Woningnet - wat een drama
+30
Zwerver
Yare
Sunshine
Jade
Mamsie
Snoes
Cheesegirl
Tamago
Chocolate Cookie
Ibbeltje
silly-one
Kaat
Esperanza
Zonnebloempje
Rev3rie
Penélope
Coco
Oasis
SuperGrover
loura
Filoria
PapillonRose
SparklingEyes
Suus
VanillaRose
Atelier Madame
Carra
Sorella
Lejow
Moonlight
34 plaatsers
Pagina 17 van 22
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Re: Woningnet - wat een drama
Geen idee nog. Ze bellen me voor een afspraak wanneer de woning weer woonklaar is! Hoef er verder niet veel aan te doen. Behalve dan verven/behangen en naar smaak inrichten. Dus dat is wel fijn. De rest moet de woningbouw opknappen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, ik heb weer gereageerd hoor! Ben benieuwd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Nou, ik heb weer gereageerd hoor! Ben benieuwd!
Spannnend!! Haha. Reageer je altijd ? of echt als je alleen een leuk huisje ziet?
Edit: Ik heb net gereageerd voor een woningen in Gr. Eigenlijk om alleen te kijken op welke positie ik nu ongeveer zal staan
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Jeanette schreef:Nou, ik heb weer gereageerd hoor! Ben benieuwd!
Spannnend!! Haha. Reageer je altijd ? of echt als je alleen een leuk huisje ziet?
Edit: Ik heb net gereageerd voor een woningen in Gr. Eigenlijk om alleen te kijken op welke positie ik nu ongeveer zal staan
Nee, ik reageer alleen op woningen waar ik mezelf wel zie wonen. Als ik eenmaal iets heb en het is niet mijn ding, vind ik het zonde van mijn inschrijftijd. Maar ik heb geen belachelijke eisen, dus reageer wel vaak.
Sta je al wel wat hoger aan de lijst Jeanette?
Chocolate Cookie- Ratel
Naja, dat schuift dus van hot naar her! Ene keer sta ik hoog en dan weer laag, scheelt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen er op reageren. maar het komt ooit wel goed!
Pfff... ik wacht nu al 1,5 week op de sleutel... Wachten duurt sowieso al lang. Maar ik weet gewoon niet wanneer ik hem uberhaupt krijg. En ik wil graag mijn energieleverancier e.d. nou eens gaan regelen.
Tegen mij was nog gezegt dat ze een woning niet 2 weken zomaar leeg laten staan... Nou, ik ben wel benieuwd naar de verklaring waarom het zo lang duurt...
Tegen mij was nog gezegt dat ze een woning niet 2 weken zomaar leeg laten staan... Nou, ik ben wel benieuwd naar de verklaring waarom het zo lang duurt...
Chocolate Cookie- Ratel
Spannend he, CC! Wanneer is de vorige bewoner eruit gegaan dan? En heb je nou al besloten of je foto's gaat maken die je hebt? Haha ookal staan er spullen van de vorige bewoner? Ik ben errug nieuwsgierig haha
Edit; ik heb zet net bekeken! Wat een onwijs leuke ruimte! en een "master" bedroom is ook altijd leuk.
Edit; ik heb zet net bekeken! Wat een onwijs leuke ruimte! en een "master" bedroom is ook altijd leuk.
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Nou, de spanning is er haast vanaf De oude bewoners zijn al 2 weken uit het huis en ik heb nog geen sleutel... Misschien ben ik gewoon ongeduldig, maar ik zit te wachten en te wachten. Wil gewoon graag wat gaan doen in mijn huisje!
Chocolate Cookie- Ratel
Jeetje, je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg!
Zwerver- Ratel
Zo, had vandaag nog eens gebeld! De boel is wat langs elkaar heen gelopen daar en ze zijn me 'vergeten'. Iemand had vrije dagen en het werk doorgegeven aan een ander, maar die heeft dat dus niet gedaan. Fijn. Had allang mijn sleutel kunnen hebben.
Maar goed morgen krijg ik hem WEL ECHT!!!!
Maar goed morgen krijg ik hem WEL ECHT!!!!
Chocolate Cookie- Ratel
Kijk eens aan CC. Gefeliciteerd!! Scheelt je ook weer 2wk huur :-) Wanneer ga je met klussen beginnen? En weet je al welke kleuren je op je muren wilt?
Moonlight- Prater
Cc wat een stumpers haha. Gelukkig heb je snel je sleutells nu! Was je vanavond ook bij de huishoudbeurs? Dacht je gezien te hebben...kan dat?
Zwerver- Ratel
Dankjewel!! Ja, scheelt inderdaad wel 2 weken. Enigzins komt het ook beter uit. Maar vond het gewoon ook raar dat ik helemaal niks van ze hoorde.
Vanaf morgen begin ik met behangkrabben en oma en mijn oom komen ook even kijken (ze zijn te nieuwsgierig en ik te trots )
Nee, ik was niet op de HHB hoor! Moet mijn dubbelgangster zijn geweest
Vanaf morgen begin ik met behangkrabben en oma en mijn oom komen ook even kijken (ze zijn te nieuwsgierig en ik te trots )
Nee, ik was niet op de HHB hoor! Moet mijn dubbelgangster zijn geweest
Chocolate Cookie- Ratel
Nou verdorie! Mijn zoektocht begint weer hoor. Dit maal in G.roningen!
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Nou verdorie! Mijn zoektocht begint weer hoor. Dit maal in G.roningen!
huh wat is er gebeurd dan? Jullie hadden toch pas een huisje?
Moonlight- Prater
Jep. Relatie is over...verdorie!
Sta nu op op nr 4 plek! Maar de meesten mensen zeggen dat ik daar beter niet kan gaan wonen.
Sta nu op op nr 4 plek! Maar de meesten mensen zeggen dat ik daar beter niet kan gaan wonen.
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Jep. Relatie is over...verdorie!
wow das heftig! Of ben je ok? Pff ben je mooi klaar mee...
Moonlight- Prater
Pff das mooi balen zeg wc-eend! Hebben jullie op zijn wachttijd het huisje gevonden de vorige keer ofzo?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wc-eend, wat klote zeg! Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel iets vind!
Ik heb ook nog steeds niks! Pfff, het gaat eeuwen duren ben ik bang!
Ik heb ook nog steeds niks! Pfff, het gaat eeuwen duren ben ik bang!
Is er nog woon nieuws dames?! Behalve dat de mensen die in een sociale huurwoning nu "gepakt" gaan worden als ze in de loop der tijd boven die inkomensgrens zijn gekomen?
Gelukkig verdien ik nog geen 43.000 euro, maar tussen 6mnd van nu en 2 jaar zal ik hier wel overheen zitten. En kan de huur dus ieder jaar omhoog gaan van gemiddeld 5% of meer...
Gelukkig verdien ik nog geen 43.000 euro, maar tussen 6mnd van nu en 2 jaar zal ik hier wel overheen zitten. En kan de huur dus ieder jaar omhoog gaan van gemiddeld 5% of meer...
Moonlight- Prater
Nee via mij. Ik wil alleen daar niet blijven wonen. Ik woonde daar puur voor hem, ben blij dat ik weer in mijn oude vertrouwde omgeving ben.Atelier Madame schreef:Pff das mooi balen zeg wc-eend! Hebben jullie op zijn wachttijd het huisje gevonden de vorige keer ofzo?
Ik sta nu steeds gemiddeld rond de 20, schiet niet echt op dus. Heb ook geen aantoonbare inkomen behalve studiefinanciering. Zal wel ook geen huis krijgen.
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Nee via mij. Ik wil alleen daar niet blijven wonen. Ik woonde daar puur voor hem, ben blij dat ik weer in mijn oude vertrouwde omgeving ben.Atelier Madame schreef:Pff das mooi balen zeg wc-eend! Hebben jullie op zijn wachttijd het huisje gevonden de vorige keer ofzo?
Ik sta nu steeds gemiddeld rond de 20, schiet niet echt op dus. Heb ook geen aantoonbare inkomen behalve studiefinanciering. Zal wel ook geen huis krijgen.
Wat kut zeg... hoe gaat t verder met je? Is het geen optie om parttime te werken?
Moonlight- Prater
Het gaat verder redelijk goed met me! Beter dan verwacht .Ik wil mij eerst een beetje thuis settelen. Daarna volledig storten op studie, betekend dus elke dag 100 KM heen en terug rijden, en daarnaast een stage van 10 weken fulltime. Dus ik vrees dat erbij werken niet echt vol te houden is.Moonlight schreef:wc-eend schreef:Nee via mij. Ik wil alleen daar niet blijven wonen. Ik woonde daar puur voor hem, ben blij dat ik weer in mijn oude vertrouwde omgeving ben.Atelier Madame schreef:Pff das mooi balen zeg wc-eend! Hebben jullie op zijn wachttijd het huisje gevonden de vorige keer ofzo?
Wat kut zeg... hoe gaat t verder met je? Is het geen optie om parttime te werken?
Bevalt je huisje nog goed? Je foto's zagen er knus uit!
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Het gaat verder redelijk goed met me! Beter dan verwacht .Ik wil mij eerst een beetje thuis settelen. Daarna volledig storten op studie, betekend dus elke dag 100 KM heen en terug rijden, en daarnaast een stage van 10 weken fulltime. Dus ik vrees dat erbij werken niet echt vol te houden is.Moonlight schreef:wc-eend schreef:Nee via mij. Ik wil alleen daar niet blijven wonen. Ik woonde daar puur voor hem, ben blij dat ik weer in mijn oude vertrouwde omgeving ben.Atelier Madame schreef:Pff das mooi balen zeg wc-eend! Hebben jullie op zijn wachttijd het huisje gevonden de vorige keer ofzo?
Bevalt je huisje nog goed? Je foto's zagen er knus uit!
Jeetje inderdaad wat een drama zeg dat reizen! Maar t bevalt super! Heerlijk om mijn eigen plekje te hebben voel me er ook echt helemaal thuis. Dank je! Het is nog niet af ga me nu focussen op mn balkon aankleden haha
Moonlight- Prater
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Pasfoto drama
» Stuukwerk drama...
» Nav kdv drama Amsterdam
» Zetpil drama...
» Drama in de supermarkt
» Stuukwerk drama...