Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+21
RYW
pinklady85
CaptainSpectacular
Toet
Zwerver
SnowWhite
Lotus
Oasis
Blond
Lady4
Romee
Mystic
Rouxxxe
mzcharlotte
BJA
Marie
TGR
Vancity_girl
_DoI
Cow
SarahKey
25 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:14

Dus wie iets te klagen heeft op deze zondag, be my guest. smile

Na de trui van Lady4 in het shoptopic te hebben gezien, besloot ik voor mezelf ook zo'n trui te bestellen alleen dan in het grijs. Helaas ging er bij Ideal iets mis en inmiddels heb ik drie keer betaald voor één en dezelfde trui. Mad (Inmiddels site gemaild, maar leuk vind ik dit absoluut niet)

Terwijl de betaling via Ideal werd voltooid zag ik mijn saldo voorbij komen. Ik weet altijd wat ik op mijn rekening heb, maar dit keer was het saldo vele malen hoger dan het moet zijn aan het einde van de maand. :P Blijkt dat de Belastingdienst mij 500 euro aan zorgtoeslag heeft gestort, terwijl ik toch echt simpelweg recht heb, en misschien dat nog niet eens, wat ze maandelijks op mijn rekening storten.

Ow, daar kan ik zo van balen. Mad De BD zal over een jaar achter hun fout komen. Terugstorten naar de BD heeft geen zin, want je krijgt het net zo hard weer terug. En met de webshop zal ook wel weer goedkomen, maar ik baal nu wel even gigantisch! Had ik dan maar nooit besteld.... Mad

Zo, en nu mogen jullie! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:16

Ooh balen Isa!

Ik heb eigenlijk niets te balen/klagen op dit moment. Ja dat ik zo gevoelig ben de laatste dagen maar goed, dat komt ook wel weer goed!

Ik heb net m'n haar gekruld en het is gelukt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:18

Moet jij nog ergens naartoe, Brennus, dat je nu pas je haar gekruld hebt?

Het is al laat hè. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:26

Jaa, het is laat. Ik ben ook pas om 11 uur begonnen. Ik verveelde me haha! Mijn vriend is vanavond naar vrienden en ik wil hem dus graag mijn krulcreatie laten zien voordat ik ze plet op het kussen maar hij heeft het nogal gezellig. En ach, ik heb vakantie en ben niet moe. Jij een reden waar je nog op bed zo laat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:33

Brennuss schreef:Jaa, het is laat. Ik ben ook pas om 11 uur begonnen. Ik verveelde me haha! Mijn vriend is vanavond naar vrienden en ik wil hem dus graag mijn krulcreatie laten zien voordat ik ze plet op het kussen maar hij heeft het nogal gezellig. En ach, ik heb vakantie en ben niet moe. Jij een reden waar je nog op bed zo laat?

Aha, vandaar.

Ik probeer weer eens als vanouds een nacht door te halen, maar ehmz... Ik ben er volgens mij niet meer zo goed in. Wel houdt de film die ik al eerder heb gezien mij even bezig. Een horror-komedie en het laatste klopt, want ik lach me wederom beroerd. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:40

Isa schreef:
Brennuss schreef:Jaa, het is laat. Ik ben ook pas om 11 uur begonnen. Ik verveelde me haha! Mijn vriend is vanavond naar vrienden en ik wil hem dus graag mijn krulcreatie laten zien voordat ik ze plet op het kussen maar hij heeft het nogal gezellig. En ach, ik heb vakantie en ben niet moe. Jij een reden waar je nog op bed zo laat?

Aha, vandaar.

Ik probeer weer eens als vanouds een nacht door te halen, maar ehmz... Ik ben er volgens mij niet meer zo goed in. Wel houdt de film die ik al eerder heb gezien mij even bezig. Een horror-komedie en het laatste klopt, want ik lach me wederom beroerd. Very Happy

Welke film kijk je? Ik ben druk met CityVille. Echt te verslavend, maar ik heb vanavond ook nog wat voor school gedaan, wat ik best wel goed vond voor een zaterdagavond hehehe Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:44

Brennuss schreef:
Isa schreef:
Brennuss schreef:Jaa, het is laat. Ik ben ook pas om 11 uur begonnen. Ik verveelde me haha! Mijn vriend is vanavond naar vrienden en ik wil hem dus graag mijn krulcreatie laten zien voordat ik ze plet op het kussen maar hij heeft het nogal gezellig. En ach, ik heb vakantie en ben niet moe. Jij een reden waar je nog op bed zo laat?

Aha, vandaar.

Ik probeer weer eens als vanouds een nacht door te halen, maar ehmz... Ik ben er volgens mij niet meer zo goed in. Wel houdt de film die ik al eerder heb gezien mij even bezig. Een horror-komedie en het laatste klopt, want ik lach me wederom beroerd. Very Happy

Welke film kijk je? Ik ben druk met CityVille. Echt te verslavend, maar ik heb vanavond ook nog wat voor school gedaan, wat ik best wel goed vond voor een zaterdagavond hehehe Very Happy.

Jennifers Body. Jennifer wordt door de jongens van een band geofferd aan Satan, zodat ze zelf succesvol worden in het land. Helaas moet je aan Satan altijd een maagd offeren en Jennifer is geen maagd meer. Hierdoor raakt ze bezeten door demonen en om energie te behouden eet ze zo nu en dan een man op. Tot haar beste vriendin erachter komt wat er daadwerkelijk is gebeurd en de strijd met haar aangaat. Het is echt lachen, want het slaat kant nog wal. Very Happy

En wat is cityville?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:47

Oooh, die film. Met Megan Fox toch? Bluh, als ik iemand ordinair vind, dan is zij het wel.

Ci.tyVille is een spelletje op fac.ebook, kun je je eigen stad bouwen Very Happy Heel leuk, ik heb al heel veel geld hahaha. Wish I had in in reallife too!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:50

Klopt, met Megan Fox. Daarvoor moest ik eerst de guide raadplegen haha. :P Is dat de donkerharige dame? Ik vind haar wel mooi trouwens.

Owkeej, een spel dus. Ik heb geen account op facebook, dus ik kan het ook niet spelen. Het enige wat ik me binnenkort nog wil aanschaffen is een Wii met een plasma. Dan kan ik dagen/nachten/weken Donkey Kong Returns spelen. Ik heb er nu al zin in. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:54

Ja, die donkere inderdaad. Die andere is Amanda Seinfield volgens mij.

Donkey Kong lijkt me echt awesome. Onze Wii is helaas kapot gevallen (door de schuld van een ander) en viel buiten de garantie. Echt heel jammer, want ik vind zulke spelletje zeer vermakelijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:56

qua actrices zegt het me altijd niets. Vond het al knap dat ik vanavond Cameron Diaz herkende.

Mijn toenmalige vriend had een PS2 en ik heb volgens mij niets anders gedaan dan gamen. Geweldig. Jack & Dexter, Mario, Donkey! Heerlijk! Kwam hij thuis van zijn werk en zat ik nog te gamen. Werd ie boos, omdat ik nog niet eens mijn ontbijtbordje naar de keuken had gebracht. Ja, en? Ik moest gamen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 15:13

Haha, klinkt wel bekend. Vooral in de vakantie vind ik het leuk om te gamen. Ik vind de Sims heel erg leuk om te spelen. De tijd vliegt dan ook echt voorbij!

Ik ga mijn bed! Slaap lekker Isa, smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 20:58

Ik sliep vannacht pas om half 4, terwijl ik om 23.00 in mijn nest lag. Ik bleef maar nadenken (niet eens piekeren, maar mijn hoofd stond gewoon niet stil) en de nare verhalen op het broodje aap verhalentopic hielpen ook niet, vooral die van die clown... clown Watje dat ik ben.

Maar goed, ik ben alweer een tijdje op nu en ik ga straks 15 km wandelen, en dat vind ik normaal heel erg leuk, maar dus níet als ik hartstikke brak ben én het vannacht nog eens flink gesneeuwd heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SarahKey za 18 dec 2010 - 21:03

Wij wouden graag eerste kerstdag samen zijn, maar we zijn nu opgedrongen om bij mijn schoonouders biefstuk te eten.
Ten eerste mag ik geen biefstuk omdat ik zwanger ben ('en ik maak alleen biefstuk, lekker makkelijk voor kerst', schoonmoeders quote)
Ten tweede toen ik zei dat we liever samen waren ('Ja maar je gaat tweede kerstdag ook naar jou moeder, anders hoef je daar ook niet heen te gaan' ook weer schoonmoeders quote)

Nou maak ik zelf toch wel uit wat ik doe met kerst of niet dan Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil

Ja Don't mess with a pregnant women angel
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 21:04

Tuurlijk mag je wel biefstuk Sarah, zolang hij maar doorbakken is.
En waarom gá je dan naar je schoonmoeder? Als jullie alleen willen zijn dan blijf je toch alleen? Al vind ik het idd wel een beetje gek om wél naar de ene ouders te gaan en niet naar de andere ouders,als je bij beide uitgenodigd bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SarahKey za 18 dec 2010 - 21:08

Lilith schreef:Tuurlijk mag je wel biefstuk Sarah, zolang hij maar doorbakken is.

Ja maar dat lust ik niet Embarassed Helemaal doorbakken. Ben sowieso al niet zo gek op biefstuk, maar dan moet het normaal wel een beetje normaal te eten zijn, beetje rood nog. Lading champignons en stokbrood erbij.

Maar goed ik sla met alle liefde 9 maanden lang dat over hoor Laughing Gaat er bij mij alleen om dat ze dan ook niets anders klaar wil maken. Als we er heen gaan neem ik mijn eigen eten mee.

Maar ja we komen net uit een grote familie ruzie, dus als we niet gaan, krijgen we dat weer te horen Rolling Eyes

Succes met wandelen lilith, komt vast goed Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Cow za 18 dec 2010 - 21:09

Ik vind het altijd zo lang duren oor Hyves foto's heeft geupload. pffff nog 34min. Het zijn ook veel foto's maar toch Rolling Eyes
@Lilith, waarom ga je toch zo ver wandelen als je er eigenlijk geen zin in hebt eigenlijk??
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SarahKey za 18 dec 2010 - 21:13

hé ik zag net maar 1 zinnetje bij je staan, reageer nu even op de rest Laughing

Tweede kerstdag is al jarenlang (sinds 1990) en familietraditie aan mijn vaders kant. Dat is eigenlijk de enige dag dat ik echt die hele familiekant zie. Allemaal tegelijk zeg maar. Dus we proberen gewoon elk jaar met tweede kerstdag daar heen te gaan. Nu wonen wij 100 km verderop dus zomaar even daar langs gaan doen we niet. Ik zie mijn moeder dan ook niet zo vaak. Vooral nu met sneeuw niet, grote kans dat het volgende week ook niet doorgaat. Zijn ouders wonen hier achter, hebben geen familietradities met kerst. We zien hun bijna elke week wel, dus dan denk ik: ik wil gewoon naar mijn familie die tweede kerstdag. Is maar 1 dag in het jaar. Hoeft mijn sm niet mee te bemoeien wanneer ik wel of niet naar mijn familie ga.

En we wouden dit jaar dan meteen vertellen dat er een kleine op komst is. I love you Dan zien we iedereen persoonlijk en vind ik leuker dan viavia of via hyves ofzo.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 21:14

Omdat ik wil meedoen aan de Nijmeegse vierdaagse en ik heb met een vriendin afgesproken over 3 kwartier, en die ga ik nu niet meer afbellen. Ik denk wel dat ik ga voorstellen om geen 15 km te lopen, want dat vind ik in die sneeuw wel erg ver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  _DoI za 18 dec 2010 - 21:15

Lilith schreef:En waarom gá je dan naar je schoonmoeder? Als jullie alleen willen zijn dan blijf je toch alleen? Al vind ik het idd wel een beetje gek om wél naar de ene ouders te gaan en niet naar de andere ouders,als je bij beide uitgenodigd bent.
Nou, inderdaad...
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 21:16

Ok Sarah, dan snap ik waarom je wel naar jouw ouders gaat en niet naar je schoonouders. Maar dan zou ik ook écht niet gaan. Dan voorkom je direct een hele ruzie over het eten, want als je met je eigen eten komt is dat wel een beetje raar natuurlijk. Want hoewel het wel zo aardig is is iemand natuurlijk niet verplicht om voor jou iets anders te maken. Maar ik zou dus gewoon voet bij stuk houden en zeggen dat je thuis blijft. Desnoods nodig je ze uit voor de koffie ofzo (zodat ze snel weer buiten staan) of vraag je ze te eten een paar dagen later.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Vancity_girl za 18 dec 2010 - 21:19

Bluh doorbakken biefstuk. Kan niet wachten tot ik de mijne weer medium rare kan eten Very Happy

Verder wil ik even klagen dat ik al weken niet fijn meer kan slapen met die buik en dat ik denk dat het voorlopig nog wel zo blijft. Heb om een of andere reden namelijk het gevoel dat ik flink overtijd ga lopen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 21:20

Vancity_girl schreef:Bluh doorbakken biefstuk. Kan niet wachten tot ik de mijne weer medium rare kan eten Very Happy

Verder wil ik even klagen dat ik al weken niet fijn meer kan slapen met die buik en dat ik denk dat het voorlopig nog wel zo blijft. Heb om een of andere reden namelijk het gevoel dat ik flink overtijd ga lopen.
Oh, ookal beval je volgende week: fijn slapen zit er voorlopig niet meer in lol!
(sorry Very Happy angel )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Cow za 18 dec 2010 - 21:22

Ah dan snap ik het Lilith. Idd even kijken hoe glad het buiten is en evt wat inkorten...Succes ermee!!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  TGR za 18 dec 2010 - 21:23

Ik heb zoveel te klagen, maar er is ook zoveel wat ik er zelf aan kan veranderen. Dus houd ik lekker mijn mond Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum