Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regio Den Haag en leuke dingen doen

+6
Sweety
Prosecco
Mysterious
Niki
ekiaam87
Cassiopeia
10 plaatsers

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Cassiopeia di 21 dec 2010 - 23:00

Prima:-)
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 3:45

ekiaam87 schreef:
Lagom schreef:Mij ook volgens mij Very Happy

wanneer heb ik jou gezien dan :shock: bij Doedell @ Sinterklaas?

Ja bij Doedel inderdaad.

Ik zal de meiden die niet weten waar ik woon mijn gegevens even sturen. De rest mag het in haar agenda zetten Wink. Als er meer mensen willen komen hoor ik het wel smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:18

Is het niet handiger bij mij thuis ivm reistijd? Maakt mij niet uit hoor, maar het is toch een heel stuk dichterbij voor degenen die met de tram vanaf 't station komen. (maar 't mag gerust bij jou hoor)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:27

Cassiopeia is heel leuk Very Happy Veel plezier meiden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:42

Darcy schreef:Cassiopeia is heel leuk Very Happy Veel plezier meiden!

Wie is dat dan wie is dat dan? Ken ik haar? Ik vind de naam wel heel leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:48

Marin schreef:
Darcy schreef:Cassiopeia is heel leuk Very Happy Veel plezier meiden!

Wie is dat dan wie is dat dan? Ken ik haar? Ik vind de naam wel heel leuk Very Happy

Nee jij kent haar niet volgens mij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:53

I'm in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:54

Marin, er zullen weinig mensen van ver weg neem komen neem ik aan :P. Ik vind het wel leuk bij mij, er stopt een tram voor mijn deur dus ook nog eens lekker makkelijk smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 wo 22 dec 2010 - 8:36

ik ben er ook!!
ik zie je adres dus wel verschijnen!
en dan zou ik het wel fijn vinden, om ff suggesties te horen (wordt het een high tea of een cake sunday of combi) (ik ben niet zo van het bakken, maar vind het wel leuk om een keer te proberen, ben nu met het avondeten ook wat 'luxer' aan het koken dan simpel aardappelen, groente en vlees)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Cassiopeia wo 22 dec 2010 - 8:37

Thanks Darcy Very Happy

Lagom, wil je me even PMen/mailen waar je woont?

En het is natuurlijk wel handig om even te bespreken wie wat een beetje meeneemt. En wie wat niet lust Very Happy
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 8:41

Volgens mij had bij de laatste Cake Sunday ook niet iedereen iets meegenomen maar er is echt wel genoeg hoor Very Happy. Iedereen is vrij om iets te bakken, cake, taart, koekjes. Laatste keer had iemand ook een ananas mee volgens mij en dat was ook lekker haha! Ik zorg wel voor drinken als jullie aangeven wat er naast thee nog meer moet zijn. Je bent natuurlijk vrij om evt favoriete thee mee te nemen smile. Oh en ik bak ook iets Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 8:48

Hoe laat willen jullie beginnen? Ik stuur Cassiopeia, Niki en ekiaam87 een prive berichtje. Iemand vergeten? Laat het me dan weten smile/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 wo 22 dec 2010 - 21:18

Over de tijd, ik moet tot half 1 werken, kan dan de trein van 13.10 nemen en dan kan ik er rond 2 uur zijn. smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Mysterious wo 22 dec 2010 - 22:29

Wat leuk! ik woon in Wateringen maar vind het wel een beetje eng om af te spreken in een groep Embarassed
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Cassiopeia do 23 dec 2010 - 6:57

Mysterious schreef:Wat leuk! ik woon in Wateringen maar vind het wel een beetje eng om af te spreken in een groep Embarassed

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet eng vind maar ook leuk! Gewoon komen hoor!
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:10

Ik snap ook dat het eng is, maar het ijs is zó gebroken hoor Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:47

Ah welnee, wij zijn ook maar gewone meiden hoor Very Happy. En met cake/ taart en koekjes is het ijs zo gebroken!

Mysterious, jij woont heel dichtbij mij. Ik woon vlakbij de MAC bij Dekkershoek (die Gamma daar) Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Niki vr 24 dec 2010 - 3:25

Wow ik heb 23 januari in mijn agenda geschreven. Moet even kijken hoe ik bij Lagom kan komen vanuit Scheveningen, maar met ov9292 moet het wel lukken.
Ik lus ook alles wel...Heb gisteren een combimagnetron besteld. Ik krijg het 5 januari binnen. Daarvoor ga ik er even oefenen en dan kan ik wel iets lekkers bakken voor de 23ste...

Ik heb er zin in!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:44

Mij lijkt een cake-sunday ook erg leuk, mag ik ook komen? Kan wel wat afleiding gebruiken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 6:21

Wolletjes, je bent net zo welkom dus voel je vrij smile. Weet je waar ik woon?

Niki, ga jij iets Antilliaans maken? Ik zat zelf nl te denken om een bolo di kashipete te maken. Zou lomp zijn als we hetzelfde hebben haha! En gewoon overstappen op CS op tram 2, de rest gaat vanzelf smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Mysterious za 25 dec 2010 - 2:28

Lagom schreef:Ah welnee, wij zijn ook maar gewone meiden hoor Very Happy. En met cake/ taart en koekjes is het ijs zo gebroken!

Mysterious, jij woont heel dichtbij mij. Ik woon vlakbij de MAC bij Dekkershoek (die Gamma daar) Very Happy.

Ja ik weet wel waar jij woont, een vriendin van mij heeft ook in die flat gewoond

Maar kennen jullie elkaar allemaal al dan?

@ marin, wij hebben een tijdje gemaild, ik was op het oude forum leeuwe_innetje
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 2:45

Ik ken alleen Vruchtenhagel en Marin goed van dit topic. Maar voor ons was het ook ooit de eerste keer natuurlijk Wink. Ekiaam87 heb ik 1 keer ontmoet en verder niet. En als je al weet waar ik woon moet het helemaal niet moeilijk zijn om ook te komen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Niki za 25 dec 2010 - 3:02

Lagom schreef:Wolletjes, je bent net zo welkom dus voel je vrij smile. Weet je waar ik woon?

Niki, ga jij iets Antilliaans maken? Ik zat zelf nl te denken om een bolo di kashipete te maken. Zou lomp zijn als we hetzelfde hebben haha! En gewoon overstappen op CS op tram 2, de rest gaat vanzelf smile.

IK weet nog niet wat ik ga maken... Heb eerlijk gezegd nooit een Antilliaanse taart gemaakt, want dat doet altijd mijn moeder of andere familieleden.. Maar als je bolo di kashipete gaat maken, vind ik ook goed hoor.. Heb altijd die van mijn moeder geproefd, ben benieuwd naar de jouwe!! Lekker hoor!!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 3:28

Haha maak je nooit zelf? Very Happy Ik heb deze bolo ook nog nooit gemaakt hoor maar eens moet de eerste keer zijn :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  ekiaam87 za 25 dec 2010 - 10:33

Ik 'ken' Marin en Wolletjes en heb Lagom 1 keer op een meeting gezien (een jaar of 3? terug)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Regio Den Haag en leuke dingen doen - Pagina 2 Empty Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum