Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat als je partner..

+20
Teddyaapje
Merai
bolus26
Rouxxxe
Highway
joyce0606
loura
Susan
Kat1980
girli
Atelier Madame
TNMN
TGR
Marin
Sterre
RYW
studiebol
Niekske
Minx
VeryCherry
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Wat als je partner..

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 11:11

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen?
Zijn hele leven wil gaan omgooien?
Veganistisch wil gaan leven?
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd?
Thuis zou komen met een kale kop?
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven?
zonder overleg een heel grote aankoop doet?

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen.
Je hele leven zouden willen omgooien?
veganistisch zouden willen leven?
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen?
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk?
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven?
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  VeryCherry do 2 feb 2012 - 11:20

Smikkell schreef:Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dan zou ik not amused zijn eigenlijk.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Dan gaan daar eindeloze gesprekken aan vooraf over het hoe en waarom. En ik zou heel erg aan mezelf twijfelen
Veganistisch wil gaan leven? Ik denk eerder dat de Flinstones echt tot leven komen, dan dat dat gebeurd Wink
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Dat zou denk ik tussen ons niet lang goed gaan, want dan zitten we allebei thuis.
Thuis zou komen met een kale kop? Die heeft ie al Very Happy
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Gaat niet gebeuren, daar hoef ik niet over na te denken.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Dan vraag ik me af waar hij het geld vandaan heeft gehaald. En het ligt er heel erg aan wat de aankoop is hoe ik er verder op reageer.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Hij zou me op een idioot streng dieet zetten
Je hele leven zouden willen omgooien? Dan zou hij willen weten waarom ik daar zo plotseling mee aan kom zetten
veganistisch zouden willen leven? Hij zou me voor gek verklaren, maar het wel prima vinden, zolang hij zijn vlees nog maar krijgt Wat als je partner.. 561177
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Ik werk nu al niet, dus dat is niet aan de orde.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Dan zou hij echt not amused zijn en zich afvragen waarom ik er ineens zo drastisch anders uit wil zien.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Gaat niet gebeuren, ik geloof niet en ga dat ook niet doen.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen?Dat wordt een enorme ruzie, want ik heb niet zoveel te besteden.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Minx do 2 feb 2012 - 20:37

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? hij en ik zouden voor die tijd al ingegrepen hebbe

Zijn hele leven wil gaan omgooien? ligt er aan in welk opzicht
Veganistisch wil gaan leven? ik denk dat vooral zijn vader een hartverzakking krijgt aangezien beide zoons dan zo leven, ik zou denk ik mee doen maar dan wel vegetarisch en niet veganistisch
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? moet hij eerst werk voor vinden maar zie het niet snel gebeuren want hij voelt zich nu al nutteloos
Thuis zou komen met een kale kop? prima
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? gaat niet gebeuren
zonder overleg een heel grote aankoop doet? is zijn eigen geld dus heb ik niets over te zeggen mag hij alleen van mij niet meer zeggen dat hij geen geld heeft

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. wil hij wel dat ik afval en zal me hier ook in steunen
veganistisch zouden willen leven? hij zal mee doen maar wel af en toe een stukje vlees eten
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? vind hij niet leuk
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? ligt er aan wat als ik thuiskom met kort haar en vooral broeken is hij niet blij
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven?
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? zie hierboven bij mijn reacties voor de laatste twee vragen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Niekske do 2 feb 2012 - 21:01

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Ik denk dat we het niet zover zouden laten komen. Ik zou er zefl in elk geval wel flink bovenop zitten als het die kant op zou gaan en hem waarschuwen hoe ongezond hij bezig is.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Ligt er een beetje aan wat hij wil. Hij moet me er wel van kunnen overtuigen dat hij er goed over nagedacht heeft en het is afhankelijk van hoe ik in zijn 'nieuwe leven' pas wat ik er dan echt van vind denk ik smile
Veganistisch wil gaan leven? Dat zou ik echt vreselijk lastig (praktisch gezien) vinden. Maar dat zal dan ook pas met Sint Juttemis gebeuren WinkHuisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Hmm stiekem zou ik dat misschien wel fijn vinden smile maar hij moet dit wel in overleg doen.
Thuis zou komen met een kale kop? Ow dat zou ik echt vreselijk vinden!
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Dat zie ik niet gebeuren.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Als het van zijn eigen geld is, prima, van de gezamelijke rekening zou ik not amused zijn

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Hetzelfde als ik bij hem, hij zou ver vantevoren al ingrijpen.
Je hele leven zouden willen omgooien? Hij wil ook weten dat ik goed heb nagedacht over wat ik wil. En verder is het afhankelijk van wat ik bedacht heb dan.
veganistisch zouden willen leven? Dat zou hij lastig vinden, maar op zich wel prima. Als ik hem maar niet op dezelfde gedachta ga brengen Wink
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Dat zou hij niet nodig vinden.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Ligt eraan wat, hij vindt het altijd erg leuk als ik nieuwe kleren koop die eens iets anders zijn dan wat ik normaal draag... maar als ik met kort haar thuis zou komen, vindt hij dat niet leuk smile
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Dat zou hij vreselijk vinden
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Zelfde als ik bij hem, van mijn eigen geld prima, maar niet van de gezamelijke rekening.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 21:28

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dat gebeurt niet, hij komt geen grammetje aan en hij kan alles eten. Maar stel dat het zou gaan gebeuren, dan gaan we samen gezond eten en sporten en verder alles doen wat moet om hem af te laten vallen
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Het ligt er aan op wat voor manier en of ik dan nog in zijn plannen voorkom of niet.
Veganistisch wil gaan leven? Hij doet z'n best maar, maar ik blijf gewoon vlees eten.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Dan moeten er eerst kindjes komen. Stel dat die er waren, dan zou ik het niet zo'n goed plan vinden, op mijn inkomen kunnen we het nl. niet redden.
Thuis zou komen met een kale kop? Als hij dat nou mooi zou vinden, dan zou ik dat wel accepteren, maar leuk is anders.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Geen goed idee.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Heeft hij 2 jaar geleden gedaan: een auto gekocht. Maar dat ik daar niet van op de hoogte was zegt meer over mijn gemoedstoestand op dat moment.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Hij zou mij bijstaan in het afvallen: gezond eten, samen sporten etc.
Je hele leven zouden willen omgooien? Hij zou mij vele kritische vragen stellen om er zeker van te zijn dat mijn plan 'waterdicht' is. Hij zou kanttekeningen plaatsen en waar nodig kritiek leveren. Hij zou mij ook helpen als het iets is dat ik heel graag zou willen.
veganistisch zouden willen leven? Hij zou het mij afraden, mij veel succes wensen, maar zelf vlees blijven eten.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? We hebben geen kinderen, maar als die er zouden zijn, zou ik mijn baan iig niet volledig opzeggen.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Mijn vriend zou dat niet leuk vinden. Dit is bij ons wel eenactueel onderwerp. Ik heb nu lang haar en wil heel graag weer kort haar. Mijn vriend vindt lang haar prachtig en wil liever niet dat ik mijn haar afknip. Nu ben ik hem aan het voorbereiden dat ik iig voor de zomer mijn haar ga afknippen. Ik heb hem nu al zover dat hij zegt: nou ok, ik vind het niet leuk, maar als je het maar niet doet zonder mij van te voren te waarschuwen, dan kan ik me er op voorbereiden.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Ik geloof niet en zal dat ook niet gaan doen. Maar stel dat, dat zou mijn vriend niet leuk vinden. Ik denk dat hij het tot op zekere hoogte zou accepteren, maar het moet niet de spuigaten uit lopen of invloed krijgen op onze relatie.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Ik denk dat hij verbaasd en teleurgesteld zou zijn. Weliswaar hebben we ieder ons eigen geld, maar in onze relatie is het gebruikelijk dat we over grote aankopen wel overleggen. Want meestal hebben we hier allebei wat aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 21:31

Smikkell schreef:Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Tja ik zou het niet heel aantrekkelijk vinden, en toch proberen om er samen met hem iets aan te doen.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Als ik er ook nog in voor kom en ik het leuk vind lijkt me het wel wat Very Happy

Veganistisch wil gaan leven? Op zich prima, maar dan moet hij ook voor zich zelf gaan koken enzo en het mij niet opdringen.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Ook prima, maar dan moeten we verhuizen alleen op mijn loon kunnen we hier niet wonen.
Thuis zou komen met een kale kop? Dat haar groeit gelukkig weer aan.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven?

zonder overleg een heel grote aankoop doet? Tja we hebben onze eigen rekeningen dus dan zal hij het vast daar van betaald hebben.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Daar zegt hij echt wel wat van en probeert me dan te helpen hier wat aan te doen.
Je hele leven zouden willen omgooien? Ik heb geen idee hoe hij daar op in speelt.
veganistisch zouden willen leven? Volgens mij vind hij dat prima als ik het maar niet aan hem opdring.

Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Dat zou hij niet goed vinden, hij vind het ook belangrijk dat ik mijn werk houd, en hij weet ook hoe leuk ik mijn werk vind. Plus ik denk dat mijn vriend er wat moeite mee heeft dat hij mij dan moet "onderhouden"
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Zolang ik mijn haar niet helemaal kort knip heeft hij er denk ik niet zo veel moeite mee.

Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Geen idee

Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Zelfde antwoord we hebben eigen rekeningen hij zou er vanuit gaan dat ik dat van mijn eigen rekening heb gedaan.

Vind het best moeielijk om op sommige vragen antwoord te geven omdat ik me er gewoon niks bij kan voorstellen Very Happy

studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  RYW do 2 feb 2012 - 23:02

Smikkell schreef:Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Waarschijnlijk samen met hem gaan sporten, is ook weer goed voor mij.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? In welk opzicht? Het hangt natuurlijk af van de manier waarop en hoeveel gevolgen het heeft voor de rest van het gezin. Een baan aannemen in Jemen zou ik niet waarderen, een andere opleiding volgen of een nieuwe hobby, prima.
Veganistisch wil gaan leven? Ik zou me inlezen en kijken of dat een gezonde levensstijl is, evt ook voor mij en de kinderen. Als het gezond en haalbaar is, en voor hem belangrijk, waarom niet? Maar dan moet hij wel koken en bewijzen aan ons dat het ook lekker is Wink
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Tsja, dat kan. Ik werk fulltime en kan daarmee dit huishouden draaiende houden financieel. Maar dan moeten er wel afspraken worden gemaakt.
Thuis zou komen met een kale kop? Me doodschrikken en hem vriendelijk verzoeken het weer te laten groeien en niet meer zoiets te doen.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Heel verbaasd zijn, maar als hij er oprecht in is het wel respecteren. Hij moet alleen ook respecteren dat ik er anders over denk en in goed overleg afspraken maken mbt de opvoeding van de kinderen.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Als we van een grote hoop leven ben ik niet amused, maar vertrouw wel op zijn inschattingsvermogen. Als het van zijn geld is wens ik hem veel plezier ermee.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Hetzelfde: samen met mij gaan sporten en gezonder leven
Je hele leven zouden willen omgooien? Hetzelfde: hangt er vanaf wat dan.
veganistisch zouden willen leven? Zuchten, moeilijkmoeilijkmoeilijk, maar het wel accepteren als hij merkt dat ik het meen.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Als hij voldoende inkomen heeft, geen punt. Hij ziet liever dat ik ook werk en zelfstandig ben, maar als ik het echt wil vindt hij het prima.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Hangt er vanaf wat. Kledingstijl maakt hem niet uit, maar kort haar of een enorme tattoo ofzo zou hij niet zo leuk vinden denk ik.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Hetzelfde als wat ik zou doen
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Ook hetzelfde als wat ik zou doen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Sterre do 2 feb 2012 - 23:17

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Zou ik niet leuk vinden, maar is geen dealbreaker
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Dan hoop ik dat er daarbij nog plaats voor mij is. Zo lang ik zijn 'nieuwe' leven zie zitten, zal ik hem steunen
Veganistisch wil gaan leven? Dan zou ik eerst heel hard lachen. Blijkt het geen grap, dan is het zijn keuze en kan ik daar wel mee leven
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Hele goede afspraken maken. Ik zou dit niet heel leuk vinden denk ik
Thuis zou komen met een kale kop? Ik denk niet dat het hem staat, maar gelukkig groeit haar weer aan dus zou ik het niet zo'n groot probleem vinden
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Daar zou ik denk ik slecht mee kunnen leven
zonder overleg een heel grote aankoop doet? heel raar opkijken want hij overlegt normaal alles. Als het er van af kan, zou ik het niet zo erg vinden.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Mij motiveren meer te gaan sporten en gezonder te eten
Je hele leven zouden willen omgooien? Steunen zo lang er nog ruimte voor hem blijft
veganistisch zouden willen leven? Mij succes wensen en hier zelf niet aan mee doen
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Ik denk dat hij hier niet heel blij mee zou zijn. We hebben nu onze beide salarissen wel nodig
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Ik denk dat hij dat wel stoer zou vinden, hij zou in elk geval eerlijk zeggen wat hij er van vindt
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Poeh, ik weet niet of hij dat zou trekken
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Dat vindt hij niet zo erg denk ik, zo lang het 'onze' uitgaven niet in de weg staat

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Marin vr 3 feb 2012 - 1:39

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dan zou ik me ernstig zorgen maken. Hij heeft al overgewicht, dus er mogen alleen maar kilo's af. Mocht ie toch zo veel aankomen, zou ik met 'm naar de arts gaan om een stappenplan op te zetten
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Dat hangt er vanaf in welke zin, hoe ik daar op reageer
Veganistisch wil gaan leven? Hahaha dat kan ik me zó niet voorstellen met een ex die vegetarier was en hij het een godsgeschenk vindt dat ik vlees eet Wink Maar áls het zo zou zijn, zou ik wel creatief met 'm mee eten maar af en toe zelf vlees blijven eten
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Dan hebben we een probleem, want dat wil ik ook Wink Maar dan verdelen we het mooi, denk ik
Thuis zou komen met een kale kop? Dat heeft me al meerdere keren beloofd niet zomaar te doen, maar in overleg (want dat gaat ie uiteindelijk wel doen). Als ie 't toch zou doen, denk ik dat ik echt in huilen uitbarst
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Haha no way jose dat ie dat doet. Maar ik denk dat ik hier veel moeite mee zou hebben
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Moet ie zelf weten, het is zijn geld. Maar ik zou het wel waarderen wanneer ie het in overleg doet

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Met me praten hoe 't komt en samen een plan bedenken hoe we dit op gaan lossen
Je hele leven zouden willen omgooien? Ook daar hangt het er vanaf wat ik zou willen. Naar het buitenland verhuizen gaat met hem bijvoorbeeld niet lukken
veganistisch zouden willen leven? Serieus overwegen het uit te maken denk ik haast wel. Het in elk geval heel erg irritant vinden
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Dat zou ik alleen in overleg met hem doen. Ik hoop dat hij die keuze accepteert.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Heel erg balen en eerlijk zeggen dat ie 't niets vindt
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Ik denk dat ie 't uiteindelijk zou uitmaken
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Zich afvragen waar ik 't geld vandaan haal. Als ik gewoon het geld heb, zou ie 't leuker vinden als ik hem er bij betrek, maar wederom: het is m'n eigen geld.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  TGR vr 3 feb 2012 - 1:50

Beetje aparte vragen, Smikkell.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 1:58

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Liever wat afvallen dan.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? We bespreken het hoe en waarom en of het mogelijk is gezien ons gezin.
Veganistisch wil gaan leven? Dat juich ik alleen maar toe.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Ook dat juich ik toe, maar hij wil het zelf niet. Voor de financien zou het beter zijn als ik full-time zou werken.
Thuis zou komen met een kale kop? Dan lach ik hem hard uit, zou hem niet staan.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Is ieders eigen keuze, wel zou het niet mijn eigen leven of vooral dat van de kinderen erg mogen beinvloeden (bijvoorbeeld geen lange rokken aan allemaal, televisie de deur uit of zondags niet meer naar buiten).
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Liever niet, dat bespreken we normaal wel eerst, zou ik niet leuk vinden.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Denk niet dat het hem heel veel zou uitmaken.
Je hele leven zouden willen omgooien?
veganistisch zouden willen leven?
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen?
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk?
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven?
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen?[/quote]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  TNMN vr 3 feb 2012 - 2:38

Smikkell schreef:Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Samen gaan sporten!
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Klinkt goed, zolang ik nog steeds zijn vriendin mag zijn.
Veganistisch wil gaan leven? Ik zou vegetarisch meedoen, ik vind vega. te strict.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Ik had liever gehad dat hij het eerst zou overleggen, maar zijn keuze accepteren.
Thuis zou komen met een kale kop? Heeft ie al bijna!
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Zou ik best moeilijk vinden
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Ik zou not amused zijn.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Ik denk dat hij mij zou helpen afvallen.
Je hele leven zouden willen omgooien? Hangt er vanaf wanneer en hoe
veganistisch zouden willen leven? Hij zou lekker vlees blijven eten Wink
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Als we kunnen leven van 1 salaris zou hij achter mijn beslissing staan.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Hangt er van af hoe ik er uit zou zien.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? ?
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Not amused zijn.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Atelier Madame vr 3 feb 2012 - 3:01

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dan zou ik hem heel snel naar de sportschool sturen
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Afhankelijk hoe onze relatie er dan uit ziet en wat hij precies omgooit
Veganistisch wil gaan leven? Dat doet ie echt nooit Very Happy:D
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? In overleg en als het financieel kan
Thuis zou komen met een kale kop? staat m goed
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? alleen als hij mij respecteert en er ineens geen andere normen en waarden op na houdt
zonder overleg een heel grote aankoop doet? dan word ik heel boos.

En wat doet jullie partner als jullie..

Denk op alle vragen hetzelfde antwoord.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 3:22

Smikkell schreef:Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dat zou ik jammer vinden en ik zou bezorgd zijn.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Dan denk ik met hem mee om te kijken wat er kan.
Veganistisch wil gaan leven? Dan moet hij dat vooral doen.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Dat doet hij niet zonder overleg, maar als hij het wil zullen we het er zeker over hebben.
Thuis zou komen met een kale kop? Dan zou ik balen.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Dan zouden we een groot probleem hebben, want onze levenstijl zou erg uit elkaar liggen.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Dan hebben we een probleem, tenzij we het geld gewoon kunnen missen, dan vertrouw ik hem daar wel in.

En wat doet jullie partner als jullie..

Zelfde antwoorden als ik denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  girli vr 3 feb 2012 - 3:36

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? dan lijkt ie meer op mij.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? geen problemen meer, dat probeert hij nu al.
Veganistisch wil gaan leven? als hij mij niet dwingt, geen probleem.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? goed plan, ik hou niet van kinderen.
Thuis zou komen met een kale kop? dan hoop ik dat het snel weer aangroeit.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? ligt eraan welk geloof
zonder overleg een heel grote aankoop doet? ligt eraan of het zijn geld is of ons geld.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. hij houdt van me zoals ik ben. Ik ben zwaarder geworden sinds we een relatie hebben en hij heeft hier nooit wat van gezegd.
Je hele leven zouden willen omgooien? hij steunt me nu in bijna alles wat ik doe, dus hij zou me hierin ook steunen.
veganistisch zouden willen leven? dat weet ik niet.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Hij zou me keihard uitlachen, want hij weet dat ik dit niet wil.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? zou hij ook goed vinden, hij vindt mijn kledingstijl niet zo.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? weet ik niet.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? hij zou er minder mee zitten dan ik als hij het doet.[/quote]
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 3:43

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dan moet er hulp gezocht worden, want hij moet echt niet aankomen qua gewicht, eerder wat afvallen eigenlijk.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Ligt eraan hoe die het wil omgooien. Ik weet wel dat hij graag een andere baan zou willen en in die zin zijn leven omgooien, en daarin zou ik hem, uiteraard, steunen.
Veganistisch wil gaan leven? Haha, mijn vriend is de grootste vleeseter allertijden, dus dat lijkt me sterk. Maar dat moet hij lekker doen dan, ik blijf lekker vlees & vis etc. eten.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Dan hebben we een groot probleem, want ik werk maar 24 uur en hij zorgt dus (grotendeels) voor de inkomsten bij ons. Dus nee, dit is geen optie & zal niet gebeuren.
Thuis zou komen met een kale kop? Hahahaha, dan lach ik hem echt uit met zijn grote krullenbos.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Dat doet die niet, anders ligt het aan het geloof en of ik daar achter zou kunnen staan, waarschijnlijk niet.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Dan vind ik dat niet leuk, omdat we grote aankopen even overleggen of in ieder geval aangeven dat iemand iets graag wil en dan kijken we of het kan, en wanneer. Dus dat zou ik niet echt waarderen dan.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen? Me meenemen naar de diëtiste.
Je hele leven zouden willen omgooien? Dat ligt eraan wat ik wil omgooien, maar hij zal me wel steunen.
veganistisch zouden willen leven? Dat gaat never nooit gebeuren; en hij zou niet meedoen.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Daar zal het deels toch op neer gaan komen later.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Heel hard lachen.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Het niet serieus nemen en er niet achter staan denk ik, maar dat ligt wederom aan de situatie.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Het niet zo leuk vinden, omdat we overleggen meestal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Kat1980 vr 3 feb 2012 - 4:04

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Ik zou voor die tijd al lang ingrijpen door bv samen te gaan sporten en gezonder te gaan eten.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Ligt er aan op wat voor manier, bepaalde dingen zou hij van mij best mogen omgooien zolang er maar rekening met mij en onze kinderen wordt gehouden.
Veganistisch wil gaan leven? Als hij dat zou willen, zou ik het respecteren, maar eerlijk gezegd zie ik dat nooit gebeuren Wink
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Ik mag hopen dat hij dit dan eerst met mij heeft besproken, want als hij geen baan meer heeft en huisvader wil worden, zal dit betekenen dat ik veel meer moet gaan werken om alle kosten te kunnen betalen. En eerlijk gezegd zie ik dat niet zitten.
Thuis zou komen met een kale kop? Ik zou denk ik wel even schrikken, heb geen idee hoe dit er uit zou zien. Misschien is het even wennen en ga ik het vanzelf mooi vinden. Zo niet, dan zal ik eerlijk zeggen dat ik zijn oude kapsel beter vond.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Ligt er aan wat voor geloof en wat hij dan van mij verwacht.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Als hij dat van zijn eigen gespaarde geld doet, heb ik daar in principe niks over te zeggen. Hoewel wij zelfs dat soort dingen overleggen en het er dan ook maar aan ligt wat het is en of het echt nodig is.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen? Hetzelfde als ik bij hem.
Je hele leven zouden willen omgooien? Hetzelfde als hierboven staat.
veganistisch zouden willen leven? Hetzelfde als ik over hem zei.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Zou hij echt niet blij mee zijn, want financieel zou het dan bijna niet haalbaar zijn (of we moeten veel kleiner gaan wonen en heel veel dingen laten).
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Ligt er aan hoe het er precies uitziet, maar als hij het niks zou vinden, zou hij dat meteen zeggen (hij is nogal recht voor zijn raap wat dat soort dingen betreft).
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Hetzelfde als hierboven.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Hetzelfde als wat ik eerder zei.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Susan vr 3 feb 2012 - 4:30

girli schreef:
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? goed plan, ik hou niet van kinderen.

Om zijn huisvaderschap te faciliteren moet je anders wel kinderen krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Susan vr 3 feb 2012 - 4:39

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Hem stimuleren om gezonder te eten en te gaan sporten en hem daar ook in steunen. Als hij 30 kilo aankomt zonder aanwijsbare oorzaak zou ik hem aansporen om naar de huisarts te gaan.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Simpel: dat kan niet.
Veganistisch wil gaan leven? Als hij dat wil moet hij dat doen, zolang hij mij maar niet dwingt om ook veganistisch te gaan leven.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Al zou ik fulltime gaan werken, dan zou ik nooit kunnen verdienen wat hij verdient, dus dat zouden we financieel niet redden. Stel dat we op de een of andere manier rijk zouden worden en hij zou dan (tijdelijk) willen stoppen met werken om meer bij de kinderen te zijn dan zou ik dat eerlijk gezegd best prettig vinden, in onze situatie.
Thuis zou komen met een kale kop? Ik zou hopen dat het snel weer aangroeit en dat hij het dan niet nog een keer afscheert.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Dat ligt eraan wat de consequenties zijn. Ik zou wel heel raar op mijn neus kijken en me ook heel erg afvragen waar dat opeens vandaan komt.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Ik zou verbaasd zijn, want hij overlegt vrijwel alles wat hij koopt. Verder ligt het eraan wat het is, wat de reden is dat hij het heeft gekocht en of we het ons kunnen veroorloven.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen? Hetzelfde als andersom.
Je hele leven zouden willen omgooien? Hetzelfde als andersom.
veganistisch zouden willen leven? Hetzelfde als andersom.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Ik ben al thuis bij de kinderen. Als ik zou willen stoppen met mijn freelance werk zou hij dat begrijpen en me daar vrij in laten.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Dat ligt eraan hoe ik er dan uitzie.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Dat zou hij echt helemaal niks vinden.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Hij zou zeker niet blij zijn dat ik het zonder overleg heb gedaan, verder hetzelfde als hierboven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 4:43

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Haha uhm, dan zou ik toch wel even zeggen dat ie wat minder moet eten. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Ligt er aan hoe en wat.. Hij is nu zijn leven aan het omgooien maar dat is alleen maar positief dus dat stimuleer ik alleen maar.
Veganistisch wil gaan leven? Hahaha, uhm dat gaat niet gebeuren bij deze carnivoor.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Hm, haha, we zijn allebei nog student en hij is dus al veel thuis, zonder baan heeft hij geen cent te makken dus dat zou hij niet snel doen. Als hij dat nu zou doen dan kunnen we niet rondkomen dus dat zou ik niet waarderen. Stel ik werk later fulltime, we hebben kinderen en hij zou willen stoppen om voor de kinderen te zorgen, en we kunnen rondkomen van alleen mijn salaris, dan zou ik dat, na overleg wel prima vinden.. Al zou ik zelf ook wel parttime willen werken..
Thuis zou komen met een kale kop? Hahaha, oeh dat zou bizar zijn. Mijn vriend bestaat zo'n beetje alleen maar uit haar:P. Ik denk dat ik zou schrikken, lachen en het prima zou vinden.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Hmmm.. denk niet dat dit gaat gebeuren. En zo wel, dan zouden daar wel wat discussies aan te pas komen.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Het is zijn geld, dus dat moet hij zelf weten. Hij is nu blut, dus dat zou ik niet zo handig vinden, haha.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. 30 kilo is wel veel. Ik denk dat mijn vriend dan wel zou zeggen dat ik wat meer mag gaan sporten en minder chips moet eten.
Je hele leven zouden willen omgooien? Ligt er aan hoe.. Hij stimuleert mij erg om het beste uit mezelf te halen. Dus als het positief zou zijn dan zou hij me steunen en als het een rare keuze zou zijn dan zou hij me daar op wijzen.
veganistisch zouden willen leven? ain't gonna happen.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen?We hebben geen kinderen, maar als we die wel hadden en we zouden goed kunnen rondkomen van 1 salaris dan zou hij het prima vinden.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Ik denk dat hij dat niet zo leuk zou vinden. Hij is erg gehecht aan hoe ik er uit zie haha.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Gaat niet gebeuren en hij zou me voor gek verklaren.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Moet ik zelf weten want het is mijn geld. Maar als er nog rekeningen betaald moeten worden dan zou hij wel even wat vragen stellen.[/quote]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 4:57

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Hem vastbinden aan de trekhaak en achter de auto laten aanlopen Wat als je partner.. 394967 Ik vind hem nu al wat te zwaar worden namelijk, al zijn dat voornamelijk spieren.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Als het niet ten nadele van mij is, hem er in stimuleren en meedoen!
Veganistisch wil gaan leven? Nee, dat gebeurt écht niet. Maar ik zou er geen problemen mee hebben.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Uhh.. Ik zou wel even moeten slikken, maar we hebben geen kinderen en op mijn salaris redden we het waarschijnlijk nét.
Thuis zou komen met een kale kop? Hilarisch! Als het hem staat, mag hij het zo houden.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Haha, daar kan ik me bij hem niks bij voorstellen. Maar mocht het gebeuren, dan vrees ik dat het onze relatie niet ten goede komt..
Zonder overleg een heel grote aankoop doet? Dat moet hij zelf weten. We hebben beide nog eigen rekeningen.

En wat doet jullie partner als je..

30 kilo zou aankomen. De eerste paar kilo's zouden we beide toejuichen, maar als het te gek gaat, dan zou hij er wel wat van zeggen.
Je hele leven zou willen omgooien? Hij zal zich er enigszins mee inschikken, maar als het radicaal wordt, dan zal hij het tegenhouden of me voor een keuze stellen..
Veganistisch zou willen leven? Me uitlachen. Vervolgens zal hij zich er in schikken, als híj zijn vlees e.d. maar krijgt.
Je baan op zou zeggen om voor de kinderen te zorgen? Ik denk dat hij dat niet heel vervelend vind. Maar daar hoeft 'ie niet over in te zitten, want ik ben niet van plan thuis te gaan zitten wanneer ik kinderen heb.
Thuis zou komen met een totaal ander uiterlijk? Dat hangt er sterk van af welk uiterlijk.
Een geloof zou aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Dat zal hij niet leuk vinden. Ik denk dat hij me verplicht anders te gaan denken of me voor een keuze stellen...
Zonder overleg een heel grote aankoop zou doen? Geen probleem. We hebben beide eigen rekeningen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  girli vr 3 feb 2012 - 5:03

Susan schreef:
girli schreef:
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? goed plan, ik hou niet van kinderen.
Om zijn huisvaderschap te faciliteren moet je anders wel kinderen krijgen.
Dat snap ik haha. Als wij een kind zouden krijgen, zou dit sowieso meer de verdeling zijn dan andersom. Als ik kijk hoe hij met zn neefjes/nichtjes is, is hij veel meer een vader dan ik een moeder ben.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  loura vr 3 feb 2012 - 11:53

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dan zou ik hem op dieet zetten
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Ligt er aan op welke manier en of ik daar nog iets mee te maken heb
Veganistisch wil gaan leven? Dan zou ik mee doen we zijn sowieso al wel bewust met eten bezig
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Ik heb het liever andersom maar dan zouden we de gulden middenweg moeten zoeken
Thuis zou komen met een kale kop? Dan zou ik boos worden want ik ben kapper en ik knip altijd zijn haar!!
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Ik denk niet dat ik daar mee zou kunnen leven
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Ligt eraan wat, ik ben niet zo heel moeilijk daarin en het zou dan waarschijnlijk ook iets zijn waar ik ook iets aan heb

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Dan zou hij mij ook op dieet zetten
Je hele leven zouden willen omgooien? Ligt er ook aan wat het is en waarschijnlijk mij daarin steunen
veganistisch zouden willen leven? Dan zou hij grotendeels ook mee doen
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Ik denk niet dat hij dat heel erg zou vinden
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Niet happy zijn!
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Er net als ik waarschijnlijk niet mee kunnen omgaan
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Het jammer vinden dat ik het niet heb overlegd maar net als ik mijn geval zou het dan iets zijn waar we allebei iets aan hebben
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:19

Smikkell schreef:Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dan gaan we er samen aan werken om het er weer af te krijgen.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Moet hij zelf weten, als hij maar lekker bij mij blijft Wink Hij moet doen wat hij leuk vind.
Veganistisch wil gaan leven? Prima, als hij mij mijn stukje vlees maar niet ontzegt.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Als we het redden op mijn salaris, prima.
Thuis zou komen met een kale kop? Doet ie al regelmatig.. :P Daar heb ik niks over te zeggen helaas.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Weet ik niet, ligt er aan of ik me ook kan vinden in het geloof. Ben zelf wel gelovig opgevoed namelijk en zou er wel graag iets mee willen doen. Echter is het irl zo dat hij er niks mee wil.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Als het van zijn eigen centen is moet hij het zelf weten, anders gaan we er even een stevig woordje over praten.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. Hetzelfde als ik hierboven heb beschreven.
Je hele leven zouden willen omgooien? Ligt er aan wat het wordt, hij zal er wel aan wennen maar zal er moeite mee hebben.
veganistisch zouden willen leven? Dan eet hij rustig zijn stukje vlees.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Zou hij prima vinden als ik daar gelukkig van word.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Heeft ie al moeten ondergaan, zoals hij doet, doe ik ook gewoon wat ik wil smile
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Denk dat hij weg gaat.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Als het maar van mijn eigen geld is, is het prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 20:51

30 kilo zou aankomen?
Aankomen gebeurt niet in 1 keer, maar als we zouden merken dat hij wel dikker zou worden dan zullen we daar samen aan werken door gezonder te eten en ik zou hem aanmoedigen om meer te gaan bewegen.

Zijn hele leven wil gaan omgooien?
Ligt eraan hoe hij zijn leven wil gaan omgooien.

Veganistisch wil gaan leven?
Haha dat zie ik niet gebeuren, maar als hij dat zou willen dan is dat zijn keus en sta ik achter hem.

Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd?
Dat zou betekenen dat ik fulltime moet gaan werken om te zorgen dat we hier kunnen blijven wonen en rond kunnen komen, ik zou daar niet blij mee zijn. Maar daar moet dan over gepraat worden.

Thuis zou komen met een kale kop?
Helemaal niet blij mee zijn, vind kale mannen echt heel lelijk hahaha.. Ik zou ook tegen hem zeggen dat ik het niet mooi vind en hopen dat hij zijn haar weer laat aangroeien smile

Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven?
Verbaast zijn waar dat ineens vandaan komt.

zonder overleg een heel grote aankoop doet?
Boos zijn, we moeten nu op het geld letten en grote aankomen doen zonder overleg is echt not done..

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen.
Het zelfde als ik bij hem.

Je hele leven zouden willen omgooien?
Het zelfde als hierboven.

veganistisch zouden willen leven?
Hij zou het wel eerst raar vinden maar me wel steunen.

Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen?
Ik zorg al voor de kinderen door thuis te werken maar als ik ook dat zou opzeggen zouden we niet rond kunnen komen.

Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk?
Hij zou eerlijk zeggen wat hij daarvan vind zowel positief als negatief.

Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven?
Beginnen te lachen denk ik, ik zie dat ook niet gebeuren smile

Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen?
Boos worden, zie hierboven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je partner.. Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum