gaan we toch niet samenwonen en tegen die tijd valt daar wel een compromis in te sluiten want ik zal niet zó veel persoonlijke troep neer zetten en zijn huisje moet sowieso nog wat aangekleder worden. Dat komt ook wel goed.
Bitterkoek, binnen een relatie moet je af en toe nou compromissen sluiten, maar dit lijkt me er niet eentje van. Hierbij zou ik eerder het probleem bij de kern aanpakken en dus kijken waarom hij dit van jou verwacht en er zo onzeker over is, en dan samen een oplossing er voor te zoeken. Maar eigenlijk zou het feit dat jij hen niet leuk vindt maar hem, al genoeg gerust moeten stellen. Ik hoop dat hij jou kan vertrouwen, want jij geeft m daar ook alle reden voor door gewoon met vrienden af te spreken en niets meer dan dat. Hij zou je daarin gewoon moeten vertrouwen en dat is zijn onzekerheid, niet jouw verplichting die vriendschap te beëindigen. Hoop dat je dat in ziet.
Oh ja zijn woon inrichting smaak is veel strakker, ik heb een meer romantische stijl. Maar voorlopig gaan we toch niet samenwonen en tegen die tijd valt daar wel een compromis in te sluiten want ik zal niet zó veel persoonlijke troep neer zetten en zijn huisje moet sowieso nog wat aangekleder worden. Dat komt ook wel goed.
Bitterkoek, binnen een relatie moet je af en toe nou compromissen sluiten, maar dit lijkt me er niet eentje van. Hierbij zou ik eerder het probleem bij de kern aanpakken en dus kijken waarom hij dit van jou verwacht en er zo onzeker over is, en dan samen een oplossing er voor te zoeken. Maar eigenlijk zou het feit dat jij hen niet leuk vindt maar hem, al genoeg gerust moeten stellen. Ik hoop dat hij jou kan vertrouwen, want jij geeft m daar ook alle reden voor door gewoon met vrienden af te spreken en niets meer dan dat. Hij zou je daarin gewoon moeten vertrouwen en dat is zijn onzekerheid, niet jouw verplichting die vriendschap te beëindigen. Hoop dat je dat in ziet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
We kunnen het nooit eens worden wie de vuilniszak verwisselt, waardoor 'ie vaak overvol zit en je de zak er niet meer normaal uit kunt krijgen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb niet gezegd dat ik niet met mn vrienden mag omgaan. Het is dat die ene vriend verliefd op me is geweest of nog steeds is en daar heeft mn vriend moeite mee. Hij heeft liever niet dat ik met.hem naar de bios ga of bij hem op de bank een film ga kijken. Dat is waar het om draait en wat ik er mee bedoelde.
Om eerlijk te zijn heb ik hierover gisternacht zelfs ruzie met hem over gehad en het was zelfs uitgeweest. Het is nu weer goed tussen ons. Ik weet inmiddels hoe jullie er over denken. Maar dit is wat ik er over te zeggen heb. Wat er gebeurd hierna zie ik dan wel. Dit zal altijd een heikelpunt blijven bij ons.
Overigens heb ik niet het complete verhaal verteld maar de rest hou ik voor mijzelf.
Om eerlijk te zijn heb ik hierover gisternacht zelfs ruzie met hem over gehad en het was zelfs uitgeweest. Het is nu weer goed tussen ons. Ik weet inmiddels hoe jullie er over denken. Maar dit is wat ik er over te zeggen heb. Wat er gebeurd hierna zie ik dan wel. Dit zal altijd een heikelpunt blijven bij ons.
Overigens heb ik niet het complete verhaal verteld maar de rest hou ik voor mijzelf.
Gast- Gast
wij zijn het eigenlijk altijd wel eens, het enige wat hier steeds een struikelblok is is mijn rommel. Ik kom thuis en gooi m`n zooi dan gewoon overal neer en dan vind hij vervelend.
Gast- Gast
Maar het gaat er toch om dat jij niets voor die jongen voelt, zelfs al is hij verliefd op je. Dat t niet leuk is voor je vriend snap ik best, maar hij zou jou daarin moeten vertrouwen en geen eisen stellen. Zolang jij hem dat vertrouwen oprecht kunt geven, lijkt me er niets mis mee om toch af te spreken met die vriend. Anderzijds is het voor die verliefde vriend misschien wel even beter om wat afstand te nemen.
Ik zal er verder ook niet over oordelen hoor en dit is iets tussen jou en je vriend, maar laat je niet ondersneeuwen door zijn wil.
Ik zal er verder ook niet over oordelen hoor en dit is iets tussen jou en je vriend, maar laat je niet ondersneeuwen door zijn wil.
Marin- Lady Post-a-lot
Lily schreef:wij zijn het eigenlijk altijd wel eens, het enige wat hier steeds een struikelblok is is mijn rommel. Ik kom thuis en gooi m`n zooi dan gewoon overal neer en dan vind hij vervelend.
Dat heeft mijn vriend ook, en ik word er echt helemaal gek van, haah! Overal ligt wel wat van hem!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Joy_ schreef:Maar het gaat er toch om dat jij niets voor die jongen voelt, zelfs al is hij verliefd op je. Dat t niet leuk is voor je vriend snap ik best, maar hij zou jou daarin moeten vertrouwen en geen eisen stellen. Zolang jij hem dat vertrouwen oprecht kunt geven, lijkt me er niets mis mee om toch af te spreken met die vriend. Anderzijds is het voor die verliefde vriend misschien wel even beter om wat afstand te nemen.
Dit is wat ik wil bereiken. Ik wil grenzen aan geven aan mijn vriendschappen met mannen. Mn vriend weet dat hij het niet kan verbieden. Hij heeft tenslotte ook vriendinnen.
Biosje en filmpje kijken zal er wel niet meer inzitten met die vriend. Maar wat eten of drinken met hem zou hem niets uitmaken.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:
Biosje en filmpje kijken zal er wel niet meer inzitten met die vriend. Maar wat eten of drinken met hem zou hem niets uitmaken.
Dit snap ik niet. Wat zit daar voor verschil in? Zijn dat grenzen die je zelf bedacht hebt of je vriend je oplegt? Voor je verliefde vriend zal het niet zo veel verschil maken. Als het je echt om zijn gevoelens te verminderen te doen is, wees dan eerlijk naar jezelf en hem toe en kap het helemaal af. Maar dan wel om de juiste reden.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Bitterkoek_ schreef:
Dit snap ik niet. Wat zit daar voor verschil in? Zijn dat grenzen die je zelf bedacht hebt of je vriend je oplegt? Voor je verliefde vriend zal het niet zo veel verschil maken. Als het je echt om zijn gevoelens te verminderen te doen is, wees dan eerlijk naar jezelf en hem toe en kap het helemaal af. Maar dan wel om de juiste reden.
Ik ken de vriend van Bitterkoek goed en ik denk dat hij niet helemaal goed kan verwoorden wat hij precies bedoelt en dat Bitterkoek het ook niet helemaal goed oppikt.
Bitterkoek: Hij is zo blij, trots en voorzichtig met jullie relatie dat hij zich waarschijnlijk bedreigt voelt. Het is niet goed als je nu dingen laat die voor jou natuurlijk aanvoelen om zijn gevoel te sussen. Je moet juist laten inzien dat die vriend geen bedreiging is voor hem. Stel ze eens aan elkaar voor bijvoorbeeld. Wel denk ik inderdaad dat het handig is voor die vriend van je als je wat meer afstand neemt.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat als je partner..
» Je partner missen
» jongere partner
» Vriendschappen van je partner
» N.a.v. Het huilen van je partner.
» Je partner missen