Wat heb je liever qua partner?
+14
Zonnetje
Susan
Atelier Madame
Monte
Caresses
Raindrop
sanskie
Rapunzel
Angela_1986
Stuiterbal
Rovine
mzcharlotte
Bolleke
RYW
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
En waarom?
1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen?
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden?
3) Iemand die doof is[strike], of iemand die blind is?
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt?
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst?
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden?
7) Een hondenmens of een kattenmens?
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft?
Ben benieuwd...
1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen?
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden?
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt?
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden?
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft?
Ben benieuwd...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat heb je liever qua partner?
Mag het ook gewoon een middenmoot zijn zonder extremen, ook qua emoties?
Gast- Gast
RYW schreef:En waarom?
1) Een spannende man die je totaal niet kan peilen.
2) Iemand die het lastig vindt om zich te binden. Mijn laatste date wilde na 2 dagen al praten over kinderen en samenwonen, en de dag erna heb ik hem gezegd dat ik er geen toekomst in zag.
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is? Moeilijk, maar denk dat liever iemand die doof is.
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt. Lijkt me wel handig als ik iemand heb die begrijpt hoe het in de muziek gaat, en die begrijpt hoeveel je er voor moet doen.
5) Iemand die nooit belt maar wel smst.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld. Val sowieso op oudere mannen, dat geld is dan een extra leuk detail.
7) Een hondenmens.
Iemand die helemaal geen hobby's heeft, maar wel houdt van leuke dingen doen.
9) Iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen, al is dat ook niet ideaal natuurlijk, maar een man die zelf geen beslissing makt ga ik me ook aan irriteren.
10) Iemand met vrienden die mij niet mogen.
Leuk lijstje!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Saaie, betrouwbare man. Ik weet graag waar ik aan toe ben.
Vanaf dag 1. Omdat ik zelf dat ooit ook wil en nogmaals weet ik graag waar ik aan toe ben.
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is?
Blind. Dat lijkt me makkelijker communiceren en dat vind ik wel weer basis om elkaar goed te leren kennen. Daarbij hoop ik dat mijn uiterlijk niet aantrekkingskracht no. 1 is, zeg maar. Lastig uitleggen.
Nieuwe dingen. Omdat ik weet dat ik open sta voor nieuwe ervaringen en ik me snel op mijn gemak voel. Ik zoek het alleen zelf niet zo vaak op.
Bellen. Gesprekken zijn veel duidelijker dan sms-jes waar emoties erg plat worden en dingen verkeerd kunnen worden begrepen.
Oh, qua leeftijd heb ik echt geen voorkeur. Wat betreft schuld ligt het aan de hoogte en hoe de beste man zelf in elkaar steekt (zijn oplossingsvaardigheid).
Katten. Ik kan totaal niet met honden overweg. Ik haat ze niet, maar ik kan er gewoon niet mee om.
8.)Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
Verslaafd. Ik heb mijn hobby's ik hoop dat hij ze ook heeft.
Hier wil ik toch echt een middenmoot. Ik vind het niet leuk als buiten mij om beslissingen gemaakt worden, maar ik wil ook niet dat het van mij afhangt.
Liever vrienden die mij niet mogen. Hangt een beetje samen met de vorige vraag, ik hoop dan ook dat hij het beslissingsvermogen heeft om zich niet te laten beinvloeden door zijn vrienden en dat hij doet waar hij achter staat; namelijk met mij samen zijn.
Saaie, betrouwbare man. Ik weet graag waar ik aan toe ben.
Vanaf dag 1. Omdat ik zelf dat ooit ook wil en nogmaals weet ik graag waar ik aan toe ben.
Blind. Dat lijkt me makkelijker communiceren en dat vind ik wel weer basis om elkaar goed te leren kennen. Daarbij hoop ik dat mijn uiterlijk niet aantrekkingskracht no. 1 is, zeg maar. Lastig uitleggen.
Nieuwe dingen. Omdat ik weet dat ik open sta voor nieuwe ervaringen en ik me snel op mijn gemak voel. Ik zoek het alleen zelf niet zo vaak op.
Bellen. Gesprekken zijn veel duidelijker dan sms-jes waar emoties erg plat worden en dingen verkeerd kunnen worden begrepen.
Oh, qua leeftijd heb ik echt geen voorkeur. Wat betreft schuld ligt het aan de hoogte en hoe de beste man zelf in elkaar steekt (zijn oplossingsvaardigheid).
Katten. Ik kan totaal niet met honden overweg. Ik haat ze niet, maar ik kan er gewoon niet mee om.
8.)Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
Verslaafd. Ik heb mijn hobby's ik hoop dat hij ze ook heeft.
Hier wil ik toch echt een middenmoot. Ik vind het niet leuk als buiten mij om beslissingen gemaakt worden, maar ik wil ook niet dat het van mij afhangt.
Liever vrienden die mij niet mogen. Hangt een beetje samen met de vorige vraag, ik hoop dan ook dat hij het beslissingsvermogen heeft om zich niet te laten beinvloeden door zijn vrienden en dat hij doet waar hij achter staat; namelijk met mij samen zijn.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Vroeger een man die je niet kan peilen, maar ik geloof inmiddels dat ik de voordelen inzie van een erg saaie man. Je moet toch zelf de slingers ophangen in je leven.
Dat eerste natuurlijk.
Iemand die doof is denk ik. Ik kan gebarentaal en daarmee is prima te communiceren.
Dat eerste, voelt fijn en vertrouwd.
Beller.
Een oudere man met geld, absoluut. Ik houd van oudere mannen, ook als ze niet zoveel geld hebben (alleen de leuke hoor).
Maakt niet uit, ik vind het leuk als mensen van dieren houden.
Liever dat eerste dan, behalve gamen dat vind ik zo wezenloos. Ik vind het wel mooi als iemand een passie heeft.
Dat eerste hahaha.
Dan liever het tweede, het eerste lijkt me nog vervelender.
Ik ben benieuwd
Gast- Gast
Maura schreef:Mag het ook gewoon een middenmoot zijn zonder extremen, ook qua emoties?
Nope, anders was het te makkelijk, dan koos iedereen de middenmoot!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Maura schreef:Mag het ook gewoon een middenmoot zijn zonder extremen, ook qua emoties?
Nope, anders was het te makkelijk, dan koos iedereen de middenmoot!
Nou, omdat je zo veeleisend bent.
1)
2)
3) Iemand die doof is,
4)
5)
6) Een man van 20 jaar ouder met geld,
7) Een hondenmens
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo)
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken,
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen,
Ik kies wel continu voor tegenstrijdigheden. Geen wonder dat ik dé man nog niet heb gevonden.
Gast- Gast
1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen? Een saaie maar betrouwbare, de spannende heb ik nu wel genoeg van gehad.
Degene die babies wil. Als het de juiste is denk ik niet dat het beklemmend aan zal voelen.
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is? Blind denk ik, omdat je dan nog goed kunt communiceren. Zou het wel moeilijk vinden niet alles te kunnen delen.
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt? Iemand waarmee ik nieuwe dingen ga doen. Sommige dingen doe ik ook graag alleen.
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? SMS-en, ben zelf ook geen beller.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Mijn ex kon niet goed met geld omgaan, dat was voor mij wel een groot punt. Ik hoef geen rijke vent, maar schulden (op studieschuld na) vind ik niet tof.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Katten, hij moet Henk net zo leuk vinden als ik.
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft? Iemand die verslaafd is aan zijn hobby. Ik vind het leuk als iemand ergens zijn passie in kan leggen.
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Beide kanten gehad, tot in het extreme, beide niet echt leuk. Neig dan naar het eerste.
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Het eerste denk ik, al zal het frustrerend zijn.
Degene die babies wil. Als het de juiste is denk ik niet dat het beklemmend aan zal voelen.
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is? Blind denk ik, omdat je dan nog goed kunt communiceren. Zou het wel moeilijk vinden niet alles te kunnen delen.
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt? Iemand waarmee ik nieuwe dingen ga doen. Sommige dingen doe ik ook graag alleen.
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? SMS-en, ben zelf ook geen beller.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Mijn ex kon niet goed met geld omgaan, dat was voor mij wel een groot punt. Ik hoef geen rijke vent, maar schulden (op studieschuld na) vind ik niet tof.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Katten, hij moet Henk net zo leuk vinden als ik.
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft? Iemand die verslaafd is aan zijn hobby. Ik vind het leuk als iemand ergens zijn passie in kan leggen.
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Beide kanten gehad, tot in het extreme, beide niet echt leuk. Neig dan naar het eerste.
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Het eerste denk ik, al zal het frustrerend zijn.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken,of iemand die het lastig vindt om zich te binden?
3) Iemand die doof is,of iemand die blind is?
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt,of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt?
5) Iemand die nooit smst maar wel belt,of iemand die nooit belt maar wel smst?
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo)of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken,of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?
Lastig want ik eigenlijk wil ik het zo ook niet. Maar de middenweg mocht niet.
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken,
3) Iemand die doof is,
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt,
5) Iemand die nooit smst maar wel belt,
6)
7) Een hondenmens of
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo)
10)
Lastig want ik eigenlijk wil ik het zo ook niet. Maar de middenweg mocht niet.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
RYW Vandaag om 10:03
.En waarom?
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is? Ik denk dat het voor mij makkelijker is om met een blinde man een relatie te hebben omdat ik bekend ben met de doelgroep.
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? Ik bel zelf ook meer een smser dan 'n beller.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Ik vind een leeftijdsverschil van 20 jaar wel erg veel en mijn partner hoeft niet enorm veel geld te hebben maar van schulden krijg ik het wel benauwd. Mijn ex kon niet goed met geld om gaan en dat was érg vervelend, dat maak ik liever niet nog 'n keer mee!
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?Ik vind het wel mooi als iemand een passie heeft en daar voor gaat. Maar ik wil niet bij 'Help, mijn man heeft 'n hobby!' terecht komen haha!
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Eigenlijk wil ik hier liever gewoon de middenweg maar ja, dat mag vandaag niet Ik kan 'n controlfreak zijn en heb graag de touwtjes in handen dus vandaar dat ik dan toch kies voor iemand die mij de beslissingen laat maken maar uit ervaring weet ik dat ik dat ook niet prettig vind.
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Dat is 'n lastige! Beide lijkt me niet prettig!
RYW Vandaag om 10:03
.En waarom?
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is? Ik denk dat het voor mij makkelijker is om met een blinde man een relatie te hebben omdat ik bekend ben met de doelgroep.
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? Ik bel zelf ook meer een smser dan 'n beller.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Ik vind een leeftijdsverschil van 20 jaar wel erg veel en mijn partner hoeft niet enorm veel geld te hebben maar van schulden krijg ik het wel benauwd. Mijn ex kon niet goed met geld om gaan en dat was érg vervelend, dat maak ik liever niet nog 'n keer mee!
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?Ik vind het wel mooi als iemand een passie heeft en daar voor gaat. Maar ik wil niet bij 'Help, mijn man heeft 'n hobby!' terecht komen haha!
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Eigenlijk wil ik hier liever gewoon de middenweg maar ja, dat mag vandaag niet Ik kan 'n controlfreak zijn en heb graag de touwtjes in handen dus vandaar dat ik dan toch kies voor iemand die mij de beslissingen laat maken maar uit ervaring weet ik dat ik dat ook niet prettig vind.
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Dat is 'n lastige! Beide lijkt me niet prettig!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
[quote="RYW"]En waarom?
2)Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden?
5) Iemand die nooit smst maar wel belt,of iemand die nooit belt maar wel smst?
6) Een man van 20 jaar ouder met geld,of een man van dezelfde leeftijd met schulden?
7)Een hondenmens of een kattenmens?
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken,of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?
1) Een erg saaie maar betrouwbare man,
2)
3) Iemand die doof is,
5) Iemand die nooit smst maar wel belt,
6) Een man van 20 jaar ouder met geld,
7)
10)
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
En waarom?
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Mag er tussen in ook ? moet namelijk niet aan beide denken
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt? ligt er aan of die leuk zijn
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? dan maar die ouwe ik wil niks met schulden te maken hebben.
Ik ben benieuwd
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Mag er tussen in ook ? moet namelijk niet aan beide denken
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt? ligt er aan of die leuk zijn
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? dan maar die ouwe ik wil niks met schulden te maken hebben.
Ik ben benieuwd
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Maar dan niet extreem veel schulden én dat die man wel om kan gaan met geld en niet in de schulden blijft zitten.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Het liefst allebei
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Maar het liefst iemand die samen met mij beslissingen maakt.
10)Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft?
6)
7)
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken
10)
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Toelichting: Als het om echte liefde gaat dan zou ik liever voor de oudere man kiezen (ook al had hij niet veel geld). Mijn ex had schulden en zo'n partner wil ik echt nooit meer (studieschuld laat ik hierbij buiten beschouwing).
Vond het niet zo moeilijk kiezen
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Toelichting: Als het om echte liefde gaat dan zou ik liever voor de oudere man kiezen (ook al had hij niet veel geld). Mijn ex had schulden en zo'n partner wil ik echt nooit meer (studieschuld laat ik hierbij buiten beschouwing).
Vond het niet zo moeilijk kiezen
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Zo, dat waren een paar heel lastige keuzes zeg. Krijg het al benauwd van iemand die meteen wil trouwen vanaf dag een. Net acht jaar gezeten bij iemand die zich (net als ik ) niet wilde binden. Dat was super super fijn, maar misschien wil ik de volgende keer toch iets meer zekerheid. Ik twijfel nog over dat antwoord.RYW schreef:En waarom?
1) Een erg saaie maar betrouwbare man,
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken
3) Iemand die doof is,
4) iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt?
5) iemand die nooit belt maar wel smst?
7) kattenmens?
8 ) Een hobby is niet erg, maar auto's en gamen absoluut niet. Dan liever iemand zonder hobby's. Bij andere hobby's ga ik voor liever een man met hobby's en interesses
9) iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen
Ik ben benieuwd
Leeftijd en geld kwestie weet ik niet.
Gast- Gast
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Beetje tegenstrijdig als je kijket naar nr1. Maar ik krijg kriebels van een man die op de eerste dag over trouwen en kinderen gaat beginnen. Omdat ik niks met trouwens heb en als ik voor kinderen gaat moet het goed voelen en dat op een eerste date is dat vaak even afwachten.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Ik heb niks met oudere mannen maar toch deze keuze omdat ik het erg vervelend vind als mijn partner schulden heeft omdat meneer niet met geld kan omdaan. Ik ben iemand die geleerd heeft om te sparen en vind een zakcentje dus erg belangrijk. Ik reken een studie schuld niet mee omdat studeren gewoon belangrijk is.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Maakt me niet uit, vinden ze beide even leuk.
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Uhhh ik ben ook zo maar bespreek het wel op een later tijdstip. Wil geen man die altijd alles prima vindt, een beetje tegengas mag best.
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, Het laatste, vrienden kun je maken. Ik ga geen tijd en enegrie in mensen steken die mij niet mogen.
Ik ben benieuwd
Gast- Gast
Maar dan ben je dus liever met iemand waar je niets mee hebt (oude man) dan met iemand waar je wel iets mee hebt. Geld gaat dus boven geluk?Cimic schreef:RYW schreef:En waarom?
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Beetje tegenstrijdig als je kijket naar nr1. Maar ik krijg kriebels van een man die op de eerste dag over trouwen en kinderen gaat beginnen. Omdat ik niks met trouwens heb en als ik voor kinderen gaat moet het goed voelen en dat op een eerste date is dat vaak even afwachten.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Ik heb niks met oudere mannen maar toch deze keuze omdat ik het erg vervelend vind als mijn partner schulden heeft omdat meneer niet met geld kan omdaan. Ik ben iemand die geleerd heeft om te sparen en vind een zakcentje dus erg belangrijk. Ik reken een studie schuld niet mee omdat studeren gewoon belangrijk is.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Maakt me niet uit, vinden ze beide even leuk.
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Uhhh ik ben ook zo maar bespreek het wel op een later tijdstip. Wil geen man die altijd alles prima vindt, een beetje tegengas mag best.
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, Het laatste, vrienden kun je maken. Ik ga geen tijd en enegrie in mensen steken die mij niet mogen.
Ik ben benieuwd
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dan ben je dus liever met iemand waar je niets mee hebt (oude man) dan met iemand waar je wel iets mee hebt. Geld gaat dus boven geluk?Cimic schreef:RYW schreef:En waarom?
Ik ben benieuwd
Als ik een keuze moest maken wel. Natuurlijk is geld niet alles, maar veel schulden hebben maakt zeker ook niet gelukkig en geeft meer stress en ruzies in huis dan geluk. Niet bij iedereen maar bij veel mensen wel.
Gast- Gast
En waarom?
1)Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen?
4)Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt?
5)Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst?
7)Een hondenmens of een kattenmens?
9)Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?
10)Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft?
Redelijk simpel. Sommige dingen kan ik me nog wel overheen zetten en in kiezen. Maar ik hoef echt geen partner die geen vrienden heeft, of vrienden die een hekel aan mij hebben. Een partner die zelf geen leven heeft voegt weinig toe aan mijn leven en iemand die me nooit belt of nooit smst zou ik ook raar vinden. Als ik hem dan een keer nodig heb en bel neemt hij niet op of wat? Beslissingen moet je toch ook samen kunnen maken, redelijk belangrijk. Een saaie man zou me zo kwijt zijn. Een man die niet te peilen is ook.
1)
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken
3) Iemand die doof is
4)
5)
6) Een man van 20 jaar ouder met geld
7)
9)
10)
Redelijk simpel. Sommige dingen kan ik me nog wel overheen zetten en in kiezen. Maar ik hoef echt geen partner die geen vrienden heeft, of vrienden die een hekel aan mij hebben. Een partner die zelf geen leven heeft voegt weinig toe aan mijn leven en iemand die me nooit belt of nooit smst zou ik ook raar vinden. Als ik hem dan een keer nodig heb en bel neemt hij niet op of wat? Beslissingen moet je toch ook samen kunnen maken, redelijk belangrijk. Een saaie man zou me zo kwijt zijn. Een man die niet te peilen is ook.
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Maar dan ben je dus liever met iemand waar je niets mee hebt (oude man) dan met iemand waar je wel iets mee hebt. Geld gaat dus boven geluk?
Dat is een veronderstelling. Toen ik deze keuze nam ging ik ervan uit dat beide mannen (jong en oud) allebei leuk zijn en relatie materiaal, anders had je überhaupt geen keuze hoeven maken.
En daarbij... ik ga er niet vanuit dat een oudere man automatisch niks heeft.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Want als hij zich dan wel wil binden, weet ik dat het for real is.
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is? Uiterlijk telt wel, en dan meer omdat hij aan mijn uitdrukkingen kan zien wat ik werkelijk bedoel of voel. Voor zover hij dat als man kan haha.
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? Ik ben zelf een smser. En anders bel ik hem wel als het nodig is.
6)Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden?Leeftijd boeit me niet, als hij maar werkt voor zijn geld. Of dat nou ( helaas, dat geef ik wel eerlijk toe ) weinig is, of heel erg veel... Age ain't nothing but a number, veel, weinig of geen geld hebben is relatief en kan wisselen.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Ik ben bang voor veel honden.
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft? Een verslaving is nooit gezond. Ik denk gelijk aan "help, mijn man heeft een hobby" Ik heb liever iemand die af en toe enthousiast dingen onderneemt, al dan niet met of zonder mij.
9)Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?Het is geven en nemen, dus enigzins fifty fifty. Ik laat me niet ondersneeuwen maar wil ook geen overhand over mijn man hebben, ik heb soms echt tegengas nodig.
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Mijn vriend heeft een hele grote vriendengroep. Vooral met de mannen kan ik goed, de meiden zijn mwoah. Sommigen kunnen me wel doodkijken, maar kan mij niet schelen. Ik vind het belangrijk dat mijn vriend een eigen sociaal leven heeft en niet alleen mij. Zo ongezond.
Ben benieuwd...
Gast- Gast
Een saaie maar betrouwbare man. Als ik ergens een hekel aan heb is het een man die ik niet kan vertrouwen en niet snap, dan maar een saaie. Ik maak mijn leven zelf(en die van hem) zelf wel spannend.
Vanaf dag 1. Het is toch heerlijk als een man zo zeker is over onze relatie dat hij al daarover wil praten. En daarbij wil ik heel graag trouwen en kinderen
Iemand die doof is. Het lijkt me zeer moeilijk om met een blinde te leven, je kunt nooit eens zeggen: zag je dat of kijk wat mooi. Alles moet je uitleggen. Zicht lijkt mij belangrijker dan gehoor.
Ik denk dat ik daar graag een middenweg in zou willen, iemand die dingen van mijn karakter snapt en van dezelfde dingen houdt, maar ook iemand die andere dingen leuk vind en mij nieuwe dingen laat zien.
Iemand die nooit smst. Ik vind bellen veel persoonlijker en als hij dus nooit belt maar alles via mail of sms doet, dan zou ik toch denk dat hij bang is of juist heel lui/ego.
Ik heb dan toch denk ik liever iemand van mijn leeftijd. Iemand van 20 jaar ouder zit toch in een andere levensfase en ik vind het juist belangrijk dat ik iemand vind die alle fases tegelijk kan doormaken(dus trouwen, kinderen, pensioen e.d.)
Ik vind beide even leuk, als iemand dierenhater zou zijn dan zou ik echt pas zorgen maken, omdat ik toch wel iemand wil die gevoelig is en liefde kan uiten(naar mens en dier)
Cool Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
Iemand die helemaal geen hobby's heeft. Hobby's vind ik niet belangrijk, sociaal contact wel. Dus als hij liever in zijn vrije tijd met mij en vrienden doorbrengt heb ik dat veel liever dan voetval of auto's
Iemand die mij alles laat maken. Een man die alles doet zonder mij erover in te lichten vind ik niet te vertrouwen en zo'n man wil ik dus niet. Dan liever iemand die mij alles laat doen, als dat hij het achter mijn rug om doet.
Oeh dat is een moeilijke omdat ik dan wel zou willen weten waarom hij geen vrienden heeft. Maar ik zou dan toch kiezen voor zonder vrienden. Als hij vrienden heeft die mij niet mogen en hij het leuk vind daar nog mee om te gaan, dan past hij blijkbaar toch niet zo goed bij mij. En een vriend zonder vrienden krijgt door mij wel een (gezamenlijke) vriendenkring.
Een saaie maar betrouwbare man. Als ik ergens een hekel aan heb is het een man die ik niet kan vertrouwen en niet snap, dan maar een saaie. Ik maak mijn leven zelf(en die van hem) zelf wel spannend.
Vanaf dag 1. Het is toch heerlijk als een man zo zeker is over onze relatie dat hij al daarover wil praten. En daarbij wil ik heel graag trouwen en kinderen
Iemand die doof is. Het lijkt me zeer moeilijk om met een blinde te leven, je kunt nooit eens zeggen: zag je dat of kijk wat mooi. Alles moet je uitleggen. Zicht lijkt mij belangrijker dan gehoor.
Ik denk dat ik daar graag een middenweg in zou willen, iemand die dingen van mijn karakter snapt en van dezelfde dingen houdt, maar ook iemand die andere dingen leuk vind en mij nieuwe dingen laat zien.
Iemand die nooit smst. Ik vind bellen veel persoonlijker en als hij dus nooit belt maar alles via mail of sms doet, dan zou ik toch denk dat hij bang is of juist heel lui/ego.
Ik heb dan toch denk ik liever iemand van mijn leeftijd. Iemand van 20 jaar ouder zit toch in een andere levensfase en ik vind het juist belangrijk dat ik iemand vind die alle fases tegelijk kan doormaken(dus trouwen, kinderen, pensioen e.d.)
Ik vind beide even leuk, als iemand dierenhater zou zijn dan zou ik echt pas zorgen maken, omdat ik toch wel iemand wil die gevoelig is en liefde kan uiten(naar mens en dier)
Cool Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
Iemand die helemaal geen hobby's heeft. Hobby's vind ik niet belangrijk, sociaal contact wel. Dus als hij liever in zijn vrije tijd met mij en vrienden doorbrengt heb ik dat veel liever dan voetval of auto's
Iemand die mij alles laat maken. Een man die alles doet zonder mij erover in te lichten vind ik niet te vertrouwen en zo'n man wil ik dus niet. Dan liever iemand die mij alles laat doen, als dat hij het achter mijn rug om doet.
Oeh dat is een moeilijke omdat ik dan wel zou willen weten waarom hij geen vrienden heeft. Maar ik zou dan toch kiezen voor zonder vrienden. Als hij vrienden heeft die mij niet mogen en hij het leuk vind daar nog mee om te gaan, dan past hij blijkbaar toch niet zo goed bij mij. En een vriend zonder vrienden krijgt door mij wel een (gezamenlijke) vriendenkring.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
En waarom?
1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen? Ligt er natuurlijk wel aan op welke manier saai, iemand die bijvoorbeeld een passie heeft die totaal niet in mijn smaak valt, maar waar hij wel heel erg blij van wordt vind ik niet snel saai. Ik vind betrouwbaar gewoon heel erg belangrijk.
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Omdat ik betrouwbaarheid gewoon heel erg belangrijk evenals stabiliteit
3) Iemand die doof is[strike], of iemand die blind is? Lijkt me net iets makkeiljker mee te leven dan iemand die blind is.
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt? Maar liever een middenweg
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? Toch liever dan bellen, dan kan je makkelijker dingen bespreken
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Ik wil absoluut geen schulden en vind 20 jaar leeftijdsverschil wel veel, maar dat liever dan schulden.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Heb het niet zo op katten
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Ik word heel erg opstandig als er niet overlegd wordt, dan liever dat ik het beslis
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Dan laat ik zijn vrienden wel links liggen..
Ben benieuwd...[/quote]
1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen? Ligt er natuurlijk wel aan op welke manier saai, iemand die bijvoorbeeld een passie heeft die totaal niet in mijn smaak valt, maar waar hij wel heel erg blij van wordt vind ik niet snel saai. Ik vind betrouwbaar gewoon heel erg belangrijk.
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Omdat ik betrouwbaarheid gewoon heel erg belangrijk evenals stabiliteit
3) Iemand die doof is[strike], of iemand die blind is? Lijkt me net iets makkeiljker mee te leven dan iemand die blind is.
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt? Maar liever een middenweg
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? Toch liever dan bellen, dan kan je makkelijker dingen bespreken
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Ik wil absoluut geen schulden en vind 20 jaar leeftijdsverschil wel veel, maar dat liever dan schulden.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Heb het niet zo op katten
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Ik word heel erg opstandig als er niet overlegd wordt, dan liever dat ik het beslis
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Dan laat ik zijn vrienden wel links liggen..
Ben benieuwd...[/quote]
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben benieuwd naar RYW's eigen antwoorden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Maar Cimic schreef dat ze niets met oudere.mannen had. Dat klinkt niet als beide mannen zijn relatiemateriaal zijn. Vind dat ook niet in de vraagstelling.Caresses schreef:Smikkell schreef:
Maar dan ben je dus liever met iemand waar je niets mee hebt (oude man) dan met iemand waar je wel iets mee hebt. Geld gaat dus boven geluk?
Dat is een veronderstelling. Toen ik deze keuze nam ging ik ervan uit dat beide mannen (jong en oud) allebei leuk zijn en relatie materiaal, anders had je überhaupt geen keuze hoeven maken.
En daarbij... ik ga er niet vanuit dat een oudere man automatisch niks heeft.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Liever mooi, of liever intelligent?
» Wat ben je liever?
» wat heb je liever qua bedijd
» Hij wil liever bij oma wonen
» Wat als je partner..
» Wat ben je liever?
» wat heb je liever qua bedijd
» Hij wil liever bij oma wonen
» Wat als je partner..