Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke dingen doen met kind in de omgeving

+5
strawberry
Liadan
Aimee
xxjojootjexx
Parel
9 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 19:50

Ik heb een weekend ov en ik wil dus een keer met mijn zoon ergens heen met de trein. Het moet niet te lang treinen zijn, halfuurtje/3 kwartier maximaal. Het mag ook niet veel geld kosten. Ik woon in de omgeving Eindhoven.

Iemand suggesties wat leuk is met kind?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 21:26

een of ander binnenspeelparadijs? In Bladel of Hapert zit er een en daar kan je spelen, knutselen en weet ik het wat nog meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Parel do 8 nov 2012 - 21:42

Is de trein an sich al geen uitje voor een kind?
Dan lekker in de buurt naar een zwembad ofzo?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  xxjojootjexx do 8 nov 2012 - 21:46

Hoe oud is hij?
Toen mijn broertje 4 was heb ik hem eens meegenomen in de trein. 1 station verder, een kwartier, daar een bakje patat en door de tunnel heen en terug, en toen weer met de trein naar huis. Vond hij geweldig!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Aimee do 8 nov 2012 - 21:53

Zit er geen tuincentrum met grote kerstshow ergens in de buurt van een station in de buurt? Is natuurlijk gratis (zo lang je niets koopt), en een hoop te zien!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 22:14

In ehv heb je de splinter, dat is wel leuk. Of lekker wandelen op de strabrechtse heide. De tongelreep misschien? Of schaatsen bij de ijsbaan naast de tongelreep. Oh en in nuenen is een dierentuin, maar dat zal wel wat duurder zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Liadan do 8 nov 2012 - 22:15

Met de trein naar Den Bosch, dan naar de scapino waar hij in de ballenbak kan spelen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  strawberry vr 9 nov 2012 - 1:52

Naar Zooparc Overloon (in de buurt van Venray)? Ik heb geen idee hoe ver dat precies is maar ik dacht dat dat ongeveer 40 minuten rijden is?

Ik heb nog 2 vrijkaartjes die je dan van me mag hebben.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 5:02

Moet het perse met de trein zijn?
In Uden zit de H.ullie, een kinderspeeltuin. Zowel binnen als buiten. Is erg leuk (hebben wij deels onze trouwfoto's laten maken, haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Coccinelle vr 9 nov 2012 - 5:04

Of billybird park hemelrijk in Volkel, alleen niet met de trein..

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Coccinelle vr 9 nov 2012 - 5:07

Ik weet niet hoe oud je zoon is, maar misschien is de ontdekhoek in Den Bosch ook wel leuk, 10min lopen vanaf het station.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 5:10

strawberry schreef:Naar Zooparc Overloon (in de buurt van Venray)? Ik heb geen idee hoe ver dat precies is maar ik dacht dat dat ongeveer 40 minuten rijden is?

Dit jaar zijn we daarheen geweest met de familie maar ik vond het erg tegenvallen en sommige dieren vond ik er erg slecht uitzien

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 7:10

Wat een hoop ideeën, bedankt Very Happy hier kan ik wel wat mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  strawberry vr 9 nov 2012 - 7:12

Lily schreef:
strawberry schreef:Naar Zooparc Overloon (in de buurt van Venray)? Ik heb geen idee hoe ver dat precies is maar ik dacht dat dat ongeveer 40 minuten rijden is?

Dit jaar zijn we daarheen geweest met de familie maar ik vond het erg tegenvallen en sommige dieren vond ik er erg slecht uitzien

Ben er zelf nog nooit geweest wel jammer dat het zo tegenviel
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Floor vr 9 nov 2012 - 7:17

Watermeloen schreef:Moet het perse met de trein zijn?
In Uden zit de H.ullie, een kinderspeeltuin. Zowel binnen als buiten. Is erg leuk (hebben wij deels onze trouwfoto's laten maken, haha).

Vraagje ik ben er een paar jaar terug voor het laatst geweest, is het gedeelte voor kindjes onder de 3 jaar nog steeds een klein hoekje? of kan een kindje van 1 zich daar goed vermaken?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 7:39

Floor schreef:
Watermeloen schreef:Moet het perse met de trein zijn?
In Uden zit de H.ullie, een kinderspeeltuin. Zowel binnen als buiten. Is erg leuk (hebben wij deels onze trouwfoto's laten maken, haha).

Vraagje ik ben er een paar jaar terug voor het laatst geweest, is het gedeelte voor kindjes onder de 3 jaar nog steeds een klein hoekje? of kan een kindje van 1 zich daar goed vermaken?


Eerlijk, geen idee. Ik ben er met H en A nog nooit geweest Embarassed
Mijn schoonzusje ging er wel redelijk vaak heen met de kinderen. Volgens mij ook toen ze nog vrij klein waren.
Ik wil er volgende week eigenlijk wel een keertje heen. Dan zal ik het je laten weten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Marin vr 9 nov 2012 - 13:03

Glow in Eindhoven begint bijna. Zal wel heel gaaf zijn voor zo'n kindje. Weet alleen niet vanaf hoe laat dat is, maar het wordt wel weer vroeg donker! Dan kan je eerst samen iets lekkers eten en dan gaan kijken.

Voor overdag weet ik niks, ken de omgeving niet Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 4:58

Dat wordt morgen dus met de trein naar Den Bosch oid smile zal voor hem ook een hele leuke ervaring zijn!

Marin, klopt, daar wil ik ook nog met M. naartoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Ibbeltje za 10 nov 2012 - 4:59

oow ja GLow! Daar had mijn collega het ook over smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 5:00

Ibbeltje schreef:oow ja GLow! Daar had mijn collega het ook over smile
Glow is mooi, maar wel erg druk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Ibbeltje za 10 nov 2012 - 5:01

Zelda schreef:
Ibbeltje schreef:oow ja GLow! Daar had mijn collega het ook over Leuke dingen doen met kind in de omgeving 561177
Glow is mooi, maar wel erg druk!

Ja dat weet ik nog van de vorige keer idd. Dus geen idee of ik het nog ga zien. Weet ook niet tot wanneer het is. Heb nog niet opgezocht.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen doen met kind in de omgeving Empty Re: Leuke dingen doen met kind in de omgeving

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum