Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regio Den Haag en leuke dingen doen

+6
Sweety
Prosecco
Mysterious
Niki
ekiaam87
Cassiopeia
10 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Bliss di 28 dec 2010 - 0:45

Huh, waarom heb ik dit topic helemaal gemist? Very Happy
Mij lijkt een Cake Sunday ook wel weer eens leuk, al weet ik nog niet zeker of ik dat weekend kan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Mysterious di 28 dec 2010 - 1:19

Lagom schreef:Leuk! Eerlijk gezegd denk ik dat het helemaal niet zo erg is als je dan gewoon niets meeneemt. Er zal meer dan genoeg zijn namelijk smile.

Ik kom natuurlijk niet met lege handen, dat kan ik niet maken vind ik angel
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 1:39

Ik hoor wel of er nog behoefte is aan iets lekkers en dan neem ik dat mee Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 di 28 dec 2010 - 3:30

ik laat het bakken denk ik aan de meer ervaren dames over, heb helaas weinig tijd.
maar ik wil best iets te drinken meenemen? Bepaalde smaakjes thee bijv. (van bijv. de xenos)
jullie laten het maar weten smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Guus di 28 dec 2010 - 4:13

He he he!

ik wil ook mee!

eeuhm, zijn puppies welkom? Wink

en taart, ben gek op taart en goed in taart! cupcakes welkom? ik ben erbij!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Cassiopeia di 28 dec 2010 - 4:15

Ik bak een cake (denk ik Very Happy ) en anders een appeltaart hahahahaha
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Guus di 28 dec 2010 - 4:18

of anders een lekkere alcoholische versnapering? (als mensen niet met de auto komen :P)
mozes, moet ik drie kwartier fietsen naar Lagom! pfff pak het OV wel Wink

@Niki, waar ga je wonen in scheveningen? Ik woon zelf in Belgisch park, dichtbij het Kurhaus smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 8:16

Ahh, Goochem, neem je je pup mee? :P
Drinken mee is idd ook wel handig, anders is het zo moeilijk om al die zoetigheid weg te krijgen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 di 28 dec 2010 - 8:53

misschien is het slim om een lijstje te maken met wie wat meeneemt?

* Ekiaam87, diverse smaakjes thee (voorkeur?) & nog iets anders te drinken?
* Goochem, puppy Wink, cupcakes
* Cassiopeia, cake / appeltaart
* Niki
* Lagom, bolo di kashipete?
* Wolletjes
* Marin
* Vruchtenhagel
* Mysterious
* Smikkell
* Sweety
* Bliss
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 8:56

ekiaam87 schreef:misschien is het slim om een lijstje te maken met wie wat meeneemt?

* Ekiaam87, diverse smaakjes thee (voorkeur?) & nog iets anders te drinken?
* Goochem, puppy Wink, cupcakes
* Cassiopeia, cake / appeltaart
* Niki
* Lagom, bolo di kashipete?
* Wolletjes - marsepein taart
* Marin
* Vruchtenhagel
* Mysterious
* Smikkell
* Sweety
* Bliss

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Sweety di 28 dec 2010 - 9:13

wolletjes schreef:
ekiaam87 schreef:misschien is het slim om een lijstje te maken met wie wat meeneemt?

* Ekiaam87, diverse smaakjes thee (voorkeur?) & nog iets anders te drinken?
* Goochem, puppy Wink, cupcakes
* Cassiopeia, cake / appeltaart
* Niki
* Lagom, bolo di kashipete?
* Wolletjes - marsepein taart
* Marin
* Vruchtenhagel
* Mysterious
* Smikkell
* Sweety - brownies ( en als dat niet lukt lekker cake smile )
* Bliss
Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Niki di 28 dec 2010 - 11:05

Zo, het word een gezellig groepje zo.. Very Happy Ik weet nog niet wat ik ga maken. Ben nog een beetje erover na aan het denken, maar heb het ook zo druk...

@ Goochempie: Ik ga in Scheveningen - dorp wonen. In Ă©Ă©n van die winkelstraten. Maar ik ga wel in Belgisch Park werken. Mooie wijk is het!! Very Happy
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 11:36

Sweety, natuurlijk ben je welkom smile. Puppies ook, maar aan de lijst te zien moeten ze wel een beetje tegen drukte kunnen haha. En Mysterious, kijk de lijst anders even aan. Natuurlijk ben je welkom om wat smaakjes thee mee te nemen bv maar ga geen cake of gebak kopen in ieder geval want ik gok dat dat er wel genoeg zal zijn Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Mysterious di 28 dec 2010 - 22:13

Lagom schreef:Sweety, natuurlijk ben je welkom smile. Puppies ook, maar aan de lijst te zien moeten ze wel een beetje tegen drukte kunnen haha. En Mysterious, kijk de lijst anders even aan. Natuurlijk ben je welkom om wat smaakjes thee mee te nemen bv maar ga geen cake of gebak kopen in ieder geval want ik gok dat dat er wel genoeg zal zijn Wink.

Ik hou hem in de gaten!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Mysterious di 28 dec 2010 - 22:14

@ Lagom: wil je nog je adres PMen
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:02

Zal ik even doen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:45

Zal ik iets hartigs maken? Dat vind ik zelf wel lekker..Ik hou wel van afwisseling, anders is het zo'n zoete overkill.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Cassiopeia wo 29 dec 2010 - 1:45

En een suikeroverdosis Very Happy
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 3:08

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 3:13

Ik kom alleen als er ook hapjes van Marin zijn. Zoet of hartig. Misschien wel lekker als er inderdaad ook hartige dingen zijn. Ik ga ook wat hartigs maken. Ow, en misschien Yzma nog op het lijstje? Yzma, huisgenootje van me, ga je nog mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Cassiopeia do 30 dec 2010 - 0:28

Marin schreef: bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Ziet er toch anders uit als je nog een beetje brak bent Very Happy
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Niki za 8 jan 2011 - 22:55


Hey Meiden,

Ik ga vandaag vanuit mijn ouders nu echt definitief naar Den Haag. Ik zal zusje van Bert een prive bericht /sms sturen met mijn telnr. Mocht er iets gewijzigd zijn,dan hoor ik het wel. Ik heb tot de 26ste geen internet in mijn huisje, dus vandaar dat ik niet up to date kan blijven. Mocht er iemand in mijn buurt wonen met onbeveiligd draadloos internet, dan heb ik echt geluk.. Very Happy Ik ga het vanavond uittesten. Very Happy
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 22:58

Leuk! En welkom alvast Very Happy. We gaan vrijdag borrelen, mocht je zin hebben om mee te gaan Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Niki za 8 jan 2011 - 23:01

Komend weekend kom ik weer een nachtje bij mijn ouders waarschijnlijk. We krijgen bezoek uit Curacao en wil ze ook even zien. Aangezien NS Zoutactie heeft, kan ik met een railrunnerkaartje van den haag naar Limburg na 19 uur s'avonds, dus daar maak ik wel even gebruik van... Very Happy Maar mocht ik iets leuks willen doen op vrijdag na het werk, dan sms ik je wel.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 23:10

Is goed meis, zaterdag zijn we ook in de stad. Logisch dat je je familie wilt zien en die actie is echt relaxed inderdaad... Ik zou alleen niet weten waar ik heen moet gaan haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 4 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum