Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Woningnet - wat een drama

+30
Zwerver
Yare
Sunshine
Jade
Mamsie
Snoes
Cheesegirl
Tamago
Chocolate Cookie
Ibbeltje
silly-one
Kaat
Esperanza
Zonnebloempje
Rev3rie
Penélope
Coco
Oasis
SuperGrover
loura
Filoria
PapillonRose
SparklingEyes
Suus
VanillaRose
Atelier Madame
Carra
Sorella
Lejow
Moonlight
34 plaatsers

Pagina 18 van 22 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden

Woningnet - wat een drama - Pagina 18 Empty Re: Woningnet - wat een drama

Bericht  Jeanette vr 13 apr 2012 - 1:23

Hier ook nog geen woonnieuws helaas! Maar positief blijven haha! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Esperanza vr 13 apr 2012 - 2:13

Is het geen optie om tijdelijk op kamers te gaan Wceend?

Wat balen zeg Jeanette, het duurt wel erg lang zo! Ik hoop echt dat je snel wat gaat vinden. Heb je nog wel op huisjes gereageerd?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Zwerver vr 13 apr 2012 - 2:32

Ik ben ook nog weer druk aan het reageren! Sta gemiddeld op 23 haha.

Esperanza, op kamers gaan is natuurlijk een optie, maar dan ben ik liever gewoon thuis bij mams op mijn eigen kamer. Op kamers gaan is denk ik (geen ervaring mee) niks voor mij. Ik ben niet zo'n typische student haha. En daarbij is het ook behoorlijk prijzig hier
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Esperanza vr 13 apr 2012 - 8:03

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je nu heel veel moest reizen, dus ik dacht misschien is op kamers iets. Is vaak wat makkelijker te vinden en het hoeft natuurlijk niet echt studentenachtig te zijn, je hebt ook huizen waar werkende mensen wonen.
Maar ik kan me voorstellen dat je prima bij je moeder zit, dan maakt het ook niet zo uit als je nog even moet wachten (al zou het wel heel fijn zijn als je heel snel iets zou vinden natuurlijk)!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Zwerver zo 22 apr 2012 - 23:23

Ja ik moet officieel 200 KM reizen, maar ik heb gelukkig met school kunnen regelen dat ik veel thuis mag doen, en dan 1dag in de week ofzo naar school kom. Tot nu toe is dat er nog niet van gekomen.

Morgen moet ik wel heen, ik heb dan een examen. Ook zie ik morgen mijn ex. Ben echt, nu al, enorm zenuwachtig om hem weer te zien. Zie er tegen op maar kijk er ook weer naar uit nerd
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette do 26 apr 2012 - 6:16

Esperanza schreef:

Wat balen zeg Jeanette, het duurt wel erg lang zo! Ik hoop echt dat je snel wat gaat vinden. Heb je nog wel op huisjes gereageerd?

Ja, het is hier echt drama in de omgeving. Ooit komt het goed haha!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver zo 13 mei 2012 - 6:41

Ik heb geluk!!!! Ik mag dinsdag om 12 uur een huisje bezichtigen in de Herestraat. Boven de winkels in de binnenstad! :cheering: Weet er alleen niet heel veel van, staat 20m², verder niks over de indeling, geen plattegrond....

We zullen zien.

Weet iemand van jullie of het mogelijk is om 2 huizen op je naam te hebben staan? Het huis in Zwolle staat ook nog op mijn naam(financiën gaan via mijn ex vriend), maar als ik het huisje dinsdag heel leuk vind komt het dus ook weer op mijn naam.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame zo 13 mei 2012 - 6:52

Zwerver schreef:Ik heb geluk!!!! Ik mag dinsdag om 12 uur een huisje bezichtigen in de Herestraat. Boven de winkels in de binnenstad! Woningnet - wat een drama - Pagina 18 281626781 Weet er alleen niet heel veel van, staat 20m², verder niks over de indeling, geen plattegrond....

We zullen zien.

Weet iemand van jullie of het mogelijk is om 2 huizen op je naam te hebben staan? Het huis in Zwolle staat ook nog op mijn naam(financiën gaan via mijn ex vriend), maar als ik het huisje dinsdag heel leuk vind komt het dus ook weer op mijn naam.
nickchange gehad? :P
ot: dat maakt volgens mij niet veel uit, zolang je maar op 1 adres ingeschreven staat en niet 2, en het duidelijk communiceert naar beide woningbouwverenigingen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Moonlight zo 13 mei 2012 - 7:16

Atelier Madame schreef:
Zwerver schreef:Ik heb geluk!!!! Ik mag dinsdag om 12 uur een huisje bezichtigen in de Herestraat. Boven de winkels in de binnenstad! Woningnet - wat een drama - Pagina 18 281626781 Weet er alleen niet heel veel van, staat 20m², verder niks over de indeling, geen plattegrond....

We zullen zien.

nickchange gehad? :P
ot: dat maakt volgens mij niet veel uit, zolang je maar op 1 adres ingeschreven staat en niet 2, en het duidelijk communiceert naar beide woningbouwverenigingen.

Wat goed!! spannend... maar 20m2 is wel erg klein. Ook moet je ze duidelijk maken als het wat is dat die andere woning geen onderhuur is oid. Twee woningen kan volgens mij wel weer gevolgen hebben voor evr huurtoeslag. Wasrom laat je je ex het niet op zijn naam zetten?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Coco zo 13 mei 2012 - 8:05

Goed dat ik dit topic zie. Ik moet zo nog even reageren voor schoonzus.
20m2 is wel erg klein, heb je daar lang voor ingeschreven gestaan? Ik zou daar persoonlijk geen inschrijftijd aan willen verspillen als je nog weer groter wilt in dezelfde gemeente.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 7:17

Ik denk dat die 20m2 gewoon een kamer is Zwerver.. Geen appartement o.i.d.

Wij zijn nu ook steeds meer bezig met reageren. Staan voor sommige huizen al vrij hoog. Stonden vanmiddag voor een huis op de 7e plek! Maar vriend wil nog even afwachten of hij de baan krijgt waarvoor hij geeft gesolliciteerd en dan gaan we er achter aan. Wel leuk trouwens nu dat je kan zien wat je slagingskansen zijn.
Gisteren wel voor de 'gein' gereageerd op twee huizen in de wijk waar we graag willen wonen en waar we slagingskans gemiddeld hadden. Als we dat huis gaan krijgen, dan ga ik echt heel hard gillen en huilen. :cheering: :P

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 15 mei 2012 - 19:44

Aaaaaah nu moet ik voor 12 uur beslissen en ik weet het niet. Ik neig naar nee

Het was wel alles voor mezelf. Eigen keukenblok, douche/wc en een halletje waar ik troep in kwijt kan. Kamer zelf was 20m2. Het was er best smerig maar dat kan natuurlijk schoon. Nadeel vond ik dat het buiten op de gangen ook super smerig was. Echt een studentenhok. Overal peuken ed. Opzich prima zeker voor de locatie en prijs. Ik zou op dit appartementje ook huurtoeslag kunnen krijgen. Dan betaal ik ongeveer 200 euro...
Maaar... als ik dit accepteer ben ik dus wel mijn inschrijftijd kwijt terwijl als ik een jaartje wacht ik misschien wel kans heb op een huisje met een eigen slaapkamer
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:40

Ik had het laatste gedaan! Want als het niet naar je zin is, heb je helemaal niks meer aan punten e.d. Gewoon rustig afwachten. Er is genoeg leuks.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 16 mei 2012 - 5:50

Ik heb inderdaad geweigerd. Na dat ik het berichtje hier had getypt heb ik 'm ook geweigerd.

@AM: Op zijn naam zetten mag niet. Wij moesten 2 jaar samen in dat huis wonen. Er is niks mogelijk.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Moonlight wo 16 mei 2012 - 8:04

Zwerver schreef:Ik heb inderdaad geweigerd. Na dat ik het berichtje hier had getypt heb ik 'm ook geweigerd.

@AM: Op zijn naam zetten mag niet. Wij moesten 2 jaar samen in dat huis wonen. Er is niks mogelijk.

Ik had hem verzocht het huis te verlaten. Wat is de reden dat je hem er in laat wonen als ik vragen mag? smile Als dat huis voor jou betaalbaar is en overal dichtbij daar was ik daarheen gegaan...
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Kaat di 22 mei 2012 - 6:47

Hoe staat het verder met jullie allemaal? Merken jullie dat je positie stijgt? En sluit het aanbod bij jullie een beetje aan bij wat jullie zoeken?

Sinds een halve week woon ik op kamers, heb hiervoor gekozen omdat ik bijna klaar ben met school en niet zeker wist of ik een baan zou gaan vinden. Dus maar 'gekozen' om particulier een kamer te huren, omdat het ook onzeker is hoelang het via de woningbouw nog gaat duren.

Nu heb ik ondertussen al een baan (vrijdag op gesprek geweest en de dinsdag erna kon ik gelijk beginnen, sluit helemaal aan op mijn studie. Het is wel druk, want ben nog bezig met afstuderen. Werk 28 uur per week en verdien daar best wel lekker mee).

Nu heb ik dus gereageerd op een woning via de plaatselijke woningbouw (niet woningnet) en het gaat om een woning die niet via loting gaat. Nu sta ik op nummer 2! Ontzettend spannend natuurlijk en hopelijk kan ik snel weer verhuizen! Wil namelijk toch wel graag een plekje voor mijzelf hebben Woningnet - wat een drama - Pagina 18 3079029344.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver di 22 mei 2012 - 11:21

Moonlight schreef:
Zwerver schreef:Ik heb inderdaad geweigerd. Na dat ik het berichtje hier had getypt heb ik 'm ook geweigerd.

Ik had hem verzocht het huis te verlaten. Wat is de reden dat je hem er in laat wonen als ik vragen mag? smile Als dat huis voor jou betaalbaar is en overal dichtbij daar was ik daarheen gegaan...
Ik wil absoluut niet in Zwolle blijven wonen, vind het een rot stad. Ik woonde er puur voor hem. Ik laat hem erin wonen omdat hij anders op straat staat. We hebben normaal en goed contact en geen ruzie. Ik schiet er niks mee op als ik het huis op zeg, behalve dat hij dan geen woning meer heeft. Het is natuurlijk niet zo dat ik dit jaren zo laat. Hij is zelf ook druk opzoek nara een andere woning aangezien onze woning te duur wordt.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette vr 25 mei 2012 - 11:16

Hier nog steeds niks helaas. Wel gereageerd, maar mijn positie schommelt alle kanten op. En het aanbod is niet zo veel helaas. Maar ik blijg fewoon lekker stug door reageren haha.Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver wo 30 mei 2012 - 9:42

Ook hier geen nieuws van Woningnet eigenlijk, maar kreeg vandaag wel een mail voor Woningruil! Het klinkt allemaal erg leuk en interessant. Ben heeeeeel benieuwd hoe dit afgaat lopen! Ik hoop dat ze enthousiast is over mijn huis in Zwolle!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Kaat ma 4 jun 2012 - 6:24

Wat leuk zeg, woningruil! Hoe zijn jullie met elkaar in contact gekomen? Het lijkt mij met verhuizen wel lastig, want je moet echt in 1x geheel over (denk ik?).

Ik heb vandaag na bijna vijf jaar ingeschreven te staan, te horen gekregen dat ik op nummer 1 sta voor een appartement! Morgenavond ga ik kijken en hoop dat er weinig hoeft te gebeuren (hoop vooral dat er een vloer in ligt die er goed uitziet!).

De woning is bijna 70m2 en heeft één slaapkamer. Aan de plattegrond te zien was er volgens mij eerst wel een tweede slaapkamer, dus wanneer dat nodig is kan er weer een muurtje gebouw worden in de woonkamer. Woningnet - wat een drama - Pagina 18 3079029344

Ik wil echt springen, dansen, gillen en zingen tegelijk Woningnet - wat een drama - Pagina 18 281626781 maar moet mij een beetje inhouden. Denk dat mijn huisgenootje het niet heel leuk vindt dat ze weer opzoek kan naar een huurder. Na 2,5 maand kamer kan ik hopelijk op 1 augustus gaan verhuizen!
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Moonlight ma 4 jun 2012 - 6:27

Zwerver schreef:Ook hier geen nieuws van Woningnet eigenlijk, maar kreeg vandaag wel een mail voor Woningruil! Het klinkt allemaal erg leuk en interessant. Ben heeeeeel benieuwd hoe dit afgaat lopen! Ik hoop dat ze enthousiast is over mijn huis in Zwolle!

en?en?en?en?

Wat een super nieuws Kaat!! Wel fotos maken en posten he smile ben erg benieuwd.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Zwerver ma 4 jun 2012 - 23:15

Wat goed nieuws Kaat! Ben heel benieuwd of het wat is. Vanavond ga je kijken? Maak je ook foto's?

Over mijn woningruil, wij staan beide ingeschreven op woningruil.nl hoe het verder allemaal werkt weet ik ook niet precies. Zij heeft iig foto's gestuurd van haar woning, ik ken het huisje, mijn broer heeft in hetzelfde huisje gewoond) dus ik was echt meteen heel enthousiast. Het is een klein huisje, met 1 slaapkamer. Ideaal voor mij. Helaas heeft ze een kijker volgende week, iemand uit amsterdam. Dus het is daar even wachten op. Als dat niks wordt heb ik misschien geluk.

En ik blijf gewoon trouw reageren op woningnet natuurlijk.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette ma 4 jun 2012 - 23:52

Kaat, wat leuk! Hoe is het afgelopen?

Ik blijf maaaaaaaaar reageren haha. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kaat di 5 jun 2012 - 7:56

Spannend zwerver! Grappig dat je al weet hoe die huisjes er uit zien.

Ik ben vanavond wezen kijken bij de woning en ik weet echt niet wat mij over komt. Het is echt perfect! Het is goed onderhouden en ik kan ontzettend veel spullen overnemen waardoor ik misschien alleen maar de muren hoef te verven (op het gezicht zagen de muren er ook nog heel goed uit, maar weet niet hoe dat is als de woning leeg is) en hoef schoon te maken. Ik hoef alleen nog maar een wasmachine te kopen, want de koelkast en het fornuis kan ik overnemen. De huidige bewoners waren hartstikke aardig en kan best wel wat van ze overnemen. Pfff, ik weet gewoon echt niet wat mij overkomt! Ik zie mijzelf er al helemaal wonen, maar kan het allemaal nog niet zo goed bevatten.

Ik woon nu sinds bijna 4 weken op kamers, maar moet nu ook weer de huur op gaan zeggen. Ik vind dat best lastig, want denk dat mijn huisgenootje er niet zo heel blij mee zal zijn.

Per 1 augustus kan ik de sleutel krijgen en als ik alleen hoef te verven kan ik er gewoon zo snel al over. Wat ben ik ook echt blij dat ik geen vloer meer hoef te regelen. Pfff ik kan het gewoon echt nog niet bevatten. Het is perfect.

Edit: ik heb nog geen foto's gemaakt, want de huidige bewoners wonen er nog in. Vond niet dat ik dat kon maken.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Zwerver di 5 jun 2012 - 8:50

Wauw wat goed kaat! Je enthousiasme komt ook helemaal over haha! 1 augustus is wel lang wachten nog. Hou je dat nog vol? haha. Ach heb je mooi de tijd om je kamer etc op te zeggen en te regelen.

Waren de prijzen wel redelijk die ze voor het koelkast etc vroegen?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud