Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

+30
TGR
shadow
rapa nui
Niene
juffie001
Flemy
Jazzlyn
Annemie
PiP
Meeko
Coco
Filoria
Bolleke
Sjonno
sheila123
Liadan
Famke
teletascha
Bruintje Beer
Parisienne
PapillonRose
Mida4you
pantuf
RiLiJu
Annie24
Pien
Tania
Printje
Susan
mauwmauw
34 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:29

x


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  mauwmauw vr 15 jul 2011 - 9:31

hij heeft de bank flink ondergekotst al toen hij 3 weken was.En verder moest de tv gids eraan geloven vandaag.we hebben hem lekker zijn gang laten gaan,was toch een oude die vandaag afgelopen was,verder niks eigenlijk.

mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 9:32

Jouw angst is terecht. laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:33

Nog helemaal niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:33

Susan schreef:Jouw angst is terecht. laughcry

haha...wat kan ik allemaal verwachten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:33

vernield? wat niet? haha. Al best wel veel. Ze sloopt de plakplinten iedere keer van de vloer, ze heeft met een stenen waxinelichthouder al een paar deuken in de vloer gegooid, ze heeft één plant kaal getrokken (die het dus uiteindelijk niet overleefd heeft). Ze heeft de bank tig keer onder gespuugd waardoor er nu allemaal vlekken in zitten, ze heeft een paar keer onze metalen beelden om gegooid waardoor ze nu iets vervormd zijn. Moet ik nog even verder gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Printje vr 15 jul 2011 - 9:36

Hahahaha hier gelukkig nog niets.(even afkloppen) wel had meneer vanmorgen de router te pakken :shock: en zat er lekker op te meppen. Ik vraag me serieus nog steeds af hoe hij erbij kon maar goed. Daarnaast heeft hij een grote voorliefde om alle dvd's uit het kastje te halen en opnieuw te rangschikken;) Hij weet echter heeeel erg goed dat dat niet mag en zegt zelf de hele tijd nee nee als hij bij de dvd's zit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:37

x


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 9:37

ivax schreef:

haha...wat kan ik allemaal verwachten Very Happy

Yrsa heeft onlangs nog het dvd-laatje van Dions computer afgebroken.
Ezra heeft de Nintendo DS een paar keer achter het bed gegooid en die werkt nu dus niet meer echt.
Verder zijn er verscheidene boeken gesneuveld.
Het servies dat wij twee jaar geleden kregen is niet meer geheel compleet.
Etc.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:38

hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Heb ik nou zo'n onbenullige baby in huis of jullie van die lieve kindjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:40

Hier sneuvelt vooral speelgoed. De oudste is nu helemaal into botsingen maken en het liefst moeten die auto's van een klif afrijden een ravijn in. Dus daar breekt wel eens wat van af.

Ik zei het in het andere topic net maar ze hebben hier de bank geverfd met vingerverf terwijl ik niet thuis was en mn vriend niet op zat te letten. Verder kan ik me nu even niet echt dingen herinneren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:43

x


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Tania vr 15 jul 2011 - 9:44

Hier is er wel al wat gesneuveld. De telefoon is stuk van het op de grond laten vallen, hij heeft een paar knopjes van m'n laptop afgetrokken. Er zitten deukjes in de tafel en de deuren en vlekjes op de muren van het slaan met speelgoed er tegenaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:45

D. heeft inmiddels voor een aardig bedragje aan spullen gemolesteerd in ons huis:

- Boeken
- Heel veel eigen speelgoed
- Verscheidene pronkstukken uit mijn verzameling kitscherige beeldjes

Als klap op de vuurpijl heeft ze laatst een mep op de televisie gegeven, die het daarna niet meer deed (was ook niet meer te repareren).

Maar ja, we halen het geld wel van de spaarrekening voor haar studie af, dan moet ze na de middelbare school maar in de snackbar gaan werken :P .


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:47

Ik vraag me eerder af hoe kinderen bij bepaalde spullen kunnen die stuk kunnen....

Wij hebben echt niet alles weggezet, maar aan bepaalde spullen mag ze gewoon niet aankomen.
En andere spullen die zetten wij gewoon weg zodat ze er niet bij kan.

Geen haar op mijn hoofd dat zij bij mijn laptop kan en er knopjes af kan trekken, of een plant helemaal kaal kan plukken.
Daar krijgt ze hier echt de tijd niet voor hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Tania vr 15 jul 2011 - 9:51

Hazeltje schreef:Ik vraag me eerder af hoe kinderen bij bepaalde spullen kunnen die stuk kunnen....

Wij hebben echt niet alles weggezet, maar aan bepaalde spullen mag ze gewoon niet aankomen.
En andere spullen die zetten wij gewoon weg zodat ze er niet bij kan.

Geen haar op mijn hoofd dat zij bij mijn laptop kan en er knopjes af kan trekken, of een plant helemaal kaal kan plukken.
Daar krijgt ze hier echt de tijd niet voor hoor.

Nee hij moet er ook afblijven maar hij luistert echt voor geen meter nog. Dus het is wel is gebeurd dat ik even op de bank zat met de laptop, J. een glas omgooide, ik de laptop op de bank zette om een doekje te pakken en hij ondertussen ook even wilde 'computeren'. Eigen schuld dus, gelukkig kreeg ik ze er wel weer op alleen de 0 doet het niet zo goed meer.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:52

Hazeltje schreef:Ik vraag me eerder af hoe kinderen bij bepaalde spullen kunnen die stuk kunnen....

Wij hebben echt niet alles weggezet, maar aan bepaalde spullen mag ze gewoon niet aankomen.
En andere spullen die zetten wij gewoon weg zodat ze er niet bij kan.

Geen haar op mijn hoofd dat zij bij mijn laptop kan en er knopjes af kan trekken, of een plant helemaal kaal kan plukken.
Daar krijgt ze hier echt de tijd niet voor hoor.

Nee precies. Wij hebben de televisie nu maar op zolder gezet. En mijn laptop gebruik ik alleen nog maar op de wc, als ik de deur op slot heb :P .

Ik denk dat je sommige dingen echt niet kunt voorkomen, Hazeltje. Soms zijn kinderen gewoon watervlug. En ik heb ook geen zin om er continu direct bovenop te zitten. Tja, dan gaat er weleens iets kapot, dat hoort erbij (vind ik).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Printje vr 15 jul 2011 - 9:53

Eens met Hazeltje. Hier weet hij ook zeer goed wat wel/niet mag. uiteraard probeert hij soms wel maar ik zet hem dan steeds weg en zeg jij mag lekker hier spelen. Ik zet echt vrijwel niets weg voorhem, hij moet maar leren dat er altijd dingetjes zijn waar je af moet blijven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:57

Minneke schreef:
Hazeltje schreef:Ik vraag me eerder af hoe kinderen bij bepaalde spullen kunnen die stuk kunnen....

Wij hebben echt niet alles weggezet, maar aan bepaalde spullen mag ze gewoon niet aankomen.
En andere spullen die zetten wij gewoon weg zodat ze er niet bij kan.

Geen haar op mijn hoofd dat zij bij mijn laptop kan en er knopjes af kan trekken, of een plant helemaal kaal kan plukken.
Daar krijgt ze hier echt de tijd niet voor hoor.

Nee precies. Wij hebben de televisie nu maar op zolder gezet. En mijn laptop gebruik ik alleen nog maar op de wc, als ik de deur op slot heb :P .

Ik denk dat je sommige dingen echt niet kunt voorkomen, Hazeltje. Soms zijn kinderen gewoon watervlug. En ik heb ook geen zin om er continu direct bovenop te zitten. Tja, dan gaat er weleens iets kapot, dat hoort erbij (vind ik).

Dat weet ik ook wel Minneke.
En ik zal ook niet roepen dat hier nooit een glas om gaat ofzo.

Maar drote dingen als een telefoon, laptop, Nintendo die kapot gemaakt worden...
Dat gebeurd hier echt niet.

De laptop staat op tafel en anders in de kast.
Ze mag niet aan de TV komen en ook niet aan de telefoons.

En ja, het hoort erbij dat er weleens iets sneuvelt.
Zoals een glas, of een fotolijstje... Maar niet bovenstaande dingen. Dat vind ik echt raar om te zeggen dat het "erbij hoort".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 9:58

Printje schreef:Eens met Hazeltje. Hier weet hij ook zeer goed wat wel/niet mag. uiteraard probeert hij soms wel maar ik zet hem dan steeds weg en zeg jij mag lekker hier spelen. Ik zet echt vrijwel niets weg voorhem, hij moet maar leren dat er altijd dingetjes zijn waar je af moet blijven.
plus nog 1!

vooral die laatste zin, je kunt ook niet van andere mensen verwachten als je ergens bent dat ze alles weg geaan zetten, dus hoe sneller je ze leert dat ze er vanaf moeten blijven hoe beter. al werkt dat natuurlijk niet altijd even makkelijk...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 9:59

Minneke schreef:
Nee precies. Wij hebben de televisie nu maar op zolder gezet. En mijn laptop gebruik ik alleen nog maar op de wc, als ik de deur op slot heb :P .

Ik denk dat je sommige dingen echt niet kunt voorkomen, Hazeltje. Soms zijn kinderen gewoon watervlug. En ik heb ook geen zin om er continu direct bovenop te zitten. Tja, dan gaat er weleens iets kapot, dat hoort erbij (vind ik).

Dat is hier ook. Natuurlijk haal ik ze weg als ik zie dat ze aan iets zitten wat ze niet mogen, maar ze luisteren niet altijd even goed en soms sneuvelt er dan wel eens iets. De boeken die kapot gingen waren wel grotendeels Ezra's eigen boeken, hij heeft een periode gehad dat als hij een bepaalde tekening in een boek heel mooi vond, hij die eruit scheurde en dat was er niet echt uit te krijgen bij hem. Ik vond dat vooral voor hem heel sneu, omdat het uiteindelijk betekende dat hij zijn mooie plaat juist kwijt was. Nu weet hij daar gelukkig wel wat beter mee om te gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:00

weet je hóe snel Y. is. Ik stond even een boterham te smeren en in de tussentijd had zij dus al een plant kaal getrokken. Een plant waar ze nooit eerder aan had gezeten en ik ook niet in de gaten had hoe snel ze eigenlijk al kon kruipen :P Verder ben ik best makkelijk, alles wat geen drama is als het stuk gaat laat ik gewoon staan, het maakt me niet zoveel uit als er een deukje meer of minder in de vloer zit, dat voorkom je toch niet. Spullen waar ze écht niet aan mogen zitten (zoals glaswerk of studieboeken) worden hoog en achter slot en grendel opgeborgen, voor de rest mag ze praktisch overal mee spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:01

Het spijt me, maar ik ben het echt niet met jullie eens. Zo werkt het nu eenmaal niet altijd. Zeker niet met meerdere kinderen. Als de een iets doet waarbij jouw aandacht gevraagd wordt, dan is er nog een ander die er tussendoor kan glippen. Dat gebeurt nu eenmaal.

Een ongeluk zit in een klein hoekje, zeker met kinderen die nog niet begrijpen dat dingen kapot kunnen. Het gaat er bij mij echt niet in dat een kind van 1 zich dat kan bedenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:03

en ik vind het ook een kul argument dat kinderen anders niet doorhebben dat ze bij andere mensen dan ook overal aan mogen zitten. Je kinderen mogen bij jullie toch ook gewoon naar boven, doen ze dat bij vreemden ook zomaar? Als een kind op de leeftijd komt dat ze dat beseffen, dan beseffen ze ook wel dat ze bij vreemden niet overal waar ze thuis wel aan mogen zitten, daar ook aan mogen zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Annie24 vr 15 jul 2011 - 10:05

Twellie schreef:
Maar ja, we halen het geld wel van de spaarrekening voor haar studie af, dan moet ze na de middelbare school maar in de snackbar gaan werken :P .

lol!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum