Woningnet - wat een drama
+30
Zwerver
Yare
Sunshine
Jade
Mamsie
Snoes
Cheesegirl
Tamago
Chocolate Cookie
Ibbeltje
silly-one
Kaat
Esperanza
Zonnebloempje
Rev3rie
Penélope
Coco
Oasis
SuperGrover
loura
Filoria
PapillonRose
SparklingEyes
Suus
VanillaRose
Atelier Madame
Carra
Sorella
Lejow
Moonlight
34 plaatsers
Pagina 19 van 22
Pagina 19 van 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Re: Woningnet - wat een drama
De huurders zouden de prijzen even op de mail zetten voor mij, maar ze gaven aan dat ze er niet veel voor wilden vragen. Maar goed, voor de vloer, koelkast, fornuis en nog wat andere spulletjes die ik kan overnemen, heb ik ook best wat voor over. Het scheelt ook weer sjouwen natuurlijk (het is op de tweede verdieping zonder lift).
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk Kaat dat het zo goed bevallen is!! Ga je het doen?? Dat heb ik namelijk nog niet uit je post op kunnen maken. Super leuk voor je.
Jeanette, om moedeloos van te worden soms he? haha
Jeanette, om moedeloos van te worden soms he? haha
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Jaaaa ik ga het zeker doen! Dinsdag heb ik een gesprek bij de woningbouw en worden mijn papieren gecontroleerd. Heb ook een mail ontvangen en voor alles dat ik over kan nemen (is nog meer bij gekomen, oa bureau en boekenkast) vragen ze 550 euro. Ik vind dat een goed bedrag, dus heb al terug gemaild dat ik het voor dat bedrag wil overnemen. Als ik nieuwe koelkast en fornuis zou kopen, zou ik al rond dat bedrag uitkomen.. Pfff ik ben zo blij!!
Ik wil het mijn huisgenootje vertellen, maar we lopen elkaar steeds mis. Ik zie er echt een beetje tegen op om het haar te vertellen, aangezien ik hier volgende week net een maand woon.
Ik wil het mijn huisgenootje vertellen, maar we lopen elkaar steeds mis. Ik zie er echt een beetje tegen op om het haar te vertellen, aangezien ik hier volgende week net een maand woon.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Kaat; Wat leuk zeg! En ook heerlijk dat je zoveel voor een prikkie kunt overnemen. Je hebt het goed getroffen zo te horen!
Moonlight; Ja, echt he, wordt er soms ook wel een beetje simpel van. Maar blijf gewoon reageren, eens moet het toch komen haha!
Moonlight; Ja, echt he, wordt er soms ook wel een beetje simpel van. Maar blijf gewoon reageren, eens moet het toch komen haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een woning!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
jeej zwerver wat leuk, wat voor woning?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat goed Zwerver!! Ik ben ook benieuwd wat je gevonden hebt!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Een portiekwoning met 1 slaapkamer, gaskachel en in een geweldige wijk(mijn portiek staat gelukkig naast nieuwbouw)
Haha, nee het is niet een droom woning, al vind ik in de indeling best leuk maar het staat niet op een geweldige plek. Ik wil alleen wel heel snel uit huis dus ik accepteer de woning. Gaskachel ben ik gewend in mijn oude woning in Z. daar hadden we ook een gaskachel en ach dat huis was een keer zo groot en was ook prima te doen.
Verder met 1 slaapkamer, voor mij alleen groot genoeg en mocht ik wel een vent tegenkomen kun je er ook eventueel met zn 2-en in wonen. 2,4 KM van de stad. Dat is wel lekker.
Al met al inclusief ben ik 300 euro kwijt....geen geld toch.
Haha, nee het is niet een droom woning, al vind ik in de indeling best leuk maar het staat niet op een geweldige plek. Ik wil alleen wel heel snel uit huis dus ik accepteer de woning. Gaskachel ben ik gewend in mijn oude woning in Z. daar hadden we ook een gaskachel en ach dat huis was een keer zo groot en was ook prima te doen.
Verder met 1 slaapkamer, voor mij alleen groot genoeg en mocht ik wel een vent tegenkomen kun je er ook eventueel met zn 2-en in wonen. 2,4 KM van de stad. Dat is wel lekker.
Al met al inclusief ben ik 300 euro kwijt....geen geld toch.
Zwerver- Ratel
Super leuk voor je zeg!! Wat zal jij opgelucht zijn hahaheb je foto's?
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb foto's genomen bij de bezichtiging. Dat meisje was nog aan het verhuizen dus het zijn weer fantastische foto's !
(aan het uploaden)
(aan het uploaden)
Zwerver- Ratel
Keukentje
O zo schone douche haha.
Slaapkamer
Slaapkamer
Vanuit slaapkamer naar woonkamer
Woonkamer
Woonkamer met schouw en gaskachel...
Goh wat een enthousiasme, hahaha
Zodra ik er weer ben zal ik even betere foto's maken. Dan is ook het hele huis namelijk leeg
Zwerver- Ratel
Gefeliciteerd Zwerver!!
En geen geld hoor, heerlijk!! En er valt toch zeker wat moois van te maken toch! Hoe ben je nu aan je woning gekomen?
En geen geld hoor, heerlijk!! En er valt toch zeker wat moois van te maken toch! Hoe ben je nu aan je woning gekomen?
Gefeliciteerd Zwerver, dat wordt je naam veranderen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Best wel een leuk huisje hoor Zwerver, lekker wat voor jezelf
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Niet slecht hoor Zwerver, daar kan je zeker wat leuks van maken!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Jaa het moet gewoon heel goed schoongemaakt worden en geverfd. Heb er echt heel veel zin in, zeker na gisteren. Had even wat gezeur met moeders, dan besef je toch wel dat het niet meer werkt. Eenmaal het huis uit moet je uit huis blijven.
Ik heb vrijdag om 10.00 gesprek met de woningbouw. Intake met alle papieren etc. Dan krijg ik de 10e de sleutel.
Ik heb vrijdag om 10.00 gesprek met de woningbouw. Intake met alle papieren etc. Dan krijg ik de 10e de sleutel.
Zwerver- Ratel
Zwerver schreef:Jaa het moet gewoon heel goed schoongemaakt worden en geverfd. Heb er echt heel veel zin in, zeker na gisteren. Had even wat gezeur met moeders, dan besef je toch wel dat het niet meer werkt. Eenmaal het huis uit moet je uit huis blijven.
Wat super goed! Ik ben echt heeel blij voor je!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Thankss! Ik ben ook echt blij hoor. Moet gewoon worden opgeknapt.
Zwerver- Ratel
Oeh, lekker hoor Zwerver!!
Gefeliciteerd Zwervertje! Daar valt wel iets moois van te maken en gaskachels geven aardig wat warmte, heerlijk vond ik dat toen.
Welke regio reageren jullie allemaal? Ik zoek voor mijn schoonzusje maar die slaagkansen klopt geen bal van, ervaren jullie dat ook zo?
Welke regio reageren jullie allemaal? Ik zoek voor mijn schoonzusje maar die slaagkansen klopt geen bal van, ervaren jullie dat ook zo?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja, klopt ook overal geen bal van volgens mij. De ene keer sta ik uber hoog en dan weer bijna onderaan.
Haha ja idd Jeanette.
Weten jullie hoelang het duurt voor je antwoord krijgt of je het toegewezen krijgt? Ik heb net gereageerd wat voor 11.00 moest en ze staat nu op de 2de plek na vanochtend bezichtigd te hebben. Is het dan om 11.00 direct bekend of nmr 1 heeft geaccepteerd of geweigerd online? Of krijg je het pas later te horen?
Edit: om 10.00 uur is het veranderd van u heeft de woning geaccepteerd naar u krijgt de woning aangeboden. Maar positie staat nog wel op 2. Betekend nu toch gewoon dat zij de woning krijgt als ze al haar gegevens inleverd?
Weten jullie hoelang het duurt voor je antwoord krijgt of je het toegewezen krijgt? Ik heb net gereageerd wat voor 11.00 moest en ze staat nu op de 2de plek na vanochtend bezichtigd te hebben. Is het dan om 11.00 direct bekend of nmr 1 heeft geaccepteerd of geweigerd online? Of krijg je het pas later te horen?
Edit: om 10.00 uur is het veranderd van u heeft de woning geaccepteerd naar u krijgt de woning aangeboden. Maar positie staat nog wel op 2. Betekend nu toch gewoon dat zij de woning krijgt als ze al haar gegevens inleverd?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois; al iets gehoord? Ik denk als je voorganger de woning accepteert, dat ze je dan niet meer benaderen. Of heb je intussen al wat gehoord?
Ik heb weer gereageerd en op een hele leuke woning! Ben benieuwd!
Ik heb weer gereageerd en op een hele leuke woning! Ben benieuwd!
En Jeanette, weet je al meer?
Zwerver- Ratel
Pagina 19 van 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen