Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+21
RYW
pinklady85
CaptainSpectacular
Toet
Zwerver
SnowWhite
Lotus
Oasis
Blond
Lady4
Romee
Mystic
Rouxxxe
mzcharlotte
BJA
Marie
TGR
Vancity_girl
_DoI
Cow
SarahKey
25 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 5 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:52

June schreef:
_Donnaa schreef:En ik heb de woning ook niet gekregen.. Het kan niet op.. Cry

Wat ontzettend kut zeg. Ik hoop elke keer voor je dat je nu eindelijk een huisje krijgt. Hopelijk komt het nog als verlaat kerstcadeau? :droom:

Jaaa, dat hoop ik ook.. Het gaat nu wel snel hoor, dus het kan zomaar zover zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 5 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:55

_Donnaa schreef:
June schreef:
_Donnaa schreef:En ik heb de woning ook niet gekregen.. Het kan niet op.. Cry

Wat ontzettend kut zeg. Ik hoop elke keer voor je dat je nu eindelijk een huisje krijgt. Hopelijk komt het nog als verlaat kerstcadeau? :droom:

Jaaa, dat hoop ik ook.. Het gaat nu wel snel hoor, dus het kan zomaar zover zijn..
Oh, ik lees het nu pas. Wat vervelend voor je. Maar bekijk het van de positieve kant, het volgende huisje is vast mooier. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 5 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 3:01

Hangt ervanaf, pinklady, hoe lang zijn jullie uit elkaar? Waarom zijn jullie uit elkaar? Jouw initiatief of het zijne? Wil de een de ander nog terug? Is er een gezamenlijke vriend die jullie beiden respecteren die zo nu en DSM als mediator kan optreden? Zijn de overige zaken (geld, huis enzo) geregeld? Zijn er nieuwe partners?

Veel vragen hè... Ik weet hoe moeilijk het is, I've been there, en soms nog steeds.. Misschien is het een idee om B. een nachtje uit logeren te doen zodat jullie afspraken kunnen maken over hem. Niet over jullie, maar over hem. Zoals: niet bellen en/of ruzie maken via de telefoon voordat hij op bed ligt, dat soort dingen. Geen negatieve dingen over elkaar zeggen. Duidelijke omgangsafspraken, met agenda erbij. Niet B. inzetten als wapen (beide kanten) om macht over de ander te hebben. Bij mijn vriend, zijn ex en hun zoon gebeurt dat wel, en geloof me, het is schrijnend om dat aan te zien.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 5 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Caroow ma 20 dec 2010 - 4:33

Ik dacht dat ik tegelijk met mijn vriend moest beginnen op het werk, maar dat is niet zo. Nu moet ik lopen naar het werk en dat duurt een uur en het is koud!
Cry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 5 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Rev3rie di 21 dec 2010 - 9:10

Even een frustratie vanuit mijn kant.

Mijn vriend is heel erg impulsief en ik daarentegen weer niet. Nu heeft hij weer zo'm impulsieve actie terwijl ik altijd graag dingen vantevoren wil weten. Oke, niet alles valt te plannen en sommige dingen kunnen eenmaal tussen komen. Dit is natuurlijk mijn probleem maar hij kan hier ook een keer rekening met mij houden. No
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 5 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum