Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 38 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 2:21

Hallo Dames,

Even uit mijn hoofd smile want heb wel veel meegelezen laatste tijd, maar niets geschreven..

@Joyce: Erg vervelend van die nierstuwing! .. het zit je ook niet gewoon lekker even mee he ! hug Leuk kamertje Very Happy met een lekker volle kast smile

@Parels: Flauw van die maxi cosi.. is juist erg belangrijk dat je die gewoon in huis hebt, mocht je naar het ziekenhuis toe moeten! Hopen dat je schoonmoeder dat ook in gaat zien. Wat betreft je vermoeidheid, ik herken het helemaal. Het is inderdaad weer rond de 28 weken op komen zetten.. pff dacht er vanaf te zijn na de eerste 12 weken Rolling Eyes Werk je nog wel je normale uren?

@Studiebol: Erg raar van je teamleider, dat je ontslag moet nemen van die uren. Dat is juist het omgekeerde als waar ouderverlof voor bedoelt is!! Maargoed hoop dat het goed komt met je werk. Las laatst ook over het overdragen van je clienten aan de vervanging. Dat is erg lastig ja, als er nog geen vervanger is, snap dat best dat je je daar wat druk over maakt. Heb op mijn werk hetzelfde. Nog zoveel over te dragen, maar heb nog maar 1 dienst met die collega. Aangezien ze bijna 4 weken vakantie heeft gehad, kon ik het ook niet eerder doen.

@Liesje: Wat lekker dat je vakantie hebt ! .. nog genoeg te doen als ik dat zo lees :-)

Bij mij gaat het allemaal wat moeizamer. Sinds een week veel last van harde buiken overdag en 's nachts/'s morgens vaak wat krampen ( oefenweeen?) Ben op de 1 of andere manier ook zo bang dat ik straks echte weeen niet optijd herken ofzo Rolling Eyes.. maar zoals iedereen zegt ; dat voel je wel.
De baby is ook echt ontzettend bewegelijk.. terwijl ik vaak lees dat babys wat minder bewegelijk worden hoe langer je zwanger bent.

Nou vandaag begonnen met de babykleertjes wassen en alvast een gedeelte van de ziekenhuistas .. Ja ben er erg vroeg bij, maar het kan maar af zijn laughcry

Nog 5 en halve dienst werken en dan heb ik 20 weken verlof cheers kan het niet wachten haha Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 38 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Floor wo 14 sep 2011 - 2:45

Razz88 schreef:Hallo Dames,

Even uit mijn hoofd smile want heb wel veel meegelezen laatste tijd, maar niets geschreven..

@Joyce: Erg vervelend van die nierstuwing! .. het zit je ook niet gewoon lekker even mee he ! hug Leuk kamertje Very Happy met een lekker volle kast smile

@Parels: Flauw van die maxi cosi.. is juist erg belangrijk dat je die gewoon in huis hebt, mocht je naar het ziekenhuis toe moeten! Hopen dat je schoonmoeder dat ook in gaat zien. Wat betreft je vermoeidheid, ik herken het helemaal. Het is inderdaad weer rond de 28 weken op komen zetten.. pff dacht er vanaf te zijn na de eerste 12 weken Rolling Eyes Werk je nog wel je normale uren?

@Studiebol: Erg raar van je teamleider, dat je ontslag moet nemen van die uren. Dat is juist het omgekeerde als waar ouderverlof voor bedoelt is!! Maargoed hoop dat het goed komt met je werk. Las laatst ook over het overdragen van je clienten aan de vervanging. Dat is erg lastig ja, als er nog geen vervanger is, snap dat best dat je je daar wat druk over maakt. Heb op mijn werk hetzelfde. Nog zoveel over te dragen, maar heb nog maar 1 dienst met die collega. Aangezien ze bijna 4 weken vakantie heeft gehad, kon ik het ook niet eerder doen.

@Liesje: Wat lekker dat je vakantie hebt ! .. nog genoeg te doen als ik dat zo lees :-)

Bij mij gaat het allemaal wat moeizamer. Sinds een week veel last van harde buiken overdag en 's nachts/'s morgens vaak wat krampen ( oefenweeen?) Ben op de 1 of andere manier ook zo bang dat ik straks echte weeen niet optijd herken ofzo Rolling Eyes.. maar zoals iedereen zegt ; dat voel je wel.
De baby is ook echt ontzettend bewegelijk.. terwijl ik vaak lees dat babys wat minder bewegelijk worden hoe langer je zwanger bent.

Nou vandaag begonnen met de babykleertjes wassen en alvast een gedeelte van de ziekenhuistas .. Ja ben er erg vroeg bij, maar het kan maar af zijn laughcry

Nog 5 en halve dienst werken en dan heb ik 20 weken verlof cheers kan het niet wachten haha Very Happy

even snel hoor, dat dik gedrukte zou ik zelf kunnen hebben geschreven. Ik heb het ook heel erg en de baby is erg actief en soms best pijnlijk.
Ik ben gisteren zelfs begonnen aan m'n ziekenhuistas, ik zei tegen mijn man, geloof niet dat ik 40 weken ga halen.
Ben ook bang dat ik het niet herken wanneer de bevalling echt begint.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 3:00

Ik denk dat je het wel herkent hoor als het begint, maar ik ben ook wel bang dat ik straks te laat naar de verloskundige bel, omdat ik nooit zo wil zeuren en dus nooit bel haha Elke keer krijg ik weer te horen, fijn dat je alles zo kan relativeren maar BEL alsjeblieft, daar zijn we voor!

Razz ; ik werk nog wel gewoon mijn normale uren, zit iig niet in de ziektewet. Normaliter werk ik 30 uur, en vaak red ik dat ook wel per week. De ene week werk ik 32 uur, en de andere week weer 28 of 30. Zal wel echt blij zijn als het weer weekend is, uitrusten! En dan hoef ik nog maar 3,5 week!

Heb vandaag het contract getekend voor het kdv, vind het zo grappig!
Voel me echt heel erg volwassen nu, dat ik dat moet tekenen haha

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 3:16

Parels schreef:Ik denk dat je het wel herkent hoor als het begint, maar ik ben ook wel bang dat ik straks te laat naar de verloskundige bel, omdat ik nooit zo wil zeuren en dus nooit bel haha Elke keer krijg ik weer te horen, fijn dat je alles zo kan relativeren maar BEL alsjeblieft, daar zijn we voor!

Razz ; ik werk nog wel gewoon mijn normale uren, zit iig niet in de ziektewet. Normaliter werk ik 30 uur, en vaak red ik dat ook wel per week. De ene week werk ik 32 uur, en de andere week weer 28 of 30. Zal wel echt blij zijn als het weer weekend is, uitrusten! En dan hoef ik nog maar 3,5 week!

Heb vandaag het contract getekend voor het kdv, vind het zo grappig!
Voel me echt heel erg volwassen nu, dat ik dat moet tekenen haha

:P hahahah

enne knap dat je nog je normale uren kunt werken op een kinderdagverblijf. Lijkt me erg zwaar met al die kinderen tillen, spelen , verzorgen etc.

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 14 sep 2011 - 4:52

Razz het is ook raar wat mijn teamleider zegt. Ik ga er ook eigenlijk gewoon vanuit dat personeelszaken aangeeft dat zij het fout heeft, maar he we zullen zien wat ze zeggen. Ik probeer nu ook alles wat ik afspreek met mijn clienten op te schrijven bij ons in het systeem zodat het terug te vinden is en de overdracht misschien wat beter verloopt meer kan ik ook niet doen.

Vervelend dat het wat zwaarder bij je wordt, maar je bent ook al wel heel ver dus dat kan ik me ook wel voorstellen. Neem jij vakantie op na je verlof omdat je zegt dat je 20 weken verlof hebt?

Parels ik vond dat toen ook heel volwassen van ons toen we al die post van het kinderdagverblijf kregen, maar ik had heto ook bij de intake van de kraamzorg, heel apart om over die dingen te praten.

Liesje, veel plezier dit weekend met de verjaardag van je dochter!

Floor hoe gaat het verder met jou?

En Joyce ben je zenuwactig voor morgen?

Ohja bij de kruidvat is zo'n doos met zwitsal babydoekjes in de aanbieding 19 euro kost die nu.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 5:49

Razz ; het is wel zwaar hoor! Maar ja, nog even doorbijten, je doet er niks aan! Ik ben allang blij dat ik 6 weken van tevoren met verlof ga, ipv 4. Anders moest ik nog 5,5 week en nu 3,5 week!

Het is ook raar, ik vind het ook nog steeds gek bij elke echo! Elke keer denk ik weer, ok 'wees nog steeds zwanger, wees nog steeds zwanger'! Wij gaan trouwens 539 euro pm betalen zag ik, voor 2 dagen in de week. Vond ik op zich best netjes. We krijgen natuurlijk nog wat terug vd belastingdienst.

En ik ben afgelopen dinsdag even naar de Kruidvat geweest, echt werkelijkwaar al onze favoriete merkproducten waren in de aanbieding. Ik had namelijk het volgende ;
4x junior powerstyling haarlak
4x andrelon shampoo/cremespoeling
4x aquafresh tandpasta
4x gilette deodorant
1x dubbelpak sun vaatwastabletten
1x dreft wasmiddel
1x wcverfrisser
1x pepermuntballen/winegums
voor 38,55 ipv 60 euro Very Happy was ik toch wel even trots op eigenlijk!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 14 sep 2011 - 6:25

studiebol: nee niet echt zenuwachtig hoor! ik ben het inmiddels wel gewend, en het scheelt dat mijn mannetje mee gaat!

parels: goed geshopt! wij betalen ook zoiets voor 2 dagen per week, en uiteindelijk met bealstingaftrek iets van 90 euro ofzo!! wij zitten in het meest voordelige pakket zeg maar, dat ik 3 dagen werk en mijn man 4 dagen.

morgen ook uitgebreidde baby echo, ik ben echt benieuwd hoe groot hij is!! want sinds een week heeft hij een stuk minder ruimte, en voel je ik en zie je hem duidelijk heen en weer wobbelen smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:42

Oh, wat 'leuk' Joyce!
Tja is het leuk? Ja toch? Kijken naar je kindje is altijd leuk, alleen morgen gaan ze toch kijken of hij een achterstand heeft?
Ik hoop het niet door alle sores! Mijn buik is ook weer gegroeit, gaat ie bij jou/jullie ook zo in de weg zitten? Ik kan er zo van balen
dat ik dingen niet meer (makkelijk) kan! Ik word er goed chagrijnig van, terwijl ik weet dat ik niet mag klagen en volgens vriendinnen juist
nog heel veel kan!

Ik werk ook 3 dagen, zeg maar 2,5 straks. Mijn vriend wel 5 dagen, werkt dat nog een beetje voordelig? Welke dagen gaat jouw kindje naar
de opvang? Die van ons op de maandag en de dinsdag. Als ze het zo gaan doen als ze het willen doen, dus dat je je werkuren 140 procent in
kinderdagverblijfuren deels vergoed krijgt, zou dat voor ons fantastisch uitpakken! Maar heb jij het al uitgezocht voor 2012 dan? Ik heb het alleen
een keer berekend met de tool voor 2011, maar er gaat heel veel veranderen ..

Studiebol, ben trouwens naar de drukkerij hier op de hoek gelopen, en heb enveloppen van 15,5x15,5 gekocht. Het kaartje is 14x14 dus zwemt een beetje,
aan weerskanten 1,5 cm ruimte maar het stoort ons niet. En het scheelt ons de helft, 12 euro, dus ik vind het gescheten! Geen hond die toch naar de
envelop kijkt Wink

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 14 sep 2011 - 7:46

Oooh parels ik herken het wel een beetje hoor, zeker gisteren, ik had gewoon een slechte dag en dan zit die buik me echt in de weg en doet hij me ook zeer. Maar vandaag gaat het weer beter.
Goed geshopt bij de kruidvat zeg! Lekker he die aanbiedingen daar af en toe!
Goed bezig met je enveloppen Very Happy ons kaartje is zo klein geen een envelop past daar goed om heen dus tja ik kan daar niet echt mee zitten, en wat jij zegt die envelop verdwijnt toch in de papierbak.

Joyce fijn dat je man mee gaat! En tja wat parels zegt ergens is het ook wel leuk dat je weer wat langer naar je kindje kan kijken, ik hoop dat alles positief uitpakt.

Nou de gym was wel leuk, niet echt fanatiek nog. Beetje kennismaken en wat kleine oefeningen gedaan. Leuke meiden maar van een dacht ik wel nu mag je gewoon wel ff je mond houden, zij had alle klachten, zij had overal last van, de hele geschiedenis lag binnen een minuut op tafel.. ik kan daar gewoon niet zo goed tegen. Heel vervelend voor haar hoor dat ze die klachten heeft en ik snap heel goed dat ze er van baalt, maar dat je dat nou allemaal zo aan de grote klok moet hangen...

Meiden hoeveel pakken pamper hebben jullie al gekocht, overal zijn nu de pampers in de aanbieding, aan de ene kant denk ik ach gewoon kopen het komt wel op. Aan de andere kant denk ik, ach als ik ze nodig ben zijn ze misschien wel ergens in de aanbieding.. maar ja dat weet je niet en nu is het gewoon wel in de aanbieding.. vind dat lastig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:10

hahahaha ach lieve studie! Ik snap je helemaal hoor, knap dat je je mond nog hebt kunnen houden tegen die vrouw, ik ben daar altijd te bijdehand voor!

Ik heb trouwens 8 pakken Pampers (2x een aanbieding 3+1 gratis), 4 in maatje 1 en 4 in maatje 2. Je kan ze maar hebben he, en ben liever goed voorbereid. Maar er is altijd wel ergens een aanbieding vd pampers! Je weet alleen niet hoe het loopt, misschien heb je echt wel flink de tijd nodig om bij te komen, dan is het toch fijn dat je de deur niet zo snel uit hoeft.

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 14 sep 2011 - 8:18

Haha nee ik houd gewoon mijn mond dan Very Happy Ach misschien spreekt dat meisje verder ook niemand en kon ze gewoon lekker haar verhaal kwijt, maar wij weten nu al haar kwaaltjes en welke datum ze ingeleid gaat worden smile

Tja jij hebt dus ook wel "veel" pampers in huis, ik ben ook graag goed voorbereid daar houd ik van, zat ook te denken bij ons gaat het natuurlijk 2x zo snel op.. dus kan het ook geen kwaad om wat meer in huis te halen. Jij hebt dus al maat 1 en 2.. vanaf hoeveel kilo is maat 2?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:56

Dat ze nu ook echt al weet wanneer ze ingeleid gaat worden!
Hoeveel weken is ze dan? Dat moet jij nu wel weten haha

Pampers newborn heb ik dan
En maatje 1 is 2-5 kilo, en maatje 2 is 3-6 kilo, dus in principe overlapt het elkaar prima!
Daarom heb ik maar even gemixt, op dat moment waren bepaalde luiers ook op! Ik heb
geloof ik ook van alles door elkaar, baby dry, active fit weet ik het wat er allemaal is!
Ik moet er nog een beetje inkomen, al die verschillende! Gooi gewoon 1 type in de winkel!

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 14 sep 2011 - 9:11

Meiden jullie kletsen echt te veel! Wink

Ik heb niet veel te melden, alles gaat nog steeds prima hier. Slapen gaat wel weer lastig, maar dan kan ik daar alvast aan wennen Wink
Heb overigens afgelopen week een gesprek gehad met mijn baas. Helaas ligt de organisatie waar ik voor werk dwars. Al sinds het begin van dit jaar is er een aanname stop, wat inhoudt dat er geen vaste contracten gegeven worden. In januari zou mijn 3e contract verlopen en had ik eigenlijk geen baan meer gehad. Maar door een kleine aanpassing in de wet, kreeg ik nog een 4e contract tot aan mijn verjaardag. Mijn verjaardag is een week nadat ik uiterlijk met verlof ga (als ik het vol hou tot 4 weken voor de uitgerekende datum), en dan ben ik dus werkeloos Sad Als ik dan 3 maanden niet voor de stichting gewerkt heb, mag ik weer aangenomen worden als invaller. Das uiteraard niet ideaal, maar het is nou eenmaal niet anders. Ik kan uiteraard wel gaan solliciteren, maar hier in het zuiden liggen de banen in de kinderopvang helaas niet voor het oprapen. Ik hoop gewoon dat er in februari genoeg werk is op mijn huidige werk en dat ik dan terug kan komen. Mijn baas gaf wel aan dat als dat zo is, dat er dan wat opvang betreft wel wat te regelen valt voor de kleine uk. Het contract dat ik dus vorige maand getekend heb, ga ik nu laten annuleren. Mijn baas had niet het idee dat de babygroepen vol zullen zitten tegen die tijd, en als dat wel zo zou zijn, zou er ook wel wat te regelen vallen. Hij baalt er zelf ook heel erg van dat hij me geen contract kan geven, maar hij mag gewoon niet van de organisatie. Van de ene kant baal ik er heel erg van, maar van de andere kant wist ik dit eigenlijk ook wel al...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:29

Ai, dat is balen Mickey!
Dan vang je dus in je verlof wel gewoon een uitkering van de UWV?
En dan ben je in je verlof eigenlijk 'uit contract' en kan je na je verlof hoogstwaarschijnlijk weer aan de bak?

Ik kan nu nog 1 jaarcontract krijgen en dan houdt het bij mij ook op waarschijnlijk hoor. Ze geven gewoon heel erg moeilijk vaste contracten af in de kinderopvang, dat is helaas bij meerdere organisaties zo. En vooral omdat ze niet weten hoe het volgend jaar gaat lopen zijn ze nog voorzichtiger.

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 14 sep 2011 - 9:40

Dat zijn inderdaad de redenen dat ik geen vast contract krijg nu, vanwege de plannen van de regering. Mijn baas zou vandaag navragen op het hoofdkantoor of mijn werkgever aan het UWV doorgeeft dat mijn contract eindigt, of dat ik dat zelf moet regelen. Hopelijk is hij het niet vergeten Wink Maar die 3 maanden eruit vallen inderdaad precies in mijn verlof, dus dat scheelt wel weer. Anders had ik nu moeten solliciteren om ergens anders aan de bak te kunnen, dat hoeft nu niet (kan natuurlijk wel en ik hou het ook allemaal in de gaten wat er in de buurt aan opvang is).

Bij jou dus ook onzekerheid over je contract. Balen is dat he. Ik wist het in januari al, dat de kans dat ik in november geen baan meer zou hebben erg groot zou zijn. Maar dat heeft onze keuze om voor een kindje te gaan niet beinvloed. Ik ben nu 26, ben dalijk 27 als de kleine geboren wordt. Dat vond en vind ik een mooie leeftijd. Als ik nu in november ergens anders zou beginnen, zou ik ook weer eerst 3 contracten moeten uitzitten, voordat ik een vast contract zou krijgen. En ik word er natuurlijk niet jonger op Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  studiebol wo 14 sep 2011 - 18:46

Parels geen idee hoe lang ze zwanger is Very Happy maar met 38 weken wordt ze ingeleid, en ze had ook al een datum... nou serieus geven ze zoooooo vroeg al een datum? Dan ga ik ook is een leuke datum uitzoeken ofzo, haha

Mickey wat ontzettend rot dat je contract niet verlengd gaat worden! Naar hoor, niks aan!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 wo 14 sep 2011 - 19:53

Goeiemorgen,

Gisterenavond met mijn collega’s uit eten geweest, was erg lekker en gezellig. Wel had ik het idee dat er iets van alcohol in mijn nagerecht zat, weet het niet zeker, maar vind het anders wel heel erg slordig, want ik ben toch wel erg duidelijk hoogzwanger!
De vk vertelde trouwens dat de baby volledig is ingedaald, dus als de vliezen breken hoef ik niet plat!

@Studiebol, fijn dat je je gisteren toch een stuk fitter voelde. Ontslag nemen ‘hoort’ in elk geval niet, daar heb je juist ouderschapsverlof voor, er zijn een paar situaties waar je werk toestemming voor moet geven (als je het bijvoorbeeld in één keer fulltime op wilt nemen), maar andere situaties moeten helaas wel in overleg (als je bijvoorbeeld een jaar lang 25% minder wilt gaan werken).
Bij de etos is ook zo’n doos met zwitsal babydoekjes in de aanbieding, maar dan de helft kleiner, met kortingsbon is die dan 8 euro, als je aan meerdere bonnen kunt komen is het dus van 16 ipv 19 euro!
Fijn dat de gym leuk was, er zijn altijd mensen die geen gêne kennen en hun hele hebben en houden zo op tafel gooien, mijn ding is dat ook niet. Vreemd dat je al gaat vertellen wanneer je ingeleid wordt (maar voor hetzelfde geld is dat over een paar jaar ook heel normaal, net zoals dat tegenwoordig veel mensen het geslacht niet meer geheim houden en dat eerst ook meestal wel gebeurde).
Ik heb 18 kleine verpakkingen van 18 luiers van KV newborn liggen (gratis) en die ga ik nog wel meer halen.
Verder heb ik 2 pakken van het volgende maatje en nog 1 van het maatje daarop. Nu ga ik geen luiers meer kopen, alleen de gratis pakken halen. Pampers zijn heel vaak in de aanbieding, de aanbieding van 4 voor 30 euro heb ik afgelopen maand al meerdere keren gezien, dus op zich hoef je daarvan nog niet heel veel in te slaan. Wij gaan voor KV-luiers omdat die toch nog voordeliger zijn.
En als ik straks zelf niet fit genoeg ben om ze te halen kan mijn man dat wel doen, of ik stuur mijn moeder op pad.

@Liesje, ga je de verjaardag van N. groot vieren? Wel genieten van de vakantie, niet alleen maar aan klussen enzo denken! Lekker zondag bijkomen, maar het programma van vrijdag en zaterdag klinkt wel behoorlijk druk!

@Razz, jammer van de harde buiken en oefenweeën (is dat eigenlijk niet ongeveer hetzelfde, ik snap er allemaal nog niet zoveel van…). Ik ben bang dat de echte weeën pijnlijk genoeg zijn dat je ze straks wel herkent! Op zich worden baby’s geloof ik wel minder beweeglijk, maar dat is dan niet al bij 32 weken, maar nog een maand later ofzo als de ruimte nog beperkter wordt. De babykleertjes moesten van de kraamzorg bij 37 weken allemaal gewassen en gestreken zijn, want het is niet de bedoeling dat de kraamhulp dat eerst nog moet doen (natuurlijk wel als ze daarna door de baby weer vies worden!). De ziekenhuistas staat hier bijna klaar, de belangrijkste dingen zitten er in elk geval in.
5,5 dienst is niet veel meer, het aftellen is dus echt begonnen!

@Parels, misschien dat je man kunt vertellen over je twijfels of je wel op tijd wilt bellen (hij is trouwens degene die belt denk ik!), dan kan hij er rekening mee houden en de beslissing nemen wanneer het nodig is.
Is het bedrag voor het kdv wel al het nieuwe tarief voor 2012? Bij ons staat het tarief van 2011 er nog op en er is ook bekend gemaakt dat het nieuwe tarief afhangt van de uitkomst van de miljoenennota volgende week, maar het zal wel een flinke prijsstijging zijn (en wat je terugkrijgt van de overheid is ook nog niet bekend, kan ook best eens veranderen).
Met de huidige tarieven moeten we €465 euro per maand betalen (voor een pakket van 40 weken per jaar), maar ben bang dat dit wel een stukje hoger gaat worden.
Ik koop ook veel bij KV, maar neem steeds maar één ding tegelijk mee en lever dan ook een bon in voor een gratis pak newborn luiers van eigen merk, heb inmiddels 18 pakken van 18 luiers thuis staan. Leuk dat je al enveloppen gehaald hebt, ik zou er ook niet teveel geld aan uitgeven, ze worden inderdaad toch gewoon weggegooid!
Ben je ook al bezig met de enveloppen schrijven? Ik ben nu bijna klaar, zit nog met een paar twijfelgevallen en een paar mensen waarvan ik de voornaam niet weet (bijv. vrouw van de collega van mijn man). Onze enveloppen zaten gratis bij de kaarten, wel fijn die we die vooraf gekregen hebben om te schrijven. We hebben 7 enveloppen extra gehad, ik hoop stiekem dat we ook wat extra kaarten krijgen!

@Mickey, fijn dat alles goed gaat. Wel balen dat je dus na je verlof geen werk meer hebt, ik neem aan dat je verlof wel gewoon doorbetaald is door het UWV? Telt je verlof dan als diensttijd bij je werk, of telt het al in de 3 maanden dat je niet voor ze mag werken, dan valt het nog wel mee hoe lang je werkloos thuis moet zitten. Wel een rotsituatie, je wilt toch eigenlijk wel graag meer zeker heid hebben! (Ik zie dat je daar al antwoord op gegeven hebt). Het lijkt me trouwens stug dat je zelf aan het UWV door moet geven dat je contract eindigt, maar zeker weten doe ik het ook niet.
Ik begrijp dat ze met de nieuwe plannen in de kinderopvang (die nog niet eens bekend zijn) heel terughoudend moeten zijn bij de werkgevers, maar daar kun je als personeel helemaal niks mee.

@Joyce, heel veel succes vandaag!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 wo 14 sep 2011 - 20:34

thanks ladies! ik laat jullie weten wat de uitkomst is!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup wo 14 sep 2011 - 21:29

@joyce; succes vandaag!
@ blondje; fijn dat de beeb er al klaar voor ligt Wink
@ studiebol; ik heb nog helemaal geen luiers in huis komen nog genoeg aanbiedingen denk ik
@liesje; leuk hoor de 1e verjaardag! niet te druk doen in je vakantie he
@ razz; vervelend van je harde buiken
@ parels; echt weeën zul je wel herkennen en dan je gewoon voor nemen dat je niet te lang gaat wachten met bellen Wink
@ mickey; fijn dat alles goed gaat alleen wel balen van je baan hug

Vanavond in 3d/4d spieken naar onze freggle I love you En net afspraak voor intake van de kraamzorg ingepland. Komen als ik 32 weken ben dus ben benieuwd.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 do 15 sep 2011 - 1:59

nou ik ben net terug uit het ziekenhuis, zometeen nog naar de verloskundige.

vanochtend eerst nierecho gehad, mijn nieren waren nog groter geworden dan 2 weken geleden.
daarna groei echo van de baby. de kleine groeit gestaag, het is gewoon een kleintje, maar alles is prima in verhouding. hij zit met zijn groei onder het gemiddelde maar nog wel in de goede zone zeg maar. hij is nu 1400 gram.

daarna gesprek met de uroloog. hij heeft de keus bij mij gelaten wat betreft het plaatse van de stents. hij zegt dat er toch wel wat risico's aan vast zit en ze het liever dus niet doen (mijn idee!) echter als mijn nieren te groot worden en ik veel pijn krijg zal ik geen keus meer hebben, maar tot zo ver kwakkelen we gewoon door.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup do 15 sep 2011 - 2:04

Mhhh wat vervelend dat ze er niet echt iets aan kunnen doen op dit moment zeg! gelukkig doet de kleine het goed.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol do 15 sep 2011 - 3:29

Joyce vervelend hoor dat ze er eigenlijk nu niet zoveel aan kunnen doen. Balen! Wel fijn dat je kindje het goed doet. Waarom moet je nog naar de verloskundige als je ook al in het ziekenhuis gecontroleerd wordt?

Blondje spannend hoor dat de baby al helemaal is ingedaald! Ben benieuwd waarneer die komt! Ik heb nog niks van mijn teamleider gehoord over mijn verlofplan, zal er volgende week nog wel is ff goed achteraan zitten. Vandaag werd me wel weer duidelijk dat ze echt geen haast maakt om mij te vervangen en dingen voor me te regelen dus..ik wordt er heel moe van..
Jij hebt al een boel gratis luiers zeg!! Zeggen ze bij de kruidvat niet, nou mevrouw nu heeft u er wel genoeg Very Happy Ik heb er laatst ook eentje opgehaald hoor, dus ik ga er ook wel wat meer halen, ik maak gewoon een combi tussen pampers en kruidvat, en wil uiteindelijk als het goed bevalt wel op de kruidvat overstappen omdat die gewoon goedkoper zijn.

Parels, thanks voor het doorgeven van het gewicht van de luiers, wat jij zegt dan overlapt het elkaar, wel slim ja denk dat ik dan ook maatje 2 ga halen! Thanks!

Er komt zo een vriendinnetje eten dus dat is wel gezellig en mijn vriend komt vanavond laat ook weer thuis, geen idee voor hoe lang maar ach we zullen zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 3:34

Ik vind de kruidvat luiers prima. Heb al bijna 6 pakken newborns er doorheen.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 15 sep 2011 - 3:37

Ik vind voor die kleintjes pampers het fijnst, kruitvat is ook goed maar pampers is net wat zachter voor een kleintje.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 3:42

Ja vind je? Ik vind ze allebei prima.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: