Regio Den Haag en leuke dingen doen
+6
Sweety
Prosecco
Mysterious
Niki
ekiaam87
Cassiopeia
10 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen
Maar we hebben nog de hele ochtend..Zusje van Bert schreef:Nou hier zijn we teleurgesteld hoor. Onze taart bestaat ws maar uit 6 delen... boehoe!
Gast- Gast
Wow wat hebben jullie in hemelsnaam gefabriceerd?
Ik ben bang dat ik toch niet kom. Ik heb gisteren een hele middag+avond vergaderd en ben m'n stem gewoon bijna kwijt. Was toch even iets te intensief. En ik wil, nee moet, maandag natuurlijk gewoon echt werken (vorige week was ik ook al ziek) en voor de klas heb ik m'n stem echt nodig. Dus ik kan maar beter even een dag niet praten, en op een CS gaat dat natuurlijk niet lukken. Helaas. Dus ik eet wel drop ipv cake vandaag.
Ik ben bang dat ik toch niet kom. Ik heb gisteren een hele middag+avond vergaderd en ben m'n stem gewoon bijna kwijt. Was toch even iets te intensief. En ik wil, nee moet, maandag natuurlijk gewoon echt werken (vorige week was ik ook al ziek) en voor de klas heb ik m'n stem echt nodig. Dus ik kan maar beter even een dag niet praten, en op een CS gaat dat natuurlijk niet lukken. Helaas. Dus ik eet wel drop ipv cake vandaag.
Gast- Gast
Marin schreef:Wow wat hebben jullie in hemelsnaam gefabriceerd?
Hey jij had mij chips beloofd! Dan praat je maar minder of neem je een schrift mee waar je in schrijft. Of je maakt alleen maar foto's de hele tijd, kun je gelijk mooi oefenen. Wij hebben speciaal omdat jij zou komen een extra grote taart gemaakt. Die.Taart.Wow.
Gast- Gast
Marin, we hebben toch niet voor niets vanochtend nog opnieuw een deel gebakken?
Gast- Gast
Oh wat jammer Marin!! Kun je niet alsnog komen en gewoon je mond houden?
Ik ben trouwens misschien iets later ivm de wasmachine die misschien niet op tijd klaar is
Ik ben trouwens misschien iets later ivm de wasmachine die misschien niet op tijd klaar is
Gast- Gast
Hahaha alsof ik m'n mond zou kunnen houden bij jullie.
ik loop toch maar het risico een heerlijke taart mis te lopen denk ik.
Gast- Gast
daar letten wij wel op. Met een groot stuk taart in je mond praat je voorlopig niet..Marin schreef:Hahaha alsof ik m'n mond zou kunnen houden bij jullie.
Gast- Gast
Zoo, ik ben weer veilig thuis!
De taart staat in de koelkast!
Ik vond het super gezellig en zit nog steeds vol haha!
Ben benieuwd naar de foto's!
En dit was zeker voor herhaling vatbaar!
De taart staat in de koelkast!
Ik vond het super gezellig en zit nog steeds vol haha!
Ben benieuwd naar de foto's!
En dit was zeker voor herhaling vatbaar!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
ik vond het ook gezellig! En de taart is hier al opgegeten door vriend
Gast- Gast
Ik vond het ook gezellig. Leuk om ook weer eens wat nieuwe gezichten te zien!
Gast- Gast
Ik ben ook weer thuis. Ik vond het ook gezellig en voor herhaling vatbaar, maar nu heb ik Marin gemist... Jammer dat je niet kon komen!
Lijkt me ook best leuk om een keer te komen borrelen vrij.mi.!
Lijkt me ook best leuk om een keer te komen borrelen vrij.mi.!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zit met mijn date nog even op de bank. Ik vond heg erg gezellig vandaag met jullie. Leuk om gezichten bij de namen te hebben
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Haha Wolletjes; leeft je vriend nog? Heb je hem verteld wat de ingredienten waren? En vooral qua hoeveelheden .
Ik vond het ook erg gezellig en voor herhaling vatbaar! Ik ben net thuis, film was ook leuk .
Oh en ik zal naar de foto's kijken maar weet niet of er veel boeiends tussen zit hoor . Mss post ik morgen wel wat.
Ik vond het ook erg gezellig en voor herhaling vatbaar! Ik ben net thuis, film was ook leuk .
Oh en ik zal naar de foto's kijken maar weet niet of er veel boeiends tussen zit hoor . Mss post ik morgen wel wat.
Gast- Gast
Ik wil graag van de foto's geknipt worden. Ze waren niet erg charmant
Gast- Gast
Oh ik plaats hier geen foto's waar mensen op staan hoor .
Gast- Gast
Ik ben ook niet zo beniewd naar de foto's eigenlijk. Ik heb wel een heel leuk weekend gehad en vond de meeting erg gezellig. Ik ben nu wel echt gesloopt.. het kostte toch duidelijk wat inspanning maar ben blij dat ik het heb gedaan.
ZvB ik vond het bouwen van die taart echt vermakelijk. Bedankt daarvoor!
Leuk om weer nieuwe gezichten te zien en leuk om oude gezichten weer eens terug te zien. VH, we moeten maar een datum prikken.. al weet ik niet of en wanneer ik weer wil uitgaan. Eten heb ik voorlopig ook geen behoefte aan. Ik zit vol en er staat hier een groot stuk taart mij aan te staren. Het doel van die meeting houden we dus nog even in het midden..
Sweety, veel plezier met je date.. Gelukkig heeft hij geen gouden tanden.
Ekiaam, ik vond je thee-plan echt geniaal. leuk!
Marin en Bliss, toch wel jammer dat jullie er niet waren. En Isabella heb ik ook gemist
Leuk om weer nieuwe gezichten te zien en leuk om oude gezichten weer eens terug te zien. VH, we moeten maar een datum prikken.. al weet ik niet of en wanneer ik weer wil uitgaan. Eten heb ik voorlopig ook geen behoefte aan. Ik zit vol en er staat hier een groot stuk taart mij aan te staren. Het doel van die meeting houden we dus nog even in het midden..
Marin en Bliss, toch wel jammer dat jullie er niet waren. En Isabella heb ik ook gemist
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben ook niet zo beniewd naar de foto's eigenlijk. Ik heb wel een heel leuk weekend gehad en vond de meeting erg gezellig. Ik ben nu wel echt gesloopt.. het kostte toch duidelijk wat inspanning maar ben blij dat ik het heb gedaan.
Ik heb de TO gemist! Erg jammer, hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.
Gast- Gast
Ik ben ook thuis en heb ook eindelijk internet kunnen stelen van iemand hier in de buurt... Maar ik vond het erg gezellig. Chocotaart was erg lekker. Toen ik thuis kwam had ik de appeltaart van VH geproefd en die was ook errrrug lekker. Lekker fris!
Leuk om iedereen gezien te hebben!
Lijkt me leuk om een keer vrijdagmiddag te gaan borrelen. Ik zal eens kijken wat de plannen zijn van de komende weken.
Leuk om iedereen gezien te hebben!
Lijkt me leuk om een keer vrijdagmiddag te gaan borrelen. Ik zal eens kijken wat de plannen zijn van de komende weken.
Borrelaars altijd welkom! Heb inmiddels van mijn ene camera wat online staan. Hij's lekker!
Gast- Gast
Wauw! Wat een taart! Hij ziet er echt lekker uit
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen in Leiden of Den Haag? + leuke restaurantjes
» leuke dingen doen
» leuke dingen om in je eentje te doen