Woningnet - wat een drama
+30
Zwerver
Yare
Sunshine
Jade
Mamsie
Snoes
Cheesegirl
Tamago
Chocolate Cookie
Ibbeltje
silly-one
Kaat
Esperanza
Zonnebloempje
Rev3rie
Penélope
Coco
Oasis
SuperGrover
loura
Filoria
PapillonRose
SparklingEyes
Suus
VanillaRose
Atelier Madame
Carra
Sorella
Lejow
Moonlight
34 plaatsers
Pagina 21 van 22
Pagina 21 van 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Re: Woningnet - wat een drama
Duimen Jeanette!
Hier helaas nog steeds niks.. Echt dramatisch. En nu helemaal met die kans-balkjes vind ik het helemaal frustrerend. Want dan staat er dat de kans 'zeer hoog' is, en staan we nog 50e van de 110. Hoezo zeer hoog?
Hier helaas nog steeds niks.. Echt dramatisch. En nu helemaal met die kans-balkjes vind ik het helemaal frustrerend. Want dan staat er dat de kans 'zeer hoog' is, en staan we nog 50e van de 110. Hoezo zeer hoog?
Gast- Gast
Jeanette schreef:Ja, kon dat maar gemakkelijk hier in de buurt. Haast alles is koop hier en wat er particulier verhuurd wordt zijn grote woningen die ik niet in mijn eentje kan ophoesten.
Inschrijving was net gesloten! Ik sta 5de op het ene huis en op het andere 6des. Ik hoop dat de voorgangers af gaan haken haha! Fingers crossed!!
Hier is het niet zo moeilijk, ik heb iedereen laten weten dat ik een woning zocht en binnen no time belde iemand dat hij iemand kende die uit zijn huurhuisje ging. Dezelfde dag nog wezen kijken, gebeld met de huurbaas en hop het was voor mij. Zo lastig kan dat toch niet zijn?
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Nou, in mijn omgeving zijn alleen de grote huizen particulier te huur en daarvan bedraagt de huur dan kaal 1000 euro. Dat kan ik echt niet in mijn eentje op hoesten. De rest is allemaal koop en de starterswoningen beginnen vanaf 180.000 euro en daar krijg ik in mijn uppie geen hypotheek voor. Iedereen weet ook dat ik een woning zoek, maar er is hier gewoon niks wat ik op kan brengen en daarom ben ik gebonden aan de woningbouw. Was het maar anders, want dan had ik al wel iets gehad of aangenomen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Nou, in mijn omgeving zijn alleen de grote huizen particulier te huur en daarvan bedraagt de huur dan kaal 1000 euro. Dat kan ik echt niet in mijn eentje op hoesten. De rest is allemaal koop en de starterswoningen beginnen vanaf 180.000 euro en daar krijg ik in mijn uppie geen hypotheek voor. Iedereen weet ook dat ik een woning zoek, maar er is hier gewoon niks wat ik op kan brengen en daarom ben ik gebonden aan de woningbouw. Was het maar anders, want dan had ik al wel iets gehad of aangenomen.
Shit zeg! Ik had ook verwacht dat het heel moeilijk zou zijn iets te vinden, ik snap je frustratie! Ik huur nu voor 635 euro p.m. inclusief, ideaal natuurlijk. Succces met jouw zoektocht!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Jeanette schreef:Sunshine; Wat leuk! Heb je gisteren de woning bezichtigd? En was het naar je zin?
Ik heb maandag het huisje bezichtigd. Was een leuk huisje maar moest wel heel erg veel aan gedaan worden. Alles was heel erg oud en vies.
Als ik het wilde moest er echt heel veel aan gedaan worden.
Was nummer 5 en uiteindelijk wilde nummer 1 het ook hebben, dus helaas!
Maar lief dat je er naar vraagt
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Aaah balen! maar nodigen ze bij jullie dan gelijk de eerste zoveel uit dan?
Hier nog steeds niks Hoe staat het bij jullie?
Niks.. in ieder geval via Woningnet is het hopeloos. De woningbouwvereniging had wel een woning, maar dat was echt in een tokkiebuurt...
Gast- Gast
Mail gehad van de woningbouw. Er wordt een hele nieuwe wijk gebouwd, voornamelijk koopwoningen en een aantal huurwoningen. Nu kreeg ik allerlei info en wat ziet het er leuk uit (hoe het moet gaan worden). Vanaf 4 december kan je er op reageren, dus dat ga ik ook zeker doen!
Duurt lang he Jeanette, ik had gehoopt te lezen dat je een huisje hebt kunnen krijgen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Jeanette schreef:Mail gehad van de woningbouw. Er wordt een hele nieuwe wijk gebouwd, voornamelijk koopwoningen en een aantal huurwoningen. Nu kreeg ik allerlei info en wat ziet het er leuk uit (hoe het moet gaan worden). Vanaf 4 december kan je er op reageren, dus dat ga ik ook zeker doen!
Wouw, wat goed nieuws!
Hopelijk maak je kans op een huisje!
Hier nog steeds niets
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ja, ik ook Maar wie weet! Gewoon hoop houden!! Hopelijk wordt dit wat, ziet er echt super uit en alles is echt gloednieuw! Vanaf 4 december kan ik reageren en half december hoor je het als je er een toegewezen krijgt.
Oh spannend zeg! Wel gaaf een nieuwbouw huisje!
Hoop voor je dat dit dan eindelijk iets mag worden!
Hoop voor je dat dit dan eindelijk iets mag worden!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Ja, ik hoop het ook! Heb al allerlei informatie formulieren per post gekregen. Oeh, ik hoop zo dat het eindelijk wat wordt!
Jeej! Heb gereageerd. Volgende week sluit het. Ik hoop zooooo dat dit het wordt, want die huisjes zijn zo schattig!!
Spannend Jeanette!!! Ik hoop dat dit wat wordt, want je bent al zo lang aan het wachten! Ik ga voor je duimen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ja, ik hoop het! Wat lief!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Ik ben het geworden! Ik heb een huissie. tsjee, ik ben zo blij!
Gefeliciteerd, superleuk!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Gefeliciteerd
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Eindelijk!!! Gefeliciteerd!!
Wanneer kun je er in?
Wanneer kun je er in?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Waaaaauw super!! Eindelijk zeg!! Ben heeeeeel benieuwd!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!
Zwerver- Ratel
Dank jullie wel!
Het is een nieuwbouw woning en daar zijn ze nog mee bezig. Het wordt in het tweede kwartaal van 2013 opgeleverd. Ik heb er al helemaal zin in!!
Het is een nieuwbouw woning en daar zijn ze nog mee bezig. Het wordt in het tweede kwartaal van 2013 opgeleverd. Ik heb er al helemaal zin in!!
Leeeuk! Kun je tot die tijd al wat spulletjes verzamelen enzo!
Eff wat anders, over spullen..ik heb mijn huisje nou sinds juli, en toch mis ik nog steeds een aantal spullen. Hebben jullie dat ook? Haha
Eff wat anders, over spullen..ik heb mijn huisje nou sinds juli, en toch mis ik nog steeds een aantal spullen. Hebben jullie dat ook? Haha
Zwerver- Ratel
Pagina 21 van 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Pasfoto drama
» Stuukwerk drama...
» Nav kdv drama Amsterdam
» Zetpil drama...
» Drama in de supermarkt
» Stuukwerk drama...