Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 30 van 34 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge di 20 sep 2011 - 8:00

Quiche is niet bepaald het gezondste wat je kan eten, daarbij eet je te weinig groente en te veel vette producten. Maar voor een keertje kan het geen kwaad natuurlijk.

Mijn vakantie is begonnen, heb een hectische slaapdienst achter de rug... veel agressie en 's middags een jongere weggelopen en 's avonds / 's nachts weer een jongere weggelopen. Heb een boel overuren gemaakt omdat ik een hoop verslagen en dingen moest maken / regelen.

Ben nu een cake aan het bakken en heb al van het deeg gesnoept *oeps*
Ga morgen klussen bij een vriendin in haar nieuwe huisje dus dacht ik bak een cake en die neem ik morgen mee smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 8:11

Te weinig?? Heb er wel wat ingegooid. Maar ja het deeg is niet goed en kaas ook niet....voor de rest valt het wel mee? Maar goed ik eet het dan ook niet elke dag hoor hahaha

Gast
Gast

Bericht  Kiwi86 di 20 sep 2011 - 8:24

Liv; wat goed dat je lekker afgevallen bent. Dat stimuleerd geweldig om zo door te gaan.

Inge; heerlijk vakantie! Geniet ervan na je laatste drukke slaapdienst. Lief dat je een cake meeneemt.

Ik ben net een uur wezen pumpen, was erg zwaar. Maar wel super lekker.

Vandaag niet erg gezond gegeten maar ook niet super slecht denk ik.

O: breaker aardbei ( zit suiker in )
T: niks
L: 3 bruine zachte bolletjes met filetamerican.
T: weer een bolletje filet
D: broccoli, gebakken ei en vega burger

Verder wel veel thee en water.

Morgen maar weer beter eten, vsndaag helemaal geen fruit gehad.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Inge di 20 sep 2011 - 8:53

Liv, lekker joh dat je zo goed afgevallen bent

Theedoosje schreef:Te weinig?? Heb er wel wat ingegooid. Maar ja het deeg is niet goed en kaas ook niet....voor de rest valt het wel mee? Maar goed ik eet het dan ook niet elke dag hoor hahaha

Ja, aan minimaal 200 gram groente zal je niet komen met een quich smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 18:12

Weet niet hoeveel het maar ja wel minder ja daar heb je toch gelijk in had ff verkeerd zitten denken.

Maar goed zo lang ik het niet te vaak eet Wink

Gast
Gast

Bericht  Minx di 20 sep 2011 - 23:38

Ik kon het niet laten om vanochtend even op de weegschaal te gaan staan. Ben sinds vorige week nu al 4 kg kwijt. Denk dat de helft er zo weer aan zit. Maar toch echt proberen om het er af te houden. Nu ben ik ook ziek en heb ik echt geen zin aan eten dat speelt natuurlijk ook mee. Maar dat het zo hard zou gaan dat had ik niet verwacht.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Stippel wo 21 sep 2011 - 0:08

Fairytale :shock:
Niet leuk dat je ziek bent, maar 4 kilo is wel veel zeg!! Als het eraf blijft inderdaad.

Theedoosje, was je quiche lekker? Heb je een recept? Heb het nog nooit gemaakt, maar vind het erg lekker!

Ik ben gisteren gezwicht voor marsepein én chips Embarassed Dus vandaag weer goed opletten sowieso.
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11

Bericht  Aagje! wo 21 sep 2011 - 8:03

@ pippa, he meid wat vervelend dat het niet lekker gaat!! Inderdaad lekker meelezen (of niet als je daar even geen zin in hebt) en dan zien we je weer verschijnen als je je weer beter voelt!!

@theedoosje: goed dat je mee hebt gedaan met nederland in beweging! lekker sportief de dag beginnen!! smile

@ fairytail: goed bezig!! Wow 4 kilo al! jammer dat het deels komt omdat je ziek bent! dan voel je je zo beroerd Sad

@ shy; jeeeeeh weer een kilo!! goed bezig zeg!!

@ stippel: jij ook al weer afgevallen!! Ook super!!

---------------------------------------------------------------------------
Hier heb ik mijn goede en slechte momenten gehad deze week. Wel een paar keer gezondigt, maar ook gezond gegeten...
Blijk een holte ontsteking te hebben dus voel me ook niet echt fit. Niets van het eten smaakt ergens aan haha!

Maar heb ook nog leuk nieuws want:

IK WEEG ONDER DE 100!!!! EERSTE DOEL IS BEREIKT Very Happy Very Happy cheers

Er is nu 6,5 kilo af! Ik ben er heel blij mee!

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  luenca wo 21 sep 2011 - 9:25

hier even een fototje van mezelf van vorig jaar en afgelopen zaterdag!
op de 2e foto zie je niet heel me lichaam maar het verschil is wel te zien alleen aan gezicht al, vind ik Very Happy

foto weg *
ajb niet quoten, wil hem nog weghalen ;-)

Laatst aangepast door shygirl87 op zo 16 okt 2011 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  bolus26 wo 21 sep 2011 - 9:43

super goed annie!!! cheers
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 21 sep 2011 - 10:07

wow, shygirl wat een verschil zeg!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Oasis wo 21 sep 2011 - 10:14

Flippin' Bitch schreef:wow, shygirl wat een verschil zeg!

+1, knap hoor!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Kiwi86 wo 21 sep 2011 - 21:50

Oasis schreef:
Flippin' Bitch schreef:wow, shygirl wat een verschil zeg!

+1, knap hoor!

Wat goed Shy, je kunt het echt heel goed zien!!

Hoop dat ik zulke foto's ook kan posten over een half jaartje!!

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stippel wo 21 sep 2011 - 21:54

Ik kon gisterenavond op een of andere manier niet posten, maar wow shygirl. Wat een verschil! Dat moet een goed gevoel zijn, wat zal jij trots zijn!
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stippel wo 21 sep 2011 - 21:58

Ik ben volgens de weegschaal sinds zondagmorgen 1.5 kilo afgevallen?! Allebei de keren gewoon 's morgens gewogen. Zou wel echt heel blij zijn als het zo is, maar kan het bijna niet geloven (zeker niet omdat ik dinsdag ongesteld ben geworden).

Wat eten jullie meestal voor lunch? Dat vind ik lastig ivm werk.
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Minx wo 21 sep 2011 - 23:27

Wow shy wat een verschil !! maar moet je echt nog 10 kg kwijt. Als ik je zo zie zou ik dat helemaal niet zeggen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge do 22 sep 2011 - 1:11

Shygirl wat een verschil... super joh

Annie WOOOOOEEEEEHHHHHHH lekker joh... top

Stippel, netjes

Ik meld mij voor komende dagen even af, gaan lekker naar Antwerpen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  luenca do 22 sep 2011 - 6:06

thanks girls Very Happy
uh ja er moet nog wel 10 kilo vanaf of meer, je ziet het niet op de foto rechts, maar maak binnenkort nog wel 1 van mn hele lichaam
ik ben 1.70m lang en weeg toch echt nog 77 kilo...gewicht tussen de 60 en 65 zou dus ideaal zijn.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Kiwi86 vr 23 sep 2011 - 5:51

Ik heb net 2 loempia's op van de kraam. Ben meteen misselijk, bah.

Merk echt dat mn lichaam niet meer gewend is aandat vet.

Mezelf zo nog maar een keer naar de sportschool slepen.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Minx vr 23 sep 2011 - 7:23

Goedenavond. Mijn eetlust is nog niet weer terug. Ik eet wel maar zit sneller vol Very Happy. dus op zich mag dat van mij wel zo blijven. dit weekend verjaardagen morgen 1 en zondag 1. Dan voor de gezonde hapjes gaan dan moet het goed komen.

En heb een kledingcrisis. Wil nieuwe kleren maar vind werkelijk niets leuk :S
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 8:35

Bedankt voor de complimenten!

Shygirl, wat een verschil! smile Super!

Gisteravond ben ik met mijn ouders en mijn vriend wezen wokken. Ik had voor biefstuk en veel groentes gekozen. Vanmiddag ben ik met m'n moeder en oma even de stad in geweest en toen heb ik bij de V&D een broodje met rosbief gegeten. Vanavond hebben we frietjes gegeten. Morgen doe ik even rustig aan.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 23 sep 2011 - 11:20

prima keuzes denk ik zo liv, ok... de frietjes wat minder maar moet kunnen voor een keer toch.

Ik heb me net vast ingeschreven voor spinning 2 keer in de week 50 minuten. Sta nu vast op de lijst dus ik zal wel moeten. Gelijk ook voor 1 keer afgemeld maar ja kon niet anders. Vanaf 5 oktober ga ik dus vol aan de bak. Eerder zit het nog vol met mensen die eenmalig komen kijken. Nu moet mijn vriend zich er nog even tussen drukken dus hopen dat dat lukt.

Al denk ik dat ik de eerste keer spinnen wel weer een beetje eng vind omdat ik afgelopen maandag na die tijd behoorlijk ziek werk. Staat er compleet los van maar ja. Zo heb ik bijvoorbeeld ook al anderhalf jaar geen doner kebab gegeten omdat ik daarna de laatste keer een galsteenaanval kreeg.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:03

Zo ben ik ook weer even.

Jeej wat een verschil SHy! Hoop dat dat bij mij in april ook te zien is (dan heb ik een bruiloft van vriendin).

Hier is het hetzelfde gebleven niks af en niks er bij. Maar komt wel weer, i hope Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 23:03

Ik neem af en toe ook gewoon iets lekkers. Ik vind dat dat ook gewoon moet kunnen. smile

Gast
Gast

Bericht  Stippel za 24 sep 2011 - 0:23

Liv, moet kunnen! Ik heb gisteravond ook behoorlijk van de knoflookolijven zitten snoepen Embarassed

Faiytale, wat knap dat je met zo'n nare associatie toch weer opnieuw spinning gaat doen. En zelfs twee keer per week!

Inge, veel plezier met je weekendje Very Happy

Volgens de weegschaal is er afgelopen week 1.9 kilo af, dus als dat echt zo is ben ik érg blij. Nog een ruime 5 kilo naar mijn eerste doel Very Happy
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 34 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: