Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 29 van 34
Pagina 29 van 34 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
ik ben gisteravond uitgeweest dus heb beetje gezondigd. wat glaasjes alcohol, als avondeten al n pizza (maar dat doe ik vaak wel wekelijks pizza eten!) en na het stappen nog n broodje pita gezond, met fetakaas rooie uit komkommer tomaat zo lekker! het klinkt gezond maar denk dat er best wel wat kcal inzitten ach, ik ga eens in de 2/3 maanden stappen en zondig voor de rest ook bijna nooit, dus moet kunnen
vandaag ga ik gewoon weer naar de sportschool en 5 km fietsen naar me moeder
vandaag ga ik gewoon weer naar de sportschool en 5 km fietsen naar me moeder
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
FB> Goed bezig en met je paard ook Goed dat jij er nu van wint hahah.
Liv> Jij bent ook goed bezig. En ja frietjes mag je heus wel een keer
Shy> Dat moet zeker een keer kunnen. en je gaat zo sporten en fietsen naar je moeder, goed bezig!
Liv> Jij bent ook goed bezig. En ja frietjes mag je heus wel een keer
Shy> Dat moet zeker een keer kunnen. en je gaat zo sporten en fietsen naar je moeder, goed bezig!
Gast- Gast
Het klinkt wel heel erg lekker, Shygirl!
Liv, wat knap. Ik krijg vaak 's avonds juist trek, heel vervelend vind ik dat.
Liv, wat knap. Ik krijg vaak 's avonds juist trek, heel vervelend vind ik dat.
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Heb nu rozijnenbollen gehaald op de kermis omdat zo mijn ouders komen. Vond toch wel dat ik er 1 mag Voor de rest heb ik netjes gegeten tot nu toe en vanavond eten we ook gezond
Gast- Gast
Theedoosje; af en toe wat lekkers kan echt geen kwaad. Het afvallen moet ook leuk blijven!
Shy; dat is het voordeel als je maar weinig op stap gaat, ik heb dat ook. Voor die 4-6 keer stappen per jaar ga ik niet opletten. Hoop dat het droog is als je naar je moeder fietst.
Liv; mooi dat het goed gaat!
FB; ik zou ook wel weer willen paardrijden. Mooi dat jij de baas weer bent.
Pippa; vervelend dat je zoveel last hebt vanbijwerkingen.
Ik heb weer een goede week achter de rug. Veel gesport en netjes gegeten.
Zijn er trouwens meiden over gestapt naar een van de andere afvaltopics??
Shy; dat is het voordeel als je maar weinig op stap gaat, ik heb dat ook. Voor die 4-6 keer stappen per jaar ga ik niet opletten. Hoop dat het droog is als je naar je moeder fietst.
Liv; mooi dat het goed gaat!
FB; ik zou ook wel weer willen paardrijden. Mooi dat jij de baas weer bent.
Pippa; vervelend dat je zoveel last hebt vanbijwerkingen.
Ik heb weer een goede week achter de rug. Veel gesport en netjes gegeten.
Zijn er trouwens meiden over gestapt naar een van de andere afvaltopics??
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Ja dat is ook wel zo maar heb gisteren al teveel lekkers gehad
Vanavond maar weer op de hometrainer
Fijn dat het zo lekker gaat bij jou.
En ja volgens mij zijn er wel overgestapt maar weet zo ff niet wie precies?
Vanavond maar weer op de hometrainer
Fijn dat het zo lekker gaat bij jou.
En ja volgens mij zijn er wel overgestapt maar weet zo ff niet wie precies?
Gast- Gast
Theedoosje, zit je altijd lang op de hometrainer? Wel ideaal om thuis iets te doen he?
Mijn lijstje van vandaag:
O: twee kiwi's (was pas om half 2 wakker )
L: twee gebakken eieren
T: paprika
D: twee wraps met daarop Mexicaanse Bonenschotel uit (lekker makkelijk )
En ik heb nog twee blokjes pure chocola gegeten bij een kopje thee, moet kunnen.
Mijn lijstje van vandaag:
O: twee kiwi's (was pas om half 2 wakker )
L: twee gebakken eieren
T: paprika
D: twee wraps met daarop Mexicaanse Bonenschotel uit (lekker makkelijk )
En ik heb nog twee blokjes pure chocola gegeten bij een kopje thee, moet kunnen.
Stippel- Fluisteraar
ja ben gewoon gaan sporten om half 11, vriendin lag nog in bed en keek wel tegen me op toen ik terugkwam, maarja dat hoor ik op me werk ook geregeld, zijn meer meiden die te dik zijn en willen afvallen, maar ik ben de enige zowat die er voor gaat en ook volhoud ja je wil het of niet....
ik heb vandaag op:
bruin broodje kaas
appel
krentenbol rijstewafel
ovenfrietjes met bloemkool en vegaburger
waterijsje
ik heb vandaag op:
bruin broodje kaas
appel
krentenbol rijstewafel
ovenfrietjes met bloemkool en vegaburger
waterijsje
luenca- Prater
Hier ook weer een prima dag qua gezond eten.
BIj vrienden voetbal gekeken en niks genomen van de chips enzo.
Morgen nog 1 slaapdienst en dan vakantie, dus dan zal ik amper online zijn want ga veel leuke dingen doen. oa een weekendje Antwerpen.
Ik schrijf ook wel in ander afvaltopic, maar dit vertrouwde topic verlaat ik niet hoor want heb hier super veel steun aan jullie allemaal gehad. Maar zijn er wel wat overgestapt idd
Morgen nog 1 slaapdienst en dan vakantie, dus dan zal ik amper online zijn want ga veel leuke dingen doen. oa een weekendje Antwerpen.
Ik schrijf ook wel in ander afvaltopic, maar dit vertrouwde topic verlaat ik niet hoor want heb hier super veel steun aan jullie allemaal gehad. Maar zijn er wel wat overgestapt idd
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Stippel schreef:Theedoosje, zit je altijd lang op de hometrainer? Wel ideaal om thuis iets te doen he?
Half uurtje doe ik het, onder gtst hahah.
Vandaag netjes gegeten vind ik zelf op een oliebol na
Gast- Gast
Inge schreef:Hier ook weer een prima dag qua gezond eten.
Oow lekker bijna vakantie jij dan Lekker naar Antwerpen, heerlijk!
En je moet idd ook hier blijven hoor! Je bent een goede motivator en hebt goede tips ook
Gast- Gast
Ik blijf hier sowieso posten hoor
Alleen komende 2 weken dus wat minder en naja in Antwerpen ga ik ook gewoon lekker genieten van lekkere dingen
Alleen komende 2 weken dus wat minder en naja in Antwerpen ga ik ook gewoon lekker genieten van lekkere dingen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ja logisch dat je minder post En je moet zeker lekker genieten
Gast- Gast
weer n hele kilo eraf in 1 week joehoe!!!!!!!!!!!
en dat terwijl er za avond nog heel wat kcal in zijn gegaan! ( alcohol en een broodje pita gezond )
en dat terwijl er za avond nog heel wat kcal in zijn gegaan! ( alcohol en een broodje pita gezond )
luenca- Prater
Ik had twee goede websites met producten die wel, niet zo, en niet goed voor je zijn. Ook qua tussendoortjes etc, maar ik kan ze niet meer vinden. Kan iemand me helpen?
Gast- Gast
Hoi allemaal,
Vandaag weer beginnen met bijhouden. Volgens mij rekent eetmeter alleen niet goed de calorieen van soep, als ik het zelf uitreken aan de hand van het blik kom ik op hoger uit. Lastig.
O: magere yoghurt en muesli
L: 2 bruine boterhammen, 1 met halve plak 30+ kaas, 1 met gekookt eitje, kaneelbeschuitje
T: Mueslireep, stuk komkommer, nectarine, koekje
D: Tomatensoep uit blik, 600ml
Drinken: 1,5 liter water, halve liter sportdrank, 2 koffie met melk & suiker, beker optimel
Volgens eetmeter 1158 kcal.
Vanmorgen onverwacht een buitenrit gemaakt met mijn verzorgpaard, was heerlijk zo in het zonnetje. Een uur lang gereden in de polder. Vanavond een lesje spinning van 3 kwartier, maar meestal zit ik er wel een uur op. En bij elkaar ongeveer een half uur fietsen van en naar werk + sportschool.
Vandaag weer beginnen met bijhouden. Volgens mij rekent eetmeter alleen niet goed de calorieen van soep, als ik het zelf uitreken aan de hand van het blik kom ik op hoger uit. Lastig.
O: magere yoghurt en muesli
L: 2 bruine boterhammen, 1 met halve plak 30+ kaas, 1 met gekookt eitje, kaneelbeschuitje
T: Mueslireep, stuk komkommer, nectarine, koekje
D: Tomatensoep uit blik, 600ml
Drinken: 1,5 liter water, halve liter sportdrank, 2 koffie met melk & suiker, beker optimel
Volgens eetmeter 1158 kcal.
Vanmorgen onverwacht een buitenrit gemaakt met mijn verzorgpaard, was heerlijk zo in het zonnetje. Een uur lang gereden in de polder. Vanavond een lesje spinning van 3 kwartier, maar meestal zit ik er wel een uur op. En bij elkaar ongeveer een half uur fietsen van en naar werk + sportschool.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
@fb goed bezig. Ik heb afgelopen weekend een dramatisch weekend gehad qua eten. Dus vandaag weer streng. Zo spinnen en even wat kracht doen. Helaas niet echt tijd om tussendoor te eten. Dus dat word dan wel wat laat. Denk dat ik maar even een bak yoghurt eet oid. Echt prettig is het niet maar gelukkig had de trein vertraging dus had ik hem net gehaald.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wow, wat goed Shygirl! Echt knap in een week! Ik heb gisteren even op de weegschaal gestaan, 1.1 kilo in twee weken. Helaas niet zo snel als jij, maar ben er wel blij mee!
Pippa, ik ken die lijsten alleen vanuit de dietiste, maar die heb ik niet digitaal!
Vandaag opzich niet ongezond gegeten, maar wel behoorlijk veel bij elkaar.
O: havermout
T: 5 walnoten en paprika
L: twee koolhydraatarme boterhammen -kon helaas niet onder een boterhamlunch uit-
T: magere kwark
D: roerbakgroenten met cherrytomaatjes op sap, met extra mager rundergehakt en veel peper & knoflook
Pippa, ik ken die lijsten alleen vanuit de dietiste, maar die heb ik niet digitaal!
Vandaag opzich niet ongezond gegeten, maar wel behoorlijk veel bij elkaar.
O: havermout
T: 5 walnoten en paprika
L: twee koolhydraatarme boterhammen -kon helaas niet onder een boterhamlunch uit-
T: magere kwark
D: roerbakgroenten met cherrytomaatjes op sap, met extra mager rundergehakt en veel peper & knoflook
Stippel- Fluisteraar
Fairytale schreef:@fb goed bezig. Ik heb afgelopen weekend een dramatisch weekend gehad qua eten. Dus vandaag weer streng. Zo spinnen en even wat kracht doen. Helaas niet echt tijd om tussendoor te eten. Dus dat word dan wel wat laat. Denk dat ik maar even een bak yoghurt eet oid. Echt prettig is het niet maar gelukkig had de trein vertraging dus had ik hem net gehaald.
Dankje O, leuk jij doet ook spinning!
Bij mij was het weekend ook iets minder, zaterdag zelf pizza gebakken met vriend, biertjes gedronken en een schaaltje popcorn op. En 2 flesjes cola gedronken op het werk verspreid over t weekend. Weekend vind ik wat lastiger, omdat ik dan meestal niet zelf kook heb ik geen idee wat voor hoeveelheden ik waarvan eet en of het okee is. Dus voor mij ook weer lekker doordeweeks aan de bak. Succes!
@ iedereen: ik vind dit wel een fijne link m.b.t. sporten: kun je aan de hand van je gewicht berekenen hoeveel je verbrand hebt.
http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html
Kom er net achter dat ik meer verbrand heb dan gegeten, misschien neem ik zo toch nog maar iets...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Je ven deze week begonnen met twee groepslessen. En vandaag ingeschreven. Ben nu knetter misselijk omdat ik te laat heb gegeten kwam opzetten toen ik van de fiets stapte dus niet heel logisch. Was van plan daarna nog wat te eten. Heb vandaag dan ook veel te weinig gegeten. Gelukkig wel wat koolhydraten anders was het niet goed gekomen denk ik. ga nu lekker slapen. Trusten
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben nu 2,7 kilo afgevallen! Ik merk aan mezelf dat ik het gewoon "leuk" begin te vinden. Vandaag op m'n werk niet zo leuk nieuws gekregen. Al had ik het wel zien aankomen. Mijn duocollega ziet het niet meer zitten, dus op het moment werk ik 5 dagen. Ik vind het wel lekker, maar ook weer niet. Ik had nu echt een dag voor het huishouden en voor m'n cursus. Maar goed.. Morgen hoor ik meer.
Gast- Gast
Dat is lekker, dat je duo collega het niet meer ziet zitten is niet zo mooi.
Helaas heeft het bij mij door gezet en ben ik ziek geworden. Tot nu toe alleen water en een rijstwafel met chocopasta op.
Helaas heeft het bij mij door gezet en ben ik ziek geworden. Tot nu toe alleen water en een rijstwafel met chocopasta op.
Minx- Lady Post-a-lot
OOow wat goed zoveel kwijt Liv! Wel balen van je duocollega
Is een quiche slecht? Het deeg is niet zo goed, maar verder de groentes wel.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:OOow wat goed zoveel kwijt Liv! Wel balen van je duocollega
Als je de Room en kaas weg laat valt het wel mee. Deeg is niet gezond maar voor een keertje.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Nathalie schreef:Theedoosje schreef:OOow wat goed zoveel kwijt Liv! Wel balen van je duocollega
Als je de Room en kaas weg laat valt het wel mee. Deeg is niet gezond maar voor een keertje.
Ik had melk en minder kaas dan er op het recept stond
Gast- Gast
Pagina 29 van 34 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 29 van 34
Permissies van dit forum: