Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regio Den Haag en leuke dingen doen

+6
Sweety
Prosecco
Mysterious
Niki
ekiaam87
Cassiopeia
10 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Mysterious ma 24 jan 2011 - 0:11

was gezellig meiden en de taarten waren super lekker!!!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 0:28

Taart was erg lekker! Ik heb hem aan mijn date gegeven en hij zou er vanavond wat van gaan eten. Heb nog niet gezegd wat er inzat :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Guus ma 24 jan 2011 - 1:54

Sweety schreef:Taart was erg lekker! Ik heb hem aan mijn date gegeven en hij zou er vanavond wat van gaan eten. Heb nog niet gezegd wat er inzat :P

'special brownies' ?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 2:24

Nee dat niet.. Maar je ging er wel van stuiteren Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 5:40

Haha dat wil wel van zo veel suiker Very Happy. Ik heb vandaag nog wat mee naar het werk genomen en mijn collega's vonden hem super maar 1 werd er misselijk, 1 kreeg hem niet op haha. Komt er op het laatst nog iemand binnen en gaat helemaal staan kwijlen dus ik zeg 'je mag wel hoor', hij gelijk aanvallen. Heeft ie gewoon twee stukjes opgekregen en hij was niet eens misselijk :O. Ik wist niet wat ik zag haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 7:57

ZvB, echt?! WOW!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Cassiopeia di 25 jan 2011 - 10:39

Zusje van Bert schreef:
Smikkell schreef:Ik ben ook niet zo beniewd naar de foto's eigenlijk. Ik heb wel een heel leuk weekend gehad en vond de meeting erg gezellig. Ik ben nu wel echt gesloopt.. het kostte toch duidelijk wat inspanning maar ben blij dat ik het heb gedaan.

ZvB ik vond het bouwen van die taart echt vermakelijk. Bedankt daarvoor!

Leuk om weer nieuwe gezichten te zien en leuk om oude gezichten weer eens terug te zien. VH, we moeten maar een datum prikken.. al weet ik niet of en wanneer ik weer wil uitgaan. Eten heb ik voorlopig ook geen behoefte aan. Ik zit vol en er staat hier een groot stuk taart mij aan te staren. Het doel van die meeting houden we dus nog even in het midden..

Sweety, veel plezier met je date.. Gelukkig heeft hij geen gouden tanden.

Ekiaam, ik vond je thee-plan echt geniaal. leuk!

Marin en Bliss, toch wel jammer dat jullie er niet waren. En Isabella heb ik ook gemist :P

Ik heb de TO gemist! Erg jammer, hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.

Thanks ZvB! Het gaat nog steeds niet goed (maar dat klinkt voor mijn gevoel zeurderig) maar het komt wel goed. Sorry dat ik niet bij mijn eigen voorstel was...Raincheck?
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 10:44

TO, balen dat het niet goed met je gaat. Maar bedankt voor het openen van het topic. We hebben het leuk gehad! Echt jammer dat je er zelf niet bij kon zijn..

ZvB, wat was het ook alweer?
3 zakken basterdsuiker,
4 bussen poedersuiker,
4 grote repen chocola,
2 pakjes roomboter,
pak karnemelk,
......
......
......
.......
Zucht!!

Maar wel heel erg lekker...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Niki di 25 jan 2011 - 10:57

En ik duik nu de koelkast in om een stukje van de taart te eten.... Heb zo'n behoefte aan chocola vandaag.. Wink
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:01

Mijn stuk is op Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:02

Ow, sweety, ik moest gisteravond opeens weer heel hard om je verhalen lachen. Je bent zó grappig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:03

Smikkell schreef:TO, balen dat het niet goed met je gaat. Maar bedankt voor het openen van het topic. We hebben het leuk gehad! Echt jammer dat je er zelf niet bij kon zijn..

ZvB, wat was het ook alweer?
3 zakken basterdsuiker,
4 bussen poedersuiker,
4 grote repen chocola,
2 pakjes roomboter,
pak karnemelk,
......
......
......
.......
Zucht!!

Maar wel heel erg lekker...

6 eieren
2 pakjes zure room
6? scheppen cacao
6 theelepels vanille essence
510 gram bloem
te weinig gist, dat was duidelijk... Maar goed, met acht lagen kom je er ook wel Very Happy.
Oh en heel veel lol en wellicht een stukje nagel.

@ Niki, dat je nog had joh Very Happy.
@ Smikkel, dat het jouwe al op is joh :O
@ Cassiopeia, ik vind het geen zeuren. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet 1, 2, 3 opgelost. Voel je vrij om eens mee te gaan borrelen. Vrijdag zijn we vanaf een uur of vijf te vinden in Havana! En volgende week vrijdag ws weer Wink. Mss wil iemand anders nu een CS organiseren. Ook altijd wel een mogelijkheid natuurlijk Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:04

Smikkell schreef:Ow, sweety, ik moest gisteravond opeens weer heel hard om je verhalen lachen. Je bent zó grappig!

Eens Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:05

Zusje van Bert schreef:
Smikkell schreef:TO, balen dat het niet goed met je gaat. Maar bedankt voor het openen van het topic. We hebben het leuk gehad! Echt jammer dat je er zelf niet bij kon zijn..

ZvB, wat was het ook alweer?
3 zakken basterdsuiker,
4 bussen poedersuiker,
4 grote repen chocola,
2 pakjes roomboter,
pak karnemelk,
......
......
......
.......
Zucht!!

Maar wel heel erg lekker...

6 eieren
2 pakjes zure room
6? scheppen cacao 15!
6 theelepels vanille essence
510 gram bloem
te weinig gist, dat was duidelijk... Maar goed, met acht lagen kom je er ook wel Very Happy.
Oh en heel veel lol en wellicht een stukje nagel.

@ Niki, dat je nog had joh Very Happy.
@ Smikkel, dat het jouwe al op is joh :O
@ Cassiopeia, ik vind het geen zeuren. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet 1, 2, 3 opgelost. Voel je vrij om eens mee te gaan borrelen. Vrijdag zijn we vanaf een uur of vijf te vinden in Havana! En volgende week vrijdag ws weer Wink. Mss wil iemand anders nu een CS organiseren. Ook altijd wel een mogelijkheid natuurlijk Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:06

Gek he, dat ie machtig was :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Sweety di 25 jan 2011 - 11:22

Zusje van Bert schreef:
Smikkell schreef:Ow, sweety, ik moest gisteravond opeens weer heel hard om je verhalen lachen. Je bent zó grappig!

Eens Very Happy
Haha.. Leuk dat ik jullie heb kunnen vermaken Wink hetzelfde geldt ook voor mij over jullie. Vond het super gezellig! Very Happy

Mijn date smste net dat hij de taart op heeft en hij vond hem erg lekker. Heb nog niet gezegd wat er in zat :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 di 25 jan 2011 - 20:35

Ik heb ook nog een stuk taart, vriendlief wil niet proberen, dus ik heb eergister een stuk chocola & appel taart op en gisteravond ook een stuk chocola, de appeltaart is op en was ook super lekker!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 10 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum