Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 36 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  blondje1313 za 10 sep 2011 - 20:33

Studiebol, ik heb me ook aangemeld bij lekker leven, maar in elk geval nog geen bonnen ontvangen. Maar in principe gaan we toch voor de kruidvat luiers, dus dat maakt niet uit!
Ik print die bon inderdaad steeds opnieuw uit (gewoon in zwartwit), dat is het allerlaatste wat ik afgelopen vrijdag op het werk nog heb gedaan voor mijn verlof Embarassed
Hier heeft het trouwens niet geregend (dat is niet helemaal waar, het heeft 5 minuten geregend), wel de hele avond genoten van de flitsen.
Mijn borsten zijn wel gegroeid, mijn onderomvang is ook zeker 5 cm toegenomen, dat vind ik nog wel het vreemdst, ben benieuwd of dat blijvend is.
Komende twee weken gaan we nog een keer naar Prenatal, daar wil ik met kortingsbonnen wat grotere voedingsbeha's meenemen voor het geval dat mijn borsten nog groeien na de bevalling, je kunt het binnen een maand terugbrengen en aangezien ik over precies een maand uitgerekend ben zal dat wel goedkomen hoop ik.

Parels, gelukkig doet je vriends Blackberry het nog, zou de verzekering het anders niet uit willen keren ivm zwangerschapshormonen Wink
Druk bezig geweest gisteren, en leuk dat je ouders komen helpen. Hier zijn mijn ouders meer van het fysieke helpen en mijn schoonouders van geld en cadeautjes, is zo een mooie combinatie.
Nemen de ouders bij jullie op het werk niet zelf de luiers mee?

Gisteren een verjaardag gehad, was erg moe en waren om 11 uur al naar huis. Vandaag een dagje op het voetbalveld hangen denk ik, als het tenminste droog blijft!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 36 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 23:24

Haihai,

Studie ; die bonnen moet je volgend mij voor worden 'uitgeloot', dat gebeurd vanzelf als je je inschrijft voor de blije doos. Ik kreeg ze iig onverwachts ineens in de bus. Het scheelt niet heel veel hoor, het zijn eigenlijk bonnen om diezelfde actie te creeeren als waar veel drogisterijen mee werken bij Pampers 3+1 gratis. Dus ipv van 40 euro, 30 euro.

Blondje ; ik ga ook even naar het voetbalveld, vriend moet voetballen, ik kan alleen niet meer zo lang staan en vind mezelf er niet uit zien, dus ben benieuwd hoelang ik het volhoud. Dat van die verzekering heb ik ook nog aan gedacht haha, maar gelukkig heeft dat niet gehoeven Wink Bij ons op het werk is alles inclusief; luiers, warme maaltijd tussen de middag, brood, flesvoeding, slaapzakjes, flessen, alles. Wel heel makkelijk voor de ouders, vooral die warme maaltijd doet het goed. Op het kdv waar ons kindje heen gaat, eten ze alleen brood tussen de middag en s'avonds, moeten we een eigen fles en slaapzak meenemen. Ze hebben er wel Friso en Nutrilon. Pampers gebruiken ze daar, en die hoef ik niet mee te nemen. Bij jullie wel dan?

Trouwens, ik heb die bon van Kruidvat op mijn pc staan hoor, dus als iemand wil dat ik hem doormail? PM maar even!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 11 sep 2011 - 0:31

Wij moeten eten en luiers meegeven, (eten wel zolang ze nog niet met de pot mee-eten, dus flesjes en groente- en fruithapjes, als ze wat ouders zijn krijgen ze gewoon brood en fruit geloof ik). Verder weet ik het nog niet zo goed, moet zeggen dat ik me er nog niet zo precies mee bezig gehouden heb.....
Maar jij werkt wel gewoon in Nederland?
Mijn dagje voetbalveld is toch kort geworden, mijn man is met migraine thuisgekomen en ligt inmiddels in bed. Ik heb trouwens wel kunnen zitten, dat scheelt wel.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 zo 11 sep 2011 - 2:07

studiebol: mijn borsten zijn de eerste 10 weken 2 cupmaten gegroeit, daarna niet meer! smile

ik heb nu 9 pakken luiers, 3 verschillende maten, maar grotendeel van de bruiloft gekregen smile

vandaag slechte dag, last van mijn nieren, ik drink maar gewoon, maar er komt beneden niets uit! Sad heb ook echt het gevoel dat ik vol zit. dinsdag naar het ziekenhuis in ben benieuwd wat ze gaan zeggen...

duik nu maar even mijn bedje in!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol zo 11 sep 2011 - 3:57

Joyce, beterschap vervelend hoor dat je zo last hebt van je nieren. Handig hoor dat je al zoveel luiers hebt, ik heb laatst pampers bij de etos gekocht waren toen in de aanbieding. Wil ook wat van de kruidvat kopen en een beetje door elkaar gebruiken, dan hoop ik dat de kruidvat ook goed bevalt want die zijn een stuk goedkoper..

Wij moeten volgens mij wel alles meegeven aan het kdv, luiers en volgens mij zolang ze uit een potje eten dat ook, pas als ze fruit en brood gaan eten dan hoeft het niet meer, zal het tegen die tijd nog is goed na vragen Very Happy

Wat betreft het groeien van je borsten, bij mij is dus nog niks gebeurd, kan altijd nog komen maar vind het wel wat raar.

Even een vraagje aan de meiden die flesvoeding gaan geven, hoeveel flesjes hebben jullie gekocht?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 5:29

Joyce ; beterschap! Ik heb de hele tijd het idee dat er van alles uit moet daar beneden, en dan ga ik plassen en komt er bijna niks Sad

Blondje ; fruit geven wij bij ons ook gewoon op het werk, als de kindjes gepureerd krijgen pureren we dat gewoon. Ik werk wel gewoon in Nederland ja, maar het verschilt heel erg per kinderdagverblijf hoor! Woon jij in Belgie dan?

Ik ben trouwens zo'n 3 uur op het voetbalveld gebleven, maar ze hebben weer echt een baggerwedstrijd gespeeld dus had ook niet gehoeven haha

Studiebol ; mijn borsten zijn een kleine cupmaat gegroeid, ik heb mijn gewone bh's gewoon zonder extra vulling gekocht, en nu passen ze wel.

Ik ga natuurlijk ook flesvoeding geven, ik heb 2 grote difraxflessen van 230 ml geloof ik, en 1 kleintje van 150 ml. Die krengen zijn trouwens wel duur, geloof iets van 10 euro ps, maar ja je hebt ze toch nodig.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 11 sep 2011 - 5:35

Parels schreef:Joyce ; beterschap! Ik heb de hele tijd het idee dat er van alles uit moet daar beneden, en dan ga ik plassen en komt er bijna niks Sad

Blondje ; fruit geven wij bij ons ook gewoon op het werk, als de kindjes gepureerd krijgen pureren we dat gewoon. Ik werk wel gewoon in Nederland ja, maar het verschilt heel erg per kinderdagverblijf hoor! Woon jij in Belgie dan?

Ik ben trouwens zo'n 3 uur op het voetbalveld gebleven, maar ze hebben weer echt een baggerwedstrijd gespeeld dus had ook niet gehoeven haha

Studiebol ; mijn borsten zijn een kleine cupmaat gegroeid, ik heb mijn gewone bh's gewoon zonder extra vulling gekocht, en nu passen ze wel.

Ik ga natuurlijk ook flesvoeding geven, ik heb 2 grote difraxflessen van 230 ml geloof ik, en 1 kleintje van 150 ml. Die krengen zijn trouwens wel duur, geloof iets van 10 euro ps, maar ja je hebt ze toch nodig.

laat even je urine testen!! een blaasontsketing hoef je nu niet te voelen zoals normaal, bij mij heb ik het ook niet gemerkt, en als het optrekt ben je verder van huis! hop morgen gelijk wegbregen naar de huisarts!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 5:49

Ik heb het inmiddels al 6 maanden Wink
En mijn moeder heeft ook een zwakkere blaas, helaas zit het in mijn genen!
Een blaasontsteking is het niet, er komt wel 'iets' maar het is zeg maar veel minder als dat ik dacht elke keer!

Maar bedankt voor je bezorgdheid!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 11 sep 2011 - 6:13

Parels schreef:Ik heb het inmiddels al 6 maanden Wink
En mijn moeder heeft ook een zwakkere blaas, helaas zit het in mijn genen!
Een blaasontsteking is het niet, er komt wel 'iets' maar het is zeg maar veel minder als dat ik dacht elke keer!

Maar bedankt voor je bezorgdheid!

oke vandaar! vervelend zeg, dat gevoel dat je moet maar niets komt! bah!! Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 11 sep 2011 - 6:37

Ik heb dat ook wel is dan denk ik echt nou ik moet enorm plassen.. en dan is het echt maar heeel weinig.. apart he, misschien dat er dan toch iemand op je blaas aan het duwen is waardoor het zo lijkt Very Happy

Parels oke, jij hebt er drie.. tja ik dacht aan 2 per kindje dan koop ik zo'n grote en zo'n kleine en de doos van de prenatal zat ook een kleine. En als het niet genoeg is dan kan ik altijd nog iemand bij laten halen, maar ja het schoonmaken van zo'n flesjes is natuurlijk ook zo gebeurd. Ik had nog aan die vrouw van de intake gevraagd welke flesjes zij aanraadde. Zij had het ook over die van Difrax, ivm krampjes, en anders avant. Dus ik ga denk ik maar voor die van difrax. Wil het gewoon voor de zekerheid in huis hebben...

Ik ben een lijstje aan het maken wat ik wil halen tijdens de mamamazzeldagen, krijg je toch weer overal korting op, dus scheelt mooi weer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 6:45

Echt, werd het aangeraden? Fijn zeg! Ben ik ze toch mooi even voor Very Happy
Maar zoals jij het zegt idd, heb ik er 4 Wink met die kleine van Avent erbij dan!
Die kleintjes zijn trouwens ook fijn voor als ze een jaar zijn ofzo, en zelf gaan drinken/fles kunnen beethouden, die zijn ook niet zo zwaar.

Ja ik dacht ik koop 2 grote, dan heb ik ook niet zo de druk op mn schouders om de fles meteen schoon te maken als ik er geen zin/tijd voor heb! Ik gooi ze trouwens ook gelijk in de vaatwasser!

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 11 sep 2011 - 7:55

Ja ze had daar veel goede verhalen over gehoord enzo dus ze kwamen met die merken. Heb me er zelf ook een beetje in verdiept en het lijkt me wel wat.

Moet jij nog veel spullen kopen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 zo 11 sep 2011 - 8:46

ik heb hier een stuk of 10 flessen denk ik! wat gekregen en wat gekocht. ik wil wel borstvoeding proberen, en zal ook mijn best voor doen, maar als het niet lukt dan niet. en uiteindelijk toch als ik weer ga werken moet je toch flesjes hebben! ik heb avent en tommy flessen.

mamamazzeldagen is bij prenatal?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 11 sep 2011 - 18:37

Wow joyce wat een boel flessen heb jij zeg!

Ja mamamazzeldagen is bij de prenatal ik had begrepen dat je dan op alles 20% korting krijgt, het is ergens in september maar ik kan nog niet goed ontdekken hoeveel september, meestal is het een paar dagen, las ik tenminste op internet dus ik wacht het af!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 zo 11 sep 2011 - 20:22

Joyce, vervelend dat je gisteren zo’n last van je nieren had. Succes in het ziekenhuis morgen.

Studiebol, ik ga in eerste instantie voor borstvoeding, maar er zullen toch ook wel wat flesjes moeten komen ivm kolven. Maar ik wacht even af wat de kraamhulp er van zegt, heb er nu een paar die gratis ergens bij zaten, misschien is dat al wel wat.
Ik denk dat het echt aan de baby’s ligt hoor, dat je zo vaak moet plassen, ik heb dat sinds kort ook en ik denk dat het met een tweeling veel eerder al echt zo is! Ik moet vooral als ik gezeten heb en dan opsta.

Parels, ik woon vlakbij België en heb begrepen dat daar altijd veel inbegrepen zit bij het kdv, vandaar mijn vraag. Maar ik woon gewoon in NL en ons meisje gaat ook gewoon in NL naar een kdv.

Waarvoor is een magnetronsterilisator eigenlijk? Ik heb er nu twee te leen van mijn schoonzus om te kijken of het wat is, maar is kun je de flesjes niet in de vaatwasser doen dan?
Inmiddels hebben we bijna alles in huis, behalve een badje en standaard, maar we hebben wel al een tummy tub, dus we kunnen vooruit.
Ik wil alleen nog wat voedingsbeha’s voor mezelf en nog een setje lakens en een dekentje voor in de wieg en eventueel ook een reserve voor in de wandelwagen kopen, maar het schiet al aardig op.
Vanmorgen al boodschappen gedaan, zo meteen lekker in bad!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup zo 11 sep 2011 - 20:33

He meiden wat is er veel geschreven!

@ joyce; vervevelend dat je zo last hebt van je nieren!

Ik merk dat ik ook steeds vaker naar de wc moet en er dan maar kleine plasjes uit komen... krijg je met die baby's die op je blaas trappelen Wink

Ik heb zo'n starterspakket flessen van Avent en ook de magnetron sterilisator bij ons draait de vaatwasser niet elke dag en ik vind het wel fijn dat de flessen en speentjes af en toe goed gesteriliseerd worden.

Ik heb een heerlijk weekend achter de rug! Zaterdag waren mijn man en ik 1 jaar getrouwd en we zijn heerlijk wezen uit eten... Kreeg alleen snachts echt enorme kramp in mijn kuit en die schiet er af en toe nog in dan kan ik het echt uit jodelen Sad lopen gaat dus ook niet zo lekker.

Over 3,5 week komen de meubeltjes en dan kan ik de laatste dingetjes doen in de babykamer met aankleden Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blondje1313 zo 11 sep 2011 - 20:45

Oeh, die kramp ken ik, vervelend he, daar kun je dan zowat de hele dag last van hebben!
(Al moet ik zeggen dat het toch wel werkt om toch te proberen om wat de lopen, scheelt bij mij wel veel)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup zo 11 sep 2011 - 21:15

Ja loop ook wel maar dan lijkt het net dat ik door de zwangerschap zo raar loop te waggelen terwijl dat helemaal niet is hihihi clown

Had trouwens vanacht gedroomd dat ik al bevallen was... (kleine was wel gezond gelukkig) Maar had dus nog geen meubeltjes en niet alles in huis, ik moest de kraamzorg laten komen zonder dat ik een intake gesprek had gehad en kon nergens op de het pak van de melkpoeder vinden hoe veel ze nou mocht...

Denk dat ik maar snel de laatste dingen in huis ga halen hahaha :face:
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 ma 12 sep 2011 - 1:32

pitbullgup schreef:Ja loop ook wel maar dan lijkt het net dat ik door de zwangerschap zo raar loop te waggelen terwijl dat helemaal niet is hihihi clown

Had trouwens vanacht gedroomd dat ik al bevallen was... (kleine was wel gezond gelukkig) Maar had dus nog geen meubeltjes en niet alles in huis, ik moest de kraamzorg laten komen zonder dat ik een intake gesprek had gehad en kon nergens op de het pak van de melkpoeder vinden hoe veel ze nou mocht...

Denk dat ik maar snel de laatste dingen in huis ga halen hahaha :face:

haha, wat kan je je druk maken zo, ik droom ook heel vaak over de bevalling, en het kamertje, gelukkig is het kindje altijd gezond. alleen de bevalling verloopt anders smile maar meestal heb ik een hele snelle, zonder medicatie bevalling smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor ma 12 sep 2011 - 2:03

@studiebol, bedankt voor het opmeten.
Leuk dat degene die de intake deed ook het kamertje wou zien. Ik heb vandaag intake gehad maar ze is verder niet boven gaan kijken. Klossen hoef ik gelukkig niet onder het bed, het bed is 10cm te laag maar omdat ik in het ziekenhuis ga bevallen heb ik geen klossen nodig, ik mag een extra matras erop leggen voor de kraamhulp en dan is de hoogte goed (75cm).
Ik moest zaterdag eerst werken en daarna hadden we een kraamfeest, toen ik daarvan terug kwam was ik zo moe dat ik ben gaan slapen, dus zaterdag had ik inderdaad niks te schrijven Very Happy
Over borstengroei, ja die van mij zijn 2 cupmaten groter (en de omvang onder mijn borsten is ook groter). In het begin ging het even hard en heb ik 2 nieuwe bh’s aangeschaft. Maar nu kwam ik afgelopen week tot de conclusie dat die eigenlijk te strak zitten, dus ik denk dat ik weer nieuwe moet kopen (ben er eigenlijk wel klaar mee, want ik nu worden ze wel erg groot)

@pbg, vervelend dat je een harde buik hebt gehad. Ik heb het eigenlijk dagelijks wel (krijg oa van autorijden een harde buik)
Gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk!

@blondje, ze heeft alles 3x gemeten, het hoofdje en de beentjes lagen exact op de dag, of 1 dag eronder. Alleen het buikje lag telkens 4 dagen voor. Maar alles is dus goed. Eind september heb ik nog een groeiecho en daarna geloof ik nog een liggingsecho, maar die liggingsecho stelt inderdaad niet veel voor.
De echo was trouwens gewoon bij de vk, die kan geen 3D dus het was een normale echo.
En vandaag aan het genieten van je eerste echte dag verlof?
Die magnetronsterilisator gebruik je toch in het begin (later kan geloof ik wel de vaatwasser) maargoed ik weet het niet hoor, ik heb me daar nog niet in verdiept. study

@parels, fijn dat jouw groeiecho ook goed was! En dat je moeder ook mee was. Mijn moeder lijkt het ook erg leuk om te zien.
Muts! Je moet ook geen blackberry’s uitwassen! (gelukkig dat ie wel nog werkt Wink )

@liesje, geniet van je vakantie! Gelukkig is je griep minder.

@joyce, eigenwijs kunnen die baby’s nu al zijn he, die van ons is bij alle echo’s ook vreselijk eigenwijs.
Hoe gaat het vandaag met je nieren?

@all, ik zie wel vaker staan dat mensen de babykleertjes hebben gewassen en dat ze daarmee bij zijn, maar met de strijk nog niet. maar wat strijken jullie dan allemaal van de babyspullen?? scratch
Vandaag haalt mijn man het laatste onderdeel van de kledingkast op, ik hoop dat hij niet te laat thuis is vanavond, dan kunnen we de kast nog in elkaar bouwen. En kan ik eindelijk beginnen met het inruimen van de kast en nog eens goed nakijken wat voor kleertjes ik allemaal heb.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 ma 12 sep 2011 - 4:12

jawel wel last vandaag, maar ja dat is eigenlijk elke dag Sad

ik heb nog helemaal niets gewassen! ik denk dat mensen vooral bedoelen, lakentje, hydrofieldoeken, katoenen shirtjes en broekjes, rompertjes.

ik denk dat ik vanaf volgende week maar langzamerhand mij ziekenhuis tas ga pakken en het uitzet lijstje er even bij pak met wat ik nog moet hebben. morgen maar even horen, wat ze gaan doen. ze laten mij in ieder geval niet overtijd lopen! dus langer dan 11 weken duurt het niet meer smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor ma 12 sep 2011 - 4:51

Ow oke, het enige wat ik strijk zijn de lakentjes, maar die hydrofiele doeken en kleertjes niet, dat vind ik echt niet nodig.
vervelend dat je er elke dag zoveel pijn aan hebt. is dat na de bevalling wel over? of blijft het zo?
Ik had vanmorgen bij de intake ook een lijstje gekregen wat er mee moet naar het ziekenhuis dus ik ga ook maar alvast verzamelen.

Laatst aangepast door Floor op ma 12 sep 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 ma 12 sep 2011 - 4:53

ik strijk de eerste keer alles omdat ik gelezen heb dat dat goed is ivm bacteriën, maar het blijft wel bij één keer hoor!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 7:22

Ben ik ook weer!

@ PBG ; gefeliciteerd! Heb je toch mooi geflikt, 1 jaar getrouwd en alweer flink zwanger haha
Wanneer gaat je vriendin nu trouwen? Of is dat al geweest, want dan heb ik het gemist!

@ Joyce ; je bent dr vroeg bij met je ziekenhuistas haha, ik heb nog geen intake gehad met de kraamzorg, nog geen kamertje staan, niks Laughing
Ach dat komt vanzelf allemaal, als mn verlof begint ga ik daar écht mee beginnen.

@ Floor ; ik was de gebruiksaanwijzing kwijt, dus wist niet dat ze niet tegen wassen konden die Blackberry's, maar bedankt voor de geheugenopfrisser Wink

@ Blondje ; gefeliciteerd met je officiele verlof Very Happy het wordt nu echt spannend he!

Ik heb vandaag een beetje last van mijn buik, ik heb geen idee of het harde buiken zijn eigenlijk, weet niet hoe dat voelt, maar mn buik verkrampt wel zo af en toe flink.

Ik ben zo langzamerhand alles bij elkaar aant schrapen qua spulletjes, wil het over een week of 4 toch wel echt in orde hebben allemaal. Van mijn schoonouders krijgen we de maxicosi, en vandaag heb ik mijn schoonmoeder maar eens even gebeld of hij al binnen was. Die had ze alláng zei ze, maar die krijgen we voorlopig nog niet. Ze wil zelf beslissen wanneer ze hem geeft, zo ongeveer in de 1ste week november. Ik heb gezegd dat ze hopelijk niet wacht totdat ze geboren is, omdat we graag willen oefenen met in- en uit de auto halen. Ik vind het zó belachelijk, het zullen de hormonen wel zijn want ik kan wel janken eerlijk waar, dat ze hem al heeft staan en gewoon daar houdt! Alsof ze zelf weg wil zwijmelen bij al die spulletjes en ik de rest van mn leven aan moet horen van 'ja, die hebben jullie van ons gehad he'. Pfffffff, het is most of the time écht een schat van een mens en mn schoonouders doen veel voor ons, maar pffff wat een kutactie vind ik dit weer zeg! Stel ik me nou aan, of? Mijn vriend vroeg nog ; is er niemand anders waarvan we een maxicosi kunnen lenen en even kunnen oefenen? Ik heb nu als regel ingesteld dat als mijn vriend van mij moet stoppen met drinken (4 weken voor de geboorte) dat ik dan ook de maxicosi wil hebben. Sorry hoor voor dit ellenlange gebaal, maar ik heb echt even zin om mn kop tegen een muur aan te rammen haha het is vooral zo verschrikkelijk omdat MIJN ouders zo anders zijn dan ZIJN ouders. Stiekem is mijn vriend ook leuker bij mijn ouders dan bij zijn ouders, daar voelt ie zich volkomen thuis, en zeuren ook nergens over.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* ma 12 sep 2011 - 7:27

@ PGB: Jij ook al zo'n kramp dus,met het idee dat je steeds moet plassen. Ik heb dat ook, vreselijk. Ik kan het nog net inhouden voor mijn gevoel en dan komt er inderdaad haast niets uit. Zo irritant!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: