Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leuke dingen om in je eentje te doen

+3
VeryCherry
dolfijntje24
TwistedAngel
7 plaatsers

Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  TwistedAngel zo 9 okt 2011 - 22:31

Wie heeft wat leuke tips om te doen op dagen dat je alleen bent!?

momenteel heb ik wat meer vrij van mijn werk, maar ik moet iets doen, bezig zijn.. Maar kan niet echt leuke dingen bedenken om te doen in mijn eentje.

Wie heeft tips?
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 22:37

Boek lezen, serie/film kijken, shoppen, naar een tentoonstelling/museum, naar de bioscoop, stuk wandelen, lekker ergens lunchen, sporten... bijvoorbeeld.smile Ik speel ook nog wel 's Singstar of ga piano spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  dolfijntje24 zo 9 okt 2011 - 22:40

Sporten, muziek luisteren, een hobby zoeken, naar het winkelcentrum en lekker rondneuzen. Ik vond het ook lastig om mezelf te vermaken. Ik hou van gezelligheid dus ben niet graag alleen. Toch kon ik eigenlijk niet anders omdat de meesten aan het werk zijn en dan moet je er toch wat van maken. Het gaat nu steeds makkelijker. Succes!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  VeryCherry zo 9 okt 2011 - 22:44

Kringlopen afstruinen I love you dat is een van mijn favo bezigheden Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  Lenthe zo 9 okt 2011 - 23:26

Ik werk onregelmatig, dus ik heb soms overdag ook niets te doen. Misschien kun je een wii of xbox (of K'nect) aanschaffen om daar (actieve) spelletjes op te spelen.
Verder kan ik mij heel goed vermaken met dvd's (bijvoorbeeld een dvdbox van je favoriete serie aanschaffen) en lezen.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  Atelier Madame zo 9 okt 2011 - 23:37

VeryCherry schreef:Kringlopen afstruinen I love you dat is een van mijn favo bezigheden Very Happy

jaaaaa I love you

en als ik een dagje thuis ben en me verveel ga ik altijd naar de sportschool, eerst lekker fitnessen en dan uitgebreid in de sauna.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  loura zo 9 okt 2011 - 23:59

Ik hou van gamen dus dat doe ik vaak als ik alleen ben. Ook ga ik wel eens de stad in beetje shoppen of beetje rond kijken in winkels. Een stukje lopen/hardlopen in bos ofzo. Leuke film kijken.

Ik zou zelf niet zo snel alleen naar de bios gaan of alleen op een terras gaan zitten of alleen ergens wat eten.. Het kan eigenlijk best en waarom zou je het niet doen? Ik ben gewoon een beetje een schijterd wat dat betreft. Ik ken ook iemand die gaat wel eens alleen uit... Zou ik ook niet durven!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:00

gamen, wandelen, iets creatiefs gaan doen (schilderen, sieraden maken etc.), series kijken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:04

Spelletje op de pc
Of wordfreud op je telefoon :P
Lezen - boek/tijdschrift
Serie of film kijken
Taart/cake bakken
Sportief doen
Lekker de stad in.
Bij iemand op bezoek
Op de wii een spelletje doen
Creatief doen
Het huis schoonmaken
Internetten, beetje rond neuzen overal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  minoessepoes ma 10 okt 2011 - 3:09

Ja als ik iets meer tijd heb dan ga ik ook aan een projectje werken. Dan denk ik inderdaad ook aan spulletjes opknappen van de kringloop, of die we van andere mensen hebben gekregen. Een keer een schilderij maken, weer wat kussensloopjes naaien, een sjaal breien voor mijn vriend, iets maken voor in huis, iets bakken of uitgebreid koken enz. Dan zet ik de radio lekker aan en neem ik er een flinke kop thee bij en ik vermaak me wel, jammer dat ik er maar zo weinig tijd voor heb.

Mijn laatste projectje is een peertjes lamp, dat heeft weken geduurd omdat de lampjes die ik nodig had telkens uitverkocht waren, nu heb ik van mijn schoonvader gister een snoer met een stekker gekregen die moet ik er nog aan maken en dan is hij af.
Dit idee maar dan met doorzichtige lampjes en hij is staant, hij komt op de eettafel:
http://www.google.nl/imgres?q=peertjes+lamp&um=1&hl=nl&biw=1280&bih=841&tbm=isch&tbnid=PLJBVWqbAjYUSM:&imgrefurl=http://henkmade.nl/reservelamp-peertjes/&docid=DouWYAcdMmKslM&w=600&h=450&ei=APySTv_kEc_m-gbGz73bCg&zoom=1&iact=rc&dur=93&page=3&tbnh=142&tbnw=193&start=46&ndsp=20&ved=1t:429,r:18,s:46&tx=94&ty=70
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:36

Ik vind het heerlijk om in mijn eentje naar de bioscoop te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:00

De dingen die ik wilde noemen zijn al genoemd, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leuke dingen om in je eentje te doen Empty Re: leuke dingen om in je eentje te doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum