Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

+30
TGR
shadow
rapa nui
Niene
juffie001
Flemy
Jazzlyn
Annemie
PiP
Meeko
Coco
Filoria
Bolleke
Sjonno
sheila123
Liadan
Famke
teletascha
Bruintje Beer
Parisienne
PapillonRose
Mida4you
pantuf
RiLiJu
Annie24
Pien
Tania
Printje
Susan
mauwmauw
34 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Sjonno za 16 jul 2011 - 0:54

Lisa mijn bril, ze wilde hem komen brengen maar ze had ondertussen de pootjes en het montuur in zoveel bochten gebogen dat het niet meer te repareren viel. Rick vond het vorig jaar leuk om met een autootje over het beeldscherm van de tv te rijden, scherm onder de krassen dus dat werd ook een nieuwe tv.

En verder serviesgoed en de post! Lisa vind het leuk om de post te halen, prima maar sinds kort maakt ze het ook open en dan scheurt ze tijdens het envelop open maken de rekeningen oid al doormidden.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Bolleke za 16 jul 2011 - 1:17

Compleet met Hazeltje eens, ik vond de topictitel zelfs raar, dacht dat er moest staan "wat heeft jullie puppy allemaal al vernield"

Ik kan mij werkelijk waar geen ding verzinnen dat door Christ.ians toedoen gesloopt is, hij heeft wel een nikko's in de dvd speler gedaan maar die heb ik er uitgehaald en that's it!
Ik heb hem vanaf het begin geleerd hoe je met dingen om moet gaan, een telefoon houdt hij gewoon vast ook toen hij 1 jaar was. En als dat valt is dat ook niet zo erg, maar dingen bekrassen en bloemen van planten aftrekken, dat zou hier echt niet gebeuren.
Dingen wegzetten heb ik ook nooit gedaan, gewoon kwestie van leren wat wel en niet mag, ik pluk daar nu de vruchten van, hij is zuinig met spullen, en weet waarvoor ze zijn en gebruikt ze ook daarvoor, en niet om andere dingen mee te doen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:35

Mijn dochter heeft nog niks gesloopt hier in huis. Dingen waar ze niet aan mag zitten pak ik af en ze weet intussen dondersgoed waar ze wel en vooral niet aan mag zitten. Ze krijgt echt niet de kans om iets te slopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:42

kruimelje schreef:Compleet met Hazeltje eens, ik vond de topictitel zelfs raar, dacht dat er moest staan "wat heeft jullie puppy allemaal al vernield"

Ik kan mij werkelijk waar geen ding verzinnen dat door Christ.ians toedoen gesloopt is, hij heeft wel een nikko's in de dvd speler gedaan maar die heb ik er uitgehaald en that's it!
Ik heb hem vanaf het begin geleerd hoe je met dingen om moet gaan, een telefoon houdt hij gewoon vast ook toen hij 1 jaar was. En als dat valt is dat ook niet zo erg, maar dingen bekrassen en bloemen van planten aftrekken, dat zou hier echt niet gebeuren.
Dingen wegzetten heb ik ook nooit gedaan, gewoon kwestie van leren wat wel en niet mag, ik pluk daar nu de vruchten van, hij is zuinig met spullen, en weet waarvoor ze zijn en gebruikt ze ook daarvoor, en niet om andere dingen mee te doen.

Het is ook niet zo dat Ciske deze dingen allemaal mag. Ik vertel hem duidelijk waar hij wel en niet op mag tekenen en waar hij niet aan mag komen. Maar verboden vruchten zijn toch vaak wel interessant en hij sloopt volgens mij ook niet bewust dingen. Ciske wilde van jongs af aan gewoon heel goed uit proberen wat hij ergens mee kan en of iets uit elkaar kan en dan sneuvelt er wel eens iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:52

Hazeltje schreef:
Minneke schreef:Het spijt me, maar ik ben het echt niet met jullie eens. Zo werkt het nu eenmaal niet altijd. Zeker niet met meerdere kinderen. Als de een iets doet waarbij jouw aandacht gevraagd wordt, dan is er nog een ander die er tussendoor kan glippen. Dat gebeurt nu eenmaal.

Een ongeluk zit in een klein hoekje, zeker met kinderen die nog niet begrijpen dat dingen kapot kunnen. Het gaat er bij mij echt niet in dat een kind van 1 zich dat kan bedenken.

Ik zeg niet dat ze begrijpt dat iets stuk kan, maar ze weet wel waar ze wel en niet aan mag komen.
En als je een kind dat leert vanaf het begin dat ze "los" mogen dan scheelt dat al een heel eind.

H. weet dat ze hier niet met de onderzetters mag spelen maar dat ze dat wel bij opa en oma mag.

Ciske weet ook heel goed wat hij wel en niet mag. Tot 2 jaar kwam hij niet eens over de scheidingslijn van de keuken. En als ik Janneman verschoon, gaat hij ook mee naar zijn kamer en toch pakt hij wel eens iets wat niet mag. En dat heeft niets met mijn manier van opvoeden te maken wan Ciske heeft van mij nooit "los"mogen gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Filoria za 16 jul 2011 - 2:02

Tomas heeft nog nooit iets kapot gemaakt, maar dat is meer geluk dan wijsheid geloof ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Coco za 16 jul 2011 - 2:08

Al vrij veel. Mijn telefoon, telefoon van mijn man, nieuwe salontafel zaten binnen 2 maand al wel zo'n 200 deuken in van het slaan met de speentjes. Mijn zoontje heeft het traprekje uit de muur gesloopt. De bril van mijn man...en een hele dure box van de dolby surround set...dat deed best eventjes pijn laughcry en twee afstandsbedieningen. Een lampenkamp is van de poot afgebroken.

En alles wat niet mag, is des te interessanter. Ik kan ze tig keer van de tv meubel halen, tig keer van de salontafel, het maakt ze niks uit, ze zitten er binnen een paar seconden weer op.
Ik hoef ze ook niet in de kinderstoel te zetten als ik even iets moet doen, hoe vast ik ze ook zet, mijn dochtertje wurmt zich er uit alsof ze een wormpje is, ook al doet dat haar pijn.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:19

Voor de moeders met wat oudere kindjes die nog nooit wat kapot hebben gemaakt, serieus, hoe doen jullie dat dan? Ik snap dat ik vrij makkelijk ben in sommige dingen. Stenen waxinelichthouders niet opbergen is om deuken in de vloer vragen, maar zoals een plakplintje bijvoorbeeld.. Dan moet ik echt constant strak boven haar gaan staan om op te letten of ze die niet van de vloer trekt. Of een auto over het beeldscherm van de tv, dat is echt binnen 3 seconden gebeurt. En hoe kan het dan dat jullie kinderen nog nooit met iets gegooid hebben? De eerste en de beste keer dat Y. met haar muziekboekje gooide, zat er direct een kras op de vloer. En ik kan 30000x zeggen dat ze voorzichtig moet doen, ze blijft er gewoon mee gooien, dat begrijpt ze nu nog niet. Laatst heeft ze haar tandjes in de bank gezet, ze bleef achterhaken en hoppa, haaltje in de bank, dat soort dingen voorkom je toch niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:29

Zulke dingen kun je ook niet voorkomen. Tenzij je er constant bij staat lijkt mij.
Ik leer Na.li ook dat hij niet aan bepaalde dingen mag komen maar als ik naar de wc moet dan kan ik niet even snel de televisie verplaatsen. En ieder kind doet wel eens iets wat niet mag.Dan kun je nog zo streng zijn daarin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Bolleke za 16 jul 2011 - 2:48

Chr.istian doet heel veel dingen die niet mogen maar er is nog nooit iets kapot gegaan, wel zijn speelgoed daar zijn al verschillende dingen van kapot, maar echt dure dingen of dingen in huis die van mij zijn niet.
Ik heb onder nog novilon liggen dus dat zal wel schelen, de vloer gaat dan nergens kapot van. Ik zeg hem gewoon heel duidelijk dat alles wat van mij is hij niet mag pakken zonder mijn toestemming. En wat hem betreft heb ik ogen op mijn rug dus ik heb heel snel in de gaten wat hij wil(de) en dan zorg(de) ik dat hij dat niet kan/kon.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Bolleke za 16 jul 2011 - 2:49

En SP, volgens mij heb jij een zoon die graag dingen bekrast, en daar kun je dan ook bijna niets aan doen, en dat doet Ch.ristian niet gelukkig. Ik denk dat het in sommige gevallen te maken heeft mete opvoeding maar niet in alle gevallen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Parisienne za 16 jul 2011 - 2:51

Wij zaten te denken om binnenkort een nieuwe tv in de woonkamer te kopen, maar we wachten nog wel eventjes! :P Ondanks dat N. geen autootjes heeft, ben ik toch bang wat er eventueel nog meer kan gebeuren. Ze kan nu al aardig baldadig zijn en met dingen gooien!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Tania za 16 jul 2011 - 3:22

Dromertje schreef:Voor de moeders met wat oudere kindjes die nog nooit wat kapot hebben gemaakt, serieus, hoe doen jullie dat dan? Ik snap dat ik vrij makkelijk ben in sommige dingen. Stenen waxinelichthouders niet opbergen is om deuken in de vloer vragen, maar zoals een plakplintje bijvoorbeeld.. Dan moet ik echt constant strak boven haar gaan staan om op te letten of ze die niet van de vloer trekt. Of een auto over het beeldscherm van de tv, dat is echt binnen 3 seconden gebeurt. En hoe kan het dan dat jullie kinderen nog nooit met iets gegooid hebben? De eerste en de beste keer dat Y. met haar muziekboekje gooide, zat er direct een kras op de vloer. En ik kan 30000x zeggen dat ze voorzichtig moet doen, ze blijft er gewoon mee gooien, dat begrijpt ze nu nog niet. Laatst heeft ze haar tandjes in de bank gezet, ze bleef achterhaken en hoppa, haaltje in de bank, dat soort dingen voorkom je toch niet?

Ik ben net zo verbaasd als jij hoor. Misschien hebben wij wel extreem drukke/snelle kindjes, want ik herken veel wat jij over Y. schrijft in J. smile Als ik dat tegen mensen zeg, krijg ik altijd te horen van "ja maar die van mij is net zo druk hoor dat hoort erbij". Totdat ze hem gezien hebben, dan is het van oh ja hij is toch wel erg druk laughcry .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Meeko za 16 jul 2011 - 3:40

Hier heeft ze laatst nog met een steen een put in de mooie tvmeubel gemaakt. Er is al een beker sap en een beker yoghurt tegen de muur gevlogen. Binnenkort gaan we dit eindelijk verven. Ze heeft een keer op de muur getekend. En elke keer als er iemand komt laat ze heel trots zien dat ze daarop getekend heeft, terwijl we toch echt wel boos op haar waren.
Verder zijn er al wat glazen gesneuveld en dat was t wel zo'n beetje, dus valt mee.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Liadan za 16 jul 2011 - 4:04

Dromertje schreef:Voor de moeders met wat oudere kindjes die nog nooit wat kapot hebben gemaakt, serieus, hoe doen jullie dat dan?

Dat ligt niet aan mij hoor, dat ligt aan onze dochter smile . Nou heeft ze hier ook wel wat deuken in de vloer gemaakt door het laten vallen van speelgoed en over krassen op de vloer zullen we het maar niet hebben, maar dat komt door het slepen met speelgoed.
Maar onze dochter is een voorzichtig meisje, ze is ook niet wild en bekijkt meestal alles voor ze iets doet.
Ik verbaas me er ook regelmatig over dat ze sommige dingen heel lang niet heeft gedaan, zoals onder de tafel kruipen of ergens op klimmen. Toen de box hier net stond vroeg ze eerst aan mij of ze erop mocht klimmen, haha.
Daarnaast doet ze trouwens wel genoeg andere dingen, zoals haar drinken expres omgooien Rolling Eyes .

Ik zeg ook steeds tegen mijn vriend dat onze zoon in dat soort dingen zeker 'erger' zal zijn, want minder kan niet, haha.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  PiP za 16 jul 2011 - 4:07

Arden schreef:
Minneke schreef:Het spijt me, maar ik ben het echt niet met jullie eens. Zo werkt het nu eenmaal niet altijd. Zeker niet met meerdere kinderen. Als de een iets doet waarbij jouw aandacht gevraagd wordt, dan is er nog een ander die er tussendoor kan glippen. Dat gebeurt nu eenmaal.

Een ongeluk zit in een klein hoekje, zeker met kinderen die nog niet begrijpen dat dingen kapot kunnen. Het gaat er bij mij echt niet in dat een kind van 1 zich dat kan bedenken.

Helemaal mee eens. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. En ik zit er niet continue bovenop en ik wil er ook niet continue bovenop zitten.

+1
Ik ben denk ik ook wel makkelijk, ze mag van mij af en toe met de telefoon spelen bijvoorbeeld. Deze staat dan op toetsenblokering en dan zit ze papa te "bellen". Er zijn wel bepaalde dingen waar ze echt niet aan mag zitten en meestal doet ze dit ook niet.
Er is hier nog niet echt iets kapot gegaan, wel zitten er roze vlekken op onze meubels door de poppenwagen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Annemie za 16 jul 2011 - 5:11

Ik ben het helemaal met Hazeltje eens en wat betreft op de muur tekenen, pfff ik moet er niet aan denken dat mijn zoontje dat ooit zou doen, dan word ik echt gek, haha...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:06

Het is ook een kwestie van temperament van het kindje. D. is een vroege peuterpuber en luistert echt niet meer naar alles dat ik zeg of van haar vraag. Is gewoon een kwestie van consequent blijven en op een gegeven moment zal dat weer beter gaan. Maar tot die tijd zal hier in huis wel eens wat sneuvelen, dat vind ik minder erg dan dat ik de hele dag achter haar aan zou moeten lopen als een scheidsrechter (en dat zou nog extra baldadigheid uitlokken ook smile).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Jazzlyn za 16 jul 2011 - 6:08

Twellie schreef:Het is ook een kwestie van temperament van het kindje. D. is een vroege peuterpuber en luistert echt niet meer naar alles dat ik zeg of van haar vraag. Is gewoon een kwestie van consequent blijven en op een gegeven moment zal dat weer beter gaan. Maar tot die tijd zal hier in huis wel eens wat sneuvelen, dat vind ik minder erg dan dat ik de hele dag achter haar aan zou moeten lopen als een scheidsrechter (en dat zou nog extra baldadigheid uitlokken ook smile).
+1
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:43

Het ligt inderdaad ook aan het karakter van je kindje. Ciske is vanaf dat hij aan het peuterpuberen is, zijn en onze grenzen vreselijk aan het opzoeken.
Hoe streng we tot nu toe ook zijn geweest, sommige dingen blijft hij proberen.
Duizenden keren hebben we gezegd dat hij niet aan de dvd speler mag komen maar de lichtjes gaan zo mooi branden als je hem aandrukt dat hij het toch snel doet als je even plast.
Net als op de muur tekenen. Zo zit hij lief op zijn papier te tekenen, draai je, je om, staat hij bij de muur.
Mijn mobiel heeft hij nooit gemogen en toch pakte hij hem razendsnel als ik even de andere kant op keek en gooide hem vervolgens woedend weg als ik naar hem toe kwam.
En nee, dat mocht hij echt niet van mij.

Ik blijf het wel makkelijk gezegd vinden dat het aan de opvoeding ligt maar goed, die illusie had ik ook tot Ciske een jaar of 1,5/2 was laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Susan za 16 jul 2011 - 6:47

Sunprincess schreef:Het ligt inderdaad ook aan het karakter van je kindje. Ciske is vanaf dat hij aan het peuterpuberen is, zijn en onze grenzen vreselijk aan het opzoeken.
Hoe streng we tot nu toe ook zijn geweest, sommige dingen blijft hij proberen.
Duizenden keren hebben we gezegd dat hij niet aan de dvd speler mag komen maar de lichtjes gaan zo mooi branden als je hem aandrukt dat hij het toch snel doet als je even plast.
Net als op de muur tekenen. Zo zit hij lief op zijn papier te tekenen, draai je, je om, staat hij bij de muur.
Mijn mobiel heeft hij nooit gemogen en toch pakte hij hem razendsnel als ik even de andere kant op keek en gooide hem vervolgens woedend weg als ik naar hem toe kwam.
En nee, dat mocht hij echt niet van mij.

Ik blijf het wel makkelijk gezegd vinden dat het aan de opvoeding ligt maar goed, die illusie had ik ook tot Ciske een jaar of 1,5/2 was laughcry

Precies, ik vind het ook vaak erg makkelijk gezegd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Filoria za 16 jul 2011 - 7:22

Dromertje schreef:Voor de moeders met wat oudere kindjes die nog nooit wat kapot hebben gemaakt, serieus, hoe doen jullie dat dan?
Hier een beetje hetzelfde als bij Liadan.

Je hebt mijn zoontje toen meegemaakt bij Minneke thuis, het is gewoon niet zo'n rouwdouwer. Hij speelt meestal vrij rustig en voorzichtig. En áls er een keer iets stuk lijkt (het wieltje van een autootje af ofzo), dan probeert hij het meteen weer te maken. En dat lukt dan nog ook. laughcry

Maar inderdaad: hij haalt weer op een andere manier het bloed onder mijn nagels vandaan soms. Gooien met eten of drinken, of de hele tijd aan m'n been hangen en vragen of ik hem wil 'helpen met spelen'.

Ik denk niet dat het alles met opvoeding te maken heeft. Ik zou graag willen dat Tomas er wat meer op uitging, lekker zelf de wereld ontdekken. Desnoods door dingen te slopen. Maar hij is nu eenmaal niet zo.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Bolleke za 16 jul 2011 - 7:55

Christia.n is ook vrij druk en snel en doet graag dingen die niet mogen maar misschien heb ik dan ook geluk dat er nog nooit iets kapot is gegaan. hij heeft wel laatst overal stempeltjes op gemaakt, op de stoelen, muur tv meubel, ik kwam ze overal tegen Twisted Evil , en die heeft ie er ook weer zelf afgepoetst met een doekie...
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Filoria za 16 jul 2011 - 7:59

kruimelje schreef:en die heeft ie er ook weer zelf afgepoetst met een doekie...
Als we het toch over opvoeding hebben: dat vind ik dus echt heel goed!

Consequenties van je daden leren inzien enzo.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 8:17

Ik zal mezelf even quoten voor de woorden weer verdraaid gaan worden...

Hazeltje schreef:Maar daar komt ook weer deels de manier van opvoeden bij kijken.

Bovendien hebben wij ook een enorm pittige tante in huis.
Echt geen lieverdje en ze kan enorm driftig worden.
Ik weet dus heel goed hoe het is om een snelle, drukke dame in huis te hebben met een pittig karakter.

En ik sta no way 24u per dag op haar lip.
Integendeel zelfs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum