Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 1 van 34 1, 2, 3 ... 17 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:47

Very Happy Goed bezig Fairy Very Happy Ik heb vandaag niks gedaan aan extra beweging, was laat thuis en at laat pas. Morgen weer wii-fitten denk ik.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx vr 15 jul 2011 - 8:50

ja qua bewegen gaat het wel goed, maar qua eten gaat het belabberd. Nou ja belabberd niet zoals het zou moeten. Deze week hoofd gewoon niet naar. Dus ik ga maandag maar weer even :P Gelukkig wel veel beweging, maar dat maakt voor mij niet heel veel uit. Helemaal kracht verbrand je gewoon minder mee. Maar aan de andere kant strakkere spieren trekt ook meer aan het huid dus die lijkt strakker.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:54

Ja precies dus het doet wel wat. En maandag er weer vol tegenaan smile

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 15 jul 2011 - 20:38

Moet nu richting mijn werk, weinig zin in. Vanavond komen er 2 vriendinnen uit mijn oude woonplaats en dan gaan we tapas eten en de stad in. gezellig dus... maar lijntechnisch niet super.
Ik sta sinds na mijn vakantie gewoon stil en daar baal ik van Sad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 20:48

Stilstaan is niet leuk, ik ken het.
Maar denk wel dat je nu al zoveel kwijt bent. En het komt wel weer dat je af gaat vallen, heb ik ook.
En tapas, let op wat je neemt. Maar goed dat hoef ik jou niet te vertellen denk ik Wink
Lekker er van genieten moet je ook wel doen hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 15 jul 2011 - 23:39

Ik sta dus echt al 6 maand stil Sad. Hoe hard ik ook probeer. Ik hou me netjes aan de schema's en alles. Alleen het fruit en de melk heb ik veel moeite mee maar verder doe ik geen rare dingen. Drink over het algemeen water en thee en toch val ik niet af. Ik heb dus nu ook besloten om maandag de dokter maar even te bellen om te kijken of er niet wat anders achter zit. Het kan namelijk niet zo zijn dat als je weken gewoon goed doet en dan 1 dag wat minder en niet eens los gaat je daardoor niet afvalt. Ik ben het gewoon zat. Moet zeggen dat het voor mij wel een grote stap is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:03

Ik ga vanavond op vakantie! sunny

Tot over 2,5 week, meiden!

Gast
Gast

Bericht  Minx za 16 jul 2011 - 0:09

fijne vakantie Very Happy

ohw ja ik heb mezelf lichte spierpijn bezorgd :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:20

Fijne vakantie!!

Fairy> balen dat je niet afvalt. Ik hoop dat je wat wijzer wordt bij de dokter.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 16 jul 2011 - 0:38

Ja ik ook. Hopelijk heeft die er een beetje logische verklaring voor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:52

Dat zou wel fijn zijn ja.

Gast
Gast

Bericht  Inge za 16 jul 2011 - 3:02

Liv fijne vakantie

Vandaag met de jongeren op het werk de stad in geweest, de jongeren mochten een ijsje / slush puppie / milkshake en heb zelf niks genomen :-)
Wel lekker stuk gelopen dus vandaag

Qua tapas komt wel goed... als ik tapas eet eet ik sowieso in verhouding niet zo veel... bestel er altijd salade bij en meestal ook wel de gezondere tapas (hoewel ik wel spareribs neem want die zijn daar goddelijk :p)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 3:27

Dan komt het wel goed Inge Very Happy En goed dat je niks genomen hebt! Very Happy

Ik heb tussendoor nu alleen beetje eierkoek op wat over was van de rondjes die ik uit eierkoeken had gehaald. En paar likjes gesmolten chocolade.

Verder mij net kapot gezweet met stofzuigen en dweilen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Puk za 16 jul 2011 - 4:23

Ik sta ook al een paar weekjes stil, maar ik vind het niet zo erg, heb veel leuke dingen gedaan en feestjes gehad, op vakantie geweest, dus ik snap hoe het komt.

Vanavond met een vriendin uiteten en daarna naar de bios, the bridesmaids, heb een trailer gezien en hij lijkt me fantastisch:) Morgen naar de zwarte cross!! Nog meer zwarte crossers hier?

Fijn weekend lady's! XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 4:34

Nee ik niet PUk. Jij heel veel plezier dit weekend smile

Gast
Gast

Bericht  ShallY za 16 jul 2011 - 5:34

Meiden,

Kunnen jullie misschien wat tips geven om af te vallen? Ik ben vandaag zo geschrokken toen ik op de weegschaal ging staan, er moet drastisch iets veranderen. Straks ga ik hardlopen en dat MOET ik gewoon volhouden. Verder wil ik mijn eetpatroon veranderen. Wat kan ik beter niet eten, wat wel..

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Groetjes ShallY

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 5:41

Heej Shally. vervelend dat je zo schrok van je weegschaal.
Neem magere varianten van eten. Mager beleg> ik neem kipfilet/jam/stroop/vruchtenhagel bijvoorbeeld
Ipv mayonaise ketchup nemen of mayo op yoghurtbasis.
Veel water drinken en geen prik.
Gezonde tussendoortjes> rijstwafel, fruit, groenten zoiets.

Maar ontzeg je ook niet alles. Je mag ook wel eens wat lekkers nemen.

Gast
Gast

Bericht  ShallY za 16 jul 2011 - 5:47

Theedoosje schreef:Heej Shally. vervelend dat je zo schrok van je weegschaal.
Neem magere varianten van eten. Mager beleg> ik neem kipfilet/jam/stroop/vruchtenhagel bijvoorbeeld
Ipv mayonaise ketchup nemen of mayo op yoghurtbasis.
Veel water drinken en geen prik.
Gezonde tussendoortjes> rijstwafel, fruit, groenten zoiets.

Maar ontzeg je ook niet alles. Je mag ook wel eens wat lekkers nemen.

Bedankt voor je reactie Theedoosje. Mede hierdoor ben jij afgevallen?
Doe je ook intensief sporten of dat nog niet eens?
Knap hoor!
maar ik heb zeker wel iets aan je tips! Tnx!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:01

Ja mede daardoor. EN idd meer bewegen. Ik bewoog alleen maar op mijn werk zeg maar haha. Maar ga nu regelmatig op de hometrainer en op de wii-fit.

Gast
Gast

Bericht  Inge za 16 jul 2011 - 10:16

Shally, vervelend dat je zo schrok.
Hetgeen waardoor ik afgevallen ben is mij grotendeels aan onderstaand programma houden
O; 2 volkoren boterhammen met halvarine en mager beleg
T; fruit
L; 2 volkoren boterhammen met halvarine en mager beleg, glas optimel/melk
T; fruit (eventueel 2 biscuitjes zou ik hier mogen maar dat eet ik eigenlijk nooit en als ik een volkoren biscuitje eet dan liever in de avond).
D; minimaal 200gr groente, 75gr mager vlees, 2 opscheplepels zilvervliesrijst / volkoren pasta of 3 aardappels... mijn groente en vlees kruid ik goed (met kruiden, eventueel beetje ketjap, chilisaus, ketchup, tomatenblokjes... naja de magere varianten)
In de avond neem ik nog een bakje optimel yoghurt / magere yoghurt
en soms nog een snack a jack wafel of een zakje snack a jacks... of bv stukjes komkommer / paprika / augurk / zilveruitjes naja zoiets

Ik deed 2x in de week 5 kwartier sporten, 1x in de week zwemmen en meer bewegen.
Nu is sporten al sinds pasen gestopt en in september gaat dit weer verder (alleen dan 3x in de 2 weken)

Verder inderdaad 2 a 2,5 L water , kruidenthee op een dag drinken
Ik drink veel groene thee of zonnatura ideaal gewicht thee of pu erth thee (= een chineze gezondsheidsthee)

succes

ow en hier meeschrijven helpt ook :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 19:10

Ik merk wel als ik minder drink ik minder afval. Tenminste dat denk ik. Nu was ik laatst 107, nog wat maar heb erg weinig gedronken en zit nu weer aan de 108,5 Sad Heb niet veel bijzonders gesnoept of zo.
Mijn focus is nu dus drinken...water Very Happy

Edit> die 107 nog wat was tussendoor deze week. Ik ben sinds vorig weekend toch 0,3 kwijt. Dus valt mee haha :P

Gast
Gast

Bericht  ShallY zo 17 jul 2011 - 0:13

Inge schreef:Shally, vervelend dat je zo schrok.
Hetgeen waardoor ik afgevallen ben is mij grotendeels aan onderstaand programma houden
O; 2 volkoren boterhammen met halvarine en mager beleg
T; fruit
L; 2 volkoren boterhammen met halvarine en mager beleg, glas optimel/melk
T; fruit (eventueel 2 biscuitjes zou ik hier mogen maar dat eet ik eigenlijk nooit en als ik een volkoren biscuitje eet dan liever in de avond).
D; minimaal 200gr groente, 75gr mager vlees, 2 opscheplepels zilvervliesrijst / volkoren pasta of 3 aardappels... mijn groente en vlees kruid ik goed (met kruiden, eventueel beetje ketjap, chilisaus, ketchup, tomatenblokjes... naja de magere varianten)
In de avond neem ik nog een bakje optimel yoghurt / magere yoghurt
en soms nog een snack a jack wafel of een zakje snack a jacks... of bv stukjes komkommer / paprika / augurk / zilveruitjes naja zoiets

Ik deed 2x in de week 5 kwartier sporten, 1x in de week zwemmen en meer bewegen.
Nu is sporten al sinds pasen gestopt en in september gaat dit weer verder (alleen dan 3x in de 2 weken)

Verder inderdaad 2 a 2,5 L water , kruidenthee op een dag drinken
Ik drink veel groene thee of zonnatura ideaal gewicht thee of pu erth thee (= een chineze gezondsheidsthee)

succes

ow en hier meeschrijven helpt ook :p

Thnx Inge: ik ga dit schema maar eens proberen te volgen. Ik heb gisteren het boek opgewicht van Yvonne Lemmers in huis gehaald en heb zitten twijfelen of ik misschien daar mee ga beginnen maar eigenlijk is het best apart, die menu's. Zo moet je veel eieren eten. Vind ik ook best lekker maar niet 's morgens op mijn nuchtere maag. Daarin staat ook dat je juist niet veel brood moet eten, dat dat juist dikmakers zijn.
Ik denk dat het nu verstandiger is om eerst het schema aan te houden wat jij opgeschreven hebt en mocht het niet lukken kan ik altijd dat andere proberen.

Owja, en hier meeschrijven wil ik best maar ik voel me een beetje een 'indringer'. Jullie zijn al zo lang bezig en dan kom ik daar nog eens bij Neutral

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Inge zo 17 jul 2011 - 0:30

Iedereen is welkom hier hoor... iedereen mag elk moment invallen en meeschrijven.

Moet zeggen dat ik zelf ook weer twijfel om koolhydraatvrij / beperkend te eten. Heb ik vorig jaar een tijd gedaan en beviel best goed. Mijn ontbijt bestond toen uit magere franse kwark, lunch 2 eieren met groente/tomaat/kaas en avondeten uit vlees en groente... best lekker gegeten toen en als tussendoortjes lekker stukje kaas of ei in rookvlees of stukje vlees :p was best lekker allemaal en viel ook best goed af.
Mijn moeder doet dit al 1,5 jaar (dr frank op eigen manier) en is nu bijna 30 kilo kwijt.
Maar goed ik twijfel nog of ik op bovenstaande manier (gezond eten) door ga of even switch naar dr Frank op mijn eigen manier :p

TD ik heb ook, hoe minder ik drink hoe minder snel het afvallen gaat... dan hou je toch meer afvalstoffen en vocht vast.

Gister trouwens heerlijk tapas gegeten met een heel ongezond toetje en owja een heerlijke cocktail later op de avond op :p hehe Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 17 jul 2011 - 0:32

Ik ben pas ook later er bij gekomen hoor, maakt helemaal niet uit. De meesten hebben een behoorlijk doel dus voordat het topic eens stopt. Merk dat juist dit topic door gaat en je hier meer steun uit haalt als uit andere topics omdat die vaak in het begin heel druk zijn en na een tijdje weer doodbloeden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 17 jul 2011 - 0:33

Inge schreef:Iedereen is welkom hier hoor... iedereen mag elk moment invallen afvallen en meeschrijven.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 34 1, 2, 3 ... 17 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: