Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

+30
TGR
shadow
rapa nui
Niene
juffie001
Flemy
Jazzlyn
Annemie
PiP
Meeko
Coco
Filoria
Bolleke
Sjonno
sheila123
Liadan
Famke
teletascha
Bruintje Beer
Parisienne
PapillonRose
Mida4you
pantuf
RiLiJu
Annie24
Pien
Tania
Printje
Susan
mauwmauw
34 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Flemy za 16 jul 2011 - 9:46

Mijn dochters mogen ook aan heel veel dingen komen of er mee spelen. Mijn oudste kijkt vaak foto's in mijn mobiel, de jongste kan zich prima vermaken met de afstandsbediening. Dat soort dingen ben ik vrij makkelijk in, omdat ik weet wat er mee gebeurd en ik let (vooral bij mijn mobiel) altijd goed op. Ik ken mijn dochter natuurlijk dus ik weet hoe ze er mee om gaat. Zij weet heel goed dat ze er niet zomaar iets geks mee mag doen en ze zal 'm dan ook nooit zelf pakken.

Zelf ben ik wel heel erg consequent, dus ze weet heel goed hoe ver ze kan gaan en wat ze wel en niet mag. En wat anders de gevolgen zijn. Dingen stuk gemaakt in huis heeft ze nooit. Ja ze was eens zo boos dat ze het traphekje zo hard dicht sloeg dat deze lichtelijk uit z'n voegen is, maar meer niet.
Door het spelen e.d. is onze vloer wel heel erg beschadigd, maar dat is natuurlijk geen opzet. Ze mocht eens mijn glas komen aangeven, met de waarschuwing dat ze voorzichtig moest lopen. Natuurlijk stootte ze haar arm onderweg en viel het glas, sja..

Nee ik kan echt niets bedenken wat ze gedaan heeft en de jongste is een grote ontdekkingsreiziger, dus daar zit ik sowieso al bovenop.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  juffie001 za 16 jul 2011 - 19:31

hier gaat er wel eens iets stuk, vind het erbij horen. het is in ieder geval geen doelbewust dingen kapot maken.
Zodra het express gaat gebeuren vind ik het een ander verhaal worden.
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 19:34

Onze bank is compleet vol met vlekken, ik wil dus NOOOOOOOIT geen stoffen bank meer. Enig voordeel nu is dat ik niet meer spastisch wordt als er iets geknoeid word ofzo haha
Mijn servies is niet meer compleet, maar dat kan ik de kids niet alleen de schuld van geven haha!! glazen sneuvelen wel eens of schaaltjes.. maar goed vind ik allemaal niet zo erg.

verder dat tekenen op de muur heb ik wel een mooi voorbeeld van.. Hier mag dat natuurlijk ook niet.. Zit ik op een gegeven moment bij Indy op haar bedje en kijk ik zo onder haar tafeltje wat er staat. Ik vroeg me af wat ik zag dus tafeltje aan de kant en ik zie daaronder een paar mooie krullen staan met potlood.... Aangezien ik niet wist hoe lang het er al stond ben ik niet boos geworden maar gevraagd wanneer ze dat gedaan had. Haar antwoord toen oma hier was....... gezegd dat dit niet mag en dat we papier hiervoor hebben. Daarna ook nooit meer wat ontdekt, maar zo zie je maar die tekening zou er goed al 4 weken op hebben kunnen staan.. :-)
Ik heb even nagekeken dit heeft ze vorig jaar gedaan in juni
wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 994313948_5_MdIC

Verder mogen ze met mijn werktelefoon wel spelen ''lees bellen als deze op toetsblokkering staat) mijn sleutels zijn bij Merle een grote hit...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Printje za 16 jul 2011 - 23:57

Ik denk dat ik dan moet concluderen dat OF ik een erg strenge moeder ben(wat in mijn ogen absoluut niet zo is) OF ons ventje toch echt een klein angel is....
Ik blijf me toch echt verbazen hoor over wat sommige kinderen kapot gemaakt hebben. Hij mag van mij ook best op onderzoek uit in huis maar sommige dingen zijn van ons en daar moet meneer afblijven, ik vind het niet normaal dat kinderen onder het mom van op onderzoek uitgaan dingen mogen kapotmaken zoals een tv,telefoon etc. Ik vind dat het erg zonde is van mijn spullen en ben dat dus ook echt niet van plan.

Moet wel zeggen dat ons mannetje vaak redelijk rustig kan spelen en niet echt een hele grote wildebras is...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:00

Printje schreef:Ik denk dat ik dan moet concluderen dat OF ik een erg strenge moeder ben(wat in mijn ogen absoluut niet zo is) OF ons ventje toch echt een klein angel is....
Ik blijf me toch echt verbazen hoor over wat sommige kinderen kapot gemaakt hebben. Hij mag van mij ook best op onderzoek uit in huis maar sommige dingen zijn van ons en daar moet meneer afblijven, ik vind het niet normaal dat kinderen onder het mom van op onderzoek uitgaan dingen mogen kapotmaken zoals een tv,telefoon etc. Ik vind dat het erg zonde is van mijn spullen en ben dat dus ook echt niet van plan.

Moet wel zeggen dat ons mannetje vaak redelijk rustig kan spelen en niet echt een hele grote wildebras is...

Volgens mij geeft ook niemand hier aan dat kinderen dingen kapot mogen maken, alleen dat dat wel eens per ongeluk kan gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:05

Als ik goed na ga denken, kan ik me echt niets bedenken wat S.enna ooit kapot heeft gemaakt ? Volgens mij niets, misschien wat schaaltjes of bekers maar dat gebeurd per ongeluk. Wel heeft ze eens 'Kos' benenden op de witte muur geschilderd, een blauwe zee, bruin strand en een zon. We hebben toen alle muren opnieuw kunnen witten, gezien het kleur verschil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Pien zo 17 jul 2011 - 0:06

Mama_van2 schreef: Wel heeft ze eens 'Kos' benenden op de witte muur geschilderd, een blauwe zee, bruin strand en een zon.
is het heel erg als ik hierdoor moet lachen? Embarassed

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:07

Pien schreef:
Mama_van2 schreef: Wel heeft ze eens 'Kos' benenden op de witte muur geschilderd, een blauwe zee, bruin strand en een zon.
is het heel erg als ik hierdoor moet lachen? Embarassed

Nee hoor, wij konden er stiekem ook om lachen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Pien zo 17 jul 2011 - 0:09

Hahaha... gelukkig maar!! Waren jullie daarheen op vakantie geweest dat het veel indruk op haar had gemaakt ofzo? Ennuh... Hoe is jullie afgelopen weekje weg geweest?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  juffie001 zo 17 jul 2011 - 0:09

Mama_van2 schreef: Wel heeft ze eens 'Kos' benenden op de witte muur geschilderd, een blauwe zee, bruin strand en een zon. We hebben toen alle muren opnieuw kunnen witten, gezien het kleur verschil.


oeps... lol!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Susan zo 17 jul 2011 - 0:10

Twellie schreef:

Volgens mij geeft ook niemand hier aan dat kinderen dingen kapot mogen maken, alleen dat dat wel eens per ongeluk kan gebeuren.

Inderdaad. Ik vind het onderhand een beetje overkomen alsof er twee kampen zijn, een kamp met moeders die de touwtjes strak in handen hebben en kinderen die zich als gevolg daarvan voorbeeldig gedragen en een kamp met moeders die er een zooitje van maken en kinderen die als een ongeleid projectiel de hele inboedel aan gort stampen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:11

Susan schreef:
Twellie schreef:

Volgens mij geeft ook niemand hier aan dat kinderen dingen kapot mogen maken, alleen dat dat wel eens per ongeluk kan gebeuren.

Inderdaad. Ik vind het onderhand een beetje overkomen alsof er twee kampen zijn, een kamp met moeders die de touwtjes strak in handen hebben en kinderen die zich als gevolg daarvan voorbeeldig gedragen en een kamp met moeders die er een zooitje van maken en kinderen die als een ongeleid projectiel de hele inboedel aan gort stampen.

Ja, aan dat imago probeerde ik me inderdaad een beetje te onttrekken met die opmerking smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:19

Pien schreef:Hahaha... gelukkig maar!! Waren jullie daarheen op vakantie geweest dat het veel indruk op haar had gemaakt ofzo? Ennuh... Hoe is jullie afgelopen weekje weg geweest?

Ja, we waren net en paar dagen terug van 15 dagen Kos, ze was toen 2,5 jaar. Wat lief dat je daarna vraagt, ons weekje weg was leuk, veel regen dat was wel balen maar er was veel voor de kinderen te doen (kinderclub/bingo/binnen zwembad/ speeltuin/treintje en knutselen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Niene zo 17 jul 2011 - 0:39

Echt iets bewust maken is hier nog niet gebeurd. Ze heeft 1x zichzelf onder getekend en een stukje salontafel daar bij meegenomen,maar dat was mijn eigen schuld,ik lette op dat moment even niet op Embarassed Ze weet precies waar ze wel en niet aan mag komen,ik ruim dan ook niks op voor haar. Als ze oma wil bellen dan geeft ze mij de huistelefoon en dan bel ik oma voor haar,ze speelt wel eens met mijn telefoon,foto's kijken/maken,of een studio100 app,maar daar ben ik dan bij.
Ze vraagt altijd aan mij of ze iets mag en ik heb mijn ogen en oren overal zitten Laughing
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  rapa nui zo 17 jul 2011 - 0:48

@ Mama van 2: wat hebben jullie eigenlijk besloten met school? Blijft S. nog een jaar kleuteren of gaat ze naar groep 3?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:53

rapa nui schreef:@ Mama van 2: wat hebben jullie eigenlijk besloten met school? Blijft S. nog een jaar kleuteren of gaat ze naar groep 3?

Ze blijft nog een jaar kleuteren, we zijn erg blij met onze keuze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  shadow zo 17 jul 2011 - 5:25

geplast en gespuugd over de bank. Verder mokken en glazen gesneuveld. ze heeft ontdekt de plinten los te krijgen en dat is natuurlijk ook leuk maar verder valt het wel mee. Very Happy

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:58

Mijn God, waar moet ik beginnen? De kasten zijn ondergekrast met potlood die hij toen toevallig te pakken had, er zitten vlekken in het tapijt die er niet meer uitgaan, hetzelfde als de witte stoffen bekleding van de bank. Hij heeft een aantal keer flink hard op de TV geramt zodat daar strepen in zaten als ik hem aanzette (en geloof me, ik zag het echt op tijd maar hij is gewoon watervlug...)

En over de glazen nog maar niet te spreken Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 6:00

Susan schreef:
Inderdaad. Ik vind het onderhand een beetje overkomen alsof er twee kampen zijn, een kamp met moeders die de touwtjes strak in handen hebben en kinderen die zich als gevolg daarvan voorbeeldig gedragen en een kamp met moeders die er een zooitje van maken en kinderen die als een ongeleid projectiel de hele inboedel aan gort stampen.
Dat idee kreeg ik ook inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Printje zo 17 jul 2011 - 7:19

Susan schreef:
Twellie schreef:

Volgens mij geeft ook niemand hier aan dat kinderen dingen kapot mogen maken, alleen dat dat wel eens per ongeluk kan gebeuren.

Inderdaad. Ik vind het onderhand een beetje overkomen alsof er twee kampen zijn, een kamp met moeders die de touwtjes strak in handen hebben en kinderen die zich als gevolg daarvan voorbeeldig gedragen en een kamp met moeders die er een zooitje van maken en kinderen die als een ongeleid projectiel de hele inboedel aan gort stampen.

Dan lezen julie het niet zoals ik bedoel, ik bedoel dat ik gwoon echt niet snap dat kinderen dus schijnbaar in hun ontdekkingstocht het voor elkaar krijgen om zoveel te slopen. Natuurlijk is het zo gebeurd maar heir is er serieus nog nooit iets kapot gegaan, en ik zit er dus echt niet de hele tijd bovenop. Sommige dingen zijn gewoon verboden terrein, nu en ook als hij 4 is en ik vind dat dat iets is wat kinderen moeten leren, niet alles is bedoeld om aan kinderen te geven of het nu om te onderzoeken is ofzo.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  TGR zo 17 jul 2011 - 7:27

Susan schreef:
ivax schreef:

haha...wat kan ik allemaal verwachten Very Happy

Yrsa heeft onlangs nog het dvd-laatje van Dions computer afgebroken.
Ezra heeft de Nintendo DS een paar keer achter het bed gegooid en die werkt nu dus niet meer echt.
Verder zijn er verscheidene boeken gesneuveld.
Het servies dat wij twee jaar geleden kregen is niet meer geheel compleet.
Etc.

Laptops vergeet je nog.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Susan zo 17 jul 2011 - 7:29

TGR schreef:
Susan schreef:
ivax schreef:

haha...wat kan ik allemaal verwachten Very Happy

Yrsa heeft onlangs nog het dvd-laatje van Dions computer afgebroken.
Ezra heeft de Nintendo DS een paar keer achter het bed gegooid en die werkt nu dus niet meer echt.
Verder zijn er verscheidene boeken gesneuveld.
Het servies dat wij twee jaar geleden kregen is niet meer geheel compleet.
Etc.

Laptops vergeet je nog.

Nee, die liet ik wijselijk achterwege. laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 7:34

Printje schreef:
Susan schreef:
Twellie schreef:

Volgens mij geeft ook niemand hier aan dat kinderen dingen kapot mogen maken, alleen dat dat wel eens per ongeluk kan gebeuren.

Inderdaad. Ik vind het onderhand een beetje overkomen alsof er twee kampen zijn, een kamp met moeders die de touwtjes strak in handen hebben en kinderen die zich als gevolg daarvan voorbeeldig gedragen en een kamp met moeders die er een zooitje van maken en kinderen die als een ongeleid projectiel de hele inboedel aan gort stampen.

Dan lezen julie het niet zoals ik bedoel, ik bedoel dat ik gwoon echt niet snap dat kinderen dus schijnbaar in hun ontdekkingstocht het voor elkaar krijgen om zoveel te slopen. Natuurlijk is het zo gebeurd maar heir is er serieus nog nooit iets kapot gegaan, en ik zit er dus echt niet de hele tijd bovenop. Sommige dingen zijn gewoon verboden terrein, nu en ook als hij 4 is en ik vind dat dat iets is wat kinderen moeten leren, niet alles is bedoeld om aan kinderen te geven of het nu om te onderzoeken is ofzo.


nou, dan nodig ik je hier van harte een dagje uit, dan snap je het wel :P Vandaag heeft mijn 11 maandertje een lade uit de kast weten te ontwrichten. Ik stond in de keuken, dochter zit het ene moment braaf te spelen, ik zie vanuit mijn ooghoek dat ze de lade grijpt, eraan trekt en zo uit de sponning trekt. Ik kan je verzekeren dat daar niet tegen te rennen valt. Resultaat: klein hoekje uit de lade, maar als de lade dicht is zie je dat niet Laughing


Laatst aangepast door Dromertje op zo 17 jul 2011 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Printje zo 17 jul 2011 - 7:36

hahahah Dromertje volgens mij wordt jullie meisje later sloper dan hahahaa
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Tazz zo 17 jul 2011 - 7:42

Een paar glazen, een aantal boeken missen wat bladzijdes, kalenders, boeken en een muur ondergekalkt met pen. Gelukkig zijn we verhuisd dus de muren zijn weer netjes ;-) Van 2 brillen heeft ze een pootje afgebroken.

Verder kan ik niet echt iets bedenken dus het valt nog mee
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis? - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jullie kindje al vernield binnenshuis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum