Woningnet - wat een drama
+30
Zwerver
Yare
Sunshine
Jade
Mamsie
Snoes
Cheesegirl
Tamago
Chocolate Cookie
Ibbeltje
silly-one
Kaat
Esperanza
Zonnebloempje
Rev3rie
Penélope
Coco
Oasis
SuperGrover
loura
Filoria
PapillonRose
SparklingEyes
Suus
VanillaRose
Atelier Madame
Carra
Sorella
Lejow
Moonlight
34 plaatsers
Pagina 20 van 22
Pagina 20 van 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Re: Woningnet - wat een drama
Nee, je kunt reageren tot de 24ste (Slooooooooom!!), dus dan weet ik meer. Al ben ik bang dat ik net weer naast de pot pis.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nou blegh, ik stond weer eens 9de!
Volgens mij had ik er nog niet op gereageerd, maar leuk huisje Zwerver!!! Ben ja al aan het verhuizen?
Ah nee Jeanette, het schiet bij jou ook echt niet op he?! Heb je al wel weer wat nieuws op het oog? Heb je al eens nagedacht over een makelaar? Meestal betaal je dan wel hoge bemiddelingskosten, maar heb je vaak wel snel wat.
Ah nee Jeanette, het schiet bij jou ook echt niet op he?! Heb je al wel weer wat nieuws op het oog? Heb je al eens nagedacht over een makelaar? Meestal betaal je dan wel hoge bemiddelingskosten, maar heb je vaak wel snel wat.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ja, daar heb ik weleens over nagedacht, maar ze vragen daar meestal zulke gigantische prijzen. Ik weet niet of dat overal zo is, maar bij mijn in de buurt gaat het dan vanaf 700 euro en dat kan ik echt niet in mijn eentje opbrengen alleen qua huur.
Ik bedenk altijd als dit topic weer omhoog komt dat ik moet reageren op een woning. Dus daarvoor alvast bedankt dames.
Ik woon in N.ijmegen en hier is de woningmarkt prut voor de huurders. Ik ben afhankelijk van de sociale huur, omdat ik geen vast inkomen heb om particulier te gaan huren en 700 excl. te betalen. Nu is de inschrijftijd hier ongeveer 8-9 jaar. Ik ben vanaf eind 2005 ingeschreven en de laatste weken kom ik steeds hoger te staan . De afgelopen week stond ik zelf op een woning nummer 19 ( van de 81 reacties) en nummer 49 ( van de 140) dat zijn mijn hoogste noteringen. Dus de vakantie mag van mij nog wel even duren, want dan reageren er minder mensen . Dus ik hoop binnenkort ( binnen een jaar dus) een eigen huurwoning te krijgen of voor die tijd een leuke vent tegen komen en daar bij intrekken ( wat ik niet wil, omdat ik niet afhankelijk van iemand wil zijn haha).
Zwerver gefeliciteerd met je huisje.
Nois spannend, ik ga duimen voor jullie.
Ik woon in N.ijmegen en hier is de woningmarkt prut voor de huurders. Ik ben afhankelijk van de sociale huur, omdat ik geen vast inkomen heb om particulier te gaan huren en 700 excl. te betalen. Nu is de inschrijftijd hier ongeveer 8-9 jaar. Ik ben vanaf eind 2005 ingeschreven en de laatste weken kom ik steeds hoger te staan . De afgelopen week stond ik zelf op een woning nummer 19 ( van de 81 reacties) en nummer 49 ( van de 140) dat zijn mijn hoogste noteringen. Dus de vakantie mag van mij nog wel even duren, want dan reageren er minder mensen . Dus ik hoop binnenkort ( binnen een jaar dus) een eigen huurwoning te krijgen of voor die tijd een leuke vent tegen komen en daar bij intrekken ( wat ik niet wil, omdat ik niet afhankelijk van iemand wil zijn haha).
Zwerver gefeliciteerd met je huisje.
Nois spannend, ik ga duimen voor jullie.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is inderdaad niet te doen Jeanette. Waar ik nu woon ben je dat ook minstens kwijt als je particulier gaat huren. Waar ik vandaan kom, liggen de prijzen ietsjes hoger dan sociale huur en dan is het wel goed te doen, al is de wachttijd daar voor sociale huur ook vele malen korter.
Esperanza- Kletskop
Jeanette, ik stond 11e en kreeg alsnog de woning.
Ik hoop er dit weekend voor het eerst te kunnen slapen! Krijg het huis nog niet echt gezellig haha. Net weer bij de action wat spulletjes gekocht maar komt vanzelf allemaal wel. Het is nu woonbaar
Ik hoop er dit weekend voor het eerst te kunnen slapen! Krijg het huis nog niet echt gezellig haha. Net weer bij de action wat spulletjes gekocht maar komt vanzelf allemaal wel. Het is nu woonbaar
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Leuk Zwerver!
Dat soort dingen komen inderdaad vanzelf. Al woon ik er nu 3kwart jaar en bij missen er echt nog gezellig dingen, ik dacht ook dat komt nog wel haha.
Dat soort dingen komen inderdaad vanzelf. Al woon ik er nu 3kwart jaar en bij missen er echt nog gezellig dingen, ik dacht ook dat komt nog wel haha.
Esperanza- Kletskop
Naar aanleiding van dit topic bedacht ik me dat wij ook nog hadden gereageerd op huisjes, dus ik log in. Maar alle woningen die te huur zijn staan er niet meer op, en ook de woningen waarop we gereageerd hadden niet meer?
Ik kan alleen nog maar de koophuizen zien. En als ik op de huizen klik waarop we hebben gereageerd, ga ik terug naar de begin pagina.
Meer mensen hier last van?
Ik kan alleen nog maar de koophuizen zien. En als ik op de huizen klik waarop we hebben gereageerd, ga ik terug naar de begin pagina.
Meer mensen hier last van?
Gast- Gast
Jeanette schreef:Nois; al iets gehoord? Ik denk als je voorganger de woning accepteert, dat ze je dan niet meer benaderen. Of heb je intussen al wat gehoord?
Ik heb weer gereageerd en op een hele leuke woning! Ben benieuwd!
Jammer dat je 9de stond, maar dat kan ook nog positief worden. Mijn schoonzusje stond op 15 voor deze woning geloof ik en heeft hem aangeboden gekregen, maar volgens mij heeft ze er uiteindelijk toch nog vanaf gezien.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja, wel jammer, want het was een leuk appartementje. Nu heb ik opnieuw op 3 nieuwe woningen gereageerd.
3 woningen? Bij ons kan je tegenwoordig maar op twee reageren.. :s
Gast- Gast
Oh echt?! Hier op 3, zal wel aan de omgeving liggen ofzo?!
Hier kan je al jaren maar op 2 woningen reageren.
Ik stond vorige week op de 18de plaats voor een leuk appartementen. Wel een één kamer appartement, waarbij er een schot zit tussen de woon en slaapkamer, maar ik had wel bedacht hoe we dat eventueel meer kunnen afsluiten.
Ik ben nu benieuwd of ik eventueel mag komen kijken. Een vriendin van mij mocht een keer komen kijken toen ze 25ste was geworden ( alle andere hadden het afgeslagen)
Ik stond vorige week op de 18de plaats voor een leuk appartementen. Wel een één kamer appartement, waarbij er een schot zit tussen de woon en slaapkamer, maar ik had wel bedacht hoe we dat eventueel meer kunnen afsluiten.
Ik ben nu benieuwd of ik eventueel mag komen kijken. Een vriendin van mij mocht een keer komen kijken toen ze 25ste was geworden ( alle andere hadden het afgeslagen)
silly-one- Ratel
Oh echt?! Wauw, waarom gebeurd dat mij nou nooit dat mijn voorgangers het afwijzen?
Bij mij sluit 7 augustus de inschrijving, dus ben benieuwd!
Bij mij sluit 7 augustus de inschrijving, dus ben benieuwd!
Tja, het was ook een locatie waar zij zich ook niet veilig voelde terwijl ze toch echt niet bang is uitgevallen. Ik blijf gewoon duimen dat ik iets ga krijgen op kort termijn. Wil mijn studentenkamer toch echt wel heel graag verlaten.
Ga voor je duimen Jeannette!
Ga voor je duimen Jeannette!
silly-one- Ratel
Wij wonen officieel ook in een 1 kamer woning, maar dat merk je totaal niet! De kamer wordt gescheiden door een vaste kastenwand en wij hebben het geluk dat de vorige bewoner er een deur tussen heeft gezet. Vriendin van mij heeft eenzelfde soort woning maar dan zonder afscheiding maar zelfs dan merk je het amper
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik stond 11 en heb de woning ook gekregen.
Zwerver- Ratel
Al nieuws Jeanette?
Zwerver- Ratel
Neeeh, weer niet! Stond bij een woning 5de, andere 9de en andere weer 23ste. Heb er ook niks meer van gehoord. Maar helaas zijn hier talloos veel mensen op zoek naar een huurwoning (merendeel is koop hier), dus denk dat veel mensen ook gelijk de woning accepteren. We blijven maar reageren!
Nou, weer gereageerd op 2 woningen! Ik ben wederom benieuwd! Dinsdag sluit het, dus nog eventjes afwachten.
Vrijdag lag er opeens een brief in de bus waarin ik uitgenodigd werd om aanstaande maandag een woning te komen bezichtigen.
Kon me niet herinneren wanneer ik op die woning gereageerd had, maar na enig zoekwerk had ik begin augustus gereageerd en was ik 30e.
Blijkbaar is het huis nog steeds niet verhuurd, maar dan vraag ik me af wat daar de reden van is.
Weten jullie hoe dat gaat met mensen uitnodigen? Ik ben nummer 30 en als ze steeds nummers 1 tm 10, zouden er al 2 rondes geweest moeten zijn en had ik nu nummer 1 moeten zijn. Maar dat ben ik niet aldus de brief.
Vind het spannend en hoop echt dat ik het toegewezen krijg, het is een prachtige locatie en een ideale ligging met m'n werk.
Morgen dus even heel erg duimen!
Kon me niet herinneren wanneer ik op die woning gereageerd had, maar na enig zoekwerk had ik begin augustus gereageerd en was ik 30e.
Blijkbaar is het huis nog steeds niet verhuurd, maar dan vraag ik me af wat daar de reden van is.
Weten jullie hoe dat gaat met mensen uitnodigen? Ik ben nummer 30 en als ze steeds nummers 1 tm 10, zouden er al 2 rondes geweest moeten zijn en had ik nu nummer 1 moeten zijn. Maar dat ben ik niet aldus de brief.
Vind het spannend en hoop echt dat ik het toegewezen krijg, het is een prachtige locatie en een ideale ligging met m'n werk.
Morgen dus even heel erg duimen!
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Ik heb particulier gehuurd, ik werd helemaal gek van woningnet! Wat een gedoetje altijd!!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Ja, kon dat maar gemakkelijk hier in de buurt. Haast alles is koop hier en wat er particulier verhuurd wordt zijn grote woningen die ik niet in mijn eentje kan ophoesten.
Inschrijving was net gesloten! Ik sta 5de op het ene huis en op het andere 6des. Ik hoop dat de voorgangers af gaan haken haha! Fingers crossed!!
Inschrijving was net gesloten! Ik sta 5de op het ene huis en op het andere 6des. Ik hoop dat de voorgangers af gaan haken haha! Fingers crossed!!
Sunshine; Wat leuk! Heb je gisteren de woning bezichtigd? En was het naar je zin?
Pagina 20 van 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Pasfoto drama
» Stuukwerk drama...
» Nav kdv drama Amsterdam
» Zetpil drama...
» Drama in de supermarkt
» Stuukwerk drama...