Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

5 plaatsers

Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Klaagtopic

Bericht  SoGood do 27 jan 2011 - 23:47

Ik ben ooit bij mijn vriend ingetrokken en heb toen de belangrijkste kleding en spullen meegenomen. Mijn moeder werd het beu en gisteren hebben we bijna alles verhuisd. Ik dacht dat ik veel kleding had maar mijn vriend heeft nog meer. We hebben een grote inbouwkast maar ik kan het gewoon echt niet meer kwijt. En dat terwijl ik gisteren 5 grote vuilniszakken vol kleding heb weggedaan. Ik denk dat we samen wel 100 tassen hebben die hartstikke veel ruimte innemen maar niet meer worden gebruikt. De kapotte, die eventueel nog te repareren waren heb ik weggegooid maar die andere, die ik eigenlijk nooit gebruik vind ik toch zonde om weg te gooien. Oooh en schoenen! Mijn vriend lijkt wel een vrouw, die heeft er bijna zoveel als ik. Nog zoiets, en CD's en DVD's..

Oja, dan nog mijn studieboeken, heb besloten om de minst boeiende nog maar te gaan verkopen, iemand tips op welke website?

Jullie nog iets te klagen?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 23:48

Haha, herkenbaar! Ik heb ook veel kleding die ik niet draag, en ik heb het allemaal weggegeven. Langer dan bepaalde periode niet meer gebruikt en niet gemist = weg. Zo ook met schoenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Kamperseboekenwurm do 27 jan 2011 - 23:53

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 3:13; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  SoGood vr 28 jan 2011 - 0:00

Kamperseboekenwurm schreef:Wij wonen sinds de zomer van 2009 samen en ook ik ben bij hem ingetrokken.

Gelukkig was er in de slaapkamer nog ruimte voor mijn kast (3 deuren) en in de woonkamer voor mijn boekenkast. Ik heb een aantal kratten voor onder het bed gekocht en daarin spullen gestopt die we niet dagelijks gebruiken. Daarnaast hebben we kasten gekocht die je boven op de kledingkasten kon plaatsen, dus bij beide kasten hebben we nu tot aan het plafond zeg maar 'kast. In de kasten hebben we in het hanggedeelte ook nog extra planken gemaakt voor de schoenen.
Verder hebben we in de woonkamer een 'badkamerkast' zonder deurtjes neergezet voor alle dvd's, daar komt nu nog een extra plank in. Mijn vriend heeft een tv-meubel waarin voorin aan de rechterkant en linkerkant en aan de zijkanten ook nog cd's kunnen. Op deze manier hebben we zoveel mogelijk opbergruimte proberen te creëren.

Misschien heb je wat aan deze tips?

Die dozen onder het bed zijn idd wel een goed idee ja, dankjewel.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Jeanette vr 28 jan 2011 - 0:38

Moest gelijk denken aan het programma van obsessieve hamsteraars dat van de week op Sbs 6 kwam. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  SoGood vr 28 jan 2011 - 0:39

Jeanette schreef:Moest gelijk denken aan het programma van obsessieve hamsteraars dat van de week op Sbs 6 kwam. :P

Hahaha, ja ik ook! Ik zei steeds tegen mijn moeder, zal ik dit nou wel weggooien of niet? Zei ze "Ja, wil je net als die hamsteraars worden of niet?" Dan gooide ik het maar weer weg. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Jeanette vr 28 jan 2011 - 0:40

Sogood schreef:
Jeanette schreef:Moest gelijk denken aan het programma van obsessieve hamsteraars dat van de week op Sbs 6 kwam. :P

Hahaha, ja ik ook! Ik zei steeds tegen mijn moeder, zal ik dit nou wel weggooien of niet? Zei ze "Ja, wil je net als die hamsteraars worden of niet?" Dan gooide ik het maar weer weg. Very Happy

Haha ja! :P Wat een figuren waren dat zeg. Gatverdamme, de muizen liepen er gewoon door heen. :shock:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  SleepingBeauty vr 28 jan 2011 - 0:41

Je studieboeken kan je op marktplaats zetten. Al weet ik niet of het nu de goede periode voor is.
Soms loopt het voor geen meter en rond de zomer gaat het in eens wel weer..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Jeanette vr 28 jan 2011 - 0:42

En je kunt je studieboeken ook op Bol.com zetten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  SoGood vr 28 jan 2011 - 0:47

Jeanette schreef:
Sogood schreef:
Jeanette schreef:Moest gelijk denken aan het programma van obsessieve hamsteraars dat van de week op Sbs 6 kwam. :P

Hahaha, ja ik ook! Ik zei steeds tegen mijn moeder, zal ik dit nou wel weggooien of niet? Zei ze "Ja, wil je net als die hamsteraars worden of niet?" Dan gooide ik het maar weer weg. Very Happy

Haha ja! :P Wat een figuren waren dat zeg. Gatverdamme, de muizen liepen er gewoon door heen. :shock:

Heb je die van vorige week gezien? Die man had gewoon in zijn badkamer zitten poepen omdat ie niet meer bij de wc kon. En naast/in zijn bed lagen honderen pizzadozen en lege flesjes drinken. Hij zelf zag er ook niet zo frisjes uit moet ik zeggen. No

Mijn vriend en ik zijn gelukkig heel netjes, daarom vind ik dit ook zo vervelend allemaal. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Jeanette vr 28 jan 2011 - 1:03

Sogood schreef:
Jeanette schreef:
Sogood schreef:
Jeanette schreef:Moest gelijk denken aan het programma van obsessieve hamsteraars dat van de week op Sbs 6 kwam. :P

Hahaha, ja ik ook! Ik zei steeds tegen mijn moeder, zal ik dit nou wel weggooien of niet? Zei ze "Ja, wil je net als die hamsteraars worden of niet?" Dan gooide ik het maar weer weg. Very Happy

Haha ja! :P Wat een figuren waren dat zeg. Gatverdamme, de muizen liepen er gewoon door heen. :shock:

Heb je die van vorige week gezien? Die man had gewoon in zijn badkamer zitten poepen omdat ie niet meer bij de wc kon. En naast/in zijn bed lagen honderen pizzadozen en lege flesjes drinken. Hij zelf zag er ook niet zo frisjes uit moet ik zeggen. No

Mijn vriend en ik zijn gelukkig heel netjes, daarom vind ik dit ook zo vervelend allemaal. Very Happy

Gatverdamme! Heb het vorige week niet gezien, maar wat ranzig zeg!! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  SoGood vr 28 jan 2011 - 1:45

Ja, was echt vies! Heb nu meer dan 20 boeken op Bol.com staan, ben benieuwd.

Ikzelf wilde ze als student ook niet allemaal in 1 keer aanschaffen en deed dat het hele jaar door, hoop dat de rest dat ook doet. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Jeanette vr 28 jan 2011 - 2:11

Dat doen er genoeg hoor. Toen ik nog op school zat, kochten bijna al mijn klasgenoten door het jaar heen 2de hands studieboeken daarzo.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  SoGood vr 28 jan 2011 - 4:25

Jeanette schreef:Dat doen er genoeg hoor. Toen ik nog op school zat, kochten bijna al mijn klasgenoten door het jaar heen 2de hands studieboeken daarzo.

Ik heb er al 1 verkocht! cheers
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Lynn_ vr 28 jan 2011 - 6:39

Ik heb de afgelopen twee weken ook drie boeken verkocht op bol.com. Fijn he!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum