Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

+9
JD
Zininzon
ExpressoB
Arwyn
Lady4
Mysterious
nina
Fairlight
Caroow
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Klaagtopic

Bericht  Caroow di 28 dec 2010 - 3:46

Ik heb even wat te klagen..

Ik heb mij gister op mijn werk nogal lelijk verbrand, op mijn onderarm zat een grote blaar. Deze blaar heb ik vandaag een klein beetje opengehaald tijdens het stofzuigen. Een open blaar lijkt mij niet zo fris, dus ik naar de drogist.
Ik vroeg wat ik het beste kon doen, volgens dat meisje moest ik naar de huisarts. Ik ga echt niet voor een blaar naar de dokter, dus dat zei ik ook, ik wil gewoon iets omdat ik geen litteken daar wil. Zegt dat meisje doodleuk "ja als je geen littekens wilt, moet je je ook niet branden".
Ik heb me toch niet expres gebrandt!

Zo, dat is er uit, nu jullie Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 3:48

Hahahaha, sommige mensen komen idd niet zo slim over zo nu en dan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 3:50

Die opmerking slaat inderdaad nergens op! Ik heb hetzelfde probleem, ik heb me ook gebrand alleen dan aan m'n been. Blaar is ook open dus ik heb er maar een pleister op geplakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Fairlight di 28 dec 2010 - 3:51

Haha wat stom.. Van haar dan :P

Ik wil even klagen over het feit dat ik hier op stage zit en er gewoon haast niemand is.. Het is zo rustig en saai.. De leuke mensen hebben allemaal vakantie Sad
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  nina di 28 dec 2010 - 3:54

Kom ik weer aan, hoor ik jullie denken!

Maar ik was zo blij zonet, want ben de stad in geweest met mijn vriend en het was zo gezellig en zulke leuke dingen gekocht!
Maar nu baal ik weer... omdat mijn bloed niet goed is! (trombose)
Je INR-waarde (stollingswaarde) moet tussen de 2,5 en 3,5 zitten en ik zit op 1,4!!! Dus moet meer medicijnen nemen! En moet vrijdag wéér bloedprikken. Ik was zojuist eindelijk van 2 keer in de week naar 1 keer gegaan... en hoopte vanochtend bij het bloedprikken dat ik nu pas over 2 weken hoefde maar nee hoor, moet nu weer 2 keer per week!!
Niet het ergste van de wereld want ik voel me verder goed maar ik baal!
Mijn bloed is te dik!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Caroow di 28 dec 2010 - 3:55

Eline schreef:Die opmerking slaat inderdaad nergens op! Ik heb hetzelfde probleem, ik heb me ook gebrand alleen dan aan m'n been. Blaar is ook open dus ik heb er maar een pleister op geplakt.

Ik heb me al heel vaak gebrand, en mijn vriend zegt altijd dat je op brandplekken nooit een pleister mag plakken! Waarom weet ik dan weer niet, maar hij zal het wel weten.

Ik heb er nu een zalfgaasgeval op, met daarop weer ander gaas. Gelukkig is het koud buiten en ziet niemand mijn armen Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 3:55

Ik kom klagen omdat ik heb gehoord dat het weer gaat sneeuwen vandaag of morgen .. pff ben er zo klaar mee. Net ookal weer tegen een stoeprand aan gebutst, omdat ik weggleed op de ijsbaan hier in de wijk. De grote wegen waren nu de laatste dagen goed te doen, maar in de wijken is het net een ijsbaan.

Ook even klagen omdat ik nu sinds vandaag een paar dagen vrij heb, en mijn vriend helemaal niet. Zijn baas is lekker op vakantie en hij mag geen vrij Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 3:56

Haha ik moet wel lachen om die reactie van dat meisje. Al vind ik het eigenlijk echt niet kunnen als je in zo'n winkel werkt.

Maar wel vervelend zeg. Het is overigens wel zo dat je moet oppassen met brandwonden. Zeker als ze open zijn. Ze schijnen nogal gauw te ontsteken. Vandaar dat drogisterijen daar vaak niets voor geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 3:57

Lekker snugger zeg... Rolling Eyes

Ik was gisteren bij de supermarkt en vroeg daar of ze 2 broden voor me wilde bestellen die ik vandaag op zou komen halen. Vraagt dat meisje:"welke dag is het morgen?" Dus ik zei dat het morgen de 28e was.. Toen vroeg ze: "november?"
...haha tja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Mysterious di 28 dec 2010 - 3:57

pffff ik zit hier ook op het werk, en is bijna niemand en ik wil ook gewoon naar huis Sad
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 3:58

Razz88 schreef:Ik kom klagen omdat ik heb gehoord dat het weer gaat sneeuwen vandaag of morgen .. pff ben er zo klaar mee. Net ookal weer tegen een stoeprand aan gebutst, omdat ik weggleed op de ijsbaan hier in de wijk. De grote wegen waren nu de laatste dagen goed te doen, maar in de wijken is het net een ijsbaan.

Ook even klagen omdat ik nu sinds vandaag een paar dagen vrij heb, en mijn vriend helemaal niet. Zijn baas is lekker op vakantie en hij mag geen vrij Evil or Very Mad

Jammer dat jij ervan baalt! Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel heerlijk vind dat het weer witter zal worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Lady4 di 28 dec 2010 - 3:59

Ik heb griep en lig dus de hele dag al op de bank in mijn eentje Sad
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  nina di 28 dec 2010 - 3:59

Twixx schreef:Lekker snugger zeg... Rolling Eyes

Ik was gisteren bij de supermarkt en vroeg daar of ze 2 broden voor me wilde bestellen die ik vandaag op zou komen halen. Vraagt dat meisje:"welke dag is het morgen?" Dus ik zei dat het morgen de 28e was.. Toen vroeg ze: "november?"
...haha tja.
hahahaha wat zei je: Ja 28 november 2011...:P
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Caroow di 28 dec 2010 - 4:00

De sneeuw is wel leuk, maar op sommige plaatsen ligt er nog veel ijs, en als daar nu weer sneeuw overheen valt is het nog gevaarlijker, dan kan ik straks voor hele verbanddozen naar de drogist.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 4:00

Caroow schreef:
Eline schreef:Die opmerking slaat inderdaad nergens op! Ik heb hetzelfde probleem, ik heb me ook gebrand alleen dan aan m'n been. Blaar is ook open dus ik heb er maar een pleister op geplakt.

Ik heb me al heel vaak gebrand, en mijn vriend zegt altijd dat je op brandplekken nooit een pleister mag plakken! Waarom weet ik dan weer niet, maar hij zal het wel weten.

Ik heb er nu een zalfgaasgeval op, met daarop weer ander gaas. Gelukkig is het koud buiten en ziet niemand mijn armen Very Happy

Bij mijn apotheek zeiden ze dat er niets op hoefde maar dat ik het aan de lucht moet laten helen. Dat is alleen geen succes met dit weer Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 4:02

Ik heb trouwens wel iets te klagen..
Bij ons kantoor zit een hele grote tuin, met gras erin. In de zomer moest ik bijna dagelijks kinderen uit de tuin plukken, soms zelfs met ouders omdat ze het als voetbalveld/speeltuin gebruiken.. 9/10 keer zijn het groepjes die ik eerder die week ook al weggestuurd heb.. Je gaat toch ook niet zomaar bij je buurman in de tuin staan voetballen?
Anyway, vanochtend was het weer zover.. Sneeuwhockey bij ons in de tuin.. Ik naar buiten en spreek zo`n gozertje heel netjes aan (voor de zoveelste keer).. Krijg ik me toch een grote bek?? :shock: Echt ongelooflijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Arwyn di 28 dec 2010 - 4:04

Heel zinloze en eigenlijk niet zo boeiende klaag, maar er is hier niemand tegen wie ik het kan zeggen, dus dan maar zo :p

Ik wil zooo graag vandaag bij Lush bestellen ivm allemaal gratis dingen, maar ik heb geen CC dus kan dat niet Sad Mocht hem lenen van m'n ouders, maar m'n vader heeft hem in de portemonnee en zit op het werk, dus kan ik die niet gebruiken.. Jammer!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Caroow di 28 dec 2010 - 4:14

Lady4 Beterschap! (en Danielledieliefste ook!), en de meiden die zich vervelen op het werk, succes!

En Donnaa, staat er geen bordje ofzo met "verboden toegang"?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 4:16

Caroow schreef:

En Donnaa, staat er geen bordje ofzo met "verboden toegang"?

Dat heb jij toch ook niet in je tuin staan? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Caroow di 28 dec 2010 - 4:32

_Donnaa schreef:
Caroow schreef:

En Donnaa, staat er geen bordje ofzo met "verboden toegang"?

Dat heb jij toch ook niet in je tuin staan? :P

Als er regelmatig grote groepen kinderen op mijn balkon aan het ijshockeyen waren, zou ik het wel neerzetten Very Happy Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 4:33

Twixx schreef:
Razz88 schreef:Ik kom klagen omdat ik heb gehoord dat het weer gaat sneeuwen vandaag of morgen .. pff ben er zo klaar mee. Net ookal weer tegen een stoeprand aan gebutst, omdat ik weggleed op de ijsbaan hier in de wijk. De grote wegen waren nu de laatste dagen goed te doen, maar in de wijken is het net een ijsbaan.

Ook even klagen omdat ik nu sinds vandaag een paar dagen vrij heb, en mijn vriend helemaal niet. Zijn baas is lekker op vakantie en hij mag geen vrij Evil or Very Mad

Jammer dat jij ervan baalt! Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel heerlijk vind dat het weer witter zal worden!

Ja ik vind het ook mooi enzo, maar gedacht vanuit veiligheid en kans op ongelukken vind ik het niet zo mooi. Ik moet altijd 45 min. naar mijn werk rijden, als er sneeuw ligt, vaak zo'n 1,5 uur

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 4:38

Razz88 schreef:
Twixx schreef:
Razz88 schreef:Ik kom klagen omdat ik heb gehoord dat het weer gaat sneeuwen vandaag of morgen .. pff ben er zo klaar mee. Net ookal weer tegen een stoeprand aan gebutst, omdat ik weggleed op de ijsbaan hier in de wijk. De grote wegen waren nu de laatste dagen goed te doen, maar in de wijken is het net een ijsbaan.

Ook even klagen omdat ik nu sinds vandaag een paar dagen vrij heb, en mijn vriend helemaal niet. Zijn baas is lekker op vakantie en hij mag geen vrij Evil or Very Mad

Jammer dat jij ervan baalt! Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel heerlijk vind dat het weer witter zal worden!

Ja ik vind het ook mooi enzo, maar gedacht vanuit veiligheid en kans op ongelukken vind ik het niet zo mooi. Ik moet altijd 45 min. naar mijn werk rijden, als er sneeuw ligt, vaak zo'n 1,5 uur
dan snap ik dat je er op een gegeven moment wel klaar mee bent, ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 4:42

danielledeliefste schreef:
Twixx schreef:Lekker snugger zeg... Rolling Eyes

Ik was gisteren bij de supermarkt en vroeg daar of ze 2 broden voor me wilde bestellen die ik vandaag op zou komen halen. Vraagt dat meisje:"welke dag is het morgen?" Dus ik zei dat het morgen de 28e was.. Toen vroeg ze: "november?"
...haha tja.
hahahaha wat zei je: Ja 28 november 2011...:P
Very Happy nee, ik was moe en irriteerde me. Ik zei: "nou...uhm.. wat denk je van december?!!" En toen zei zij: "oh, dan lag het boek wel op de goede dag open!" (ze schrijft de bestellingen in een boek)
Toen ben ik wel glimlachend weg gelopen... Zo ongelofelijk dom dat het best grappig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  nina di 28 dec 2010 - 4:52

Caroow schreef:Lady4 Beterschap! (en Danielledieliefste ook!), en de meiden die zich vervelen op het werk, succes!
Dankjewel!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 5:28

_Donnaa schreef:Ik heb trouwens wel iets te klagen..
Bij ons kantoor zit een hele grote tuin, met gras erin. In de zomer moest ik bijna dagelijks kinderen uit de tuin plukken, soms zelfs met ouders omdat ze het als voetbalveld/speeltuin gebruiken.. 9/10 keer zijn het groepjes die ik eerder die week ook al weggestuurd heb.. Je gaat toch ook niet zomaar bij je buurman in de tuin staan voetballen?
Anyway, vanochtend was het weer zover.. Sneeuwhockey bij ons in de tuin.. Ik naar buiten en spreek zo`n gozertje heel netjes aan (voor de zoveelste keer).. Krijg ik me toch een grote bek?? :shock: Echt ongelooflijk..

Staat er geen hek om die tuin of iets?
Maar inderdaad je gaat niet zomaar in de tuin bij iemand spelen nee.

Ik heb niks te klagen vandaag eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum