Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+21
RYW
pinklady85
CaptainSpectacular
Toet
Zwerver
SnowWhite
Lotus
Oasis
Blond
Lady4
Romee
Mystic
Rouxxxe
mzcharlotte
BJA
Marie
TGR
Vancity_girl
_DoI
Cow
SarahKey
25 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:54

_Donnaa schreef:Quote van Donna

Jemig, dat klinkt best heftig! Je mag me altijd aanschieten om te praten op msn hoor! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 9:56

_Donnaa schreef:tekst
Jemig, heeft ie last van zijn hormonen ofzo! Het leek best goed te gaan tussen jullie! (heb ook ff quote weggehaald)
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 9:57

Wat vervelend donnaa, hoe komt het dat het zo is gegaan? Want het ging best weer oke tussen jullie toch (of heb ik iets gemist?)

Ik baal omdat ik een gigantische kater heb, me gisteravond verschrikkelijk heb misdragen en dat nu allemaal terughoor van mijn vriendinnen want er zijn echt delen weg.
Lang geleden dat ik zó dronken was en dat ik me er zó beroerd van heb gevoeld. No
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:04

Donnaaa, wat vervelend! Hopen dat jullie er snel uitkomen!

Ik baal omdat ik in een discussie verzeilt ben geraakt waarvan ik zelf de aanstichter ben. Grrrr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  CaptainSpectacular zo 19 dec 2010 - 10:10

Ik baal ervan dat ik m'n zinnen heb gezet op iemand die ik pas over ruim twee weken weer zie, tenzij ik een manier weet te vinden om d'r aan te spreken. Wat duidelijk niet gaat gebeuren.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:11

Ik klaag omdat ik nergens meer hefstthee kan vinden. Hier in de winkel ligt nog steeds lente thee en in de andere winkels als winterthee. IK WIL HERFTSTHEE, DAAR HEB IK EEN HEEL JAAR OP GEWACHT!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:37

Ik zal er aan denken Brennus, thanks Wink.

@Toetje.. Ja het ging opzich gewoon goed. Gisteren had ik een hele sloot drank gehad, echt veel te veel. Hij en een vriend wilden niet uitgaan en ik wilde heel graag dat ze meegingen. Op een gegeven moment gingen ze weg en heb ik W. gebeld of ze me op konden halen. Toen begon het gezeur al wat, omdat ik zovaak belde. Hij is toen bij me gekomen en ik heb m`n excuses aangeboden, hij zei ook dat hij niet boos was enzo. Toen hebben we gepraat want zijn opa is erg ziek en `s middags had hij te horen gekregen dat zijn andere oma een hersentumor heeft. Stonden we daar samen te huilen en knuffelen en toen hebben we afscheid genomen. Belt hij me na de tijd ineens op, dat hij er klaar mee was en hij deed vet raar en in de war. Ik zou niet meer uitgaan, maar ik was toch richting de discotheek gelopen en toen hij de mensen uit de rij hoorde flipte hij helemaal dat ik toch uit zou gaan (ik zou helemaal niet).. En toen zei hij dat ik zat te liegen en dat hij vandaag wel wilde praten, niet op dat moment.
Belt hij me vanavond op; zegtie dattie geen zin heeft om te praten en helemaal klaar met me is, en daarna was hij weer niet klaar met me, maar met de situatie. En hij zat te schreeuwen en weet ik veel wat. Hij had gisteren ook hele nare dingen gezegd (niet gescholden ofzo, maar mij de schuld van dingen geven) en daar bood hij wel z`n excuses voor aan. Maar ik weet het ook niet.. Hij was bij de ijsbaan en zei dat als ik zou komen dat hij dan weg zou gaan en ik echt een probleem zou hebben.. Toen zei hij nog wat dingen, die ik niet verstond en hij hing op. Toen ik terug belde had hij z`n telefoon uitgezet. Ik heb toen een vriend gebeld die bij hem was en die gaf z`n telefoon aan W. en die drukte me direct weg. Hij is toen direct in de auto gestapt en weggegaan hoorde ik van de jongens.. Zij zijn allemaal ook vet kwaad dat hij zo tegen me stond te schreeuwen. De hele fucking ijsbaan kon meegenieten..

Ik weet het even niet meer. Hij is nu de grootste eikel op aarde en dat blijft ook wel even zo.. Ik ben echt woest. Maar ik heb voorgenomen dat ik geen contact zoek en dat doe ik ook niet. Hij moet het maar voelen. Ik zal hem deze week wel tegenkomen in het jeugdcentrum maar dan gaat hij op standje negeren.. Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:46

Ik kom even klagen omdat ik normaal morgen pas om 7.45, maar nu door die sneeuw al rond 7.00 moet aanrijden.. bah. Oke het is maar 3 kwartier eerder .. maar leuk is anders.
Ook vind ik het stiekem erg eng om te rijden als er sneeuw ligt, maargoed zal toch naar mijn werk moeten Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:50

Lilith schreef:Ik sliep vannacht pas om half 4, terwijl ik om 23.00 in mijn nest lag. Ik bleef maar nadenken (niet eens piekeren, maar mijn hoofd stond gewoon niet stil) en de nare verhalen op het broodje aap verhalentopic hielpen ook niet, vooral die van die clown... clown Watje dat ik ben.

Maar goed, ik ben alweer een tijdje op nu en ik ga straks 15 km wandelen, en dat vind ik normaal heel erg leuk, maar dus níet als ik hartstikke brak ben én het vannacht nog eens flink gesneeuwd heeft.

Ik zal er geen enge verhalen over clownen meer op zetten 👅 dan kan jij weer met een gerust hart gaan slapen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 11:16

@Donna. Het lijkt wel een beetje op mijn ex.
Hij werd ook eens in de zoveel tijd óntzettend boos om niks. Dan ging hij ook flink tekeer enzo, dat zelfs zijn vrienden zeggen dat hij normaal moet doen.
En na een paar dagen kreeg hij ineens spijt.. Maargoed, dan was ik er alweer klaar mee en ging ik hem ook negeren.

Ook vervelend dat jullie in de zelfde vriendengroep zitten, dat hebben wij ook. Je komt gewoon niet onder elkaar uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 11:19

Mannen zijn en blijven sowieso raar. Ik kreeg gister zo'n grappig smsje van m'n scharrel:
Meid, hoe is het? Ik wil dat je me niet meer smst, niet meer met me praat, ik ben helemaal klaar met je. Kus.

Haha zo grappig.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 11:20

Smikkell, ik kan hem ook niet meer vinden in de winkel, had ik toch méér pakjes moeten kopen Sad

Ik baal omdat mijn sintekerst vandaag niet door kon gaan met vriendinnen; ze kwamen niet eens de parkeerplek af met de auto. Ik had hun sinds begin september niet gezien en vorige week was ik ziek; dus ik baal enorm. Ook baal ik dat ik maar 1! sollicitatie heb tot nu toe, het is meer dan niks natuurlijk en 1 is genoeg, maar het is gewoon balen dat ik binnen 2 weken werk moet hebben. Duimen voor morgen iig.

En ik baaaal dat alles zo duur is Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 11:22

toetje_ schreef:Mannen zijn en blijven sowieso raar. Ik kreeg gister zo'n grappig smsje van m'n scharrel:
Meid, hoe is het? Ik wil dat je me niet meer smst, niet meer met me praat, ik ben helemaal klaar met je. Kus.

Haha zo grappig.
Fantastisch sms'je.. lekker tegenstrijdig ook! Heb je iets terug gestuurd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 11:23

Minella schreef:Smikkell, ik kan hem ook niet meer vinden in de winkel, had ik toch méér pakjes moeten kopen Sad

Ik baal omdat mijn sintekerst vandaag niet door kon gaan met vriendinnen; ze kwamen niet eens de parkeerplek af met de auto. Ik had hun sinds begin september niet gezien en vorige week was ik ziek; dus ik baal enorm. Ook baal ik dat ik maar 1! sollicitatie heb tot nu toe, het is meer dan niks natuurlijk en 1 is genoeg, maar het is gewoon balen dat ik binnen 2 weken werk moet hebben. Duimen voor morgen iig.

En ik baaaal dat alles zo duur is Sad
Dat is ook wel om van te balen, MInella.

En ik zou ook willen dat ik wat thee had ingeslagen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 11:25

toetje_ schreef:Mannen zijn en blijven sowieso raar. Ik kreeg gister zo'n grappig smsje van m'n scharrel:
Meid, hoe is het? Ik wil dat je me niet meer smst, niet meer met me praat, ik ben helemaal klaar met je. Kus.

Haha zo grappig.
Ja, nou dat had ik dus ook.. Zegtie dat hij klaar met me is, zegtie later dat hij klaar is met alles.. Dus ik zei; ook met mij? Zegtie ineens dat dat niet zo is.. Neutral
Ik vind het niet erg dat we in dezelfde vriendenploeg zitten, want dan weet ik zeker dat wel contact moeten hebben en dat stukje zekerheid voelt ook wel weer goed. Neemt niet weg dat ik daar de eerste dagen geen zin in heb. De kans is alleen groot dat ik hem morgen alweer zie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 11:28

Mijn vriend heeft net de politie gebeld want er komen weer aparte geluiden bij onze buurman vandaan (lees: het klinkt alsof hij aan het bowlen is). Maar ik vind dat soort dingen altijd heel eng/spannend. Ze gaan waarschijnlijk kijken omdat hij wel vaker overlast veroorzaakt en wel bekend staat als een agressief persoon. Toch vind ik het wat naar als hij misschien komt te weten dat het telefoontje bij ons vandaan komt.. Ik ben morgen namelijk de hele dag alleen thuis.. pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 11:33

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:Mannen zijn en blijven sowieso raar. Ik kreeg gister zo'n grappig smsje van m'n scharrel:
Meid, hoe is het? Ik wil dat je me niet meer smst, niet meer met me praat, ik ben helemaal klaar met je. Kus.

Haha zo grappig.
Ja, nou dat had ik dus ook.. Zegtie dat hij klaar met me is, zegtie later dat hij klaar is met alles.. Dus ik zei; ook met mij? Zegtie ineens dat dat niet zo is.. Neutral
Ik vind het niet erg dat we in dezelfde vriendenploeg zitten, want dan weet ik zeker dat wel contact moeten hebben en dat stukje zekerheid voelt ook wel weer goed. Neemt niet weg dat ik daar de eerste dagen geen zin in heb. De kans is alleen groot dat ik hem morgen alweer zie..

Ja, nu je nog contact wil hebben wel, maar wat als het definitief klaar is tussen jullie?
Niet iedereen hoef het natuurlijk hetzelfde te ervaren, maar ik vind het wel heel vervelend, mijn ex was gewoon ook m'n beste vriend. Doordat we elkaar nog zo vaak zien is het zo moeilijk om elkaar te vergeten/over elkaar heen te komen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 11:36

toetje_ schreef:
Ja, nu je nog contact wil hebben wel, maar wat als het definitief klaar is tussen jullie?
Niet iedereen hoef het natuurlijk hetzelfde te ervaren, maar ik vind het wel heel vervelend, mijn ex was gewoon ook m'n beste vriend. Doordat we elkaar nog zo vaak zien is het zo moeilijk om elkaar te vergeten/over elkaar heen te komen.
Toen het uit was ging het ook prima, dus dat zal dan niet anders zijn. Ik heb daar niet zo snel moeite mee.. Het is misschien niet heel gemakkelijk, maar ik sta stevig genoeg in m`n schoenen daarvoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 11:37

Smikkell schreef:
toetje_ schreef:Mannen zijn en blijven sowieso raar. Ik kreeg gister zo'n grappig smsje van m'n scharrel:
Meid, hoe is het? Ik wil dat je me niet meer smst, niet meer met me praat, ik ben helemaal klaar met je. Kus.

Haha zo grappig.
Fantastisch sms'je.. lekker tegenstrijdig ook! Heb je iets terug gestuurd?

Ja dat vond ik dus ook haha. Maar dit past ook wel precies bij hem
Ik heb iets teruggestuurd van: Ja goed hoor, met jou? Wat zijn je plannen voor vanavond? Doe eens rustig joh:P wat is er aan de hand dan?

Een half uur later kwam hij binnen bij de vrienden waar ik ook zat, niks meer aan de hand Wink

haha toen was het dus alweer voorbij, een half uur later zaten we bij elkaar.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 11:39

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:
Ja, nu je nog contact wil hebben wel, maar wat als het definitief klaar is tussen jullie?
Niet iedereen hoef het natuurlijk hetzelfde te ervaren, maar ik vind het wel heel vervelend, mijn ex was gewoon ook m'n beste vriend. Doordat we elkaar nog zo vaak zien is het zo moeilijk om elkaar te vergeten/over elkaar heen te komen.
Toen het uit was ging het ook prima, dus dat zal dan niet anders zijn. Ik heb daar niet zo snel moeite mee.. Het is misschien niet heel gemakkelijk, maar ik sta stevig genoeg in m`n schoenen daarvoor..

Oke, dat is wel heel fijn dan. Ik vind het nog steeds moeilijk, maar dat komt misschien ook omdat hij mij nog steeds terug wil. En ik heel diep van binnen hem misschien ook wel, maar dit niet meer kan omdat hij me echt gemene dingen geflikt heeft en ik niet denk dat het werkt als het al twee keer misgelopen is.
Ik hou me altijd groot en stoer, waardoor het overkomt dat ik ook stevig in m'n schoenen sta en ik er niet mee zit, maar ik blijf het lastig vinden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 12:26

toetje_ schreef:
Smikkell schreef:
toetje_ schreef:Mannen zijn en blijven sowieso raar. Ik kreeg gister zo'n grappig smsje van m'n scharrel:
Meid, hoe is het? Ik wil dat je me niet meer smst, niet meer met me praat, ik ben helemaal klaar met je. Kus.

Haha zo grappig.
Fantastisch sms'je.. lekker tegenstrijdig ook! Heb je iets terug gestuurd?

Ja dat vond ik dus ook haha. Maar dit past ook wel precies bij hem
Ik heb iets teruggestuurd van: Ja goed hoor, met jou? Wat zijn je plannen voor vanavond? Doe eens rustig joh:P wat is er aan de hand dan?

Een half uur later kwam hij binnen bij de vrienden waar ik ook zat, niks meer aan de hand Wink

haha toen was het dus alweer voorbij, een half uur later zaten we bij elkaar.
Maar wat vind jij er van dat hij zulke dingen roept? Hij meent het dus blijkbaar niet. Misschien wel op dat moment, maar is dus ook zo weer om qua gedachtes. Maar heb jij niet het gevoel dat hij jou dan 'gebruikt'. Je kan blijkbaar ophoepelen en op komen draven wanneer het meneer uitkomt?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Toet zo 19 dec 2010 - 12:40

Smikkell schreef:
toetje_ schreef:
Smikkell schreef:
toetje_ schreef:Mannen zijn en blijven sowieso raar. Ik kreeg gister zo'n grappig smsje van m'n scharrel:
Meid, hoe is het? Ik wil dat je me niet meer smst, niet meer met me praat, ik ben helemaal klaar met je. Kus.

Haha zo grappig.
Fantastisch sms'je.. lekker tegenstrijdig ook! Heb je iets terug gestuurd?

Ja dat vond ik dus ook haha. Maar dit past ook wel precies bij hem
Ik heb iets teruggestuurd van: Ja goed hoor, met jou? Wat zijn je plannen voor vanavond? Doe eens rustig joh:P wat is er aan de hand dan?

Een half uur later kwam hij binnen bij de vrienden waar ik ook zat, niks meer aan de hand Wink

haha toen was het dus alweer voorbij, een half uur later zaten we bij elkaar.
Maar wat vind jij er van dat hij zulke dingen roept? Hij meent het dus blijkbaar niet. Misschien wel op dat moment, maar is dus ook zo weer om qua gedachtes. Maar heb jij niet het gevoel dat hij jou dan 'gebruikt'. Je kan blijkbaar ophoepelen en op komen draven wanneer het meneer uitkomt?!

Nee hoor zo is het niet, ik kan het niet zo goed uitleggen. Hij is nogal een apart type. Er was zeker wel een aanleiding voor en dat hebben we later ook besproken, maar hij weet op zo'n moment niet hoe hij zich moet verwoorden en dan roept hij idd maar wat. Vooral als hij al een paar biertjes op heeft. Dan heeft hij in z'n hoofd dat hij boos op me is en dat wil hij dan ook meteen melden.
Ik kan er wel om lachen, omdat ik hem ken en weet hoe hij is.

Verder is en word het ook niet mijn vriend en ben ik niet verliefd op hem, dus het raakt me niet echt als hij boos zou zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 13:36

Brennuss schreef:Mijn vriend heeft net de politie gebeld want er komen weer aparte geluiden bij onze buurman vandaan (lees: het klinkt alsof hij aan het bowlen is). Maar ik vind dat soort dingen altijd heel eng/spannend. Ze gaan waarschijnlijk kijken omdat hij wel vaker overlast veroorzaakt en wel bekend staat als een agressief persoon. Toch vind ik het wat naar als hij misschien komt te weten dat het telefoontje bij ons vandaan komt.. Ik ben morgen namelijk de hele dag alleen thuis.. pale
Jemig, kon mijn verhaal van gisteren wel zijn! Alleen sprongen er dan mensen van zolder en lag er iemand op de grond! Hoorden dikke neuk geluiden etc! Mijn vriend liep naar boven, hoorden we"OH er kwam iemand naar boven!" mijn vriend wou nog weer gaan kijken maar van mij mocht hij niet. Toen ook maar politie gebeld, is gaan kijken, aangebeld...hadden ze een afterparty Rolling Eyes Neutral
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  pinklady85 zo 19 dec 2010 - 22:52



De manier waarop de omgangsregeling tussen mij en mijn ex van ons zoontje verloopt gaat,die is zo onduidelijk!
ik word er zo moe van. Telkens weer een strijd Mad
Daarom heb ik een advocaat ingeschakeld die dat volgend jaar gaat regelen.
Het is de bedoeling dat B. de vakantie om de week bij vaders verblijft,
met daarin een week er tussen.
Maar vaders trekt zijn eigen plan, en houdt zich niet aan de afpraken.
Ja I know lekker verwarrend voor B. .Rolling Eyes

mijn bericht is aangepast,omdat mensen hun mening gingen geven in negatieve zin.
advies is welkom,maar hou a.u.b je commentaar voor je.
Ik voel me al schuldig genoeg tegenover B.
en ik ben er hard mee bezig om ervoor te zorgen dat er duidelijke afspraken komen.


Laatst aangepast door pinklady85 op ma 20 dec 2010 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  RYW zo 19 dec 2010 - 23:25

Oef pinklady, dat is niet makkelijk.. Ook niet goed voor de kleine, al die conflicten.

Ik heb ook 2 zoons met mijn ex, en wij hebben een ouderschapsplan, jullie ook? Daarin staat precies wie wat beslist mbt school, sport, etc maar ook de omgangsregeling en vakanties. Wij doen het zo dat elk jaar 1 van de ouders eerste keuze heeft voor de vakanties, en dat die ouder voor 1 Jan een voorstel op papier zet. Voorjaarsvakantie bij papa, meivakantie bij mama, etc. en dan de weken gelijk verdelen. Dan wordt dat overlegd en afgesproken voor een heel jaar en daar houden we ons aan. Zo ook met verjaardagen en feestdagen. Is dat voor jullie ook een idee?

Mbt de fysio: heel fout van hem, het is een behandeling voor jullie zoon.. Maar gezien het weer en de sneeuw kan ik het me ergens voorstellen. Ik zou wel afbellen, anders moet je de rekening toch betalen, en die naar papa doorschuiven ontaardt alleen in nieuwe conflicten waar je zoon de dupe van wordt. Ik snap dat het een principezaak is, maar maak het jezelf ook niet te moeilijk.

Ik denk dat de truc is dat je de verhoudingen moet scheiden. Jij en je ex hebben wat uit te vechten als exen, maar dat staat los van jullie situatie als ouders van je kind. Dat moeten jullie leren scheiden, en dat is heel moeilijk, maar wel beter voor je zoon dan voortdurend ruzie en advocaten...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum