Regio Den Haag en leuke dingen doen
+6
Sweety
Prosecco
Mysterious
Niki
ekiaam87
Cassiopeia
10 plaatsers
Pagina 2 van 10
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Cassiopeia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10
Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen
ekiaam87 schreef:Lagom schreef:Mij ook volgens mij
wanneer heb ik jou gezien dan bij Doedell @ Sinterklaas?
Ja bij Doedel inderdaad.
Ik zal de meiden die niet weten waar ik woon mijn gegevens even sturen. De rest mag het in haar agenda zetten . Als er meer mensen willen komen hoor ik het wel .
Gast- Gast
Is het niet handiger bij mij thuis ivm reistijd? Maakt mij niet uit hoor, maar het is toch een heel stuk dichterbij voor degenen die met de tram vanaf 't station komen. (maar 't mag gerust bij jou hoor)
Gast- Gast
Darcy schreef:Cassiopeia is heel leuk Veel plezier meiden!
Wie is dat dan wie is dat dan? Ken ik haar? Ik vind de naam wel heel leuk
Gast- Gast
Marin schreef:Darcy schreef:Cassiopeia is heel leuk Veel plezier meiden!
Wie is dat dan wie is dat dan? Ken ik haar? Ik vind de naam wel heel leuk
Nee jij kent haar niet volgens mij!
Gast- Gast
Marin, er zullen weinig mensen van ver weg neem komen neem ik aan . Ik vind het wel leuk bij mij, er stopt een tram voor mijn deur dus ook nog eens lekker makkelijk .
Gast- Gast
ik ben er ook!!
ik zie je adres dus wel verschijnen!
en dan zou ik het wel fijn vinden, om ff suggesties te horen (wordt het een high tea of een cake sunday of combi) (ik ben niet zo van het bakken, maar vind het wel leuk om een keer te proberen, ben nu met het avondeten ook wat 'luxer' aan het koken dan simpel aardappelen, groente en vlees)
ik zie je adres dus wel verschijnen!
en dan zou ik het wel fijn vinden, om ff suggesties te horen (wordt het een high tea of een cake sunday of combi) (ik ben niet zo van het bakken, maar vind het wel leuk om een keer te proberen, ben nu met het avondeten ook wat 'luxer' aan het koken dan simpel aardappelen, groente en vlees)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Thanks Darcy
Lagom, wil je me even PMen/mailen waar je woont?
En het is natuurlijk wel handig om even te bespreken wie wat een beetje meeneemt. En wie wat niet lust
Lagom, wil je me even PMen/mailen waar je woont?
En het is natuurlijk wel handig om even te bespreken wie wat een beetje meeneemt. En wie wat niet lust
Cassiopeia- Fluisteraar
Volgens mij had bij de laatste Cake Sunday ook niet iedereen iets meegenomen maar er is echt wel genoeg hoor . Iedereen is vrij om iets te bakken, cake, taart, koekjes. Laatste keer had iemand ook een ananas mee volgens mij en dat was ook lekker haha! Ik zorg wel voor drinken als jullie aangeven wat er naast thee nog meer moet zijn. Je bent natuurlijk vrij om evt favoriete thee mee te nemen . Oh en ik bak ook iets .
Gast- Gast
Hoe laat willen jullie beginnen? Ik stuur Cassiopeia, Niki en ekiaam87 een prive berichtje. Iemand vergeten? Laat het me dan weten /
Gast- Gast
Over de tijd, ik moet tot half 1 werken, kan dan de trein van 13.10 nemen en dan kan ik er rond 2 uur zijn.
ekiaam87- Kletskop
Wat leuk! ik woon in Wateringen maar vind het wel een beetje eng om af te spreken in een groep
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious schreef:Wat leuk! ik woon in Wateringen maar vind het wel een beetje eng om af te spreken in een groep
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet eng vind maar ook leuk! Gewoon komen hoor!
Cassiopeia- Fluisteraar
Ik snap ook dat het eng is, maar het ijs is zó gebroken hoor .
Gast- Gast
Ah welnee, wij zijn ook maar gewone meiden hoor . En met cake/ taart en koekjes is het ijs zo gebroken!
Mysterious, jij woont heel dichtbij mij. Ik woon vlakbij de MAC bij Dekkershoek (die Gamma daar) .
Mysterious, jij woont heel dichtbij mij. Ik woon vlakbij de MAC bij Dekkershoek (die Gamma daar) .
Gast- Gast
Wow ik heb 23 januari in mijn agenda geschreven. Moet even kijken hoe ik bij Lagom kan komen vanuit Scheveningen, maar met ov9292 moet het wel lukken.
Ik lus ook alles wel...Heb gisteren een combimagnetron besteld. Ik krijg het 5 januari binnen. Daarvoor ga ik er even oefenen en dan kan ik wel iets lekkers bakken voor de 23ste...
Ik heb er zin in!
Ik lus ook alles wel...Heb gisteren een combimagnetron besteld. Ik krijg het 5 januari binnen. Daarvoor ga ik er even oefenen en dan kan ik wel iets lekkers bakken voor de 23ste...
Ik heb er zin in!
Mij lijkt een cake-sunday ook erg leuk, mag ik ook komen? Kan wel wat afleiding gebruiken
Gast- Gast
Wolletjes, je bent net zo welkom dus voel je vrij . Weet je waar ik woon?
Niki, ga jij iets Antilliaans maken? Ik zat zelf nl te denken om een bolo di kashipete te maken. Zou lomp zijn als we hetzelfde hebben haha! En gewoon overstappen op CS op tram 2, de rest gaat vanzelf .
Niki, ga jij iets Antilliaans maken? Ik zat zelf nl te denken om een bolo di kashipete te maken. Zou lomp zijn als we hetzelfde hebben haha! En gewoon overstappen op CS op tram 2, de rest gaat vanzelf .
Gast- Gast
Lagom schreef:Ah welnee, wij zijn ook maar gewone meiden hoor . En met cake/ taart en koekjes is het ijs zo gebroken!
Ja ik weet wel waar jij woont, een vriendin van mij heeft ook in die flat gewoond
Maar kennen jullie elkaar allemaal al dan?
@ marin, wij hebben een tijdje gemaild, ik was op het oude forum leeuwe_innetje
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ken alleen Vruchtenhagel en Marin goed van dit topic. Maar voor ons was het ook ooit de eerste keer natuurlijk . Ekiaam87 heb ik 1 keer ontmoet en verder niet. En als je al weet waar ik woon moet het helemaal niet moeilijk zijn om ook te komen .
Gast- Gast
Lagom schreef:Wolletjes, je bent net zo welkom dus voel je vrij . Weet je waar ik woon?
IK weet nog niet wat ik ga maken... Heb eerlijk gezegd nooit een Antilliaanse taart gemaakt, want dat doet altijd mijn moeder of andere familieleden.. Maar als je bolo di kashipete gaat maken, vind ik ook goed hoor.. Heb altijd die van mijn moeder geproefd, ben benieuwd naar de jouwe!! Lekker hoor!!
Haha maak je nooit zelf? Ik heb deze bolo ook nog nooit gemaakt hoor maar eens moet de eerste keer zijn .
Gast- Gast
Ik 'ken' Marin en Wolletjes en heb Lagom 1 keer op een meeting gezien (een jaar of 3? terug)
ekiaam87- Kletskop
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen in Leiden of Den Haag? + leuke restaurantjes
» leuke dingen doen
» leuke dingen om in je eentje te doen
» Leuke dingen doen met kind in de omgeving
» Geld en leuke dingen doen/kopen?
» leuke dingen doen