Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+21
RYW
pinklady85
CaptainSpectacular
Toet
Zwerver
SnowWhite
Lotus
Oasis
Blond
Lady4
Romee
Mystic
Rouxxxe
mzcharlotte
BJA
Marie
TGR
Vancity_girl
_DoI
Cow
SarahKey
25 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 21:24

TGR schreef:Ik heb zoveel te klagen, maar er is ook zoveel wat ik er zelf aan kan veranderen. Dus houd ik lekker mijn mond Wink
Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Vancity_girl za 18 dec 2010 - 21:24

Lilith schreef:
Vancity_girl schreef:Bluh doorbakken biefstuk. Kan niet wachten tot ik de mijne weer medium rare kan eten Very Happy

Verder wil ik even klagen dat ik al weken niet fijn meer kan slapen met die buik en dat ik denk dat het voorlopig nog wel zo blijft. Heb om een of andere reden namelijk het gevoel dat ik flink overtijd ga lopen.
Oh, ookal beval je volgende week: fijn slapen zit er voorlopig niet meer in lol!
(sorry Very Happy angel )

Cool
Daar ben ik me van bewust, maar dan kan ik igg weer op mn buik liggen. Zodat die paar uurtjes dat ik slaap igg lekker zijn.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Marie za 18 dec 2010 - 21:42

Pff ik wil ook wel even klagen. Ik vind het prachtig hoor, al die sneeuw buiten.. Maar waarom moet het daarmee ook gelijk overal zo spekglad worden? Ik ben echt als de dood om te vallen, omdat ik wegens een spierziekte echt niet meer overeind kom als ik lig!
Verder heb ik morgen 2 tentamens en kan niet echt meer de motivatie vinden om daar nog voor te leren. Terwijl dat écht moet anders kan ik die voldoendes wel op m'n buik schrijven!

Hm.... study
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 0:02

Even terugkomend op de trui van Kenzaa.nl. Ik heb gisteren gelijk een email gestuurd, of eigenlijk vannacht heb ik een email gestuurd naar Kenzaa.nl. En zojuist kreeg ik een email terug met hoe vervelend hij/zij het vond dat dit was gebeurd, dat het gelijk werd opgelost zodra het geld morgen op de rekening staat etc. Wat een ongelofelijk goede service! Petje af! Daar kunnen grote webwinkels nog iets van leren, moet ik zeggen. smile (Ik vind altijd dat als ik klaag, ik het ook weer recht moet trekken als er iets gebeurd dat wel goed is. Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 0:06

Lilith schreef:Ik sliep vannacht pas om half 4, terwijl ik om 23.00 in mijn nest lag. Ik bleef maar nadenken (niet eens piekeren, maar mijn hoofd stond gewoon niet stil) en de nare verhalen op het broodje aap verhalentopic hielpen ook niet, vooral die van die clown... clown Watje dat ik ben.
Whaha daar had ik ook even last van. Vooral dat verhaal van het doodgehongerde zoontje en de baby met de grote rat vond ik gruwelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 0:10

Lilith schreef:Ik sliep vannacht pas om half 4, terwijl ik om 23.00 in mijn nest lag. Ik bleef maar nadenken (niet eens piekeren, maar mijn hoofd stond gewoon niet stil) en de nare verhalen op het broodje aap verhalentopic hielpen ook niet, vooral die van die clown... clown Watje dat ik ben.

Maar goed, ik ben alweer een tijdje op nu en ik ga straks 15 km wandelen, en dat vind ik normaal heel erg leuk, maar dus níet als ik hartstikke brak ben én het vannacht nog eens flink gesneeuwd heeft.

Ja die heb ik ook even uit mijn hoofd moeten zetten haha!

Voor de rest klaag ik vanwege mijn saaie weekend. Ik ben niet lekker, moet studeren, moet boodschappen doen maar heb geen zin om me aan te kleden, wil leuke kleren kopen maar ik vind de leuke kleren me totaal niet staan want ik ben te dik... Ik heb dus een lekkere blegh dag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  BJA zo 19 dec 2010 - 0:16

Ik wil graag klagen omdat ik echt geen zin heb in kerst en oudjaar.
Ben nog steeds single en ben alleen tweede kerstdag bij mijn ouders.
Ook met oudjaar zal ik nu alleen thuiszitten. Heb mezelf wel uitgenodigd bij mensen, maar die hebben of al wat of zitten met hun kids.
Gatver, ik wou dat het januari was en dat ik volgend jaar na 8 jaar single zijn eens de liefde van mijn leven ontmoet.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  mzcharlotte zo 19 dec 2010 - 0:25

Ik klaag dat ik vanwege de reacties op het broodje aap topic hier, het topic an sich niet meer durf te lezen. Ik heb het nog niet open gehad...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Rouxxxe zo 19 dec 2010 - 0:34

Ik wil even klagen over het weer! Ik vind het heel mooi al die sneeuw, maar m'n hele auto is ingesneeuwd en ik zou eigenlijk vandaag naar m'n vriend, maar het is de vraag of het verantwoord is om er doorheen te gaan.. Maar m'n vriend woont vlakbij m'n werk waar ik morgen ook naar toe moet dus eigenlijk wil ik gewoon gaan, want anders moet ik morgenochtend door de files en dat is ook niet bepaald een prettig vooruitzicht. Bah!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Mystic zo 19 dec 2010 - 0:36

Ik klaag omdat ik een gebroken arm heb. Ik baal ervan dat ik voor bijna alles hulp nodig heb..
Mystic
Mystic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Uithoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Romee zo 19 dec 2010 - 0:50

Brennuss schreef:Welke film kijk je? Ik ben druk met CityVille. Echt te verslavend, maar ik heb vanavond ook nog wat voor school gedaan, wat ik best wel goed vond voor een zaterdagavond hehehe Very Happy.

Oeh dat speel ik ook! Heel verslavend idd. Heb je toevallig nog buren nodig? Very Happy
Romee
Romee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Romee zo 19 dec 2010 - 0:51

vruchtenhagel schreef:
Lilith schreef:Ik sliep vannacht pas om half 4, terwijl ik om 23.00 in mijn nest lag. Ik bleef maar nadenken (niet eens piekeren, maar mijn hoofd stond gewoon niet stil) en de nare verhalen op het broodje aap verhalentopic hielpen ook niet, vooral die van die clown... clown Watje dat ik ben.

Maar goed, ik ben alweer een tijdje op nu en ik ga straks 15 km wandelen, en dat vind ik normaal heel erg leuk, maar dus níet als ik hartstikke brak ben én het vannacht nog eens flink gesneeuwd heeft.

Ja die heb ik ook even uit mijn hoofd moeten zetten haha!

Voor de rest klaag ik vanwege mijn saaie weekend. Ik ben niet lekker, moet studeren, moet boodschappen doen maar heb geen zin om me aan te kleden, wil leuke kleren kopen maar ik vind de leuke kleren me totaal niet staan want ik ben te dik... Ik heb dus een lekkere blegh dag smile

Haha, ik heb dat topic dus expres al niet gelezen! Ik kan helemaal niet over zulke verhalen. Ook al weet je dat het nep is.
Romee
Romee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Lady4 zo 19 dec 2010 - 0:59

Ooh Isa, wat balen van die overstorting. Wel super dat ze gelijk al een reactie hebben gegeven. Voelde me al enigszins schuldig, haha. Wel superservica daar hoor, je krijgt je bestelling binnen 1 werkdag al thuisgestuurd. Daar kan H&M nog wat van leren!

Voor de rest heb ik niet zoveel aanvulling voor dit topic. Ja, baal nog steeds dat 'mijn' huis aan mijn neus voorbij is gegaan, maar ja.

BJA, ik hoop dat je toch iets van de feestdagen kunt maken. Snap je gevoel heel goed, ben zelf ook alweer een aantal jaren single. Mijn geluk is dat ik gewoon moet werken met kerst en dat ik een leuke vriendengroep heb die ik met de feestdagen allemaal zie. Hoef dus niet noodgedwongen bij mijn ouders te gaan zitten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  BJA zo 19 dec 2010 - 1:56

Lady4 schreef:Ooh Isa, wat balen van die overstorting. Wel super dat ze gelijk al een reactie hebben gegeven. Voelde me al enigszins schuldig, haha. Wel superservica daar hoor, je krijgt je bestelling binnen 1 werkdag al thuisgestuurd. Daar kan H&M nog wat van leren!

Voor de rest heb ik niet zoveel aanvulling voor dit topic. Ja, baal nog steeds dat 'mijn' huis aan mijn neus voorbij is gegaan, maar ja.

BJA, ik hoop dat je toch iets van de feestdagen kunt maken. Snap je gevoel heel goed, ben zelf ook alweer een aantal jaren single. Mijn geluk is dat ik gewoon moet werken met kerst en dat ik een leuke vriendengroep heb die ik met de feestdagen allemaal zie. Hoef dus niet noodgedwongen bij mijn ouders te gaan zitten.
Dankjewel Lady4. Ik probeer nu dingen te verzinnen om in je eentje te doen. Wellicht vind ik wat leuks! Helaas kan ik niet werken met deze dagen. smile Fijn dat jij al leuke plannen hebt met de feestdagen!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 2:19

Lady4 schreef:Ooh Isa, wat balen van die overstorting. Wel super dat ze gelijk al een reactie hebben gegeven. Voelde me al enigszins schuldig, haha. Wel superservica daar hoor, je krijgt je bestelling binnen 1 werkdag al thuisgestuurd. Daar kan H&M nog wat van leren!

Ow, daar hoef jij je helemaal niet schuldig om te voelen. Very Happy Ik ben gewoon soms een muts en ik ben er heilig van overtuigd dat ik zelf een fout heb gemaakt. Dat komt wel vaker voor als ik achter de laptop of computer op het werk zit. Ik houd van dubbelklikken en veel verschillende knopjes tegelijk, zo het schijnt. Embarassed

Maar ik stond verbaasd toen ik vandaag al een email terug had. Bij de meeste shops mag je echt wel even een paar dagen wachten voor je antwoord krijgt en een paar weken wachten voor het geld teruggestort is. Want bedrijven vinden verrekenen met een bestelling van de volgende keer een stuk makkelijker. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 2:23

Ohhhh, nou genoeg.. Heb vannacht over de telefoon zo`n dikke ruzie gehad met W. dat ik die zometeen eerst vies hard onder z`n hol ga schoppen.. Suspect
Hij is zich nu vast aan het voorbereiden dat we zometeen gaan praten, haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Blond zo 19 dec 2010 - 2:26

Oei Donnaa, what happend?

Ik baal omdat ik nog twee dagen stage moet lopen, terwijl de rest van de wereld (tenminste, zo voelt het) al vakantie heeft.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Oasis zo 19 dec 2010 - 3:00

Owjeej Donnaa.. sterkte zo!

Ik heb even een verhuisdip. Al dat sjouwen, inpakken, reizen van nieuwe huis naar oude huis en weer terug.. ik wou dat ik in mijn vingers kon knippen en dat alles dan in een keer geregeld was! smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 3:05

Mijn ex heeft geloof ik een nieuwe liefde en ik vind dat toch best naar. Ik heb het zelf uitgemaakt en ik mis hem verder ook niet, maar het is toch raar om te zien dat hij bezig is met een nieuwe liefde nadat we 5,5 jaar zijn samengeweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Lotus zo 19 dec 2010 - 3:06

Ik voel me erg naar... En ik ben zo moe.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  mzcharlotte zo 19 dec 2010 - 5:11

Donderwolkje schreef:Ik voel me erg naar... En ik ben zo moe.

hug Weet je waardoor dat nare gevoel komt?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 5:17

Dat ik weer echt een vrouwe dag heb. En dat betekend dat ik niet weet wat ik wil. Aan de ene kant verveel ik mij de hele dag maar kan mij nergens toe zetten. Ook heb ik enorm het gevoel vakantie te hebben. Maar ik moet morgen gewoon weer aan het werk. Dus dat gevoel moet ook even weg. Verder hoop ik dat morgen de bussen weer rijden. Ook al heb ik het vakantie gevoel. Moet toch naar het werk. En mijn baas maakt de hele week al domme opmerkingen over die bus. Terwijl ik alle weken met sneeuw al eerder ben gekomen dus nooit te laat ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  SnowWhite zo 19 dec 2010 - 5:41

Mag ik ook even klagen?

Ik baal ervan dat ik morgenochtend vroeg naar mn werk moet, op de fiets. Nu ligt hier een heel pak sneeuw (omgeving R'dam), dus of er iets te fietsen valt is nog maar de vraag.. Normaal gesproken doe ik er een klein half uur over, maar morgen ga ik extra vroeg weg zodat ik hopelijk op tijd ben. Ik werk op een bso en als ik te laat ben, staat er niemand op mijn groep..
Zo, blegh!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Lotus zo 19 dec 2010 - 5:42

zegmaar_ schreef:
Donderwolkje schreef:Ik voel me erg naar... En ik ben zo moe.

hug Weet je waardoor dat nare gevoel komt?

Dankjewel. Waardoor het precies komt weet ik niet. Ik weet wel dat het met mijn depressie samenhangt.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:48

Nou, W. kan doodvallen. We hebben nu echt geel erg ruzie. Hij is boos, weet nog steeds niet waarom en hij wil niet praten dus hij stikt er maar mooi in. Ik wil ook geen contact meer eerst, pff eikel..
Sorry haha, moest het even kwijt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic!  - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum