Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regio Den Haag en leuke dingen doen

+6
Sweety
Prosecco
Mysterious
Niki
ekiaam87
Cassiopeia
10 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Qiara do 20 jan 2011 - 7:13

ekiaam87 schreef:
Qiara schreef:Thanks Bliss...

Moet ik trouwens nog iets meenemen? Ik ben alleen niet echt een bakwonder...

Ik ga denk ik ook over Den Haag CS, samen verder gaan Ekiaam?

Ja, dat is goed Qiara, ik weet niet waar je vandaan komt, ik stap op in Voorschoten om 13.10, dan ben ik om 13.23 op cs.
Waar zullen we dan afspreken? Bij de AH to go voor?

& Iets meenemen, misschien iets anders dan thee?? (zomaar een brainstorm hoor)

Ik stap op in Leiden, ik kan in dezelfde trein stappen, maar of we elkaar dan vinden :P ? Bij de AH to go afspreken is goed.

Iets van fris / wijn / chipje / komkommer?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 do 20 jan 2011 - 7:42

Qiara schreef:
ekiaam87 schreef:
Qiara schreef:Thanks Bliss...

Moet ik trouwens nog iets meenemen? Ik ben alleen niet echt een bakwonder...

Ik ga denk ik ook over Den Haag CS, samen verder gaan Ekiaam?

Ja, dat is goed Qiara, ik weet niet waar je vandaan komt, ik stap op in Voorschoten om 13.10, dan ben ik om 13.23 op cs.
Waar zullen we dan afspreken? Bij de AH to go voor?

& Iets meenemen, misschien iets anders dan thee?? (zomaar een brainstorm hoor)

Ik stap op in Leiden, ik kan in dezelfde trein stappen, maar of we elkaar dan vinden :P ? Bij de AH to go afspreken is goed.

Iets van fris / wijn / chipje / komkommer?

Ik stap sowieso in de voorste coupe in, dus wie weet, anders kunnen we elkaar inderdaad gewoon ontmoeten bij de AH smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Qiara do 20 jan 2011 - 7:46

ekiaam87 schreef:

Ik stap sowieso in de voorste coupe in, dus wie weet, anders kunnen we elkaar inderdaad gewoon ontmoeten bij de AH smile

Oh, dan probeer ik wel om je te vinden. Alleen weet ik niet hoe je eruit ziet...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 do 20 jan 2011 - 8:02

Qiara schreef:
ekiaam87 schreef:

Ik stap sowieso in de voorste coupe in, dus wie weet, anders kunnen we elkaar inderdaad gewoon ontmoeten bij de AH smile

Oh, dan probeer ik wel om je te vinden. Alleen weet ik niet hoe je eruit ziet...

Je hebt PM! Misschien kennen we elkaar wel!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 9:13

Je kunt beter bij de bloemenwinkel afspreken aangezien dat bij het begin van de tramhalte perron is zeg maar. Alleen even de eerste trap omhoog pakken smile.

@ Qiara, ik zal je nu even mailen smile. Al weet Ekiaam het natuurlijk ook, kan geen kwaad om zelf de info te hebben Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 do 20 jan 2011 - 9:14

Zusje van Bert schreef:Je kunt beter bij de bloemenwinkel afspreken aangezien dat bij het begin van de tramhalte perron is zeg maar. Alleen even de eerste trap omhoog pakken smile.

@ Qiara, ik zal je nu even mailen smile. Al weet Ekiaam het natuurlijk ook, kan geen kwaad om zelf de info te hebben Wink.

We zien elkaar waarschijnlijk al in de trein! smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 9:20

Zus van Bert, hoe laat zal ik zaterdag komen?

Ekiaam, is er nog een treinkaartjesactie dit weekend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 9:24

Smikkell schreef:Zus van Bert, hoe laat zal ik zaterdag komen?

Ekiaam, is er nog een treinkaartjesactie dit weekend?

Ik heb je net een mailtje op FB gestuurd. Maakt mij niet uit hoe laat je komt, ik heb verder geen plannen smile. De winkel is alleen wel tot 8 uur open als we nog iets moeten halen voor het bakken Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 do 20 jan 2011 - 9:35

Smikkell schreef:

Ekiaam, is er nog een treinkaartjesactie dit weekend?

Volgens mij alleen op de zondag (voor ov studentenkaart), zie http://ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/artikel/include/1291823741870/zoutacties+voor+vaste+klanten?p=1160724828566
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 9:37

ekiaam87 schreef:
Smikkell schreef:

Ekiaam, is er nog een treinkaartjesactie dit weekend?

Volgens mij alleen op de zondag (voor ov studentenkaart), zie http://ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/artikel/include/1291823741870/zoutacties+voor+vaste+klanten?p=1160724828566
Zondag gratis reizen dus.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Sweety do 20 jan 2011 - 9:58

Mysterious schreef:
Sweety schreef:
Mysterious schreef:Ik zat te denken om van die lekkere chocoladechip cookies ( of hoe ze ook heten) mee te nemen. Misschien dat ik ze ga maken en anders koop ik ze smile

Hoelaat begint het??
Om 14.00 bij ZvB thuis. En die chips zijn wel onwijs lekker hoor! :P

Het zijn die cookies met stukken chocola er in. Geen chips Very Happy
Ook lekker Wink
Oh en ik heb 2 pakken brownies gekocht. Zal nog even een cake halen voor als de brownies niet lukken..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 10:28

2 brownies? is dat niet wat veel? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 21:26

Ik neem dus wat hartige dingen mee, chipsjes enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Sweety vr 21 jan 2011 - 21:50

Zusje van Bert schreef:2 brownies? is dat niet wat veel? Very Happy
Dan begin ik vanavond aan 1 doosje brownies en neem ik de cake nog wel mee voor als we nog meer willen. Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 23:06

Haha Very Happy. Misschien een tip voor iedereen. Neem een plastic bakje mee ofzo waar je evt nog wat restjes in mee kunt nemen. Vorige keer was er veel over en hebben we dat ook verdeeld zodat je onderweg/ thuis nog wat te snoepen hebt :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 za 22 jan 2011 - 0:45

Zusje van Bert schreef:Haha Very Happy. Misschien een tip voor iedereen. Neem een plastic bakje mee ofzo waar je evt nog wat restjes in mee kunt nemen. Vorige keer was er veel over en hebben we dat ook verdeeld zodat je onderweg/ thuis nog wat te snoepen hebt :P.

Slim inderdaad!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 8:52

Zit er een max. aan het aantal calorieen voor morgen? Zus van Bert gaat helemaal los hier...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 za 22 jan 2011 - 8:59

Smikkell schreef:Zit er een max. aan het aantal calorieen voor morgen? Zus van Bert gaat helemaal los hier...

whaha Very Happy nee hoor, voor mij niet, maandag begin ik wel weer :P
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:01

Jullie kunnen beter allemaal op de fiets komen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:01

Appeltaart staat inmiddels in de oven! Ik dacht trouwens dat appeltaart met gewone deeg was en dat het heel speciaal was dat ik nu appeltaartdeeg heb..

Kijk ik vandaag in de winkel, is het toch niet zo speciaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Niki za 22 jan 2011 - 9:06

Ik heb nog steeds niks gekocht of gemaakt... Wilde het vandaag doen, maar mijn moeder en tante waren onverwachts bij mij op bezoek gekomen voor een dagje en ben net binnen... Heb niks gekocht om te maken, ik ga morgen wel naar AH om snel iets te bakken. Hopelijk lukt het in mijn nieuwe combimagnetron.

Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 za 22 jan 2011 - 9:08

Heeft iemand een fototoestel smile dat is misschien wel leuk smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:24

Ik heb er zelfs twee smile. Deel 1 van de taart staat inmiddels in de oven. Nog 7 te gaan Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:25

Wat ben je in hemelsnaam allemaal aan het maken??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Niki za 22 jan 2011 - 9:26

Zusje van Bert..

Ben benieuwd hoe die van jou zal gaan smaken...Doe je ook alcohol in??? Very Happy Very Happy
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 7 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum