Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 31 van 34
Pagina 31 van 34 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Ach het is gewoon niet relevant denk ik maar zo. Ik was gewoon ziek en dat had niet met spinnen te maken. Dat staat echt los van elkaar. Allen de stap is dan wel moeilijk. Kan me nog ff voorbereiden. en als ik het aantal calorieeen zie dan weet ik weer waar ik het voor doe.
die galsteenaanval en de kebab staat niet los dat kan door eten getriggerd worden. al zou ik het erg knap vinden als mijn galblaas nu moeilijk gaat doen. Haha denk dat die inmiddels al behoorlijk vernietigd is en de stenen zouden dan in een potj emoeten gaan kloppen oid. Die doen ook iet zo veel meer.
Vandaag als slecht taart gehad anderhalf stukje zelfs. Maar ik ben wel wandelend naar zwager en schoonzus gegaan ik denk dan heb ik iig wel wat gecompenseerd. Mijn vriend kwam namelijk later, dus ik reed met hen mee naar de verjaardag. anders was ik er ook zo laat. Dat was toch driekwartier behoorlijk door wandelen . Kijk die taart zal ik niet helemaal verbrand hebben maar op zich een voor een verjaardag een goede dag, want het eten was ook niet heel koolhydraatrijk.
Net even op marktplaats gezocht naar een laminaatvloertje. want hier bij mijn vriend slopen de katten de vloerbedekking een beetja als de speeltjes niet in de buurt zijn. en daarbij vloerbedekking is met katten niet praktisch, maar wat denken jullie zou die laminaat dan gewoon over de vloerbedekking heen kunnen?? ook ivm de gestoorde onderbuurman. Die behoorlijk paranoia is.
die galsteenaanval en de kebab staat niet los dat kan door eten getriggerd worden. al zou ik het erg knap vinden als mijn galblaas nu moeilijk gaat doen. Haha denk dat die inmiddels al behoorlijk vernietigd is en de stenen zouden dan in een potj emoeten gaan kloppen oid. Die doen ook iet zo veel meer.
Vandaag als slecht taart gehad anderhalf stukje zelfs. Maar ik ben wel wandelend naar zwager en schoonzus gegaan ik denk dan heb ik iig wel wat gecompenseerd. Mijn vriend kwam namelijk later, dus ik reed met hen mee naar de verjaardag. anders was ik er ook zo laat. Dat was toch driekwartier behoorlijk door wandelen . Kijk die taart zal ik niet helemaal verbrand hebben maar op zich een voor een verjaardag een goede dag, want het eten was ook niet heel koolhydraatrijk.
Net even op marktplaats gezocht naar een laminaatvloertje. want hier bij mijn vriend slopen de katten de vloerbedekking een beetja als de speeltjes niet in de buurt zijn. en daarbij vloerbedekking is met katten niet praktisch, maar wat denken jullie zou die laminaat dan gewoon over de vloerbedekking heen kunnen?? ook ivm de gestoorde onderbuurman. Die behoorlijk paranoia is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hee meiden, hoe is het hier?
Ik heb een slecht weekend gehad, ga het niet eens opnoemen. Haha.
Nu maar even naar de sportschool, dan begint de week goed!!
Ik heb een slecht weekend gehad, ga het niet eens opnoemen. Haha.
Nu maar even naar de sportschool, dan begint de week goed!!
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Heb besloten om nog strenger te zijn aangezien er niet heel veel veranderd en ik als mijn vriendin gaat trouwen in april ik er wel dunner uit wil zien
Gast- Gast
Dat lijkt me een goede motivatie, TD. Ik ben afgelopen week 1.9 kilo afgevallen (van zondag tot zondag) en woog vanmorgen 0.5 kilo minder dan zondag, dus gaat hier wel goed. Collega's zaten net patat eten
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Goed bezig Stippel. Hoe pak jj het aan?
En lekker laten eten jij weet waarom je het niet eet
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Goed bezig Stippel. Hoe pak jj het aan?
Ja, als ik er heel erg trek in had gehad, had ik wel genomen hoor. Maar had net daarvoor lekker vers brood gehaald en dan eet ik liever een keer patat als ik er echt trek in heb. Ik probeer vooral minder koolhydraten te eten. Helemaal zonder lukt me niet, maar dat geeft niet. Vooral bij het avondeten let ik erop. En qua tussendoortjes, omdat ik gerust even in een minuut een halve (of hele) rol pepermunt weg kan eten of een doosje tic tac plunder in de auto. En die dingen tikken nogal aan qua (slechte) koolhydraten. En verder drink ik alleen water of thee, eet ik alleen op vrijdagavond chips en probeer ik elke dag te ontbijten en lunchen en dat niet over te slaan. Ik heb een tijd stil gestaan qua afvallen, maar nu gaat het weer goed. Sinds 4 september (omdat dat de 1e zondag was) tot nu toe 3.7 kilo
Stippel- Fluisteraar
Aah oke echt de koolhydraten dus. Maar pepermunt en tic tacs veel koolhydraten???
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Aah oke echt de koolhydraten dus. Maar pepermunt en tic tacs veel koolhydraten???
Niet schrikbarend veel, maar ik geloof dat 10 tic tacs qua koolhydraten net zoveel als een koolhydraatarme boterham was. Nou, dan eet ik die liever bij de lunch haha.
Stippel- Fluisteraar
aha oke ja snap ik Maar fijn dat het zo goed gaat bij je
Gast- Gast
fijn dat dat goed gaat stippel
@ td dat is inderdaad een mooie motivatie
Ik keek gister op mijn stage in de spiegel en dacht hee het gaat de goede kant op. Qua kleding merk ik het nog niet echt maar dat zal wel komen. Vanochtend naar de ortho geweest dus morgen word eten al weer moeilijker.
Ook ik probeer koolhydraten te minderen. Mag van mezelf bij twee maaltijden koolhydraten. Dus mijn ontbijt is nu echt allen yoghurt en dan wat fruit als ik er aan denk. Moet zeggen gaat goed.
Net wel een heerlijke meergranen triangel meergranen gehad met rookvlees en ei. Met de combi rookvlees/ei en dat op brood kun je me net zo blij maken als met een reep chocola
Zo ga ik de keuken in om cakepops te maken haha. Lekker goed voor de lijn. Mijn vriend heeft 2 maanden "vakantiewerk" gedaan en vrijdag is zijn laatste dag. Nou ja dan kan hij mooi morgen al wat lekkers mee nemen. En misschien neem ik ook wel een deel mee naar mijn stage. Uit een cake van 600 gram moet je er toch een stuk of 20 kunnen halen zo niet meer.
@ td dat is inderdaad een mooie motivatie
Ik keek gister op mijn stage in de spiegel en dacht hee het gaat de goede kant op. Qua kleding merk ik het nog niet echt maar dat zal wel komen. Vanochtend naar de ortho geweest dus morgen word eten al weer moeilijker.
Ook ik probeer koolhydraten te minderen. Mag van mezelf bij twee maaltijden koolhydraten. Dus mijn ontbijt is nu echt allen yoghurt en dan wat fruit als ik er aan denk. Moet zeggen gaat goed.
Net wel een heerlijke meergranen triangel meergranen gehad met rookvlees en ei. Met de combi rookvlees/ei en dat op brood kun je me net zo blij maken als met een reep chocola
Zo ga ik de keuken in om cakepops te maken haha. Lekker goed voor de lijn. Mijn vriend heeft 2 maanden "vakantiewerk" gedaan en vrijdag is zijn laatste dag. Nou ja dan kan hij mooi morgen al wat lekkers mee nemen. En misschien neem ik ook wel een deel mee naar mijn stage. Uit een cake van 600 gram moet je er toch een stuk of 20 kunnen halen zo niet meer.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairy goed bezig jij
Ik baal altijd dat het magere vlees wat duurder is trouwens. Heb nu kipfilet met komkommer als verslaving haha
Ik baal altijd dat het magere vlees wat duurder is trouwens. Heb nu kipfilet met komkommer als verslaving haha
Gast- Gast
haha Ik moet ook die komkommer maar eens gaan leren. Denk dat ik dat mss ook wel lekker vind.
Ja stom he salami en boterhamworst zijn toch echt het goedkoopste :S
Ja stom he salami en boterhamworst zijn toch echt het goedkoopste :S
Minx- Lady Post-a-lot
Net 1 cakepop geproeft. Nou dat is ook meer dan genoeg. Het is wel lekker maar mierzoet en enorm machtig. Ik heb echt het idee dat ik net 4 boterhammen gegeten heb. Niet dieet proof maar ja moet toch weten wat ik ze voorschotel.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja idd die vette troep is het goedkoopste ja frustrerend
Oh haha maar goed dat je er genoeg van hebt van die cakepop
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja idd die vette troep is het goedkoopste ja frustrerend
Dat vind ik ook balen! Al weet ik natuurlijk wel dat het om mijn eigen gezondheid gaat, maar toch.
Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen, heb gelukkig drie spijkerbroeken gevonden die helemaal perfect zitten nu en eerst te klein worden! De broeken die ik nu veel droeg waren behoorlijk te groot en versleten, dus ik ben blij
En ik heb trek in een bagel met roomkaas of iets anders slechts
Wat snacken jullie als je trek hebt in iets lekkers?
Stippel- Fluisteraar
Oh ik had net ook zin in chips of zo (zag op tv) ik heb een ontbjtkoekje genomen.
Gast- Gast
Pff dipdag :s, nou ja morgen maar weer beter. Kreeg vandaag wel van een paar patienten de vraag of ik was afgevallen dus dat was wel positief . Dat soort kleine dingetjes moet ik me dan maar aan vast houden.
Minx- Lady Post-a-lot
Dat is goed te horen als je een dipdag hebt Fairy
Ik ben nu 0,2 kg kwijt whaha ...morgen echte weegdag ben benieuwd.
Heb gisteren wel gesnoept (klein zakjes naturel chips, bonbon op het werk van een kindje die afscheid nam en sorbet ijs thuis na het eten) Vandaag gaan we barbecueën maar ga wel opletten wat ik ga halen/eten.
Ik ben nu 0,2 kg kwijt whaha ...morgen echte weegdag ben benieuwd.
Heb gisteren wel gesnoept (klein zakjes naturel chips, bonbon op het werk van een kindje die afscheid nam en sorbet ijs thuis na het eten) Vandaag gaan we barbecueën maar ga wel opletten wat ik ga halen/eten.
Gast- Gast
Is dit een open topic? Ik zou wel graag mee willen schrijven namelijk. Ik zit nu in een topic waar niet zo veel gereageerd wordt. En ik vind het wel prettig om wat regelmatiger reacties te geven en te lezen.
Gast- Gast
Ja deze is open en iedereen is welkom Welkom hier
Hoeveel zou jij kwijt willen en hoe ga je het doen?
Ik ben overigens wel trots op mij zelf want heb bewust boodschappen gedaan voor de bbq.En dus goed gekeken naar wat beter is, bv de suasjes. Heb nu ook salades en druifjes er bij in de hoop niet zoveel stokbrood te eten
Hoeveel zou jij kwijt willen en hoe ga je het doen?
Ik ben overigens wel trots op mij zelf want heb bewust boodschappen gedaan voor de bbq.En dus goed gekeken naar wat beter is, bv de suasjes. Heb nu ook salades en druifjes er bij in de hoop niet zoveel stokbrood te eten
Gast- Gast
Dat is fijn!
Ik ben vorige week begonnen met 72,2 en ik wil eigenlijk naar 58, maar ben ook al blij als ik weer onder de 65 zit.
Vorige week dus begonnen en ondertussen 0,5 afgevallen.
Ik ben nogal een emotie eter en ik eet uit verveling. Dat is behoorlijk uit de hand gelopen (lees: elke dag chips en koekjes etc.). Als ik daar niet mee op houd is binnen no time het hek echt van de dam.
Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en wat te minderen met koolhydraten, wel wil ik gewoon een koekje eten of wat chips, maar niet meer zoals voorheen. Als ik dat namelijk niet doe, werk ik juist eetbuien in de hand. Vorige week dus begonnen en best wel wat gezondigd, maar wel een halve kilo afgevallen.
Sporten wil ik eigenlijk ook, maar dat is nogal een heikel punt. Ik vind het namelijk echt niet leuk en ben wat sport betreft geef ik snel op. MOet dus nog even zien hoe ik dat ga doen.
Theedoosje: klinkt goed wat je gekocht hebt voor de BBQ. Op die manier is het toch lekker, maar veel beter dan dat wat je normaal zou eten!
Fairytale: dat is altijd fijn als mensen dat tegen je zeggen!! Ik las iets over laminaat over vloerbedekking leggen. Moet je wel even opletten of dat kan, vaak heb je een ondervloer nodig.
En wat zijn trouwens cakepops?
Stippel: goed bezig zeg!!!
Ik ben vorige week begonnen met 72,2 en ik wil eigenlijk naar 58, maar ben ook al blij als ik weer onder de 65 zit.
Vorige week dus begonnen en ondertussen 0,5 afgevallen.
Ik ben nogal een emotie eter en ik eet uit verveling. Dat is behoorlijk uit de hand gelopen (lees: elke dag chips en koekjes etc.). Als ik daar niet mee op houd is binnen no time het hek echt van de dam.
Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en wat te minderen met koolhydraten, wel wil ik gewoon een koekje eten of wat chips, maar niet meer zoals voorheen. Als ik dat namelijk niet doe, werk ik juist eetbuien in de hand. Vorige week dus begonnen en best wel wat gezondigd, maar wel een halve kilo afgevallen.
Sporten wil ik eigenlijk ook, maar dat is nogal een heikel punt. Ik vind het namelijk echt niet leuk en ben wat sport betreft geef ik snel op. MOet dus nog even zien hoe ik dat ga doen.
Theedoosje: klinkt goed wat je gekocht hebt voor de BBQ. Op die manier is het toch lekker, maar veel beter dan dat wat je normaal zou eten!
Fairytale: dat is altijd fijn als mensen dat tegen je zeggen!! Ik las iets over laminaat over vloerbedekking leggen. Moet je wel even opletten of dat kan, vaak heb je een ondervloer nodig.
En wat zijn trouwens cakepops?
Stippel: goed bezig zeg!!!
Laatst aangepast door Yvaine op vr 30 sep 2011 - 0:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Yvaine je woont toevallig niet in de buurt van E.indhoven? Ik vind wandelen namelijk leuk om te doen, dacht anders samen? Ook heb ik een hometrainer en dan fiets ik daar 30 min op onder gtst zowat 5x in de week.
Verder loop ik met een vriendin ook maar dat is echt onregelmatig aangezien onze agenda's niet altijd overeen komen
Goed dat je je niet alles ontzegd, bij mij werkt dat ook niet. Je kan wel wat lekker nemen maar dan met mate
Succes!
Verder loop ik met een vriendin ook maar dat is echt onregelmatig aangezien onze agenda's niet altijd overeen komen
Goed dat je je niet alles ontzegd, bij mij werkt dat ook niet. Je kan wel wat lekker nemen maar dan met mate
Succes!
Gast- Gast
Helaas woon ik niet echt in de buurt woon in het midden van het land. Anders was dat wel een goed idee geweest!
Wandelen vind ik inderdaad ook heel leuk, maar dat doe ik niet zo snel alleen. Verder fiets ik best wel veel. Voornamelijk om van A naar B te komen.
Zo'n hometrainer is ook een goed idee, heb ik niet echt ruimte voor, maar misschien kan ik zo'n step ding kopen, die hadden we vroeger thuis.
Wandelen vind ik inderdaad ook heel leuk, maar dat doe ik niet zo snel alleen. Verder fiets ik best wel veel. Voornamelijk om van A naar B te komen.
Zo'n hometrainer is ook een goed idee, heb ik niet echt ruimte voor, maar misschien kan ik zo'n step ding kopen, die hadden we vroeger thuis.
Gast- Gast
Ja zo'n step ding is ook handig voor kleine ruimte ja.
Jammer dat je niet dichtbij woont. Wat ik ook wel eens doe als ik alleen wandel is foto's maken onderweg. Zo leuk vind ik dat
Jammer dat je niet dichtbij woont. Wat ik ook wel eens doe als ik alleen wandel is foto's maken onderweg. Zo leuk vind ik dat
Gast- Gast
Oh steppen is ook handig om thuis te doen inderdaad! Dat kan ook op de Wii toch?
Stippel- Fluisteraar
Pagina 31 van 34 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 31 van 34
Permissies van dit forum: