Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 16 van 34 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 16 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge ma 29 aug 2011 - 4:20

Hey Pip, succes

Verantwoord beleg; kipfilet, 20 of 30+ kaas, fricandeau, kalkoen, rosbief, jam, apelstroop, vruchtenhagel
Volkorenbrood is het beste brood wat je kan nemen of speltbrood

Verantwoorde tussendoortjes; snack a jack wafel, rijstewafel, fruit, komkommer, cherrytomaatjes, wortels
en tja verder 2,5 L water en kruidenthee drinken op een dag
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 16 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 4:29

Inge schreef:Hey Pip, succes

Verantwoord beleg; kipfilet, 20 of 30+ kaas, fricandeau, kalkoen, rosbief, jam, apelstroop, vruchtenhagel
Volkorenbrood is het beste brood wat je kan nemen of speltbrood

Verantwoorde tussendoortjes; snack a jack wafel, rijstewafel, fruit, komkommer, cherrytomaatjes, wortels
en tja verder 2,5 L water en kruidenthee drinken op een dag

Ik eet sowieso alleen donkerbruin brood, dus dat moet wel goed komen, haha! Qua kaas is het geitenkaas, en dat is helaas vet, maar ik moet toch mijn zuivel binnenkrijgen, dus dat eet ik wel gewoon. Eet jij na het avondeten nog iets, zo ja, wat voor soort dingen? Bv. yoghurt, is dat goed om te nemen als tussendoortje?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 4:30

Ook heb ik morgen een gesprek bij de reumaconsulente over gecontroleerd sporten, met hulp. Dus ik ga sowieso meer bewegen!

Hoe lang zal ik ongeveer over 15 kilo doen? Schatting? Want volgens meerdere sites kan dat voor december, en dat lijkt me verschrikkelijk slecht voor je.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 29 aug 2011 - 5:30

@ emma ik heb ook schildklier problemen maar eet geen aardappels e.d. speltbrood was voor mij een goede vervanger.
frustrerend he als het niet lukt of heel erg langzaam gaat.Ik kan je helaas een hand geven...
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kiwi86 ma 29 aug 2011 - 5:51

Pippa schreef:Ook heb ik morgen een gesprek bij de reumaconsulente over gecontroleerd sporten, met hulp. Dus ik ga sowieso meer bewegen!

Hoe lang zal ik ongeveer over 15 kilo doen? Schatting? Want volgens meerdere sites kan dat voor december, en dat lijkt me verschrikkelijk slecht voor je.

Als je geen tegenslagen krijgt moet voor de kerst wel haalbaar zijn. Komt neer op nog geen kilo per week.

Maar dan kan je je geen slechte dagen veroorloven.

Succes en leuk dat je mee komt schrijven.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Minx ma 29 aug 2011 - 7:33

@ inge heb je ijs gehaald bij van der poel?? of ergens anders in enschede.

Bij mij gaat het nog steeds niet goed. volgende week ga ik me er op storten dat ik even wat hulp moet zoeken. "gelukkig" heb ik mijn verstandskies waarbij het erg pijnlijk is. Dus het gaat niet omhoog of omlaag. Maar het liefste zou ik natuurlijk om laag willen. Eet verder gezond. Van de week een paar keer vitaminetabletjes gehad. Had ik beter niet kunnen doen haha. Gelijk een aft. Normaal is het anders om dacht ik :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Inge ma 29 aug 2011 - 7:39

Fairy, geen idee... naast de italiaan pinoccio. De ijssalon die de beste was in 2010
echt goddelijk ijs met teveel keuze smile

Pippa, maar is dat volkoren of bruin brood. Volkoren is namelijk beter dan bruinbrood. Speltbrood is ook goed. Ik had zelf altijd waldkorn volkoren. heerlijk
Tja wat is haalbaar. De 1e week/weken zouden best eens snel kunnen gaan, maar daarna gaat het toch langzamer. 6 maanden?
Ik nam mijn toetje altijd in de avond. Rond een uurtje of 10.00uur. Magere yoghurt (eventueel met een scheutje suikervrije ranja) Ook nam ik in de avond nog wel eens stukjes komkommer of cherrytomaatjes of augurk / zilveruitjes. Heeel soms een stukje kaas en soms een zakje snack a jacks.
Geitenkaas was dacht ik wel weer een gezondere vet... of uhm hoe zat dat ook alweer? naja gevalletje van geen idee meer hoe dat verhaal in elkaar zat haha
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 7:57

Pippa schreef:Ook heb ik morgen een gesprek bij de reumaconsulente over gecontroleerd sporten, met hulp. Dus ik ga sowieso meer bewegen!

Over het algemeen houden ze (de richtlijnen) tussen de 250 en 500 gram per week aan. In het begin zal het sneller gaan en als je bijna op je streef bent zul je wel op een plateau terecht komen en dan misschien 100 gram per 2/3 weken afvallen.

Waarschijnlijk kom je dan in januari uit. Maar met de feestdagen afvallen is echt killing, dus als ik jou was zou ik als doel 2 weken extra rekenen. (zoals Inge ook zegt, een maand of 6 aanhouden). Verder helpt het misschien ook om tussen doelen te stellen.. Dus de eerste 5 weken proberen 500 gram per week af te vallen, de 5 weken erop 250 gram, de 5 weken daarop 150 gram en dan de laatste paar kg over die allerlaatste paar weken.

Veel succes ermee!

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 11:11

Pippers, onwijs veel succes smile Ik hoop dat je een goede manier vindt om te kunnen bewegen en af te vallen en je lichaam daarbij te helpen ipv te hinderen! smile

Ik wil/ga nog 10 kilo afvallen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 20:43

Dankjewel. Helaas is mijn afspraak vandaag afgezegd, dus ik moet nog 5 weken wachten tot ik erover kan praten... Maar ik kan gewoon zelf aan de slag met afvallen sowieso! Het begon gisteren lekker, we kregen bezoek, en iedereen ging aan het gebak. Maar ik heb gebak gekocht wat ik sowieso niet mag haha laughcry Maar iedereen gaat zich er gelijk mee bemoeien dat afvallen echt niet nodig is, etc.

Nou, ik wil zelf afvallen, omdat ik niet lekker in mijn vel zit hierdoor (ben door medicijnen ook enorm aangekomen)... dat kan toch?

En feestdagen, tja, dan zal ik heus wel wat lekkers eten, en een keer met een verjaardag ook wel, maar in het algemeen gewoon even niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 20:45

Inge schreef:

Pippa, maar is dat volkoren of bruin brood. Volkoren is namelijk beter dan bruinbrood. Speltbrood is ook goed. Ik had zelf altijd waldkorn volkoren. heerlijk
Tja wat is haalbaar. De 1e week/weken zouden best eens snel kunnen gaan, maar daarna gaat het toch langzamer. 6 maanden?
Ik nam mijn toetje altijd in de avond. Rond een uurtje of 10.00uur. Magere yoghurt (eventueel met een scheutje suikervrije ranja) Ook nam ik in de avond nog wel eens stukjes komkommer of cherrytomaatjes of augurk / zilveruitjes. Heeel soms een stukje kaas en soms een zakje snack a jacks.
Geitenkaas was dacht ik wel weer een gezondere vet... of uhm hoe zat dat ook alweer? naja gevalletje van geen idee meer hoe dat verhaal in elkaar zat haha

Is volkoren brood, dat vind ik het lekkerst. Die waldkorn is ook erg lekker! I love you Ja, ik zal geitenyoghurt nemen, dus die is vrij vet, maar die smaakt sowieso lekker, dus daar hoeft verder niks in! En is het 'beter' om in de avond wél of niet nog wat te nemen, dus tussen het avondeten, en slapen.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 20:47

Pippa schreef:
Nou, ik wil zelf afvallen, omdat ik niet lekker in mijn vel zit hierdoor (ben door medicijnen ook enorm aangekomen)... dat kan toch?

Ja dat kan ik me goed voorstellen. Het gaat om je eigen gevoel en bovendien ben je aangekomen door je medicijnen, wat toch al niet de leukste reden is. Maar ook wel prettig dat mensen zeggen dat het niet nodig is. Bij mij wordt er wel eens gezegd dat het juist wél nodig is, van 't weekend nog door bepaalde familieleden. Dat is ook echt niet leuk om te horen.

Maar bij mij ook weer een kilo af sinds vorige week smile Zit nu echt onder de 75! Op naar de 70!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 20:49

Nou mijn vader zei wel dat hij in mijn gezicht kon zien dat ik ook veel vocht vasthoud en wel wat aangekomen ben, dat is gewoon eerlijk, en dat is ook gewoon de waarheid. Dus het is lief dat mensen zeggen dat het niet nodig is, maar als ik kijk naar mijn gewicht nu, en 3 jaar geleden bij de reumatoloog (voor ik begon met de medicijnen, en niet sporten etc) daar zit gewoon bijna 18 kilo tussen. En ik kan wel wat hebben met mijn lengte, maar ik wil het zelf gewoon niet, ik wil mezelf ook weer mooi vinden als ik in de spiegel kijk.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 20:51

Ja precies, dat laatste is het belangrijkste, en dat je je er goed bij voelt mentaal maar ook lichamelijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 20:53

Inderdaad. En M. staat er volledig achter, en rekent voor me uit hoeveel ik 'mag' om het zo te zeggen, dus dat is wel lief, hij wil me echt helpen en steunen erin, omdat hij weet dat ik me gewoon niet fijn voel nu. Maar dat weet verder eigenlijk niemand, dat dat zo is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 20:54

En ik wil natuurlijk een baby, dat snap je... hahahahaha!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 20:57

Pippa schreef:Dankjewel. Helaas is mijn afspraak vandaag afgezegd, dus ik moet nog 5 weken wachten tot ik erover kan praten... Maar ik kan gewoon zelf aan de slag met afvallen sowieso! Het begon gisteren lekker, we kregen bezoek, en iedereen ging aan het gebak. Maar ik heb gebak gekocht wat ik sowieso niet mag haha laughcry Maar iedereen gaat zich er gelijk mee bemoeien dat afvallen echt niet nodig is, etc.

En feestdagen, tja, dan zal ik heus wel wat lekkers eten, en een keer met een verjaardag ook wel, maar in het algemeen gewoon even niet meer.
Vervelend dat mensen er dan gelijk iets over moeten zeggen. Zoveel mensen hebben de laatste week tegen me gezegd dat ik niet hoef te lijnen en dat ze helemaal niet zien dat ik aangekomen ben, blablabla. Ja doei, ik zie het wel en ik voel me er niet fijn bij. Het was dan ook een opluchting toen een goede kennis eerlijk zei dat ze het wel zag. Toen wist ik iig dat ik het zelf écht niet verkeerd zie.
Het is zo belangrijk dat je zelf lekker in je vel zit, dus volg maar lekker je eigen gevoel. Volgens mij ga jij het hartstikke goed aanpakken. Heel veel succes!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:00

Ja inderdaad, je gaat bijna twijfelen als iedereen blijft zeggen dat het écht niet nodig is laughcry

Ik wil niet streng op dieet dat ik nooit meer wat mag eten, want dan kom ik geheid weer aan als ik normaal ga eten. Ik wil er gewoon op letten, verdeeld over 6 eetmomenten, en dan kleine porties, dan moet het goed komen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:02

Ik eet trouwens koolhydraat-arm brood. Is dat niet nog beter voor het afvallen?

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 21:05

Klinkt verstandig, Pippa! En als je dan ook nog oplet met wat je eet, komt dat vast goed.
Bovendien ben ik helemaal pro langzaam afvallen, ipv crashen.

Ik ben gewoon gestopt met snoepen en eet dus echt nog maar 3 keer per dag, wat voor mij wel goed werkt nu. Ik mag van mezelf helemaal niet snoepen als m'n vriend niet bij me is. Nou zie ik 'm niet zo vaak, dus dat gaat goed! En als ik bij 'm ben, snoepen we eigenlijk ook amper want hij probeert ook af te vallen, dus dan is het echt een klein handje amandelen, of een stukje chocola ofzo. Nou dát kan wel op een hele week.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 21:06

Oh en ik heb twee mooie foto's van mezelf waar ik dun ben, wat slechts 2 jaar geleden is..die twee motiveren me ook enorm. Als ik er twee jaar geleden zo uit zag,moet dat nu ook kunnen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:06

Joy_ schreef:Klinkt verstandig, Pippa! En als je dan ook nog oplet met wat je eet, komt dat vast goed.
Bovendien ben ik helemaal pro langzaam afvallen, ipv crashen.

Ja ik ook inderdaad, crashen werkt voor mij niet. Ik heb een schema gemaakt met dingen die ik mag hebben en die wel 'goed' voor je zijn, dus daar wissel ik mee af!

En goed van je verder, keer wat lekkers moet kunnen, als je met je vriend bent, toch? Je was al wel afgevallen, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:07

Joy_ schreef:Oh en ik heb twee mooie foto's van mezelf waar ik dun ben, wat slechts 2 jaar geleden is..die twee motiveren me ook enorm. Als ik er twee jaar geleden zo uit zag,moet dat nu ook kunnen!

Haha!

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 21:07

Ja ik ben nu 5 a 6 kilo afgevallen smile Nog 10 te gaan smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:10

O, netjes! En dat heb je ook gehaald door gewoon (bijna) niet meer te snoepen tussendoor?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 34 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: