Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+31
Elin
Japie
Mermaid
Caramba
Sarah1985
Dennenappel
Frappuccino
Rush
Gympie
Kowalski
Jeanette
Mizz_S
L!ND@
VeryCherry
Slakje
Burn
Shisha
Lilypie
Manderijn
Arwyn
Atelier Madame
SoGood
Caroow
Green_Pepper
SnowWhite
Linnie1985
Minx
ExpressoB
Bliss
girli
Fortissimo
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 4:47

Het is wel weer 'ns tijd voor een klaagtopic!
Ik heb echt superveel pech! Gisteren had ik het koud en wilde ik een kruik volgieten voor in bed. Toen kwam er dus kokend water over mn hand Klaagtopic! 1371890812 Gelijk gekoeld en gelukkig valt het wel mee. Maar nu ben ik groentesoep aan het maken en ik schiet uit met een supergroot koksmes, een hele diepe snee in 2 vingers en het blijft maar bloeden. Ik heb ook alleen pleisters en geen verband, dus het schiet niet echt op.

Jullie nog iets te klagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 4:49

Ik heb niks te klagen, behalve dat ik het de laatste maanden steeds stiller en stiller vind worden. Meeste leven zit nog in de Z&M-pijler, maar daar doe ik nog voor spek en bonen mee...

Maar verder niets te klagen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Fortissimo zo 6 jan 2013 - 5:02

Oe vervelend zeg! Zijn het diepe sneeën?

Ik voel me nog steeds beroerd.. Weet niet wat ik moet doen morgen met mijn werk. Kan soms wel wat doen maar kom mezelf dan net zo hard weer tegen en moet me dan echt vasthouden.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 5:02

Autsj, vervelend jente! Ik zou t even goed dicht houden met een theedoek ofzo totdat het bloeden wt gestelpt is en dan pas een pleister of verband eromheen doen.

Ik baal dat ik nog steeds zo'n pijn in m'n mond heb van t trekken van m'n verstandskiezen. Ik ben ontzettend bang dat er een ontsteking aan t ontstaan is, maar ik heb eigenlijk helemaal geen reden om dat te denken, behalve dan dat t nog steeds pijn doet. Maar verder is t niet gezwollen en ik stink niet uit m'n mond. Dus tja, pijn bestrijden (al komt t steeds te vroeg terug om de pijn blijvend weg te houden) en afwachten maar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  girli zo 6 jan 2013 - 5:13

Ik baal dat ik al een uur bezig ben met dat stomme WA, geen steek verder ben, en ondertussen veel andere belangrijkere dingen had kunnen doen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 5:15

girli schreef:Ik baal dat ik al een uur bezig ben met dat stomme WA, geen steek verder ben, en ondertussen veel andere belangrijkere dingen had kunnen doen.
Whatsapp? Waar kom je niet uit dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  girli zo 6 jan 2013 - 5:16

Daar is al een heel topic over haha. Ik heb een iPhone 3G en daar werkte het niet meer, nu blijkbaar weer wel. Ik krijg het niet meer werkend.

https://yescafe.actieforum.com/t38042-contact-met-apple
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 5:24

Inmiddels is het gestopt met bloeden en zit er een pleister om. Het zijn best wel diepe sneeën, dus laat de pleisters voorlopig maar zitten!
Fortissimo, niet te veel doen! Je kunt beter rustig aan doen en je dan sneller weer beter voelen!
It's me, vervelend van je verstandskiezen. Ik moet over 10 dagen, zie er nu al tegenop!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Bliss zo 6 jan 2013 - 5:39

Ik heb ook wat te klagen! Heb alleen maar financiële tegenvallers de laatste tijd (portemonnee gejat (nieuw rijbewijs kost me 80 euro), verwarmingsketel waar iets aan vervangen moest worden etc.) Ging ik vrijdagavond naar een vriendin met de trein en gisteren weer terug. Ik koop dan altijd een weekendretour en dat wilde ik nu ook doen, maar dat kon ineens niet en ik had haast en kocht dan maar een enkeltje. Gisteren had ik door een gemiste bus weer heel veel haast, dus keihard naar de trein gerend om hem nog te halen. Bijna bij de eindbestemming hoor ik: "uw vervoersbewijs alstublieft" en toen drong t pas tot me door dat ik geen weekendretour had en weer een enkeltje had moeten kopen... Bam, 35 euro boete! Echt, ik kon wel janken! Dat mens had ook geen medelijden, de bitch. Pff ik heb altijd al weinig geld en kan al bijna nooit op vakantie etc. en dan komen deze dingen er ook nog bij. BLUHH!

Als iemand nog een goed verhaal voor me heeft, hou ik me aanbevolen, want ik wil nog bezwaar maken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 5:43

Bliss schreef:Dat mens had ook geen medelijden, de bitch.
Oh als ik dat over de conductrice lees denk ik gelijk dat het om m'n stiefschoonma gaat, die is wel zo'n kenau, haha...
Maar wat balen weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  ExpressoB zo 6 jan 2013 - 5:49

Balen Bliss, heb het ook eens gehad:S... zo zonde van je geld.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  ExpressoB zo 6 jan 2013 - 5:52

It's me schreef:Autsj, vervelend jente! Ik zou t even goed dicht houden met een theedoek ofzo totdat het bloeden wt gestelpt is en dan pas een pleister of verband eromheen doen.

Ik baal dat ik nog steeds zo'n pijn in m'n mond heb van t trekken van m'n verstandskiezen. Ik ben ontzettend bang dat er een ontsteking aan t ontstaan is, maar ik heb eigenlijk helemaal geen reden om dat te denken, behalve dan dat t nog steeds pijn doet. Maar verder is t niet gezwollen en ik stink niet uit m'n mond. Dus tja, pijn bestrijden (al komt t steeds te vroeg terug om de pijn blijvend weg te houden) en afwachten maar...

heb je mondspoel spul gekregen?
al een pijnstiller ingenomen?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 5:56

ExpressoB schreef:
It's me schreef:Autsj, vervelend jente! Ik zou t even goed dicht houden met een theedoek ofzo totdat het bloeden wt gestelpt is en dan pas een pleister of verband eromheen doen.

Ik baal dat ik nog steeds zo'n pijn in m'n mond heb van t trekken van m'n verstandskiezen. Ik ben ontzettend bang dat er een ontsteking aan t ontstaan is, maar ik heb eigenlijk helemaal geen reden om dat te denken, behalve dan dat t nog steeds pijn doet. Maar verder is t niet gezwollen en ik stink niet uit m'n mond. Dus tja, pijn bestrijden (al komt t steeds te vroeg terug om de pijn blijvend weg te houden) en afwachten maar...

heb je mondspoel spul gekregen?
al een pijnstiller ingenomen?
Ja mondspoelmiddel gekregen en dat gebruik ik ook (smerig spul is dat zeg!) en pijnstillers slik ik behoorlijk veel maar ze zijn steeds uitgewerkt voor ik de volgende dosis mag hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Minx ma 7 jan 2013 - 2:57

Ik wil ook even klagen heb een K-dag

vanochtend eerst de kast die nog in de doos zat op mijn teen laten vallen. Vervolgens wil ik de kast overeind zetten stort die in elkaar dus kan straks met een beetje pech een nieuwe kast gaan kopen bij ikea. En brand net ook mijn vinger aan de nog heten pan :s. Het huis is nu dus nog 1 grote zooi. Waardoor ik straks niet kan sporten, de katjes niet kan knuffelen en niet gezellig bij mijn ex kan eten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Linnie1985 ma 7 jan 2013 - 3:00

*Weg*


Laatst aangepast door Linnie1985 op ma 7 jan 2013 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SnowWhite ma 7 jan 2013 - 3:46

Ik heb ook iets te klagen.

Ik ben al diverse keren gebeld door een 'privé nummer' zonder een voicemail achter te laten. Het zal niet zo heel belangrijk zijn, denk ik dan. Maar om de 1 á 2 uur heb ik weer een gemiste oproep. Bel dan met nummer of laat een voicemail achter, heel frustrerend.

Misschien denk je 'waarom neem je dan niet gewoon op, dan weet je wie het is'? Maar ik heb in het verleden last gehad van niet-zulke-leuke-telefoontjes, daarom dat ik een 'privé nummer' niet snel meer op zal nemen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Green_Pepper ma 7 jan 2013 - 4:05

Mijn laptop doet soms fucking traag, damn wat irritant!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  ExpressoB ma 7 jan 2013 - 4:53

SnowWhite: grote kans dat het een bedrijf is/reclame. Als het aan de gang blijft ff de tijden en datums gaan opschrijven.

GP: kan er niet iemand ff naar je laptop kijken? zal toch wel een reden voor zijn dat die traag is of is het al een oude laptop?


Ik wil klagen over mijn 'vriend', zit mij steeds te whats appen alsof er niks gebeurd is. Droomde dat ik zwanger was en dat hij eruit kwam... Dat vond hij zo bizar maar hij vond het wel erg leuk dat hij droomde dat ik zwanger was.
Ik zeg: gelukkig maar een droom
Hij: jammer dat je dat zegt
Ik: pffff ja, het is maar een droom en als ik droomde mocht ik het niet vertellen.
Hij: oke.. laat maar weer zeg wel helemaal niks meer (weet precies hoe hij dit zegt)

Hij heeft echt mijn dag verpest!! Heb een uurtje in bed gelegen en mijzelf er maar net weer uitgesleept. Oh ja en dat ik maar veel chocola mee naar huis moest nemen??
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Fortissimo ma 7 jan 2013 - 5:02

En als je opneemt zonder iets te zeggen SnowWhite? Weet je tenminste wat of wie het is smile

Ik heb ook weer wat te klagen. Ten eerste zit ik nog steeds ziek thuis. Ten tweede heb ik een belangrijk mailtje de deur uit gedaan. Dat ik daar geen reactie op gehad heb tot nu toe vind ik niet zo'n ramp maar ik heb een ontvanger van dat mailtje ook een WA gestuurd omdat ik het lullig vond als zij dat mailtje zo rauw op haar dak kreeg. Maar nu is ze wel tientallen keren online geweest, maar reageert gewoon niet op dat berichtje. Niks erger genegeerd te worden, wanneer je iets aangeeft wat niet zo leuk is.. Sad
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Green_Pepper ma 7 jan 2013 - 5:23

Mijn laptop is op zich nog niet heel oud (dik 2 jaar), maar ik gebruik hem meer dan 8u per dag, dus hij wordt wel ouder in gebruik. Hij moet weer even opnieuw geïnstalleerd worden, dan is het wel weer beter. Alleen dat vind ik ook klote, moet ik weet alles opnieuw installeren, want ik heb voor mijn studie best veel programma's er op staan.

Ach, als dit alles is wat ik te klagen heb dan heb ik het zo slecht nog niet angel
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Caroow ma 7 jan 2013 - 5:25

Mijn vriend moest vandaag voor het werk een middag vrijwilligerswerk doen in een Ronald Mcdonald huis. In dit huis logeren vooral ouders van veel te vroeg geboren. Hij heeft allemaal rouwkaartjes gezien en verhalen gehoord en nu is hij helemaal ontdaan Neutral Ik vind het zo stom dat ze iemand die zelf over 10 weken vader wordt daarheen sturen Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 5:26

Caroow, kan me voorstellen dat je vriend daar helemaal van ontdaan is. Natuurlijk is het ook de werkelijkheid, maar je wordt wel heel erg met je neus op de feiten gedrukt op zo'n moment als je binnenkort vader wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SnowWhite ma 7 jan 2013 - 5:46

@ Expresso: Dat ga ik inderdaad bijhouden nu. Maar ik denk ook dat het reclame is (anders spreek je wel iets in lijkt me).
@ Fortissimo: Daar dacht ik ook aan. Toen er weer gebeld werd wilde ik het geluid van de radio zacht doen en opnemen.. Oproep gemist. Eh, echt lang laten ze 'm dus ook niet over gaan. En mijn voicemail krijg je niet na een paar keer over gaan.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SoGood ma 7 jan 2013 - 5:59

Ik klaag ook want ik moet mijn kerstboom nog opruimen (is een echte) en ik heb daar zo absoluut geen zin in.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 6:01

Ik wil even klagen over mijn vriend. Die kan zó zeuren soms. Dan vertel ik iets, of wil ik iets vragen, en dan geeft hij antwoord terwijl ik nog helemaal niet klaar ben met mijn vraag. Ja, LUISTER dan eerst naar wat ik zeg, voordat je bijdehand gaat doen. Pf, kan daar zó slecht tegen. Hij is nu gezellig zijn oma & oom halen, die komen eten voor zijn verjaardag. Reuze veel zin in, maar niet heus silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum