Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 33 van 34
Pagina 33 van 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Wow dat is echt mega veel dan hield je ook echt wel veel vocht vast.
Bah bah bah. Ben nu bezig met mijn stageverslag. En kom er achter dat het toch nog een stukje slechter met me gaat als dat ik dacht dat het ging. Het kost me zo veel moeite om dat verslag in elkaar te zetten. Het liefst steek ik gewoon mijn kop in het zand en blijf ik de hele dag in bed liggen. Tv kijken en knuffelen met de katten.
Bah bah bah. Ben nu bezig met mijn stageverslag. En kom er achter dat het toch nog een stukje slechter met me gaat als dat ik dacht dat het ging. Het kost me zo veel moeite om dat verslag in elkaar te zetten. Het liefst steek ik gewoon mijn kop in het zand en blijf ik de hele dag in bed liggen. Tv kijken en knuffelen met de katten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat moet ook wel. Had al wel zo'n vermoeden hoor dat ik vocht vast hield.
Had ook echt een opgeblazen gevoel als het ware
Had ook echt een opgeblazen gevoel als het ware
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wat een dag, heb voor het eerst cursus gehad voor mijn stress. En je komt daar dan binnen en vraagt je echt af wat doe ik hier. Als ik die andere mensen zie hebben die het veel moeilijker als ik. Ik val echt nog wel mee. Totdat je gaat praten, dan kom je er achter dat het echt wel zo is. Dat je daar echt niet voor niets zit. De komende twee weken gaan echt loeizwaar worden. Ik moet dan voor mezelf gaan reflecteren. En in die periode sluit ik ook nog eens mijn stage af. Dus dubbel zo zwaar, want daar ga ik ook heel erg geconfronteerd worden met mezelf.
Het eten volgens weight watchers gaat wel goed. Gebruik wel het oude systeem want dat kon ik ergens op internet gratis vinden. En blijf toch echt een Nederlander he . Vandaag 1 punt te veel gebruikt. Volgens het lijstje. Maar ik had er 8 gespaard vandaag al door te gaan spinnen. Nu heb ik die woensdag ook hard nodig als ik pizza ga eten bij de eerste roparunmeeting. Dus denk dat ik deze week prima uit ga komen.
Het eten volgens weight watchers gaat wel goed. Gebruik wel het oude systeem want dat kon ik ergens op internet gratis vinden. En blijf toch echt een Nederlander he . Vandaag 1 punt te veel gebruikt. Volgens het lijstje. Maar ik had er 8 gespaard vandaag al door te gaan spinnen. Nu heb ik die woensdag ook hard nodig als ik pizza ga eten bij de eerste roparunmeeting. Dus denk dat ik deze week prima uit ga komen.
Minx- Lady Post-a-lot
hoe gaat het met jullie, hier twee slechte dagen maar ook veel stress gehad dat werkt ook niet mee. Vandaag maar weer goed verder gaan en dan hopen dat het goed komt.
Minx- Lady Post-a-lot
Komt goed... soms een slechte dag hoort er bij
Hier super goed. Kan mij er goed aan houden en hou het goed vol nog steeds
Hier super goed. Kan mij er goed aan houden en hou het goed vol nog steeds
Inge- Ratel
Ik meld mij ook weer eens even. Heb niet veel bijzonders te melden ik blijf beetje hetzelfde hangen.
Gast- Gast
net obese zitten kijken en na die tijd even een potje lopen janken. Wat was dat herkenbaar zeg. Bah ik moet zo met mezelf aan het werk maar dat is zo zwaar en moeilijk
Minx- Lady Post-a-lot
Ook hier was het herkenbaar. De terugvallen, de obsessie... pfff
Wat ik ook zo goed herkende is jezelf nog zo dik voelen als je was... Ik heb precies als wat ze zei; mensen zeggen wel wat knap en wat kan je het goed zien, maar zelf zie je jezelf nog als je oude ik.
Vond het een prachtige meid om te zien. en wow wat knap zoveel er af
Hier gaat het best goed, zit er weer helemaal in. In totaal nu -23 kilo
Wat ik ook zo goed herkende is jezelf nog zo dik voelen als je was... Ik heb precies als wat ze zei; mensen zeggen wel wat knap en wat kan je het goed zien, maar zelf zie je jezelf nog als je oude ik.
Vond het een prachtige meid om te zien. en wow wat knap zoveel er af
Hier gaat het best goed, zit er weer helemaal in. In totaal nu -23 kilo
Inge- Ratel
Fairy ik heb hem niet gezien maar snap dat het confronterend kan zijn.
Hier gaat het echt super. Zit lekker in mn vel en het afvallen gaat super.
Ik zit gewoon beter in mn vel door de kilo's die eraf zijn en dat komt ook mn relatie ten goede. Voel me een stuk vrouwelijker. Vind het nu leuk om me weer op te tutten voor hem.
Hij doet ook mee met gezond eten en complimenteerd me met mijn resultaten. Wat voor mij weer super stimulerend werkt om door te gaan.
Ik sport nu minimaal 4 keer per week en voel me er echt lekker bij.
Hier gaat het echt super. Zit lekker in mn vel en het afvallen gaat super.
Ik zit gewoon beter in mn vel door de kilo's die eraf zijn en dat komt ook mn relatie ten goede. Voel me een stuk vrouwelijker. Vind het nu leuk om me weer op te tutten voor hem.
Hij doet ook mee met gezond eten en complimenteerd me met mijn resultaten. Wat voor mij weer super stimulerend werkt om door te gaan.
Ik sport nu minimaal 4 keer per week en voel me er echt lekker bij.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Ook ik heb Obese zitten kijken en zitten janken.... ik had er zelf zo kunnen zitten. Vooral die eetbuien herkende ik, gewoon niet de kracht hebben om te kunnen stoppen, en in de supermarkt de hele kar vol gooien met lekkere dingen.... bah!
Ik was afgelopen vrijdag weer bij de psycholoog... Voor de eerste keer bij een andere (mijn vorige die kon het niet combineren met haar andere werk dus werd ik over geplaatst.... fijn.... not!) ik had me al die weken alweer zenuwachtig gemaakt, omdat ik het gevoel had om weer opnieuw te moeten beginnen... En toen kreeg ik ook een dag voordat ik erheen moest te horen dat het bedrijf van mijn man failliesement is aangevraagd en dat hij dus waarschijnlijk zijn baan kwijt is.... Dit alles bij elkaar gaf mij zoveel stress dat ik en thuis zat van mijn werk met hoofddpijn, en ik weeeer begon te snaaien... en het ging juist net zo goed!
Dus toen had ik afgelopen vrijdag dat gesprek bij de psycholoog en moest ik weer me hele verhaal doen. We gaan werken aan mijn zelfbeeld en zelf vertrouwen. Verder vind ze mijn eetprobleem (haar woorden) wel zorgelijk, en wil ze (met mijn toestemming) ook daar graag aan gaan werken. Zodat als ik stress ervaar oid dat ik dan bewuster nadenk hoe ik dat ga verwerken. Ik schrok eigenlijk best van het woord eetprobleem, dat ik niet meer kan stoppen met snaaien... gelukkig moet ik vrijdag weer! Ik heb wel een opgelucht gevoel nu, hopelijk is het straks allemaal wat beter te verwerken is... zal wel pittig worden. Maar alleen gaat het niet meer lukken.
ik ben dus niets afgevallen deze afgelopen week. Komt wel weer...
Ik was afgelopen vrijdag weer bij de psycholoog... Voor de eerste keer bij een andere (mijn vorige die kon het niet combineren met haar andere werk dus werd ik over geplaatst.... fijn.... not!) ik had me al die weken alweer zenuwachtig gemaakt, omdat ik het gevoel had om weer opnieuw te moeten beginnen... En toen kreeg ik ook een dag voordat ik erheen moest te horen dat het bedrijf van mijn man failliesement is aangevraagd en dat hij dus waarschijnlijk zijn baan kwijt is.... Dit alles bij elkaar gaf mij zoveel stress dat ik en thuis zat van mijn werk met hoofddpijn, en ik weeeer begon te snaaien... en het ging juist net zo goed!
Dus toen had ik afgelopen vrijdag dat gesprek bij de psycholoog en moest ik weer me hele verhaal doen. We gaan werken aan mijn zelfbeeld en zelf vertrouwen. Verder vind ze mijn eetprobleem (haar woorden) wel zorgelijk, en wil ze (met mijn toestemming) ook daar graag aan gaan werken. Zodat als ik stress ervaar oid dat ik dan bewuster nadenk hoe ik dat ga verwerken. Ik schrok eigenlijk best van het woord eetprobleem, dat ik niet meer kan stoppen met snaaien... gelukkig moet ik vrijdag weer! Ik heb wel een opgelucht gevoel nu, hopelijk is het straks allemaal wat beter te verwerken is... zal wel pittig worden. Maar alleen gaat het niet meer lukken.
ik ben dus niets afgevallen deze afgelopen week. Komt wel weer...
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
knuffel voor jou
Fijn dat je hulp hebt, maar het is en blijft een moeilijk iets om aan jezelf te werken
Fijn dat je hulp hebt, maar het is en blijft een moeilijk iets om aan jezelf te werken
Inge- Ratel
Inge schreef: knuffel voor jou
Ja het is moeilijk!! Je moet opeens je hele gedachtegang om gaan draaien... Waardoor ik af en toe alleen maar meer ga piekeren... Uiteindelijk word het beter...
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
XXAnnieXX schreef:Inge schreef: knuffel voor jou
Ja het is moeilijk!! Je moet opeens je hele gedachtegang om gaan draaien... Waardoor ik af en toe alleen maar meer ga piekeren... Uiteindelijk word het beter...
Heel knap dat je dit doet en heel veel sterkte.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Wat moeilijk Annie! Wel heel fijn dat je er nu hulp bij krijgt.
Hier gaat het niet echt lekker. Ik ben aan het verhuizen en ontzettend gestresst, en ik kan gewoon geen weerstand bieden tegen koek en chips. Als ik verhuisd ben, hoop ik weer wat rustiger te zijn en daardoor ook weer beter te gaan eten.
Hier gaat het niet echt lekker. Ik ben aan het verhuizen en ontzettend gestresst, en ik kan gewoon geen weerstand bieden tegen koek en chips. Als ik verhuisd ben, hoop ik weer wat rustiger te zijn en daardoor ook weer beter te gaan eten.
Gast- Gast
Yvaine, idd na het verhuizen weer oppakken. Nu even niet druk om maken.
Hier gaat het nog steeds goed. Vanochtend gaf de weegschaal -24,1 aan :-D
Hier gaat het nog steeds goed. Vanochtend gaf de weegschaal -24,1 aan :-D
Inge- Ratel
hier gaat t ook nog goed, ben wel een tijdje niet gaan sporten, omdat mijn medicatie niet zo goed viel en ik geen energy of fut meer had...en net toen ik weer begon werd ik ziek grr dus vanaf vlg week weer flink sporten en ondertussen nog ongeveer 1 a 2 kg afgevallen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
@ annie ik weet hoe moeilijk het is om in dat soort situaties sterk te blijven. Ik heb me vandaag ook niet in kunnen houden. Voelde me zo moe en emotioneel dat ik een reep chocola heb gekocht en opgegeten. Vandaag was mijn een na laatste stagedag. Van veel patienten afscheid moeten nemen. 3 keer aan het huilen geweest. Ik kreeg nog een boekenbon van mijn begeleider nou hop ik janken. Eerst al 2 keer bij het afscheid van de COPD groepen. Die mensen waren zo constand daar bouw je echt zeg maar een band mee op. Daar heb ik zo veel van kunnen leren.
Dinsdag trouwens besloten om eerst aan mezelf te gaan werken voor ik verder ga met stage. Was ook geen makkelijke beslissing. Maar dat moet nu eerst ook goed, ondertussen wel wat letten op mijn eten maar het echte afvallen komt wel als ik weer goed in mijn vel zit. Maandag de tweede bijeenkomst van mijn cursus om beter te leren om gaan met stress.
Helaas werkt mijn school daar niet aan mee. Advies was om te gaan praten met een van de decanen. Die heb ik dus gemaild en wat krijg je terug dan werken wij niet. Het komt er dus op neer dat ik daarvoor speciaal naar school zou moeten. Ik word daar zo moedeloos van. Dat zou betekenen dat ik in totaal 4 uur onderweg ben voor een gesprekje van hooguit een half uur. Op dit moment zal dat echt averechts werken.
Dinsdag trouwens besloten om eerst aan mezelf te gaan werken voor ik verder ga met stage. Was ook geen makkelijke beslissing. Maar dat moet nu eerst ook goed, ondertussen wel wat letten op mijn eten maar het echte afvallen komt wel als ik weer goed in mijn vel zit. Maandag de tweede bijeenkomst van mijn cursus om beter te leren om gaan met stress.
Helaas werkt mijn school daar niet aan mee. Advies was om te gaan praten met een van de decanen. Die heb ik dus gemaild en wat krijg je terug dan werken wij niet. Het komt er dus op neer dat ik daarvoor speciaal naar school zou moeten. Ik word daar zo moedeloos van. Dat zou betekenen dat ik in totaal 4 uur onderweg ben voor een gesprekje van hooguit een half uur. Op dit moment zal dat echt averechts werken.
Minx- Lady Post-a-lot
Hey meiden,
Hoe is het met jullie allemaal? Lukt het qua afvallen?
Hoe is het met jullie allemaal? Lukt het qua afvallen?
Inge- Ratel
Hier momenteel nog altijd hetzelfde aangezien ik vanaf zondag al niet heb kunnen sporten omdat ik enorme keelpijn had en enorm verkouden ben nog.
En bj jou Inge?
En bj jou Inge?
Gast- Gast
Ahhh vervelend TD, Je knapt nog niet echt op dus
Beterschap.
Hier eigenlijk wel goed, zit weer helemaal in de afvalflow en ben nu in totaal 26,1 kilo kwijt
Beterschap.
Hier eigenlijk wel goed, zit weer helemaal in de afvalflow en ben nu in totaal 26,1 kilo kwijt
Inge- Ratel
hallooooo!!
wat is het topic lang niet geupdate zeg, hoe gaat het met afvallen??
inge ruim 30 kilo wat gaat dat hard, hoe doe je dat?! volgens mij ga je nog harder dan mij!
ik ben ook weer n halve kilo afgevallen, de laatste tijd sport ik wat minder door minder energie maar die energie lijk ik weer terug zien te krijgen! morgen weer naar de sportschool! wil aan het einde van het jaar 70 kilo wegen, maar mocht dat niet lukken, ben ik ook tevreden, gaan we volgend jaar gewoon weer verder!
wat is het topic lang niet geupdate zeg, hoe gaat het met afvallen??
inge ruim 30 kilo wat gaat dat hard, hoe doe je dat?! volgens mij ga je nog harder dan mij!
ik ben ook weer n halve kilo afgevallen, de laatste tijd sport ik wat minder door minder energie maar die energie lijk ik weer terug zien te krijgen! morgen weer naar de sportschool! wil aan het einde van het jaar 70 kilo wegen, maar mocht dat niet lukken, ben ik ook tevreden, gaan we volgend jaar gewoon weer verder!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Zoow dat is ff geleden dat we gepost hebben.
Ik ben weer nieuwe poging begonnen want heb ff een dip gehad dat er niks af ging.
Heb de wiifit steps uitgevonden die ook onder gtst kan En heb het idee dat dat beter werkt.
Hoe gaat het verder met jullie?
Ik ben weer nieuwe poging begonnen want heb ff een dip gehad dat er niks af ging.
Heb de wiifit steps uitgevonden die ook onder gtst kan En heb het idee dat dat beter werkt.
Hoe gaat het verder met jullie?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Super zeg . En inge ook vind het zo knap.
Hoe het bij mij ging. Ik heb besloten eerst tot rust gekomen. Aanstaande vrijdag heb ik het eerste gesprek met een psycholoog.
Twee weken terug een weekje naar turkije geweest en het weekend erna was mijn vriend jarig. In turkije ging het eigenlijk heel goed, behalve de toetjes maar ja daar is het vakantie voor. Alleen zodra ik terug kwam begon mijn buik op te spelen. Ik had voor de vakantie de 5 dagen kuur van weightcare gezien. Die heb ik afgelopen woesndag maar gehaald omdat ik mijn buik helemaal zat was.
En moet zeggen het is voor mij een super leidraad. Ik hoe me er niet 100% streng aan. Een beetje afwisseling kan geen kwaad. Het is automatisch zo dat ik nu niet heel slecht wil gaan eten omdat ik dat zonde vind. dan kan ik die producten net zo goed niet kopen. Ik heb er dus goede hoop op dat ik dit door kan zetten. Morgen naar newcastle ja dan zal het even wat minder zijn maar als ik het daarna weer op pak is er ook geen probleem.
Afgelopen vrijdag zou mijn vader mijn pil op halen, dus ik had hem de naam gestuurd omdat ik niets besteld had. Meestal geen probleem. Is die gaan googlen. Iets wat ik ook al wist maar niet over nagedacht had. Veel vrouwen schijnen spontaan nog weer aan te komen soms ook na een tijd pas. Dus nu even geen pil, ook omdat mijn vader weigerde die troep voor me te halen. Was echt als je die lijst me bijwerkingen ziet wat veel hebben weiger ik. Dus nu ook even een maandje pilloos. Misschien dat dat nog een invloed heeft.
Hoe het bij mij ging. Ik heb besloten eerst tot rust gekomen. Aanstaande vrijdag heb ik het eerste gesprek met een psycholoog.
Twee weken terug een weekje naar turkije geweest en het weekend erna was mijn vriend jarig. In turkije ging het eigenlijk heel goed, behalve de toetjes maar ja daar is het vakantie voor. Alleen zodra ik terug kwam begon mijn buik op te spelen. Ik had voor de vakantie de 5 dagen kuur van weightcare gezien. Die heb ik afgelopen woesndag maar gehaald omdat ik mijn buik helemaal zat was.
En moet zeggen het is voor mij een super leidraad. Ik hoe me er niet 100% streng aan. Een beetje afwisseling kan geen kwaad. Het is automatisch zo dat ik nu niet heel slecht wil gaan eten omdat ik dat zonde vind. dan kan ik die producten net zo goed niet kopen. Ik heb er dus goede hoop op dat ik dit door kan zetten. Morgen naar newcastle ja dan zal het even wat minder zijn maar als ik het daarna weer op pak is er ook geen probleem.
Afgelopen vrijdag zou mijn vader mijn pil op halen, dus ik had hem de naam gestuurd omdat ik niets besteld had. Meestal geen probleem. Is die gaan googlen. Iets wat ik ook al wist maar niet over nagedacht had. Veel vrouwen schijnen spontaan nog weer aan te komen soms ook na een tijd pas. Dus nu even geen pil, ook omdat mijn vader weigerde die troep voor me te halen. Was echt als je die lijst me bijwerkingen ziet wat veel hebben weiger ik. Dus nu ook even een maandje pilloos. Misschien dat dat nog een invloed heeft.
Minx- Lady Post-a-lot
Shy, ik ben nu sinds vorige maand bezig met cambridge (shakes/soepen/reepjes en dan na 3,4,5 of 6 weken een weetweek). Wilde even op een snelle manier een hap uit mijn gewicht :-) Vandaar ook dat het nu zo snel gaat. Hierna ga ik het gezonde eetpatroon + sporten weer oppakken.
En terecht dat je tevreden bent, je bent al zo onwijs veel afgevallen.
Ibbetje, succes met je nieuwe poging. gaat je lukken
Fairy, super knap van je meid.
En terecht dat je tevreden bent, je bent al zo onwijs veel afgevallen.
Ibbetje, succes met je nieuwe poging. gaat je lukken
Fairy, super knap van je meid.
Inge- Ratel
Pagina 33 van 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 33 van 34
Permissies van dit forum: