Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 34 van 34
Pagina 34 van 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Heehee!
Ik ga volgende week ook weer een nieuwe start maken. Ik ga het streep-je-slank dieet van de Margriet volgen.
Deze week kan ik nog niet helemaal beginnen omdat ik geen actuele eetlijst + dagboek heb.
Toch ga ik er zo met boodschappen doen rekening mee houden.
Bij streep-je-slank mag je alles eten wat je wilt. Alleen ieder voedingsproduct staat voor een aantal streepjes. Bijv: een appel is vijf streepjes.
Iedere dag mag je 140 streepjes (1 streepje = 10 kcal = 1400kcal) eten, verdeelt over 6 groepen. Je moet bijvoorbeeld 45 streepjes wegeten uit de categorie brood, aardappels, rijst. En ja, je moet. Alle streepjes moeten per dag op. Echter je hebt iedere dag 6 streepjes uit de extraatjes. Die mag je wel opsparen waardoor je een keer een punt appeltaart (=26 streepjes) kan eten.
Ben benieuwd. En ik heb het al vaker gezegd, ik ga echt proberen actief mee te schrijven hier.
Ik ga volgende week ook weer een nieuwe start maken. Ik ga het streep-je-slank dieet van de Margriet volgen.
Deze week kan ik nog niet helemaal beginnen omdat ik geen actuele eetlijst + dagboek heb.
Toch ga ik er zo met boodschappen doen rekening mee houden.
Bij streep-je-slank mag je alles eten wat je wilt. Alleen ieder voedingsproduct staat voor een aantal streepjes. Bijv: een appel is vijf streepjes.
Iedere dag mag je 140 streepjes (1 streepje = 10 kcal = 1400kcal) eten, verdeelt over 6 groepen. Je moet bijvoorbeeld 45 streepjes wegeten uit de categorie brood, aardappels, rijst. En ja, je moet. Alle streepjes moeten per dag op. Echter je hebt iedere dag 6 streepjes uit de extraatjes. Die mag je wel opsparen waardoor je een keer een punt appeltaart (=26 streepjes) kan eten.
Ben benieuwd. En ik heb het al vaker gezegd, ik ga echt proberen actief mee te schrijven hier.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klinkt ongeveer hetzelfde als Weight Watchers, Germini. Daar moet je ook punten/streepjes tellen en spaar je wat op. Verstandig dat je nu al wat gaat oefenen, heb ik ook gedaan en de eerste weken zijn echt moeilijk om er een beetje in te komen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je Inge ik ben er hard mee bezig
En ben helemaal jaloers op jouw...ik hoop ook ooit ene dag te hebben zoveel kwijt te zijn
Germini> succes! Het klinkt idd als WW.
En ben helemaal jaloers op jouw...ik hoop ook ooit ene dag te hebben zoveel kwijt te zijn
Germini> succes! Het klinkt idd als WW.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hier ff een berichtje vanaf de boot. Niet de gezondste dingen gegeten maar wel aan het genieten. Vanaf donderdag weer in het regime. Haha heb er de motivatie voor hoop ik. Vandaag ook veel gelopen dus dat scheelt ook natuurlijk. De weegshaal geen idee wat die aangeeft denk dat ik maar op kleding af ga.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Heehee!
Mijn boekje is binnen. Deze week ga ik langzaamaan beginnen. Even uitvogelen hoeveel streepjes enzo alles.
Dan ga ik vanaf maandag serieus alles bijhouden.
Ik heb goede hoop dat het lukt!
WW is toch niet dat je bepaalde punten uit een bepaalde categorie mag eten, maar gewoon verspreid over de hele dag?
Mijn boekje is binnen. Deze week ga ik langzaamaan beginnen. Even uitvogelen hoeveel streepjes enzo alles.
Dan ga ik vanaf maandag serieus alles bijhouden.
Ik heb goede hoop dat het lukt!
WW is toch niet dat je bepaalde punten uit een bepaalde categorie mag eten, maar gewoon verspreid over de hele dag?
Penny Blossom- Prater
Nee, dat klopt inderdaad, WW ben je redelijk vrij in wat je eet, als je voor 29 punten chocolade wil eten is dat prima, maar je komt er vrij snel achter dat je dan de rest van de dag honger hebt. Gezond eten wordt daar wel gestimuleerd, maar er hangen vanuit hen verder geen consequenties aan omdat iedereen er voor zichzelf zit en die motivatie ook uit zichzelf moet halen.
Wel heb je een aantal fit-formules die je dagelijks weg moet strepen; calcium, vocht, groente/fruit en vetten.
Maar hoe gaat het nu? Ben wel benieuwd! Vind het wel leuk, volgens mij is dat een heel "degelijk" dieet, of is dat gewoon het beeld wat ik bij de Margriet heb?
Wel heb je een aantal fit-formules die je dagelijks weg moet strepen; calcium, vocht, groente/fruit en vetten.
Maar hoe gaat het nu? Ben wel benieuwd! Vind het wel leuk, volgens mij is dat een heel "degelijk" dieet, of is dat gewoon het beeld wat ik bij de Margriet heb?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Heehee!
Gisteren ben ik begonnen en het ging redelijk goed.
Wel had ik de pech dat ik moest werken en om 4 uur echt mijn suikerbom nodig had (trillende handen/armen, wankel op de benen). Ik heb toen een beker chocomellight genomen en na een kwartier ging het weer goed.
Gisteren heb ik gegeten:
Ontbijt:
200 ml. halfvolle melk + 3 eetlepels brinta
Tussendoor:
1 kop thee
1 cracker met halvarine en vruchtenhagel
Lunch:
1 boterham met ham + komkommer
1 boterham met sandwichspread
los stukje komkommer
1 kop thee
1 kiwi
Tussendoor:
1 appel
1 glas chocomel light
Avondeten:
150 gram gekookte aardappels
200 gram spinazie
3 kipvleugeltjes
En toen kwam ik er 's avonds achter dat ik nog best veel punten over had in zuivel en groente/fruit, dus heb ik 's avonds nog 200ml magere yoghurt gegeten met een appel erdoor. Ik zit in mijn totaal wel iets over mijn punten, vooral door de chocomel.
Het is inderdaad heel degelijk! Je kan zelf inschatten wat je eet, maar je ziet meteen dat de chocomel aantikt en een kiwi niet. Hierdoor krijg je echt een 'owja' momentje. Ik heb een speciale agenda waar je in kan strepen + dat daar een voedingslijst inzit. Is best handig!
Gisteren ben ik begonnen en het ging redelijk goed.
Wel had ik de pech dat ik moest werken en om 4 uur echt mijn suikerbom nodig had (trillende handen/armen, wankel op de benen). Ik heb toen een beker chocomellight genomen en na een kwartier ging het weer goed.
Gisteren heb ik gegeten:
Ontbijt:
200 ml. halfvolle melk + 3 eetlepels brinta
Tussendoor:
1 kop thee
1 cracker met halvarine en vruchtenhagel
Lunch:
1 boterham met ham + komkommer
1 boterham met sandwichspread
los stukje komkommer
1 kop thee
1 kiwi
Tussendoor:
1 appel
1 glas chocomel light
Avondeten:
150 gram gekookte aardappels
200 gram spinazie
3 kipvleugeltjes
En toen kwam ik er 's avonds achter dat ik nog best veel punten over had in zuivel en groente/fruit, dus heb ik 's avonds nog 200ml magere yoghurt gegeten met een appel erdoor. Ik zit in mijn totaal wel iets over mijn punten, vooral door de chocomel.
Het is inderdaad heel degelijk! Je kan zelf inschatten wat je eet, maar je ziet meteen dat de chocomel aantikt en een kiwi niet. Hierdoor krijg je echt een 'owja' momentje. Ik heb een speciale agenda waar je in kan strepen + dat daar een voedingslijst inzit. Is best handig!
Penny Blossom- Prater
Pagina 34 van 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 34 van 34
Permissies van dit forum: