Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 32 van 34 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 32 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 1:23

Een wii zou helemaal ideaal zijn! Moet ik dan maar voor gaan sparen Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 32 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Kiwi86 vr 30 sep 2011 - 2:09

Yvaine, welkom!!

Ik heb gisteren ook een dip gehad, had nergens zin in alleen in slechte dingen.

Vervolgens kwam ik net pas uit bed, had ik blijkbaar nodig.

Ik heb net 2 geroosterde speltboterhammen op met roomboter en gerookte kipfilet.

Om half 5 eet ik een maaltijd salade want moet om 5 uur werken.

Fijn weekend dames!!!

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Kiwi86 vr 30 sep 2011 - 2:12

En maandag eindelijk wegen!! Hoop toch wel 3 kg kwijt te zijn in 6 weken.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 2:13

Zoow net pas wakker Kiwi :shock: En een dip hebben we allemaal wel eens als je het daarna maar weer oppakt.
Steps kan idd ook op de wii en dat is ook erg leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Kiwi86 vr 30 sep 2011 - 2:27

Theedoosje schreef:Zoow net pas wakker Kiwi :shock: En een dip hebben we allemaal wel eens als je het daarna maar weer oppakt.
Steps kan idd ook op de wii en dat is ook erg leuk Very Happy

Erg he, ook zonde want had heerlijk in de zon kunnen liggen.

Morgen ga ik trouwens shoppen, met de glamour krijg je 20% korting bij veel winkels. Eens kijken of ik wat leuks kan vinden. Kan eindelijk weer bij vila, only en vero moda slagen. Paste de broeken daar niet meer, de grootste maat kreeg ik niet eens over mijn heupen. Nu weer wel want pas mijn oude only broeken weer!!

Dat is 4-5 jaar geleden!!

Mijn vriend en ik gaan de WII voor sinterklaas kopen.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 2:30

Wat super dat je die broeken weer aan kan en je bij die winkels kan slagen. Dat is nog een droom voor mij hahah.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 2:45

Wat een fijn gevoel kiwi dat je weer in je oude broeken past!!
En een baaldag hebben moet kunnen hoor, zolang je er maar niet in blijft hangen.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 30 sep 2011 - 6:49

Kom er gezellig bij Very Happy.

Met deze vloerbedekking kan het. Het ligt heel mooi vlak en is niet heel dik. Dus dat moet goedkomen. En dat het mss wat meer lawaai maakt is dan jammer. De onderbuurman hoort toch van alles wat er niet is

Cakepops zijn officieel een soort van cakejes op een stokje. Ik had alleen geen zin in stokjes dus heb ze in cupcakepapiertjes gedaan. (staat een foto van in cupcake topic) Tis alleen absoluut niet dieet waardig :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Inge vr 30 sep 2011 - 7:36

welkom Yvaine

Je kan als je een trap hebt in huis ook de trap gebruiken... dat doe ik :-)

Ben nog lekker vakantie aan het vieren en vanaf maandag meldt ik mij hier weer :p
Al 3 dagen aan de plas gelegen, wat vervelend toch :-p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Minx vr 30 sep 2011 - 7:38

Inge schreef:

Je kan als je een trap hebt in huis ook de trap gebruiken... dat doe ik :-)

Of je gaat gewoon 6 keer de trap op station z.wolle op wat een drama ding is dat. 39 treden te steile trap
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stippel za 1 okt 2011 - 23:16

Ik heb spierpijn van de Wii Fit Plus Embarassed

Hoe gaat het bij jullie? Ik ben niks afgevallen deze week Sad en baal er echt van. Deze week weer streng aan de slag. Blijkbaar werkt hagelslag, chips, patat, banketstaaf en witte pasta in 1 week niet angel
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11

Bericht  Stippel za 1 okt 2011 - 23:57

Zo, in ieder geval een half uurtje Step plus op de Wii gedaan Laughing
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11

Bericht  Minx di 4 okt 2011 - 9:02

Hoe gaat het met jullie?? Hier matig. Ik moet er echt goed aan gaan trekken want ik ben het zat :P. Ik zit er over te denken om weightwatchers te gaan doen. Dan is het in ieder geval vast gelegd van zoveel en niet meer. Denk dat dat misschien wel prettig werkt. MEt koolhydraten minderen heb ik toch de neiging om te smokkelen. Gelukkig vandaag wel gezond gegeten. Zou bijna weer makkelijk worden. Het hele huis staat namelijk op de kop omdat we al 3 dagen laminaat aan het leggen zijn. Het word wel heel erg mooi Very Happy en het stinkt hier nu ook niet meer zo naar kat. Waar ik ook erg blij mee ben Very Happy. Hoef me niet meer te schamen als er mensen langskomen. Ook al is het niet mijn huis ik hou het voor een deel toch wel schoon en leef er parttime dus netjes en schoon vind ik ook wel prettig.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 19:37

Vervelend dat het zo lastig gaat. Weight Watchers is toch met die punten? Het is soms inderdaad wel fijn om een stok achter de deur te hebben en dat het precies duidelijk is wat je moet eten. Voor mij werkt het niet want ik krijg er juist eetbuien van.
En wordt de laminaat vloer mooi? Ik moet zelf ook gaan leggen (nou ja, ik niet, maar iemand gaat het voor me doen haha) ik kan niet wachten totdat het er in ligt, want dat betekent dat ik kan gaan verhuizen.

Hier gaat het opzich wel goed, vandaag weer op de weegschaal gestaan en ben 0,4 afgevallen, met de 0,5 van vorige week ben ik dus in 2 weken tijd bijna een kilo afgevallen terwijl ik toch nog wel wat gezondigd heb. Maar alsnog vele malen minder dan dat ik voorheen deed. Op deze manier is het voor mij goed vol te houden en ik hoop dat ik op deze manier blijf afvallen.

Gast
Gast

Bericht  Inge di 4 okt 2011 - 22:08

Hier gaat het ook goed. Ben echt weer streng bezig en qua drinken zit ik nu op 3 l thee en water op een dag.
Minty marocco vind ik trouwens heerlijke thee.

Helaas was ik toch weer aangekomen en woog ik niet meer 99,2 Sad vorige week woog ik 105,5 (schrik maar wist ook wel dat het voornamelijk vocht kilo's waren maar toch leuk is anders).
Vanmorgen woog ik 102,9 dus toch 2,6 er al weer af.
Helaas nog niet onder de 100... wat baal ik dat ik het heb laten versloffen en het mij niet meer lukte om verder af te vallen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Kiwi86 wo 5 okt 2011 - 9:06

Ik heb ff geen tijd om uitgebreid te reageren maar wilde even kwijt dat ik 5,1 kg ben afgevallen.

Ben echt super blij, 5 in 7 weken!! Over 5 weken moet ik weer op de weegschaal bij de sportschool ben benieuwd wat er dan af is.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Minx wo 5 okt 2011 - 10:39

Inge kom op je kan het!! even een dipje en laten versloffen en dan nu er weer vol voor gaan. Vergeet niet dat je al zo lang bezig bent. Dan is een dipje zo logisch. Je bent al zo veel kwijt. Je stagneerde en dan is het logisch dat je er even klaar mee was. Je lichaam heeft nu weer even op kunnen laden en nu is het er weer klaar voor om weer wat kilo's kwijt te raken. Weet wel de kg die je kwijt bent die neem je in ieder geval niet mee je jurk in als je nu weer verder gaat.

kiwi, netjes al ruim 5 kg. Super zeg Very Happy.

Zit nu trouwens obese te kijken. Wel een heftig programma hoor. Ik vind het vooral heftig om te bedenken dat het steeds normaler word. Ik zie die man en denk mwoah een kg of 150. Ik zit er dan echt meer dan 100 kg naast. En dat vind ik eigenlijk best wel heel erg schokkend.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 5 okt 2011 - 22:33

Fairy, thanks... je hebt helemaal gelijk.
Zit er sinds maandag weer helemaal lekker in en dat gaat goed. Ben echt weer streng en ik merk gewoon dat ik vocht verlies. Vanmorgen gaf de weegschaal 102,4 aan :-)

Ja heftig he. Ik heb het ook gekeken. Aan het einde dacht ik echt die man is gewoon normaal maar hij woog gewoon nog wel rond de 115.
Dus ook ik vergistte mij er in
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 6 okt 2011 - 5:39

Maar bij die msnag je er denk ik een kg of 10 aan overtollig vel afhalen daarbij was hij ook niet een van de kleinsten dus ging hij al behoorlijk richting een gezond BMI.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 5:40

Inge schreef:

Ja heftig he. Ik heb het ook gekeken. Aan het einde dacht ik echt die man is gewoon normaal maar hij woog gewoon nog wel rond de 115.
Dus ook ik vergistte mij er in

Maar dat kwam ook doordat hij voor zo'n 10 kg aan vel teveel had, dus hij zag er verder niet echt heel dik meer uit, hij had een redelijk normaal gewicht, alleen nog veel vel mee te zeulen

Gast
Gast

Bericht  Aagje! do 6 okt 2011 - 19:32

@ fairytail, Wat fijn dat mensen dat vragen he!! Geeft je toch weer een beter gevoel... Hopelijk werkt weight watchers beter voor je.

@ kiwi: Leuk een wii! Wij hebben ook een wii, wat ik veel doe met vriendinnen is Just Dance, dat is ook erg intensief en lachwekkend.... Wat goed, 5 kilo eraf!!! je einddoel komt bijna in zicht!

@ inge: balen dat je weer aangekomen bent. Het scheelt dat je zelf weet waar het van komt smile, en het gaat je gewoon weer lukken om ze eraf te krijgen hoor smile...

--------------------------------------------------------------

Hier gaat het nog steeds goed. Heb na me holteontsteking het sporten weer opgepakt. Merk dat ik steeds lekkerder in me vel ga zitten. Maar beetje druk gehad om het topic bij te houden...

ik ben nu 7,8 kilo afgevallen, en dat komt dan op 98.3! Heb inmiddels ook al een mooi armbandje gekregen van mijn man, omdat mijn eerste doel bereikt is. van Ti Sento..... Nu ben ik hard opweg naar mijn eerste bedeltje... nog maar 3.3 kilo te gaan angel

Morgen ga ik naar amsterdam voor een foto cursus, ook al zo veel zin in!! De lunch zit erbij, dus het zal wel een gewoon broodje worden... Maar dat is voor een keer niet zo erg... smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Inge zo 9 okt 2011 - 22:35

Hey meiden,

Hoe is het er met iedereen mee? lukt het allemaal nog een beetje.

Hier gaat het weer helemaal goed... vanmorgen op de weegschaal woog ik 99,9 dus ben helemaal blij

Annie, netjes hoor... lekker bezig. Hoe was de fotocursus?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! zo 9 okt 2011 - 23:01

Inge, wat goed!!! Lekker gevoel dat je weer onder de 100 zit zeker?

Foto cursus was leerzaam! Erg leuk nu veel oefenen! smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Minx ma 10 okt 2011 - 0:03

Inge super zeg Very Happy.

Ik ben vanaf vandaag met WW begonnen. Wel volgens het oude systeem want dat heb ik ergens gratis van internet af kunnen plukken. Daarbij hou ik me dan nog wel aan mijn 2 keer per dag koolhydraten. Dus dan moet het goedkomen. Heb ik ook een beetje een richtlijn van wat ik wel en niet mag eten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 10 okt 2011 - 0:10

Leuk Annie, lijkt mij ook erg leuk een fotocursus

Fairy gaat je lukken.

Nog iets moois trouwens ben in vergelijking met vorige week maandag 7 cm in mijn taille kwijt smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 34 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: