Regio Den Haag en leuke dingen doen
+6
Sweety
Prosecco
Mysterious
Niki
ekiaam87
Cassiopeia
10 plaatsers
Pagina 5 van 10
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Regio Den Haag en leuke dingen doen
Welkom op Scheveningen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Thx!! Wat is het gezellig hier.. Heb toch internet verbinding in mijn studio, dus dat is erg fijn...
Wat me echt opvalt is dat er hier heel veel hondenpoep op straat ligt... Pffffff.. Ongelofelijk!
Wat me echt opvalt is dat er hier heel veel hondenpoep op straat ligt... Pffffff.. Ongelofelijk!
Als je een voordeelurenkaart hebt, kan je na 19 uur op werkdagen met een railrunner reizen. En ik geloof met OV studentenkaarten was er ook iets extra's. Maar dat weet ik niet meer zo goed...
Oh, dan ga ik dat eens even opzoeken. Dan kan ik misschien het weekend toch naar Den Haag komen.
Gast- Gast
Ik vind alleen dit:
Met het 'Zoutkaartje' kunt u de hele maand januari van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en tussen 18.30 uur en 4.00 uur de volgende dag met 40% korting reizen in NS-treinen*. Hiermee stimuleert NS reizigers zonder vast abonnement om buiten de spits te reizen.
Het 'Zoutkaartje' is een enkele reis of retour met 40% korting. Normaal krijgt u deze korting alleen op vertoon van een Voordeeluren- of Jaartrajectabonnement. Nu voor elke treinreiziger!
Dit treinkaartje met 40% korting is te koop in onze Webshop en aan de NS-kaartautomaat op het station. U kiest dan voor Enkele reis of Dagretour met korting. Of u koopt het 'Zoutkaartje' bij de NS-servicebalie op de grotere stations. Heeft u een OV-chipkaart met reizen op saldo? Koop dan een papieren kaartje.
*) Het Zoutkaartje is niet geldig in de treinen van Arriva, Syntus, Connexxion en Veolia.
Dan is het toch juist niet voordelig voor mensen met een voordeeluren kaart of OV?
Met het 'Zoutkaartje' kunt u de hele maand januari van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en tussen 18.30 uur en 4.00 uur de volgende dag met 40% korting reizen in NS-treinen*. Hiermee stimuleert NS reizigers zonder vast abonnement om buiten de spits te reizen.
Het 'Zoutkaartje' is een enkele reis of retour met 40% korting. Normaal krijgt u deze korting alleen op vertoon van een Voordeeluren- of Jaartrajectabonnement. Nu voor elke treinreiziger!
Dit treinkaartje met 40% korting is te koop in onze Webshop en aan de NS-kaartautomaat op het station. U kiest dan voor Enkele reis of Dagretour met korting. Of u koopt het 'Zoutkaartje' bij de NS-servicebalie op de grotere stations. Heeft u een OV-chipkaart met reizen op saldo? Koop dan een papieren kaartje.
*) Het Zoutkaartje is niet geldig in de treinen van Arriva, Syntus, Connexxion en Veolia.
Dan is het toch juist niet voordelig voor mensen met een voordeeluren kaart of OV?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind alleen dit:
Ik heb een voordeelurenkaart en had een mailtje gekregen dan ik doordeweeks, na 19 uur voor 2,50 kan reizen. Beetje jammer dat het niet ook voor het weekend geldt.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
2,50 is natuurlijk ook wel heel goedkoop he? Vorig jaar mocht je iemand gratis meenemen. Daar had ik nou helemaal geen profijt van haha!
Gast- Gast
Voor de studenten (waaronder ik val:)
Studenten OV-chipkaart:
- Met een weekabonnement kun je in januari iedere zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
- Met een weekendabonnement kun je voor € 2,50 reizen in de 2e klas met NS op werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van dit aanbod koop je een Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij de kaartautomaat op het station. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen. De actie is alleen geldig in NS treinen.
Dus ik kan gratis
Studenten OV-chipkaart:
- Met een weekabonnement kun je in januari iedere zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
- Met een weekendabonnement kun je voor € 2,50 reizen in de 2e klas met NS op werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van dit aanbod koop je een Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij de kaartautomaat op het station. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen. De actie is alleen geldig in NS treinen.
Dus ik kan gratis
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Stiekem lijkt me dit ook wel heel erg leuk, maar ik weet niet of ik durf en ik kan ook wel wat verlegen zijn...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Stiekem lijkt me dit ook wel heel erg leuk, maar ik weet niet of ik durf en ik kan ook wel wat verlegen zijn...
Eigenlijk het niet durven onthoudt je wel van een ding wat je leuk lijkt.. Dus gewoon durven en meekomen... Ik ken ook niemand, maar ik heb er zin in!
Ik dus ook..ekiaam87 schreef:Voor de studenten (waaronder ik val:)
Studenten OV-chipkaart:
Dus ik kan gratis
Gast- Gast
Qiara schreef:Stiekem lijkt me dit ook wel heel erg leuk, maar ik weet niet of ik durf en ik kan ook wel wat verlegen zijn...
Gewoon komen inderdaad. Vind je het niks dan ben je toch ook zo weer weg als het echt vreselijk is haha. Maar zo erg zijn wij allemaal niet hoor . Ik heb eigenlijk nog nooit met een meeting gehad dat ik het vreselijk vond. Zeker als er meerdere mensen zijn is er altijd wel iemand om mee te kletsen.
Als je wilt komen, laat het dan even weten dan stuur ik je mijn adres enzo. Geldt ook voor anderen natuurlijk .
Gast- Gast
Ik zie dit topic nu pas!! Het lijkt mij ook erg gezellig en ben toevallig dan in Loosduinen, want mn schoonzusje is dan jarig. Ik heb het topic even vluchtig doorgelezen, maar ik kan geen tijd vinden (of heb er overheen gelezen). Ik vind het ook doodeng, maar vind het wel leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Cherique schreef:Ik zie dit topic nu pas!! Het lijkt mij ook erg gezellig en ben toevallig dan in Loosduinen, want mn schoonzusje is dan jarig. Ik heb het topic even vluchtig doorgelezen, maar ik kan geen tijd vinden (of heb er overheen gelezen). Ik vind het ook doodeng, maar vind het wel leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten!
We hebben volgens mij ook nog niet echt een tijd afgesproken.
Ik kan er rond 2 uur zijn denk ik, maar ik weet niet of de rest vroeger/later wil afspreken?
ekiaam87- Kletskop
Mozes, het wordt druk!
Mijn vriend heeft ineens een uitje gepland dan... Dus laat nog weten of ik erbij ben!
Mijn vriend heeft ineens een uitje gepland dan... Dus laat nog weten of ik erbij ben!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Goochempie schreef:Mozes, het wordt druk!
Jij moet er zijn met je puppie
Flauw, maar zou het wel jammer vinden als je er niet bij zou kunnen zijn
ekiaam87- Kletskop
Cherique schreef:Ik zie dit topic nu pas!! Het lijkt mij ook erg gezellig en ben toevallig dan in Loosduinen, want mn schoonzusje is dan jarig. Ik heb het topic even vluchtig doorgelezen, maar ik kan geen tijd vinden (of heb er overheen gelezen). Ik vind het ook doodeng, maar vind het wel leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten!
Ik woon in Loosduinen dus je bent dan zo dichtbij dat je wel moet komen . Ik ben het overzicht wel een beetje kwijt wie er nou allemaal komt . Maar ik heb wel wat extra stoelen .
14.00 lijkt mij wel ideaal trouwens.
Gast- Gast
Past dat allemaal wel in jouw huis ZvB? Ik heb ook echt geen idee wie er nu allemaal komt.
ZvB, ik heb een keus gemaakt. Ik kom dit weekend niet en dan het CS weekend wel, en dan vanaf zaterdag. Is dat goed?
ZvB, ik heb een keus gemaakt. Ik kom dit weekend niet en dan het CS weekend wel, en dan vanaf zaterdag. Is dat goed?
Gast- Gast
Denk dat ik er niet bij ben trouwens, ga denk ik dat weekend naar mn hometown in de Achterhoek!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
* Ekiaam87, diverse smaakjes thee (voorkeur?) & nog iets anders te drinken?
* Goochem, puppy , cupcakes
* Cassiopeia, cake / appeltaart
* Niki
* ZvB, bolo di kashipete?
* Wolletjes - marsepein taart
* Marin
* Vruchtenhagel
* Mysterious
* Smikkell
* Sweety - brownies ( en als dat niet lukt lekker cake )
* Bliss
Dit is het lijstje tot nu toe..
* Goochem, puppy , cupcakes
* Cassiopeia, cake / appeltaart
* Niki
* ZvB, bolo di kashipete?
* Wolletjes - marsepein taart
* Marin
* Vruchtenhagel
* Mysterious
* Smikkell
* Sweety - brownies ( en als dat niet lukt lekker cake )
* Bliss
Dit is het lijstje tot nu toe..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Past dat allemaal wel in jouw huis ZvB? Ik heb ook echt geen idee wie er nu allemaal komt.
Ja hoor dat past wel, ik heb extra stoelen in de kelder. Mag je helpen die omhoog te halen . Laat maar weten hoe laat je wilt komen. Als je wilt haal ik je op bij het station, kunnen we samen met de tram als je dat fijn vindt.
Zo te zien valt Bliss af. Jammer maar klinkt ook leuk wat je gaat doen .
Gast- Gast
Ladies,
Ik vind het echt heel vervelend om te moeten vertellen (aangezien dit topic mijn idee is/was) maar het gaat helemaal niet zo goed met me en daarom ga ik de meeting afzeggen.
Sorry dat ik er zo laat mee kom maar ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.
Ik vind het echt heel vervelend om te moeten vertellen (aangezien dit topic mijn idee is/was) maar het gaat helemaal niet zo goed met me en daarom ga ik de meeting afzeggen.
Sorry dat ik er zo laat mee kom maar ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.
Cassiopeia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10
@ Cassiopeia, wat vervelend voor je dat het niet goed met je gaat. Ik hoop niet dat het iets ernstigs is en dat je er snel weer bovenop komt!
Dan hebben we wel een goed excuus om het nog een keer? Te doen , al was het uiteraard leuker geweest als je er nu gewoon bij was!
Dan hebben we wel een goed excuus om het nog een keer? Te doen , al was het uiteraard leuker geweest als je er nu gewoon bij was!
ekiaam87- Kletskop
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen in Leiden of Den Haag? + leuke restaurantjes
» leuke dingen doen
» leuke dingen om in je eentje te doen
» Leuke dingen doen met kind in de omgeving
» Geld en leuke dingen doen/kopen?
» leuke dingen doen