Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 40 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  blondje1313 vr 16 sep 2011 - 23:07

Goeiemorgen!
Gisterenavond feestje van mijn man gehad, lag uiteindelijk om half 3 in bed, sta er nog versteld van dat ik het vol heb gehouden. Van tevoren had ik het wel even helemaal gehad, had bijna niks gedaan, maar was wel al bekaf. Vandaag komt zijn opa en zijn oma’s nog, en ook zijn moeder even, maar dat is allemaal een stuk rustiger.

@pbg, fijn dat jullie zo genoten hebben van de echo, leuk om te zien dat het echt al een mensje is hè!

@Parels, heel veel succes met schoonmaken vandaag, hopelijk krijg je nog redelijk wat gedaan. Erg leuk dat je ouders komen helpen.
Zonde van de bruiloft voor je vriendin, hopelijk herinnert ze zich achteraf vooral de leuke dingen.
Wat leuk trouwens dat de opa van je vriend ook mee aan het helpen is, die is vast ook supertrots!
Het stuk over je schoonmoeder heb ik gemist, maar begrijp dat het nog steeds niet helemaal goed gaat tussen jullie, wat vervelend zeg!
Ik vind het juist logisch om vaak in de ik-vorm te praten, je bent toch geen Siamese tweeling! (Hoewel mijn man het soms ook vervelend vind als ik ‘ik’ zeg op een moment dat hij vindt dat het ‘wij’ moet zijn. Erg jammer dat ze de maxi-cosi nog steeds niet eerder wil geven, had dan een cadeau uitgekozen om te geven wat mensen niet meteen nodig hebben!
Ik moest trouwens gisteren ook huilen toen mijn man alles aan het doen was in en om het huis en ik maar een beetje op de bank hing omdat het verder niet ging. Zo vervelend om zo afhankelijk te zijn…

@Mickey, balen dat het spuiten tegenviel. Lief die opmerkingen van de kindjes.

@Studiebol, balen van je suikertest. Jammer ook dat je geen inspraak hebt in de afspraken, maar ze gaan er gewoon van uit dat je vrij krijgt van je werk voor de controles en onderzoeken (dat krijg je natuurlijk ook, maar ik doe het ook liever in mijn eigen tijd, en voor je man geldt natuurlijk niet dat hij vrij krijgt, en ik neem aan dat je hem er ook regelmatig bij wilt hebben)
Eigenlijk stom dat ze wel twee knuffels in het kraampakket doen en dan maar één thermometer.
Fijn dat je suiker thuis wel allemaal goed is!

@Poisongirl, jammer dat je nu al weer zo moe bent, hopelijk trekt het nog wel een beetje bij.
Ik heb een voedingskussen, maar gebruik het bijna nooit, zo’n groot onhandig ding…

@Liesje, gefeliciteerd met je dochter!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 40 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol vr 16 sep 2011 - 23:46

Blondje, wow dat heb je lang vol gehouden zeg! Hebben jullie het gezellig gehad? vast wel anders was het ook niet zo laat geworden.

Wat betreft de afspraken in het ziekenhuis ik krijg er idd wel vrij voor, maar ik plan mijn eigen afspraken met clienten dus ik moet elke keer mensen af bellen en dat vind ik heel vervelend. Ik weet dat ik er niks aan kan doen en als ik het uitleg ze het ook wel begrijpen maar het voelt voor mezelf gewoon heel onprettig.
Haha en die thermometer ik denk dat die voor mij is, verder zitten er ook alllemaal spullen voor mij in, zoals dat kraamverband enzo...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup za 17 sep 2011 - 5:54

@ parels; ik heb t gemist van je schoonmoeder maar klinkt niet echt leuk. hoe staan de meubeltjes?
@ blondje; fijn dat het zo leuk was
@ studiebol; hopelijk blijft je suiker netjes
@ poisongirl; gewoon je rust pakken hoor

ik heb ff mama-freggle foto; 2 druppels water Wink

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 40 1409490842_6__WmV
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol za 17 sep 2011 - 6:00

HAHA pbg wat grappig, het neusje zie ik er wel in ja, maar verder niet! DAt ligt voornamelijk aan mij hoor ik ben daar erg slecht in Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 za 17 sep 2011 - 6:50

neus is inderdaad echt hetzelfde, ik vind het ook moeilijk om 3D foto's te zien als een echt kindje, ik zie het gewoon niet, ik gewoon niet zien hoe het eruit ziet straks haha! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 23:20

Studiebol ; lief dat je het vraagt, ik heb best lekker geslapen, werd alleen wakker met droge en pijnlijke ogen, maar dat kwam waarschijnlijk door het huilen. S'nachts nog wakker geworden van mijn vriend die thuis kwam, en toen had ik hele vervelende maagzuur, had alleen maar pepermuntballen dus heb die maar even genomen, toen ging het wel weer. Waarschijnlijk toch even de stress die er op die manier uitkwam. Ik heb volgens mij wel flink wat vocht verloren via mijn tranen, want s'nachts hoefde ik maar 3x te plassen en dat was meer uit automatisme ipv echt moeten haha, toch nog een positief puntje!

PBG ; ik zie de gelijkenis idd wel, vooral de neuzen, maar ben benieuwd hoe het er in het echt straks uitziet, gooi je ze dan ook nog een keer naast elkaar? Ik heb dat soort foto's helaas niet, mijn ouders zijn vroeg gescheiden en mijn vader houdt al jaren vol dat hij de babyfoto's niet heeft. Heb ook wel eens gezocht maar nooit gevonden, helaas!

Blondje ; alsnog gefeliciteerd met je man, volgens mij was ik dat door alle commotie vergeten! Wat heb je het lang volgehouden, knap hoor! Inderdaad erg frustrerend als mensen van alles voor je moeten doen, dat wordt de komende tijd alleen nog maar erger dus de kraamtranen zullen heus flink gaan vloeien bij ons!

De meubeltjes was trouwens nog een heel karwei gisteren, maar ze staan! We hebben ze in elkaar gezet, tenminste mijn vader en vriend, en mijn moeder heeft de kamer schoongemaakt. Daarna was het al zo laat dat wij mijn ouders & zusje maar hebben getrakteerd op de McDonalds, die zit bij hun niet in de buurt en mijn moeder is gek op de Milkshakes haha vannacht hebben we de kamer laten luchten, en zometeen ga ik het een beetje inrichten! Kleertjes zijn natuurlijk nog niet gewassen enzo, maar dan ruimt het misschien een beetje op! En kan ik eens zien wat ik allemaal heb hehe veel te veel geloof ik!

Heb mijn vriend net op de voetbal gedropt, dus ik kan op mijn gemakkie lekker tutten. Daarna zal ik eens proberen foto's te maken, het is een klein, vrij smal kamertje, dus het gaat niet echt makkelijk!

Mijn ouders hebben trouwens ook de kinderwagen meegenomen, die hebben we in het zilver, de Easywalker, hij is wel echt blingbling haha, erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* zo 18 sep 2011 - 1:45

@ PGB: Ik zie de gelijkenis wel, erg grappig!

Verder niet echt teruggelezen, het gaat hier best snel met schrijven! Hier alles oké, controle afgelopen donderdag was weer goed, ijzer was wel gedaald dus nu aan de vitamine C-bruistabletten en de Roosvicee Ferro.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  studiebol zo 18 sep 2011 - 1:53

Parels ik ben erg benieuwd hoor hoe het kamertje er uitziet!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 2:46

Hier ben ik weer even, kamertje ingericht met de spulletjes die we hebben, er hangt nog niks van echt accesoires, zo willen we haar naam boven het ledikantje, en kapjes over de kroonluchter, een plank of kubussen boven de commode, iets boven de verwarming/stoel in de hoek en daarboven nog iets van een plankje om een lampje op te zetten. Maar het begin is er!

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 40 Scaled.php?server=838&filename=dsc00689j
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 40 Dsc00688be
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 40 Dsc00692i

Kleertjes heeft ze iig genoeg, het is trouwens niet allemaal het kleinste maatje hoor!
Het badje en de wipstoel hebben we gehad, dus dat past niet bij het kamertje zeg maar .. ik wil nog een wipstoelhoes maar mijn vriend vind dat onzin! Hij weet niet dat dat toch nog gaat gebeuren Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 18 sep 2011 - 3:06

leuk kamertje hoor!! en ook al een redelijke ruim kamertje, heerlijk!! ik heb het idee dat ik mijn kont niet kan keren in het kamertje, en er staat toch echt alleen een klein kastje, commode en bedje.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 3:11

Nou, toen we de meubels erin wilden zetten, schrokken we ook wel hoor! Onze meubels zijn dan ook wel groot, groter dan we dachten, maar we hebben wel lekker veel kastruimte! En als straks het badje eruit is, dan is er weer een stuk ruimte over. Hij is idd best ruim maar we hadden hem nog ruimer ingeschat haha, wij hebben sowieso grote slaapkamers (4 stuks met de zolder+dakkapel erbij) maar echt een ieniemienie overloop.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 18 sep 2011 - 3:12

Parels schreef:Nou, toen we de meubels erin wilden zetten, schrokken we ook wel hoor! Onze meubels zijn dan ook wel groot, groter dan we dachten, maar we hebben wel lekker veel kastruimte! En als straks het badje eruit is, dan is er weer een stuk ruimte over. Hij is idd best ruim maar we hadden hem nog ruimer ingeschat haha, wij hebben sowieso grote slaapkamers (4 stuks met de zolder+dakkapel erbij) maar echt een ieniemienie overloop.

ach op een overloop slaap je niet Very Happy
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 3:13

Nee, wij niet!
De poes overigens wel Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 18 sep 2011 - 3:14

Parels schreef:Nee, wij niet!
De poes overigens wel Wink

voor de poes is het een grote kamer smile gaat lekker zo dat gechat in 2 topics smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 3:46

Hahaha, ja dat klopt!

Zit nu even te kijken wat we nog willen doen, ik denk dat ik een groot houten hart van 50 cm boven haar bedje wil hangen, met daaronder de naam. De naam is niet zolang dus als we die in 30 cm doen dan past die er mooi onder. Wil het dan wel zelf bewerken met stukjes behang en/of verf. Ben ik niet zo goed in, maar vind dat gefrobel best leuk! Wel irritant dat dan niemand me kan helpen, want niemand mag natuurlijk nog de naam weten Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 7:02

@Parels: Mooie kamer. Is dit de serie Altea? .. die hebben wij ook ! en we schrokken ook van de grootte van de meubels haha.. maar inderdaad de kast is lekker ruim en de commode lekker hoog en breed. Ik vind je roze muur wel echt gaaf!! Very Happy

@ all: Morgen weer voor controle naar de VK. En dan gaan we meteen de liggingsecho plannen voor die week er op smile heb wel zin om ons kleintje weer te zien. Al zullen we niet veel meer kunnen zien behalve armen en benen haha. Het schoppen is echt zo pijnlijk soms.. pff gisteren de hele avond een voet of knie ( of arm /elleboog?) uit mijn buik zien steken. Ik vind het nu echt zoooo spannend worden! morgen alweer 33 weken Laughing Mijn schoonzusje is met 35 weken bevallen pas geleden.. dus ben me er bewust van dat het natuurlijk gewoon ook over 2 weken al zover kan zijn ( hopelijk niet Rolling Eyes ) Maar van mijn mag ze nog wel 4 weekjes blijven zitten... dan is het geen prematuurtje meer!

Nu lekker op de bank So you think you can dance kijken met een kopje thee smile

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=15001

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: