Klaagtopic
+47
Mida4you
Jasmine
Chocolate Cookie
*Lookie*
Mermaid
Pannetoet
Paper Crown
SarahKey
Lonely Goatherd
Exogenesis
Jeanette
Marie
SDL
Charles
Davinia
Caroow
Joan
Parel
Kowalski
Silver
Japie
girli
SoGood
Zonnetje
Ibbeltje
ExpressoB
Arwyn
Parisienne
Dennenappel
Sea of Trees
Burn
May
Sissi
Tyrael
Middleme
Bolleke
Saga
Dora
Marin
Jezzie
Shisha
Snoes
xxjojootjexx
Gympie
Steep
Fortissimo
Elliot
51 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Klaagtopic
Ik ben vandaag ik een klaagbui! Ik kan wel naast m'n irritante zeurcollega gaan zitten, want vandaag ben ik net zo erg als zij elke dag is.
Ik heb zo slecht geslapen vannacht. Pas rond 3 uur viel ik in slaap, om een half uur later weer wakker te schrikken van een mug die om m'n hoofd zoemde. Pas toen de wekker ging sliep ik echt lekker, en toen moest ik er weer uit Ik heb nog even getwijfeld om me ziek te melden, maar ik vond dat ik dat dan weer echt niet kon maken.
Nu heb ik overal spierpijn, ik ben ineens verkouden en ik heb gewoon heel erg geen zin vandaag. Ik kan niet wachten tot het 5 uur is en ik weer naar huis kan.
Ik heb zo slecht geslapen vannacht. Pas rond 3 uur viel ik in slaap, om een half uur later weer wakker te schrikken van een mug die om m'n hoofd zoemde. Pas toen de wekker ging sliep ik echt lekker, en toen moest ik er weer uit Ik heb nog even getwijfeld om me ziek te melden, maar ik vond dat ik dat dan weer echt niet kon maken.
Nu heb ik overal spierpijn, ik ben ineens verkouden en ik heb gewoon heel erg geen zin vandaag. Ik kan niet wachten tot het 5 uur is en ik weer naar huis kan.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Klaagtopic
Lekker rustig aan doen vandaag Elliot en jezelf maar wat extra verwennen.
Ik ben ook een beetje chagrijnig. Straks weer naar de zooi in ons nieuwe huis. Word er zo onrustig van! Komt natuurlijk allemaal wel goed, maar het is allemaal even wat te snel gegaan. We zouden nog helemaal niet verhuisd zijn! Nu heb ik niet echt afscheid kunnen nemen van mijn huisje in de stad..
Verder lukt het me gewoon echt niet met het afstuderen, concentratie is ver te zoeken, mijn hoofd een zeef, papieren kan ik niet vinden (want die heeft vriend ergens in een doos gedaan en die weet niet meer waar...) en ik ben zoooo moe. Ik ben nog lange niet van het overspannen zijn af en daar baal ik van.
Ik ben ook een beetje chagrijnig. Straks weer naar de zooi in ons nieuwe huis. Word er zo onrustig van! Komt natuurlijk allemaal wel goed, maar het is allemaal even wat te snel gegaan. We zouden nog helemaal niet verhuisd zijn! Nu heb ik niet echt afscheid kunnen nemen van mijn huisje in de stad..
Verder lukt het me gewoon echt niet met het afstuderen, concentratie is ver te zoeken, mijn hoofd een zeef, papieren kan ik niet vinden (want die heeft vriend ergens in een doos gedaan en die weet niet meer waar...) en ik ben zoooo moe. Ik ben nog lange niet van het overspannen zijn af en daar baal ik van.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Aah das kak Elliot. Ik haat zulke nachten! Succes met je werkdag. Kun je niet oortjes met een leuk muziekje indoen? Hoor je die zeurcollega ook niet ;-)
Hier ook ff zeuren. Ik heb me net ziekgemeld op het werk. Mijn rug is killing me en ik heb er vanacht slecht door geslapen. Vanmiddag een gesprek over hoe we het nu gaan invullen op mijn werk (gehandicapten zorg) en ik heb me voorgenomen om echt op mijn strepen te gaan staan en alleen nog kantoorwerk op de groep te gaan doen. Geen verzorging meer, dat gaat echt niet. Alleen ben ik geen held in op mijn strepen staan omdat ik echt het gevoel heb dat ik faaldus waarschijnlijk zit ik straks met dikke tranen bij mijn baas.
Daarnaast baal ik van mijn man, die zou gisteren schoonmaken omdat ik daar teveel pijn bij heb. Hijnheeft er echter voor gekozen om zijn aquarium schoon te gaan maken, 2 uur lang.. Dus nu mag ik npg stofzuigen, dweilen, de vaatwasser uitruimen, de was wegwerken.. En het moet ook echt gebeuren want zijn ouders komen vanavond en die nemen altijd ons huishouden onder de loep (in de 4 jaar dat ikze ken hebben ze welgeteld 1 keer een compliment gemaakt over dat het mooi oopgeruimd was, voorde rest krijg ik steken onder water en tegen mijn man zeggem ze niks). Dus nu maar eens uitzoeken hoe ik dat moet aanpakken..
Sorry voor de typfouten!
Hier ook ff zeuren. Ik heb me net ziekgemeld op het werk. Mijn rug is killing me en ik heb er vanacht slecht door geslapen. Vanmiddag een gesprek over hoe we het nu gaan invullen op mijn werk (gehandicapten zorg) en ik heb me voorgenomen om echt op mijn strepen te gaan staan en alleen nog kantoorwerk op de groep te gaan doen. Geen verzorging meer, dat gaat echt niet. Alleen ben ik geen held in op mijn strepen staan omdat ik echt het gevoel heb dat ik faal
Daarnaast baal ik van mijn man, die zou gisteren schoonmaken omdat ik daar teveel pijn bij heb. Hijnheeft er echter voor gekozen om zijn aquarium schoon te gaan maken, 2 uur lang.. Dus nu mag ik npg stofzuigen, dweilen, de vaatwasser uitruimen, de was wegwerken.. En het moet ook echt gebeuren want zijn ouders komen vanavond en die nemen altijd ons huishouden onder de loep (in de 4 jaar dat ikze ken hebben ze welgeteld 1 keer een compliment gemaakt over dat het mooi oopgeruimd was, voorde rest krijg ik steken onder water en tegen mijn man zeggem ze niks). Dus nu maar eens uitzoeken hoe ik dat moet aanpakken..
Sorry voor de typfouten!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ahh Forti, ik kan me voorstellen dat het lastig is als het zo snel gaat onverwacht. Ik kan zelf nooit zo goed tegen veranderingen, dus ik heb echt tijd nodig om ergens aan te wennen. Als het dan ineens anders gaat dan verwacht raak ik er altijd een beetje van in de stress. En verhuizen tijdens het afstuderen is natuurlijk ook niet helemaal ideaal. Ik zou even een paar daagjes de tijd nemen om aan je nieuwe stekkie te wennen, ga gewoon een beetje in huis rommelen, alles een plekje geven. En daarna pas weer aan afstuderen denken!
Steep, dat klinkt ook niet fijn! Inderdaad op je strepen staan hoor, wat niet kan, kan nou eenmaal niet! En vervelend dat je zulke kritische schoonouders hebt. Ik zou even bij je man aangeven dat hij daar best iets van mag zeggen als ze weer zo doen. Ook voor jou een knuffel!
Steep, dat klinkt ook niet fijn! Inderdaad op je strepen staan hoor, wat niet kan, kan nou eenmaal niet! En vervelend dat je zulke kritische schoonouders hebt. Ik zou even bij je man aangeven dat hij daar best iets van mag zeggen als ze weer zo doen. Ook voor jou een knuffel!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik zit nu ook op mijn stageplek, maar daar zijn ze ook aan het verhuizen, dus hartstikke onrustig e.d. Dus zit ik alleen maar de forummen. Ik ga vanmiddag lekker naar huis en proberen zo veel mogelijk op te ruimen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik klaag, omdat ik een rot weekend heb gehad met veel gedoe en nu kan ik mij moeilijk concentreren op het studeren.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik klaag even omdat een vriend mijn energie opslokt, hij constant aandacht vraagt. Reageer ik niet vlot genoeg via wa, dan krijg ik een prive bericht op fb. Echt stapel wordt ik ervan. Hij is 36, kom op gedraag je daar dan naar.
Dan zeg ik dat ik druk ben met andere dingen, maar hij blijft trekken.. Vrijdag zie ik hem irl, dan ga ik het hem ook zeggen, misschien dat het dan wel overkomt.
Dan zeg ik dat ik druk ben met andere dingen, maar hij blijft trekken.. Vrijdag zie ik hem irl, dan ga ik het hem ook zeggen, misschien dat het dan wel overkomt.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook wat te klagen hoor, bah. Afgelopen donderdag heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad bij de tandarts en donderdagavond begon mijn hele kaak op te zwellen. Vrijdagochtend stond ik op met een megadikke kaak die bovendien ook nog een beetje blauw uitsloeg.
Het is ofwel een onsteking ofwel een allergische reactie op één van de middeltjes die de tandarts heeft gebruikt, dat weet hij niet. Feit is dat ik nu, 4 dagen later, een volledig blauw/rood/geel gekleurde kaak rondloop die ook nog eens flink pijn doet. Gelukkig moet ik pas donderdag weer werken, ik word overal nagekeken (en mijn vriend ook als hij erbij is )
Het is ofwel een onsteking ofwel een allergische reactie op één van de middeltjes die de tandarts heeft gebruikt, dat weet hij niet. Feit is dat ik nu, 4 dagen later, een volledig blauw/rood/geel gekleurde kaak rondloop die ook nog eens flink pijn doet. Gelukkig moet ik pas donderdag weer werken, ik word overal nagekeken (en mijn vriend ook als hij erbij is )
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik wil ook even klagen. Ik wil al een paar dagen even lekker naar buiten met D. maar iedere keer als we op het punt staan om te vertrekken begint het weer te regenen. En wanneer de zon schijnt wil D. iedere keer net eten. Het is nu droog, D. ligt klaar in de kinderwagen, heeft een uur geleden nog gegeten dus ik hoop zo dat we nu even op en neer naar de winkel kunnen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wil ook even klagen!
Mijn stofzuiger heeft het begeven vandaag. Ik vond al dat ie veel herrie maakte en ineens stopte die er mee en kreeg ik hem niet meer aan. En mijn vriend ook niet. Morgen maar even bellen, heb hem nog geen twee jaar. Gelukkig nog wel garantie.
Maar met een hond die vreselijk verhaart en een kruipende dochter, wil ik niet te lang zonder zitten
Mijn stofzuiger heeft het begeven vandaag. Ik vond al dat ie veel herrie maakte en ineens stopte die er mee en kreeg ik hem niet meer aan. En mijn vriend ook niet. Morgen maar even bellen, heb hem nog geen twee jaar. Gelukkig nog wel garantie.
Maar met een hond die vreselijk verhaart en een kruipende dochter, wil ik niet te lang zonder zitten
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Bleh ik werd vanochtend wakker met echt mega pijn in m'n nek en m'n schouder met uitstraling naar m'n rug en arm. Ik kan m'n hoofd amper draaien. Maar ik heb vanmiddag rijles! Lekker handig dus als ik niet goed m'n hoofd kan draaien en zo stijf in de auto zit. En afzeggen kan ook niet, dat kost me €80.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
En wat als je echt ziek bent, Marin? Moet je dan ook 80 euro betalen? Dat vind ik wel heel raar.
Snoes- Lady Post-a-lot
Hoe is je gesprek gegaan Steep? Heb je voor jezelf op kunnen komen?
En hopelijk niet te veel steken onderwater gehad van je schoonouders.
En hopelijk niet te veel steken onderwater gehad van je schoonouders.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Snoes schreef:En wat als je echt ziek bent, Marin? Moet je dan ook 80 euro betalen? Dat vind ik wel heel raar.
Je moet 48 uur van te voren afbellen en dan is het nog gratis afmelding. Maar daarna moet je betalen. Ja is ook heel stom. Hoe vaak ben je nou zo lang ziek dat je 48 uur van te voren al kan bellen? Maar ik ga toch maar gewoon, dan maar een slechte les, dan heb ik iig weer wat uren gemaakt. Het is wel heel zonde om zoveel geld aan niks te betalen. Zit intussen maar met zo'n hotpack om m'n nek maar t helpt nog niet echt.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik wil even over mezelf klagen..
Ik voel me het belabberd, heb barstende koppijn, oorpijn en keelpijn en m'n maag rommelt of ik in geen welen heb gegeten.
Vandaag zou ik eigenlijk vrij zijn maar het word best druk dus vroeg mijn chef of ik vanavond kon komen helpen. En nu zie ik er dus tegen op om af te gaan bellen
Ik voel me het belabberd, heb barstende koppijn, oorpijn en keelpijn en m'n maag rommelt of ik in geen welen heb gegeten.
Vandaag zou ik eigenlijk vrij zijn maar het word best druk dus vroeg mijn chef of ik vanavond kon komen helpen. En nu zie ik er dus tegen op om af te gaan bellen
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik ga scooterrijden, omdat autotheorie gek genoeg gewoon niet lukt. Ik denk dat het met de stress te maken heeft, en nu heb ik vorige week brommer theorie gedaan en weer gezakt, dus ik zat de hele week in zak en as.
En nu heb ik vanmorgen eindelijk de theore gehaald maar kan ik pas donderdag over drie weken op praktijk examen.. Terwijl ik mij zo verheugd had lekker met Christian te gaan scooteren in de vakantie, en nu moeten we dus nog drie dikke weken wachten.
En verder voel ik me ziekjes, heb een dik hoofd van de verkoudheid en mijn holtes doen pijn.
En nu heb ik vanmorgen eindelijk de theore gehaald maar kan ik pas donderdag over drie weken op praktijk examen.. Terwijl ik mij zo verheugd had lekker met Christian te gaan scooteren in de vakantie, en nu moeten we dus nog drie dikke weken wachten.
En verder voel ik me ziekjes, heb een dik hoofd van de verkoudheid en mijn holtes doen pijn.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik word gek van al het gedoe rondom mn werk en dan heb ik volgend schooljaar nog niets
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn verstandskies komt door. En die doet zeer. En ben een beetje schijterig om naar de tandarts te gaan dus ben het al een paar dagen voor me uit aan het schuiven. Dus morgen moet ik echt bellen van mezelf
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik ben net boodschappen wezen doen en we hebben voor de supermarkt zo'n supermarkt met eenrichtingsverkeer. Ik zag ergens een plekje vrijkomen daar waar je niet in mag rijden, dus ik rij netjes om, rijdt een vrouw die daar blijkbaar geen zin in had zo voor mijn neus die parkeerplek in!
Het is maar iets kleins, maar als ik mijn dag niet heb, kan ik me daar zó over opwinden
*klaagmodus uit*
Het is maar iets kleins, maar als ik mijn dag niet heb, kan ik me daar zó over opwinden
*klaagmodus uit*
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Marin, hoe was je rijles nog gegaan vandaag?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik moet zo de hond nog uitlaten maar ik lig eigenlijk te lekker op de bank!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Lennox schreef:Ik heb te klagen dat ik vandaag gefeliciteerd werd met m'n zwangerschap
Snoes- Lady Post-a-lot
Stom, Lennox, dat moet echt verboden worden.
Snoes, best goed nog! Kon daarna alleen echt niet meer bewegen.
Snoes, best goed nog! Kon daarna alleen echt niet meer bewegen.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: