Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 37 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 7:37

Ik heb het ook hoor, Lookie!
Het is echt gewoon de baby die erop aan het dansen is, wat logisch is natuurlijk, want het wordt veel krapper daarbinnen!

Tegenwoordig heb ik ook, heel erg charmant maar lang leve de flinke inlegkruizen, dat als ik de slappe lach heb (gisteravond weer, zó grappig, maar dat terzijde) ik een beetje plas! Wordt een mens ook niet vrolijk van en ik moet altijd gelijk denken aan die Tena Lady reclames Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 37 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 ma 12 sep 2011 - 7:40

parels: zo herkenbaar!!! ik snap heeel goed hoe je je voelt! wat kinderachtig zeg van je schoonmoeder......en zeker omdat je vriend ook niet achter je staat maar goed dat zijn mannen, ik heb van de week nog een gesprek gehad met mijn vriend over mijn schoonfamilie...soms moet dat even, om weer even één lijn te trekken! maar even doorbijten, en negeren wat betreft de reacties later over de maxicosi, want jij heb er als enige "last" van!

floor: ik denk ook dat ik de kleertje niet strijk, misschien de eerste keer, dat alles netjes hangt, maar zodra de kleine er is, ga ik me daar echt niet meer aan wijden! net zoals blondje al zei! lakentjes en doeken wel.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 7:45

Joyce ; mijn vriend vind het ook belachelijk van zn moeder hoor! Daar zijn we het gelukkig wel over eens, maar ik ben ook te trots om het dan eerder te eisen, dus ik wacht wel gewoon en leen die van mijn vriendinnetje wel om eens te oefenen! Hij wilt ook (net als ik) zn moeder niet teveel voor het hoofd stoten, maar vind het gelukkig net als ik een 'beetje raar'! Dat is wel heel erg fijn, dat hij hoe dan ook aan mijn kant staat, al zegt ie het ook als ik teveel zeur haha

*edit* ik ben trouwens toch wel blij dat het een meisje is, ik word nu al gek van al die blousjes van mijn vriend om te strijken! Moet er niet aan denken dat over 16 jaar nog meer te doen Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 12 sep 2011 - 8:25

ik kan natuurlijk niet achterblijven....nog niet helemaal klaar, maar goed opweg!

de bovenste foto is het wiegje, die naast mijn bed komt te staan.
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 37 123553-7229791
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 37 123553-7229781
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 37 123553-7229783
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 37 123553-7229779
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 8:54

Zo, Joyce dat is snel gegaan!!!!
Allemaal rotan, toch? Je hebt wel mooi 1 stijl aangehouden!
Dat jullie alllemaal zo'n wiegje op de slaapkamer kwijt kunnen!
Bij ons past dat echt niet!

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 12 sep 2011 - 9:20

Pbg vervelend dat je zo veel droomt, ik heb dat helemaal niet! Die kramp herken ik ook wel ik ga dan als een malloot schudden met mijn been, haha het helpt wel!

joyce, leuk kamertje, Vind jullie wieg erg leuk! Wat heb jij je kast ook al vol met spullen zeg! Veel gekregen of allemaal gekocht?

Floor ooh ik ben helemaal kwijt wat ik tegen je wilde zeggen, haha maar goed over het strijken. Ik strijk nu ook niet alles, dus ik denk dat ik van de meiden ook niet alles ga strijken, maar ja je weet maar nooit wat de nesteldrang straks met me gaat doen Very Happy Op hoeveel graden wassen jullie alles?

Parels ik snap je wel, je wilt gewoon graag alles in huis hebben en waarom zou je moeder die maxicosi in huis moeten hebben? Ze hebben er niks aan, apart hoor!

Pff ikb en moe, drukke dag op het werk daarna nog met collega's eten,was gezellig maar ben nu wel toe aan mijn bed!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  blondje1313 ma 12 sep 2011 - 10:01

@Pbg, gefeliciteerd met jullie jubileum, helemaal overheen gelezen.

@Floor, ook hier was een extra matras goed, dat doen we dan maar (een beetje in de hoop dat het van de kraamhulp en vk niet perse hoeft, ik wil toch in het ziekenhuis bevallen).
Ik weet niet zo goed wat ik me bij harde buiken voor moet stellen, of ik heb er geen last van, of ik weet gewoon niet dat dat het is.
Vandaag op mijn eerste dag verlof nog 5 minuten op het werk geweest omdat ik een foutje in een verslag had zitten (en ik was toevallig in de buurt), maar dat was echt de laatste keer hoor!

@Joyce, ik ga morgen de ziekenhuistas ook maar eens pakken, met 36 weken wordt dat toch wel tijd…
Leuk dat het kamertje nu staat!

@Parels, ik had met 35 weken pas intake van de kraamzorg. Nu beginnen we langzaamaan aan de laatste dingen.
Ik vind het ook wel stom dat je die maxi-cosi nog niet krijgt, als het nu een badje of wipstoeltje of zo was is het wat anders, maar een maxi-cosi heb je meteen nodig als je in het ziekenhuis wilt/moet bevallen en dan moet je van tevoren ook wel geoefend hebben. Heb je dat je schoonmoeder ook uit proberen te leggen (vast wel…).
Je bent wel streng voor je vriend vind ik dat hij zo lang van tevoren moet stoppen met drinken. Ik heb wel gezegd dat ik niet wil dat mijn man dronken wordt als het hier kermis is, dat is een week voor de uitgerekende datum. Een paar glazen mag hij van mij best drinken, dan vinden we er wel wat op hoe we het doen met het rijden naar het ziekenhuis.
Balen van het urineverlies. Ben je al wel bezig met bekkenbodemspieroefeningen? (mooi woord voor galgje).

@Studiebol, ik was alles op 30 graden, het komt allemaal nieuw uit de winkel, dus echt vies is het niet, en dan daarna het strijken, dan zal het wel goed zijn. Bij de intake gaven ze aan dat je met wassen bij de 37 weken eigenlijk klaar moest zijn, maar dat is bij jou dan ietsje eerder misschien.

Vanavond naar voorlichting over borstvoeding geweest. Op zich heel interessant en veel geleerd, maar was af en toe wel flinke propaganda (kinderen krijgen minder last van overgewicht, moeders hebben minder kans op borstkanker als ze borstvoeding geven, ik geloof er niet zo in dat ze dat echt goed hebben kunnen onderzoeken). Ik ben er wel achter dat kolven op het werk nog wel een probleem kan gaan geven, of ons meisje moet wel een hele makkelijke regelmaat krijgen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Supertalentje ma 12 sep 2011 - 11:40

We gaan weer te snel voor mij, haha!

@Blondje1313: Met een sterilisator steriliseer je de flessen zodat ze helemaal bacterievrij zijn. Dit hoef je volgens mij maar 1 keer per week te doen. Je kunt ze ook in een pan met kokend water gooien (uitkoken), maar de magnetron vinden mensen misschien makkelijker? Fijn dat je verteld over je borstvoeding-avond, mijn vriendin die ook borstvoeding wil gaan geven wil niet mee omdat het volgens haar allemaal wel vanzelf gaat, maar zelf wil ik het toch weten vantevoren! Ik ben van het borstvoeding-kamp dus ik geloof het wel, maar toch lijkt het me niet dat als je je kind onverwachts toch de fles moet geven je dan ineens met een inmens schuldgevoel zit... En als je ng een keer bij de Action komt wil je dan kijken of ze nog moltons 140 bij 200 hebben? Bij ons hadden ze alleen 90 bij 200 en volgens de welbekende-ongeinteresseerde-zaterdaghulp waren er uberhaupt geen andere maten...
@Pitbull: ik hbe ook steeds vaker last van kramp! Hoe kan dat toch? Wel vervelend idd, lopen is het enige dat helpt, maar dat wil ik juist niet als ik een leuk programma zit te kijken en een drukke dag heb gehad ;-) Nog gefeli met jullie jubileum!
@Joyce: ik heb er ook over gedroomd! Was ook een hele snelle zonder medicatie, maar ik was alleen thuis met man, zonder vk, haha! Ik wist in mijn droom niet wat ik moest doen, ik heb het gelijk opgezocht, baby kan nog een uur aan de moederkoek vast blijven zitten zonder te hoeven ademen of andere medische ingrepen, haha!
En wat een ontzettend leuk kamertje! Ik heb het echt nog nooit gezien zo, maar je bedje ziet er zo snoezig uit en je kast ligt al helemaal vol, haha!
@Floor: je moet alles van de baby strijken zodat het bacterie vrij is. De ene helft vind het onzin want je hoeft het alleen de eerste keer allemaal te strijken en dan komt het een dag later toch ook gewoon van de waslijn af en hoe bacterie vrij is iets nadat je het hebt gestreken en in de kast hebt gelegd? Gewoon bedacht voor de nesteldrange vrouw die niets meer te doen heeft tijdens haar zwangerschapsverlof ;-) Ik laat het mijn moeder trouwens allemaal strijken en zij doet het dan per stuk in boterhamzakjes met een sticker wat het is en welke maat, ik strijk niet.
@Parels: wat een rare actie van je schoonmoeder, wat heeft zij er nou aan om dat ding bij haar te laten staan?! Mijn schoonouders zijn echt zo dat ze je lang nadragen dat ze iets voor je gedaan of gekocht hebben, dus wat mij betreft kon ze erin stikken en koop ik het zelf wel.
Ik was van de week bij de Hema en toen vond ik het zó jammer dat we geen meisje krijgen, ze hadden zulke leuke kleertjes! Ik zit hier alleen maar met spijkerbroekjes, blauwe truitjes en rompertjes met auto's...
@Studiebol: ik zou het zo koud mogelijk wassen, gewoon om te zorgen dat het mooi blijft. En ik heb Neutral gekocht in de aanbieding, daar ga ik alles voor baby mee wassen zonder wasverzachter om de kans op huidallergie zo klein mogelijk te maken, stel dat hij ergens allergisch voor is (die o zo lekker ruikende fabriekstroep) dan kan ik alles opnieuw wassen! En mijn borsten groeiden tot 12 weken echt als kool, maar nu dus al weken niet meer. Mijn allergrootste bh zit volgens mij voor de mooi een milimeter te krap, maar dat zit ie dus al weken. Lek je wel al melk? Als je een 'gewone' bh aan moet met van de pads voor het lekken passen ze misschien niet meer?

Wat die mama-mazzeldagen betreft: ik lees dat het 28-09 (dus volgende week woe) begint tot of tot en met 2 oktober. Je kunt nu al spullen bestellen en ze tijdens de mazzeldagen afrekenen. Autostoelen en kinderwagens met 15% korting en de rest met 20%.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  studiebol ma 12 sep 2011 - 18:41

PBG nog gefeliciteerd met jullie jubileum sorry had er gisteravond zo over heen gelezen!

Blondje voor jou wordt het nu wel wat dichter bij he,spannend hoor. En ook nog op je werk geweest, haha grappig hoor, ik denk dat mij dat ook nog wel gaat gebeuren!

Supertalentje er is nog niks veranderd met mijn borsten, ze nog niet groter geworden, ik heb ook geen lekkende borsten, gewoon helemaal niks. Vandaar dat ik het is vroeg, ergens denk ik nu, dat als er niks met mijn borsten gebeurd ik misschien ook geen borstvoeding kan geven.... ooh dat is echt iets wat tussen mijn oren zit hoor want dat zal vast niet, maar ik ging toch zo denken.

Wat betreft het strijken, ik zie wel waar ik zin in heb... ik heb afgesproken met mezelf dat ik alles vanaf dat ikt huis zit mag gaan wassen en ach dat is al over 3 weken.

Oooh supertalentje waar heb jij dat gelezen van die mama mazzeldagen, nou ja ik ben gewoon mijn lijstje aan het maken wat ik allemaal nog moet hebben en dus ga aanschaffen, het valt nog wel mee wat we nog moeten.

Pfff baal een beetje van mijn werk, ik wil gewoon alles goed overdragen, maar per 1 okt ben ik er niet meer, maar vrijdag is pas de sluitingsdatum van de vacature, dan moeten de gesprekken nog plaats vinden dan kan iemand toch nooit beginnen met werken op 1 oktober?? Pff ik snap dat niet hoor hoe lang weten ze nou dat ik zwanger ben, dan regel je dat toch iets eerder allemaal...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 ma 12 sep 2011 - 19:04

@Supertalentje, bedankt voor de uitleg van de magnetronsterilisator. Ik heb van de ene kant ook wel zoiets dat de borstvoeding wel goed zou komen zonder de voorlichting, daar heb je de kraamhulp ook voor. Maar heb nu ook gehoord dat het heel erg nuttig is om meteen het eerste uur na de geboorte al aan te leggen, dat vind ik wel fijn om vooraf te weten. En zo wel meer kleine dingen die ik fijn vind om nu al te weten. Het was ook fijn dat mijn man erbij was, die kan dan weer dingen onthouden die ik vergeet (want ik vergeet zeker op het moment zowat alles).
Ik kom niet zo vaak bij de Action, maar het kan wel zijn dat per filiaal het aanbod anders is, ik weet niet of er nog een filiaal bij je in de buurt is? Ik kan er wel eentje halen en opsturen, maar dan komt er ook weer bijna 7 euro aan verzendkosten bij volgens mij.
De mamamazzeldagen komen net te laat voor mij om op te wachten, ik hoop stiekem dat ik de 28e ga bevallen.... (maar zal wel een paar weken later worden).

@Studiebol, probeer je niet te druk te maken om je werk, ik zat er ook heel erg mee dat alles niet goed overgedragen zou worden, maar ja, je kunt er ook niks aan doen als je leidinggevenden niet beter mee kunnen/willen werken. Uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd (maar leuk is anders).
Ik had dat ook, heb ze met 7 of 8 weken verteld dat ik zwanger ben en 20 weken later was er nog helemaal niks fatsoenlijk geregeld.

Straks naar de vk, ben benieuwd of ze eindelijk een beetje in wil/kan schatten hoe groot de baby ongeveer is, ben eigenlijk best wel benieuwd!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 12 sep 2011 - 19:47

dankje meiden! het is inderdaad roton. wij kunnen het wiegje kwijt omdat onze slaapkamer eigenlijk 2 kamers zijn. de oude bewoners hadden hier al één kamer van gemaakt. dus op de bovenverdieping is de voorkant, eigelijk één grote slaapkamer.

ja het kastje ligt aardig vol, maar dat is ook alles hoor! ik heb ook alle lakentjes/hydrofiel doeken/washandjes/kleden, alles heb ik er zo ingelegt. dus het lijkt misschien veel. het kastje is ook maar 1 meter breed! dus smal lang kastje, alleen het hanggedeelte zijn zijn kleertjes wat ik tot nu toe heb smile

blondje: doe dat maar ja!! haha...echt spannend voor je hoor! kan echt elk moment gebeuren, wat voor gevoel heb je er zelf over?

supertalent: haha in boterhamzakjes verpakken smile die heb ik nog niet gehoort, vindt het wel grappig! en dat heb je goed geregeld dat je moeder alles strijkt! smile hier moet ik het echt zelf doen! anders weten ze het geslacht al.....

ik heb 11 oktober de intake van de kraamzorg. ik hoop dat ik niets aan het bed hoef te doen, aangezien in medische indicatie heb om in het ziekenhuis te moeten bevallen. maar ja goed ze doen daarna ook wel het één en ander aan het bed. misschien maar even een 1 persoon matrasje regelen, die ik overdag op het bed kan leggen. 's nachts lig ik toch liever lekker naast mijn vent, en kan al wegdromen bij het feit dat ik 's ochtends even de kleine tussen ons in leg. en dat hij papa even wakker mag maken smile (laat mij maar even in de waan lol)

om half 12 naar de gyn, even aanhoren wat mijn vonnis is!! smile vindt het toch wel beetje spannend....beetje maar smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup ma 12 sep 2011 - 20:35

@ All; thanx voor de felicitatie's meiden!

@ Floor; ik ga als ik straks ga wassen wel alles strijken... ligt alles ook netjes strak in de kast voor de show Wink
@ Joyce; leuk kamertje hoor en ik vind je ledikant echt super gaaf! succes bij de gyn
@ studiebol; lijkt overal wel zo klote geregeld op het werk! Probeer het van je af te zetten is nou eenmaal het probleem van je baas. Ik heb vorige week ook een mail de deur gedaan aangezien er nog steeds geen vervanging voor mij is en ik nog steeds niet weet welke dagen ik straks ga werken (ook zwangerschap met 10 weken gemeld) dus heb nu dagen door gegeven en een datum en als ze voor die tijd niet reageren ga ik ervan uit dat het akkoord is! Twisted Evil Anders weet ik ook niet hoe ik de opvang straks moet regelen.
@ blondje; succes bij de VK
@ supertalentje; ben nu aan het smeren met Tantum en dat werk wel lekker tegen die kramp moet ik zeggen!
@ parels; ook ik vind het een beetje raar van de maxi cosi. Als bij ons iemand iets kado wil doen zoeken/halen we het zelf en dan krijgen we van diegene het geld vind ik iets makkelijker!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blondje1313 ma 12 sep 2011 - 20:52

@Joyce, ik hoef alleen op het extra matras als ze komen controleren of verzorgen, dus niet de hele dag (en 's nachts al helemaal niet).

@Pbg, de dingen buiten kleding die we tot nu toe gekregen hebben zijn of samen met mij uitgezocht, of er is van tevoren duidelijk gevraagd wat we willen. Mijn ouders willen een wipstoeltje ofzo kopen, daar vertrouw ik wel op dat ze het zelf kunnen. Mijn broer wilde een badje geven, ik heb wel gezegd dat het groen moet zijn en dat de tummytub ook op de standaard moet passen, dus nu mogen we het alsnog zelf doen Wink

Nu weer verder met de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 12 sep 2011 - 21:13

blondje1313 schreef:@Joyce, ik hoef alleen op het extra matras als ze komen controleren of verzorgen, dus niet de hele dag (en 's nachts al helemaal niet).

@Pbg, de dingen buiten kleding die we tot nu toe gekregen hebben zijn of samen met mij uitgezocht, of er is van tevoren duidelijk gevraagd wat we willen. Mijn ouders willen een wipstoeltje ofzo kopen, daar vertrouw ik wel op dat ze het zelf kunnen. Mijn broer wilde een badje geven, ik heb wel gezegd dat het groen moet zijn en dat de tummytub ook op de standaard moet passen, dus nu mogen we het alsnog zelf doen Wink

Nu weer verder met de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven!

ja lijkt mij ook een strak plan!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 22:28

@ Joyce, succes straks! Ben benieuwd. En hoe doe je dat dan als mensen nu het kamertje willen bekijken! Dan zien ze het geslacht toch ook al? Of mag niemand het zien?

@ Blondje ; echt streng ben ik niet qua drankgebruik hoor, hij mag heus wel wat drinken, als hij maar niet meer dronken wordt. Hij realiseert zich dat zelf ook wel gelukkig. Dus op zondag moet hij opletten op de voetbal, en als hij wil gaan stappen mag ie de laatste weken bobben Wink ik heb gewoon serieus een hekel aan dronken mensen, zelf drink ik niet, en als ik dan lig te puffen en mn vriend is dronken dan krab ik em straks zn ogen nog uit door de hormonen haha

Wij hebben wel alles zelf uitgezocht hoor qua spullen, de maxixosi ook, maar mijn schoonmoeder wilde hem kopen. Gisteravond in bed nog even over gehad, hij weet dat zijn moeder zo is, cadeautjes geeft ze ook altijd pas de dag van je verjaardag, maar hij vindt de situatie nu wel raar. Het had me normaal ook niet uitgemaakt, maar als het goed is is dit een van de eerste dingen die je moet gebruiken als ze geboren is! Dus beiden zijn we het erover eens dat we het gewoon in huis willen hebben en hij gaat een keer zn moeder aanspreken, hoeft van mij echt niet ala minute, maar zodra ik met verlof ga wil ik het toch wel hebben.

@ Studiebol ; het is bij ons altijd een zooite op het werk, er is er altijd wel een met verlof lijkt het wel, we werken dus veel met (last minute) invallers, erg irritant!

Zo, weer even bijgepraat! Ik lig nu lekker in bad, heb uitgeslapen, straks even naar de Kruidvat en dan om 15 uur werken tot 19.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 12 sep 2011 - 22:48

Niemand mag het kamertje zien! Komt wel als de kleine er is, en daarbij is het grote rommel boven haha : zit in de wachtkamer van gyn. Nog 1 wachtende voor mij. Ik had om half 12 een afpraak....nog even geduld dus....

even gekopieerd!

net terug uit het ziekehuis!

omdat mijn nierecho niet goed was de laatste keer (2 weken geleden) heeft het ziekenhuis mij nu volledig overgenomen en moet ik het ziekenhuis bevallen, dit was verder niet echt een verassing voor mij.

mij hebben ze verteld dat het er niet goed uit zag, maar blijkbaar is het erger dan ik dacht, want moest deze week nog een echo laten maken en langskomen bij de uroloog. het was geen kwestie van wanneer komt het beste uit, nee, dan en dan heb je een afspraak! zover ik weet krijgt de kleine hier allemaal niets van mee, en is het eigenlijk alleen "gevaarlijk" voor mijn nieren. ze overwegen nu serieus om een dubbele stent te plaatsen (ondanks de risico's) ik zie dit alleen niet zo zitten, maar goed wat moet dat moet. mochten ze hiermee doorgaan, zal ik wel per direct moeten stoppen met werken. en mag ik tot de bevalling niet veel doen.

donderdaag om half 11 voor een nierecho in mijn woonplaats, dan moet ik half 2 in groter ziekehuis zijn voor een uitgebreidde echo van de beeb, en daarna mag ik gelijk doorlopen als spoedgeval naar de uroloog...vervolgens half 4 weer bij de verloskundige zijn (voor het laatst) in mijn woonplaats.... (ik ga er dan maar stiekum van uit dat ze me niet houden in het ziekenhuis smile )

dus eigenlijk nog niets concreets...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 6:31

@ joyce, jemig toch wat schrikken zo zeg..... spannend nu donderdag weer afspraken!! Heel veel succes en ik hoop voor je dat je inderdaad geen stents te hoeven plaatsen.

liefs

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 13 sep 2011 - 6:45

Joyce wat vervelend allemaal zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat het allemaal redelijk positief uitpakt!
Leuk hoor dat je je kastje al zo vol hebt, is toch leuk om te zien!

Wat betreft mijn werk, ik weet dat ik me er niet druk om moet maken maar ik irriteer me er gewoon aan. Er zitten wel mensen op begeleiding te wachten daar moet je niet zo lichtzinnig mee omspringen vind ik.. maar ja ik kan er gewoon niks aan veranderen. Alles wat ik goed kan achterlaten doe ik dan maar.. en dan hoop ik maar dat ik het los kan laten als ik thuis ben. Had ook een plan voor mijn verlof gemaakt, die is nog niet goed gekeurd, mijn teamleider vind dat ik ontslag moet nemen van een aantal uren voor ik aan mijn ouderschapsverlof begin en ik vind dat echt onzin, dan slaat dat hele ouderschapsverlof ook nergens op dus ik heb gezegd dat ze mijn plan maar naar personeelszaken moet sturen en kijken wat zij er van zeggen.

Verder baal ik vandaag gewoon een beetje, ben onwijs moe, had vanavond ook een werkafspraak die heb ik afgezegd, heb bij mijn ouders gegeten en lig nu lekker met de laptop in bed en daar kom ik niet meer uit! Hoop dat ik weer een nachtje ff goed kan slapen dan kan ik er weer wat beter tegen.

Sorry voor mijn geklaag meiden...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 7:09

@ studiebol slaap lekker!
ps, klagen mag hoor!! Zwanger zijn is niet alleen maar een roze wolk daar zitten ook donkere dagen bij en lekker op het forum ff klagen kan opluchten Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 7:15

@ Studiebol ; klagen mag! Zeker jij, jij hebt er 2 in je buik zitten!

Ik merk ook dat nu ik het 3de trimester in ben gegaan, de vermoeidheid weer op komt zetten, maar gewoon aan toegeven hoor zodra het kan! Ik snap je werktechnisch ook zeker wel, jij doet heel veel voor je clienten en straks komt er iemand anders en die verpest het allemaal! Je voelt je verantwoordelijk, maar straks moet je die verantwoordelijkheid uit handen geven. Het kost even tijd waarschijnlijk, daarom is het waarschijnlijk niet verkeerd dat je eerder met verlof gaat, dan heb je even extra tijd om het van je af te zetten!

Ik heb daarom ook 6 weken van tevoren verlof aangevraagd, ik merk dat ik op mijn vrije dagen/in mijn weekenden ook veel met mijn werk bezig ben.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 13 sep 2011 - 8:36

Parels schreef:Ik heb het ook hoor, Lookie!
Het is echt gewoon de baby die erop aan het dansen is, wat logisch is natuurlijk, want het wordt veel krapper daarbinnen!

Tegenwoordig heb ik ook, heel erg charmant maar lang leve de flinke inlegkruizen, dat als ik de slappe lach heb (gisteravond weer, zó grappig, maar dat terzijde) ik een beetje plas! Wordt een mens ook niet vrolijk van en ik moet altijd gelijk denken aan die Tena Lady reclames Laughing

Heel herkenbaar! Daar maakte mijn vriend en ik eerst nog weleens grapjes over, over die reclames, maar als je het zelf misschien haast nodig hebt is het helemaal niet zo grappig meer! Inderdaad met lachen en ook met beweging is het het ergste.

@ Studiebol: Slaap lekker, je hebt je slaap nu wel nodig!

@ Joyce: Mooi kamertje, gezellig zo. Wat naar dat je nu een nierecho moet, het blijft maar kwakkelen bij jou he? (hoewel.. wel wat erger dan kwakkelen) Echt heel vervelend dat je zo niet optimaal kunt genieten van je zwangerschap

@ all: Vanavond voor het eerst naar zwanger & fit geweest, dat is sporten op 'zwanger-tempo' (half uur) en je krijgt een half uur info, dit keer over voeding tijdens de zwangerschap, erg interessant. Werd wel erg duizelig van de loopband, en dan liep ik echt niet snel! Dus het moet echt wel rustig aan. Hebben jullie ook al dat je vocht vasthoudt? Bij mij begint het sinds 3 weken ongeveer te komen, het verschilt wel per dag. Erg vervelend al valt het de agelopen 2 dagen wat mee.. Ik heb nu ook echt meer slaap nodig, merken jullie dat ook?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blondje1313 di 13 sep 2011 - 19:08

Nou, dit is al de derde keer dat ik aan een reactie begin, de eerste keer drukte ik op een verkeerde knop en was ik mijn reactie kwijt. De tweede keer belde mijn man of ik mee naar opa en oma ging en moest de laptop uit, maar nu heb ik dan toch tijd!

Joyce, wat zit het jou toch tegen, ik kan me voorstellen dat je er heel erg van baalt. Probeer je man toch te vertellen hoe je je voelt, dat is een stuk minder zwaar dan alles alleen willen doen! (Wie weet kan hij dan ook meer helpen in het huishouden. In elk geval heel veel succes morgen, het zal een zware dag worden, kan je man wel mee?

Studiebol, wat het werk betreft begrijp ik je wel hoor, ik kon het na een tijdje gelukkig wel beter langs me af laten glijden (hoewel ik nu gisteren twee mails gehad heb over leerlingen met autisme die ik begeleid en ik zou daar graag me aan de gang gaan, terwijl ze puur ter informatie waren en ik er niets mee hoef te doen). Ze kunnen je toch niet dwingen om voor een paar uur ontslag te nemen of willen ze niet met jouw invulling van ouderschapsverlof mee gaan? Ik heb altijd zo’n hekel aan teamleiders die zich met dingen bemoeien waar ze niet over gaan, daar heb je personeelszaken toch voor!
Mij moeten ze ook per post nog mijn taakformulier van dit jaar opsturen, het was blijkbaar niet mogelijk om dat voor mijn verlof te doen zodat ik er nog over in gesprek kon.

Parels, jammer dat de vermoeidheid op begint te zetten, geef er in elk geval wel aan toe!

Lookie, ik heb gelukkig nog niet zo’n last van urineverlies. Ik ben ook van plan om na de bevalling goed aan de gang te gaan met oefeningen voor mijn bekkenbodemspieren, daar zal het bij jou zwangerschapscursus vast ook nog wel over gaan. Ik hou eigenlijk alleen vocht vast in mijn rechtervoet, zit maar vaak omhoog. Schoenen doen echt heel erg pijn op mijn botten daar.
Ik merk dat ik juist slechter en onrustiger slaap nu, ik kan niet lang in dezelfde houding liggen. Zelf heb ik er niet veel last van, wordt misschien een paar keer wakker, maar slaap ook meteen weer in, helaas houd ik mijn man wel wakker...

Gisterenavond voor het laatst naar de zwangerschapscursus geweest, nu iedereen zoveel mogelijk toegevoegd op hyves en facebook, ben wel benieuwd naar de baby’s straks! We hebben wat informatie gehad over de kraamtijd, en iedereen heeft verteld hoe het tot nu toe gaat.
Helaas ligt de baby van de vriendin van mijn neef in stuit, ze moet donderdag, met 35 weken naar het ziekenhuis om te proberen de baby te draaien. Wel erg spannend allemaal, in het slechtste scenario gaat het dan zo slecht met de baby dat ze hem/haar al moeten halen met een spoedks.
Gisterenmorgen naar de vk geweest, alles was goed, ze schatten ons meisje op een ruime 7 pond. Dat vind ik wel een mooi gewicht, ik weet wel zeker dat ik niet langer dan 41 weken door wil lopen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 13 sep 2011 - 19:36

Zo ik heb even goed geslapen en ik voel me nu ook al een stuk fitter! Gelukkig maar want zo dag als gisteren vind ik niks Very Happy

lookie ik heb vanavond mijn eerste zwanger en fit, ben heel benieuwd hoe het is en of het een beetje een leuke groep is.

Blondje, wat betreft het ontslag nemen, mijn teamleider had het er over dat het zo hoorde, nou ik ben het daar niet mee eens, heb ook ff bij collega's na gevraagd en die hebben dat ook niet zo gedaan dus ik denk eigenlijk echt wel dat ik gelijk heb, haha dus daarom wacht ik wel ff af wat personeelszaken zegt, verder vind ze mijn plan wel prima dacht ik.
Ik hoop gewoon dat ik het los kan laten straks allemaal, dat is nog even afwachten, ik heb al wel heel duidelijk bij mijn teamleider aangegeven dat ik dit erg vervelend vind... maar ja of ze daar wat mee doet, ik weet het niet!

Nou ik ga gauw aan het werk, fijne dag meiden!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup di 13 sep 2011 - 21:11

@ joyce; he wat vervelend meid.... heel veel succes en sterkte
@ studiebol; beter even klagen dan alles opkroppen! Hoop dat PZ het wel met je plan eens zijn
@ lookie; leuk dat de 1e cursus was bevallen maar niet te gek gaan doen he
@ parels; kan begrijpen dat het allemaal wat zwaarder wordt... zwanger zijn is gewoon topsport Wink
@ blondje; ik slaap ook al zo onrustig geukkig slaapt mijn man door het meeste heen. 7 pond is een mooi gewicht hoor!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  liesje wo 14 sep 2011 - 0:07

hoi meiden,

joyce wat naar allemaal hopelijk hoef je donderdag niet in het ziekenhuis te blijven meis

studiebol wat voor werk doe je zit je ook in de zorg? wel vervelend zou idd personeelszaken ernaar laten kijken

lookie fijn dat de cursusavond leuk was

parels ik merk nu ook dat ik vermoeider raak en het sneller benauwd heb omdat de kleine nog hoog ligt. geef er gewoon aan toe idd wanneer het kan. doe ik ook en ik voel me er wel lekkerder door

blondje 7 pond is idd mooi gewicht ons dochtertje woog ook 7 pond bij geboorte

all hier nog lekker op vakantie vrijdag gaan we weer naar huis. hoop te doen bij leen bakker een kast ophalen, versieringen kopen voor N haar eerste verjaardag boodschappen doen. zaterdags de taart ophalen en s'middags haar verjaardag vieren. en zondag niets!!!!!!! heerlijk. ik heb daarna nog lekker een week vrij en ik zie wel wat ik ga doen in die week denk nog even verder met de zolderkamer mn man gaat de muren verven en mn vader plaatst nog een plafond met spotjes erin. dan alleen nog de vloer. ik loop te twijfelen tussen vinyl of laminaat. dus denk dat ik me daar eens in ga verdiepen. nou meiden rustig aan en tot snel weer

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: