Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+21
RYW
pinklady85
CaptainSpectacular
Toet
Zwerver
SnowWhite
Lotus
Oasis
Blond
Lady4
Romee
Mystic
Rouxxxe
mzcharlotte
BJA
Marie
TGR
Vancity_girl
_DoI
Cow
SarahKey
25 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SoGood zo 19 dec 2010 - 23:32

Ik klaag echt om niks als ik zo jullie verhalen eens hoor..

Maar goed.. ik baal alleen dat ik de douche uit moet schrobben want die zit steeds vol kalk en andere vieze aanslag. Het is zo'n rotwerkje en de ventilatie in de badkamer is zo slecht dat het eigenlijk iedere week wel moet. Hoe dan ook, ik heb geen zin om boven dampende chloorluchten te hangen in een slecht geventileerde badkamer met astma. Als ik niet terug ben binnen een uur dan weten jullie waarom.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Blond zo 19 dec 2010 - 23:35

@Pinklady

Ik snap jou ex ergens wel hoor. Het is toch Kerstvakantie? Dan mag hij toch de halve vakantie jullie zoon zien? En met dit weer kan ik best begrijpen dat hij niet een half uur gaat rijden.
Bel de fysio wel af, anders krijg je idd een rekening en dan heb je daar weer gezeur over. En die beste man kan het wss echt niet schelen hoe jullie scheidingsperikelen lopen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  RYW zo 19 dec 2010 - 23:36

_Chance schreef:@Pinklady

Ik snap jou ex ergens wel hoor. Het is toch Kerstvakantie? Dan mag hij toch de halve vakantie jullie zoon zien? En met dit weer kan ik best begrijpen dat hij niet een half uur gaat rijden.
Bel de fysio wel af, anders krijg je idd een rekening en dan heb je daar weer gezeur over. En die beste man kan het wss echt niet schelen hoe jullie scheidingsperikelen lopen.

Haha, dat is de korte variant van mijn laaaaange post...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  pinklady85 ma 20 dec 2010 - 1:17

@RYW:
aan het ouderschapsplan word gewerkt,maar de feestdagen zitten er net tussen.

pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 2:12

pinklady85 schreef:@RYW:
aan het ouderschapsplan word gewerkt,maar de feestdagen zitten er net tussen.


Gelukkig dat het in de maak is in elk geval, om dit soort dingen te vermijden in de toekomst.. Zijn/waren jullie getrouwd?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Dolphinne ma 20 dec 2010 - 2:12

Ik wil ook even klagen!!

Kreeg net een telefoontje van de garage waar ik vanochtend mijn auto heen heb gebracht.
Ben vorige week aangereden en vandaag zou de schade-expert komen om te bepalen wat er vergoedt gaat worden.

Ik krijg nu 1500 van de verzekering (met behoudt vd auto), maar de schade aan de auto is ongeveer 2500 euro.
Oftewel hij kan niet volledig gemaakt gaan worden.
De schadehersteller gaat nu wel kijken of het op een goedkopere manier gemaakt/opgelapt kan worden. Daar wordt ik vanmiddag nog over gebeld.

Ik baal dus echt hoe de verzekeringen werken in NL. Door toedoen van een ander ben ik mn auto een tijd kwijt, kan hij niet volledig gerepareerd worden en is mijn auto straks dus minder waard.
Oftewel een berg rompslomp en werk voor iets waar je zelf niets aan kunt doen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:13

En ik heb de woning ook niet gekregen.. Het kan niet op.. Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 2:17

Hè, Dolphinne, hoe kan dat nou? Als die ander aansprakelijk is moet jouw schade toch gewoon betaald worden als de auto niet total loss is?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:18

Donnaa, mag ik je even wat vragen?
Weet jij toevallig iets van het geavanceerde foto's uploaden op Mijn.Album?


Laatst aangepast door Purple op ma 20 dec 2010 - 2:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:19

Sogood schreef:
Maar goed.. ik baal alleen dat ik de douche uit moet schrobben want die zit steeds vol kalk en andere vieze aanslag. .
Heb je al Dasty geprobeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Dolphinne ma 20 dec 2010 - 2:19

RYW schreef:Hè, Dolphinne, hoe kan dat nou? Als die ander aansprakelijk is moet jouw schade toch gewoon betaald worden als de auto niet total loss is?

De auto heeft als dagwaarde nog maar 2100 euro. Wat ze nu uitkeren is denk ik de dagwaarde minus de restwaarde van de auto.
Oftewel eigenlijk is hij economisch total loss, maar je houdt dus wel de auto en kunt zelf bepalen of je hem nog laat repareren (en evt zelf bijbetaald) of dat je hem naar de sloop brengt.

Weet niet precies hoe het zit, maar zoiets las ik op een site van Focwa.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:20

Purple schreef:Donnaa, mag ik je even wat vragen?
Weet jij toevallig iets van het geavanceerde foto's uploaden op Mijn.Album?
Jawel, lukt het niet? Wat voor besturingssysteem gebruik je en welke browser?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SoGood ma 20 dec 2010 - 2:20

Purple schreef:
Sogood schreef:
Maar goed.. ik baal alleen dat ik de douche uit moet schrobben want die zit steeds vol kalk en andere vieze aanslag. .
Heb je al Dasty geprobeerd?

Nee, wat is dat?

Ik ben net klaar, heb bijna alles met pure chloor en een schuursponsje gedaan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 2:25

Dolphinne schreef:
RYW schreef:Hè, Dolphinne, hoe kan dat nou? Als die ander aansprakelijk is moet jouw schade toch gewoon betaald worden als de auto niet total loss is?

De auto heeft als dagwaarde nog maar 2100 euro. Wat ze nu uitkeren is denk ik de dagwaarde minus de restwaarde van de auto.
Oftewel eigenlijk is hij economisch total loss, maar je houdt dus wel de auto en kunt zelf bepalen of je hem nog laat repareren (en evt zelf bijbetaald) of dat je hem naar de sloop brengt.

Weet niet precies hoe het zit, maar zoiets las ik op een site van Focwa.

Ah. Ja, dan houdt het een beetje op, als hij TL is... En voor die dagwaarde heb je natuurlijk nooit een vergelijkbare auto, Pfff... Fijn hè, dat gebeurt zoiets buiten je schuld en dan nog draai jij er uiteindelijk voor op..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  pinklady85 ma 20 dec 2010 - 2:26

[quote="RYW"]
pinklady85 schreef:@RYW:
aan het ouderschapsplan word gewerkt,maar de feestdagen zitten er net tussen.


Gelukkig dat het in de maak is in elk geval, om dit soort dingen te vermijden in de toekomst.. Zijn/waren jullie getrouwd?[/quote]

Nee
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 2:26

En dan wou ik zelf nog even klagen dat mijn baas de examens die ik moet afnemen niet heeft ingepland, en dat ik komende week zo'n 10 uur extra moet werken, en mijn lunchpauzes ook moet opgeven om al mijn studenten afgetoetst te krijgen. En dat net in de week dat mijn oudste kerstdiner+kerstspel heeft op school (en mama moet daar kerstmuffins voor bakken) en op vrijdag is hij jarig, inclusief kinderfeestje. Dit wordt weer one hell of a week.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:30

Sogood schreef:

Nee, wat is dat?
Schoonmaakmiddel van de Wibra. Voor 1,99 een echt schone badkamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:31

_Donnaa schreef:
Purple schreef:Donnaa, mag ik je even wat vragen?
Weet jij toevallig iets van het geavanceerde foto's uploaden op Mijn.Album?
Jawel, lukt het niet? Wat voor besturingssysteem gebruik je en welke browser?
Nou, ik heb dus een MacBook. Ik heb al gemailt en kreeg als antwoord terug dat ik Flash moet installeren maar dat heb ik er al op staan. Ik gebruik Firefox.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:35

Heb je de nieuwste versie er op staan? Vaak geeft je PC inderdaad aan dat je al Flash hebt, maar dan is de versie verouderd.

Heb je toevallig zonet antwoord gekregen? :P


Oh en zou je in die eerste post een puntje in de bedrijfsnaam willen zetten, dan pakt google alerts em niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Dolphinne ma 20 dec 2010 - 2:37

RYW schreef:
Dolphinne schreef:
RYW schreef:Hè, Dolphinne, hoe kan dat nou? Als die ander aansprakelijk is moet jouw schade toch gewoon betaald worden als de auto niet total loss is?

De auto heeft als dagwaarde nog maar 2100 euro. Wat ze nu uitkeren is denk ik de dagwaarde minus de restwaarde van de auto.
Oftewel eigenlijk is hij economisch total loss, maar je houdt dus wel de auto en kunt zelf bepalen of je hem nog laat repareren (en evt zelf bijbetaald) of dat je hem naar de sloop brengt.

Weet niet precies hoe het zit, maar zoiets las ik op een site van Focwa.

Ah. Ja, dan houdt het een beetje op, als hij TL is... En voor die dagwaarde heb je natuurlijk nooit een vergelijkbare auto, Pfff... Fijn hè, dat gebeurt zoiets buiten je schuld en dan nog draai jij er uiteindelijk voor op..

Dat is inderdaad enorm balen. En dat terwijl de auto net officieel echt van mij was. Ik betaalde hem nog af aan mijn ouders, maar voor sinterklaas hebben ze de rest vd auto aan me geschonken.
En de tegenpartij heeft waarschijnlijk nergens last van. (behalve een deel no-claim). Dat een was een vrij nieuwe bmw 1 serie, dus die wordt wel gewoon volledig gemaakt.

Ik hoop dus heel erg dat hij nog redelijk goed opgelapt kan worden en ik er nog veilig mee door kan rijden, een nieuwe is idd helemaal niet te doen voor wat je nu terug krijgt.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:37

Ik heb gelijk de nieuwste versie erop gezet want ik wist het niet zeker... Ik zal toch iets niet goed doen.
Ja, ik kreeg vanmiddag een mailtje inderdaad. Wink
Edit: puntje staat er.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:41

Als het echt niet lukt dan kan je het beste op die e-mail reageren, dan stuur ik het even naar de technische afdeling.


Laatst aangepast door _Donnaa op ma 20 dec 2010 - 2:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:45

_Donnaa schreef:En ik heb de woning ook niet gekregen.. Het kan niet op.. Cry

Wat ontzettend kut zeg. Ik hoop elke keer voor je dat je nu eindelijk een huisje krijgt. Hopelijk komt het nog als verlaat kerstcadeau? :droom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:45

Oh, haha! smile
Nou, ik zal mijn vriend er nog even naar laten kijken en anders reageer ik inderdaad even op die mail.
Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  pinklady85 ma 20 dec 2010 - 2:51

RYW schreef:Oef pinklady, dat is niet makkelijk.. Ook niet goed voor de kleine, al die conflicten.

Ik heb ook 2 zoons met mijn ex, en wij hebben een ouderschapsplan, jullie ook? Daarin staat precies wie wat beslist mbt school, sport, etc maar ook de omgangsregeling en vakanties. Wij doen het zo dat elk jaar 1 van de ouders eerste keuze heeft voor de vakanties, en dat die ouder voor 1 Jan een voorstel op papier zet. Voorjaarsvakantie bij papa, meivakantie bij mama, etc. en dan de weken gelijk verdelen. Dan wordt dat overlegd en afgesproken voor een heel jaar en daar houden we ons aan. Zo ook met verjaardagen en feestdagen. Is dat voor jullie ook een idee?

Mbt de fysio: heel fout van hem, het is een behandeling voor jullie zoon.. Maar gezien het weer en de sneeuw kan ik het me ergens voorstellen. Ik zou wel afbellen, anders moet je de rekening toch betalen, en die naar papa doorschuiven ontaardt alleen in nieuwe conflicten waar je zoon de dupe van wordt. Ik snap dat het een principezaak is, maar maak het jezelf ook niet te moeilijk.

Ik denk dat de truc is dat je de verhoudingen moet scheiden. Jij en je ex hebben wat uit te vechten als exen, maar dat staat los van jullie situatie als ouders van je kind. Dat moeten jullie leren scheiden, en dat is heel moeilijk, maar wel beter voor je zoon dan voortdurend ruzie en advocaten...


Ik doe me best. Heb je misschien nog tips voor mij?
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum