partner en jij
+35
JD
Kabouter
Sweety
Rush
minoessepoes
Rumble
Caro
Prosecco
Flippin' Bitch
Minx
Mamsie
Bolleke
Merai
Lavendel
NerdChic
Melis_je
loura
PluDan
Bet Weter
Shisha
girli
Suus
Susan
Caroow
Jilke
SoGood
CCC
RioolSpook
Pussycat
Fearie
Pannetoet
Antibes
Lejow
RYW
nina
39 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: partner en jij
RioolSpook schreef:Over het afstand nemen tijdens het autorijden. Hij zit altijd heel dicht op andere auto's, terwijl ik heel veel afstand houdt. We zijn dan ook altijd aan het discussieren tijdens het rijden.
Ojaa dat is hier ook zo erg. Hij rijd altijd standaard 20 km te hard, doet volop aan bumperkleven, rijd gewoon agressief. Ik wordt altijd zo pissig dan en zitten altijd te ruzieen. Of als we met een groep achter elkaar rijden als we ergens heen gaan, dan moet hij standaard voorop rijden, en als iemand hem inhaalt gaat hij "heel stoer" weer inhalen om voorop te rijden. Het liefst dan zo hard dat niemand hem bijhoudt. Echt verschrikkelijk vind ik dat!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Tot afgelopen vrijdag over mijn omgang met mn vrienden. Nu snap ik wat voor keuzes je moet maken als je echt serieus een relatie wilt beginnen. Ach ja, mn schatje is het waard.
Gast- Gast
Over het bezoeken van familie/naar verjaardagen en feestjes gaan en het spontaan langskomen van mensen bij ons thuis.
Gast- Gast
Over pindasaus en satesaus, of dat hetzelfde is. Ik vind van niet, hij vindt van wel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Over pindasaus en satesaus, of dat hetzelfde is. Ik vind van niet, hij vindt van wel.
Ik heb er nog meer... Supermarkt, als we wat moeten kiezen om te eten... We raken beide zo geirriteerd omdat we honger hebben dat het boodschappen doen echt een succes is...
Hoeveel geluid de buren maken tijdens de seks... Ik vind het te hard/ te luid whatever, hij hoort nooit wat...
Wat uitslapen is... Ik vind rond 10 uur opstaan is wel uitslapen, mijn vriend vind dat je tot 14.00 uur hoort uit te slapen...
Goh.... Zal er nog meer dan dit zijn?!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Break Of Day schreef:Over wat er aan de wand komt te hangen in de woonkamer
+1 en ook de inrichting van ons huis. Het is nu meer zijn smaak dan de mijne. Maar gelukkig zijn we nog niet klaar, er moet een nieuw tv-meubel komen, die ga ik gewoon uitzoeken, en de sidetable moet nog geverfd worden en daar dram ik mijn wensen ook gewoon door Gelukkig zijn onze stijlen wel redelijk te combineren
En bepaalde geloofsissues. Ik ben erg ruimdenkend en tolerant daarin, en hij een enorm stuk minder. Oh, en geldzaken. Ik vind dat je jezelf af en toe best eens mag verwennen en af en toe best eens ergens flink geld aan uit mag geven, maar hij vindt dat niet nodig.
Gast- Gast
RYW schreef:Over de invulling van het begrip 'volgende week'. Ik vind de week die morgen begint 'komende week' of 'deze week' en de week daarna 'volgende week'. Hij vindt alles ná de eerstkomende zondag 'volgende week'. Dus als we het over, bijvoorbeeld, 'volgende week vrijdag' hebben, dan denkt hij aan komende vrijdag, en ik aan de vrijdag de week daarna. Erg lastig met afspraken. We gebruiken dus maar gewoon datums
Haha, dat heeft Dion precies hetzelfde. Ik krijg het maar niet aan zijn verstand dat 'volgende week maandag' betekent 'maandag, maar dan met een week ertussen'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Het enige wat ik kan bedenken is het eetcafé van mijn schoonouders, verder niks, zijn we het juist eng eens haha!
Gast- Gast
+1!Punk'd schreef:Ik zeg altijd "wil je dat zo even doen".. en dan bedoel ik eigenlijk binnen nu en 2 minuten.. Mijn vriend vindt zo een breder begrip en kan dat ook over een uur vinden. Nu zeg ik dus altijd "wil je dat NU even doen"
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
+1!Suus schreef:+1!Punk'd schreef:Ik zeg altijd "wil je dat zo even doen".. en dan bedoel ik eigenlijk binnen nu en 2 minuten.. Mijn vriend vindt zo een breder begrip en kan dat ook over een uur vinden. Nu zeg ik dus altijd "wil je dat NU even doen"
En het huishouden. Mijn schoon is voor hem niet schoon genoeg waardoor ik van hem meer moet schoonmaken.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:
En het huishouden. Mijn schoon is voor hem niet schoon genoeg waardoor ik van hem meer moet schoonmaken.
Hij heeft zelf toch ook 2 handen?
(tenminste dat hoop ik wel, mocht dit niet het geval zijn dan was deze opmerking niet bedoeld om te kwetsen )
Gast- Gast
Het huishouden. Hij vind dat hij best wel veel doet in huis en ik vind dat een beetje tegenvallen haha!
En mijn vriend is een beetje een pessimist terwijl ik juist een optimist ben dus dat wil ook nog wel eens botsen haha!
En mijn vriend is een beetje een pessimist terwijl ik juist een optimist ben dus dat wil ook nog wel eens botsen haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
De planning. Hij wil alles tot in de minuut plannen en gaat van tevoren trein tijden bekijken en zegt dan als we onderweg dingen als: als we nog langer stilstaan dan missen we onze verbinding, want we hebben 6 minuten overstap tijd. En dat gaat hij dan nog een keer opzoeken op zijn telefoon. Ik word daar helemaal opgefokt van, want ik wil altijd gewoon op de bonnefooi en ik zie wel waar ik uitkom en als ik te laat ben, dan ga ik wel even koffie drinken ofzo.
Oja, en zijn smartphone. Ik vind het onbeschoft als hij tijdens het eten de telefoon opneemt. Hij gaat gewoon uitgebreid bellen, zodat het eten koud wordt en ik gezellig alleen aan het eten ben. Nu is dat gelukkig al wel anders aan t worden, omdat hij weet dat ik er een hekel aan heb.
Oja, en zijn smartphone. Ik vind het onbeschoft als hij tijdens het eten de telefoon opneemt. Hij gaat gewoon uitgebreid bellen, zodat het eten koud wordt en ik gezellig alleen aan het eten ben. Nu is dat gelukkig al wel anders aan t worden, omdat hij weet dat ik er een hekel aan heb.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Plannen. Ik maak altijd plannen, zo heb ik altijd leuke dingen te doen. Hij maakt nooit plannen, hij wordt wakker en zegt dan: wat zal ik eens gaan doen vandaag? (irritant!!). Dit is vooral irritant met het plannen van vakantie. Hij ziet het nut er niet van in en snapt de voorpret ook niet.
Huishouden. Hij vindt dat hij veel doet, maar hij doet echt niet meer dan ik. Gelukkig hebben we een schoonmaakster dus is het niet een groot probleem.
Huishouden. Hij vindt dat hij veel doet, maar hij doet echt niet meer dan ik. Gelukkig hebben we een schoonmaakster dus is het niet een groot probleem.
Gast- Gast
Birgit schreef:Pussycat schreef:Hmm ik kan werkelijk niks verzinnen...
Ik ook niet
Nee, ik ook niet. Misschien komt dat nog .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Haha doet me denken aan de Zweed waar ik ooit iets mee had. Hij was in de overtuiging dat er een R in onze G zat en ik vond van niet uiteraard .
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha doet me denken aan de Zweed waar ik ooit iets mee had. Hij was in de overtuiging dat er een R in onze G zat en ik vond van niet uiteraard .
I dont get it...
Gast- Gast
Hij hoort een r in de Nederlands uitgesproken G. Niet zijn moedertaal maar hij probeerde dat te spreken (ik probeerde hem dat te leren) en toen zei hij eens dat er een R klank in onze G zit. Ik vond dat ook zo raar en heb het dan ook altijd ontkent maar hij was heilig overtuigd .
Gast- Gast
Ooh! Letterlijk de G en de R! Ik dacht dat 't misschien voor een afkorting stond...
Wel knap overigens om daar een R in te horen
Wel knap overigens om daar een R in te horen
Gast- Gast
Ik kon de R vroeger niet uitspreken (nu nog niet, zelfs de Engelse R is een probleem voor mij, three is drama ), maar data maakte ik ook altijd een klank achterin de keel van, en dat leek dan weer op een G. Dus ik kan me de verwarring wel voorstellen :-)
Gast- Gast
Ja, ik zei ook tegen hem dat ik me de verwarring kon voorstellen maar de letters worden anders gemaakt in de keel. Maar dat kreeg ik er dus bij hem niet in haha!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Tot afgelopen vrijdag over mijn omgang met mn vrienden. Nu snap ik wat voor keuzes je moet maken als je echt serieus een relatie wilt beginnen. Ach ja, mn schatje is het waard.
Ik snap het niet helemaal, wat bedoel je hier mee?
Gast- Gast
Sogood schreef:Mijn vriend is altijd heel leuk gekleed, daar kan ik niks verkeerds over zeggen. Hij heeft smaak.
Maar hij heeft 1 zomerbroek, een stoere groene. Daarop draagt hij gerust een gekleurd shirtje wat er dan helemaal niet op past. Dat kan gewoon echt niet! Hij doet het toch.
Verder als ik zeg dat we gaan eten dan bedoel ik ook dat we NU gaan eten. Nee hij moet standaard nog naar de wc, drinken inschenken, iets schoonmaken, een leuk muziekje opzetten enz. Verschrikkelijk.
Hahah dat laatste stukje idd! Ik zit dan al aan tafel en mijn vriend gaat nog naar de wc, drinken inschenken, de kat aaien een broek aantrekken... Weet ik et allemaal.. Zo vervelend!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat als je partner..
» Je partner missen
» jongere partner
» Vriendschappen van je partner
» N.a.v. Het huilen van je partner.
» Je partner missen