Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 19 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  MissD zo 7 aug 2011 - 5:49

Poisongirl schreef:Deze babykamer hebben we gisteren besteld.

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 19 Z

en deze kinderwagen:
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 19 Z

Leuke babykamer!! Wij hebben deze ook besteld maar dan in Eiken kleur... omdat we deze uiteindelijk (nadat we er een aantal weken overtuigd van waren dat de grijze het zou worden) te donker vonden.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 19 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol zo 7 aug 2011 - 6:17

Mickey leuke kamer hebben jullie er van gemaakt! En dat badje hebben wij ook Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* zo 7 aug 2011 - 7:52

@ Mickey: Dat begint al heel leuk te worden! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!! Mooi buikje heb je ook al!

@ Poisongirl: Heel leuke meubeltjes hebben jullie besteld! En een mooie kinderwagen ook, in deze kleur.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  pitbullgup zo 7 aug 2011 - 19:57

@poisongirl; leuke meubeltje hoor
@mickey; mooie buik hoor en wat leuk het kamertje!
@joyce; zo hoort dat ook die mannen aan het werk zetten Wink

Zal ook maar weer eens update van mijn kant uit geven....
Gaan nu de laatste week van de vakantie in en we hebben flink geklust in het huis. Boven allemaal nieuwe deuren er in en die in de verf gezet, kozijnen buiten allemaal in de verf, binnen nieuwe vensterbanken, trap geschilderd en alvast kaal gemaakt voor de nieuwe vloerbedekking en we hebben de babykamer voor nu zo goed als af Very Happy Flink gebikkeld dus!
Mijn zwangerschap verloopt ook echt zo makkelijk gelukkig rijd nog steeds 5 a 6x in de week paard en start dit weekend toch nog maar een wedstrijdje angel doe voor de rest ook nog alles wat ik wil. Onze kleine meid is wel een klein ADHD-ertje in mijn buik dus dat is niet altijd even prettig aangezien ze veel draait en vaak danst op mijn blaas Wink maar wel fijn dat ze zo veel tekenen van leven geeft natuurlijk!
Zal als het kamertje opgeruimd is ff foto's maken hoe het tot nu toe is... van de week mijn PIP behang bestellen cheers
En we gaan denk ik vanmiddag even naar de prénatal lekker korting stickers plakken Very Happy Kunnen we mooi de babyfoon met 15% korting kopen

Gaan
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol ma 8 aug 2011 - 3:27

PBG jullie zijn maar druk geweest in de vakantie! Ben benieuwd naar de babykamer, hadden jullie de meubels ook al? Of heb je nu alles geverfd? En wat heb je allemaal met de stickers gekocht?

Jaa aanstaande maandag wordt de babykamer bezorgd Very Happy Ik wordt er blij van, ik hoop dat mijn vriend het in elkaar kan zetten kunnen we het na onze vakantie lekker inrichten daar heb ik zin in!!
Verder nog twee dagen werken en dan vakantie.. lekker hoor heb er echt zin in!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup ma 8 aug 2011 - 4:44

We hebben nu alles geschilderd (maar dan ook alles Laughing ) meubels komen de eerste week van oktober maar dan kunnen die meteen op z'n plaats gezet worden als ze komen. Binnenkort even gordijnen laten uitzoeken en laten maken en dan kan de beeb al zo goed als komen Wink
Zijn net terug met; babyfoon, slaapzakje, rompertje, dekentje, lakentje, klamboe + standaard, boxkleed voor m'n schoonouders en een aero sleep hoeslaken angel en dat alles voor maar €240,- Exclamation

Wat leuk dat jullie meubeltjes al bijna komen wel foto's spammen hoor!!!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 8:13

Ha meiden, hier ben ik ook weer even, ik doe even alles uit mn hoofd hoor!

Pitbullgup ; fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap! Ik heb ook nagenoeg nergens last van, alleen afgelopen weekend erg last gehad van bandenpijn, kon echt mijn baarmoeder voelen groeien en mn dochtertje voelen bewegen! Elke keer als ik ging zitten, priemde mijn broek in mn onderbuik en als ik opstond had ik toch een spierpijn-achtig-iets in mijn buik!

Studiebol ; als het goed is worden onze meubels ook a.s. week geleverd, zal morgen ofzo eens achterna bellen! Wel vandaag de verf gehaald, vriend gaat woensdag de muur verven Very Happy
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 19 Histor-kleurmagazine-4-4
Deze kleur is het geloof ik Laughing ja ik ben losgeslagen met roze hoor, heerlijk!

Mickey, mooie buik hoor! Hij is al flink aant groeien, he!
Leuk idee van het kamertje ook met die schuine wand zo, jullie wilden het geslacht niet weten toch?

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest, er zat een invaller achter de balie, dus ze was me vergeten aan te melden, waardoor ik mensen die later binnenkwamen dan ik eerder naar binnen zag gaan .. toen ben ik maar even verduidelijking gaan vragen! Een uur later dan gepland was ik dan eindelijk aan de beurt!

Alles was goed, ben nu (s middags) 10 kilo aangekomen .. alleen zie je het niet echt! Volgens iedereen draag ik heel erg naar voren, en niet rond, dus ik ben benieuwd, maar ik schrik wel altijd als ik dat aantal kilo's zie! Maar ja ik ben ook niet misselijk geweest ofzo, dus niks afgevallen zeg maar .. Ik hoop maar op veel vruchtwater Very Happy

Ze kon mijn baarmoeder wel voelen, maar ons kindje kon ze niet ontdekken, dat vond ze ook raar, aangezien ze heel goed gelijk het hartje kon horen. Nu krijg ik dus met 30 weken een groeiecho in het ziekenhuis, omdat ze wil weten hoe het zit. Nou vooruit, een extra echo dan maar Wink

Ik moet sowieso over 2 weken bloed laten prikken voor mijn resusfactor, dus ik zit nu onder wat extra toezicht, vaker een tete-a-tete met de verlos, prima mens overigens! Ik heb 3 verloskundigen, en heb er 2 die ik echt leuk vind, en 1 die ik echt uit de grond van mn hart verschrikkelijk vind en nu al er tegenop kijk dat vast zij straks bij mijn bevalling aanwezig is! Ga dat tegen die tijd ook even aankaarten bij mn verloskundige, wil er zo min mogelijk gestresst in gaan. Zij heeft in het begin ook tegen me gezegd dat ze niks zag, en dat ik een miskraam had gehad terwijl ik wel degelijk zwanger was, dus dat helpt ook mee. Al heeft ze daarna echt haar excuses aangeboden enzo hoor, maar ik mag dr gewoon niet zo ..

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 8 aug 2011 - 21:20

@pbg, hard gewerkt dus. Ben benieuwd hoe de babykamer wordt. Wel erg fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt.
Jullie hebben nog flink wat gekocht bij prenatal. Wij willen donderdagavond gaan (tenminste als den Bosch dan open is, de site doet het niet dus ik kan het ook niet nakijken nu).

@studiebol, fijn dat de babykamer maandag al wordt bezorgd.

@parels, wowww wat een roze!!! Hahahah echt mooi! (dat had hier nooit gemogen hoor, ook al zouden we weten dat het een meisje was werd het echt niet zo roze)
Wij lopen ongeveer gelijk qua kilo’s, ik ben er 9.5 aangekomen nu.
Ik krijg 2 groeiecho’s, met 30 en 33 weken, dat kreeg ik net te horen toen ik op controle kwam.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol di 9 aug 2011 - 4:39

Parels mooi kleurtje roze! Maar net als bij Floor dat was er bij ons niet ingekomen Very Happy Al vind ik het erg mooi! Oh en ik zou het wel aangeven van die verloskundige hoor, jij moet de bevalling doen en dat is al geen pretje en als je dan ook nog iemand hebt waar je geen vertrouwen in hebt lijkt me dat geen goed!

Floor waarom krijg je extra groei echo's?

Pfff ben iets eerder naar huis gegaan was zo moe kon gewoon geen werk meer doen kon me niet meer concentreren. Dus ben naar huis gegaan en heb 2 uur liggen slapen.. heerlijk nu voel ik me weer een beetje normaal. Zal nu wel vannacht weer slecht in slaap komen maar ja dat zien we dan wel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 9 aug 2011 - 5:20

@studiebol, Fijn dat je 2 uur hebt geslapen. Ik heb afgelopen nacht van 3.45 tot zeker 5.30 wakker gelegen. uiteraard daarna in slaap gevallen en om 7.30 met geen mogelijkheid m'n bed uit te krijgen (mijn man vond me maar vervelend, want ik viel telkens in slaap, maar ik had hem verzekerd, je MOET me wakker maken! ik moet naar de vk voor controle anders slaap ik door). Nu ben ik vanmiddag even gaan liggen maar heb geen oog dicht gedaan, ik val echt om van de slaap maar in slaap komen lukt niet.
Waarom die extra echo's, volgens mij was dat nu nieuw ofzo, gingen ze dat bij iedereen doen (maar dat is me niet helemaal duidelijk geworden en ik had andere vragen die ik belangrijker vond dus ik ben weer vergeten te vragen waarom die extra echo's. Maar ach het is niet erg, nog een keer baby kijken Very Happy )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 9 aug 2011 - 5:50

@ floor ik hoorde idd zondag op een verjaardag dat ze nu standaard met 30 weken ook een echo doen, dus misschien krijg jij die daarom ook wel! Maar wat je zegt alleen maar leuk toch dat je nog een keer extra mag kijken!
vervelend dat jij ook zo slecht hebt geslapen, jammer dat je vanmiddag niet in slaap kon komen! Pff ik hoefde er geen moeite voor te doen ik lag en sliep,dus had het ook wel echt ff nodig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:08

Oh bij ons is het niet standaard van die groeiecho!
Ik moest ook echt het ziekenhuis bellen waar ik de 20-weken echo heb gehad, en daar dan die extra groeiecho krijgen.
Terwijl de verloskundige zelf ook echo's maakt ..
Stiekem heb ik het idee dat ik me druk maak, al is het natuurlijk altijd leuk om naar de baby te kijken, maar ik krijg een beetje
zenuwen omdat ik zo'n extra echo krijg .. morgen over 2 weken moet ik toch weer naar de verlos voor die resusfactor, dus dan
zal ik wel even vragen hoe wat en waarom het nou is ..

Mijn vriend is eigenlijk precies hetzelfde als ik, ook gelijk die kleur roze, een meisje hoort ook roze volgens hem haha
Het wordt niet helemaal een knalkamer hoor! Het wordt 1 muur, en de rest wordt afgestyled met donkergrijs en zilver.
Veel kleertjes die ik heb kom ik toch ook echt weer uit bij roze .. Wel blij dat er morgen iets van een begin aan wordt gemaakt!
Kreeg toch wel een beetje stress, al moet ik pas over dik 3 maanden bevallen Laughing

Gast
Gast

Bericht  mickey di 9 aug 2011 - 6:32

Hey meiden. Bedankt voor jullie leuke reacties! We zijn er zelf erg blij mee. Was wel een heel karwei hoor... De muren zijn niet glad, dus verven met een sjabloon lukte niet netjes. Heb dat bij een paar sterren gedaan, maar het was niet mooi, dus heb de rest eerst getekend met potlood (met het sjabloon) en daarna met een penseel ingekleurd... Maar ik ben wel erg blij met het resultaat. Krijg ook alleen maar positieve reacties.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar we weten inderdaad niet of we een zoon of een dochter krijgen. Al geloven niet veel mensen dat, als ik foto's van de kamer laat zien Wink Door de blauwe muur denkt iedereen dat we een zoon krijgen en gewoon zeggen dat we het niet weten. Als ik dan ook nog vertel dat we een blauwe kinderwagen hebben besteld, gelooft niemand me meer Very Happy Maar daar steekt ook weer een verhaal achter. We hadden die wagen bij een andere winkel gezien, in zwart-zilver, en besloten dat we die wilden. Toen zag ik bij babydump op de site dat ze die wagen ook verkochten, dus wij waren daar erg blij mee, aangezien die andere winkel in Duitsland is. Vind dat toch wat lastiger, vanwege garantie enzo. Toen we bij babydump de bestelling gingen plaatsen (kamertje, wagen, enz.) kwamen we erachter dat deze wagen uit het assortiment zou gaan en dat er nog maar een paar leverbaar waren, allemaal in het blauw... We hebben toen nog een rondje door de zaak gelopen, maar kwamen geen wagen tegen die we beide mooi genoeg vonden. Hebben toen de wagen onder voorbehoud besteld, want bij babydump kreeg je een autostoel en luiertas erbij, met een totale waarde van €100. Zijn toen even naar de duitse winkel gereden, hebben daar de prijzen vergeleken, vanwege de autostoel en uiteindelijk het besluit genomen om dan maar de gok te wagen en een blauwe wagen te kopen. En daarbij: blauw voor een meisje kan best Wink Liever een blauwe wagen voor een meid, dan een roze voor een jongen, toch? :P
Deze wagen is het trouwens, geen babyblauw, maar knalblauw! Very Happy
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 19 26

Heb vandaag nog contact gehad met babydump over onze bestelling. Die zou in week 37 (week van 12 september) geleverd worden, maar onze vakantie is dan weer afgelopen, dus ik wilde het wat eerder laten brengen, als dat mogelijk was. Gelukkig was het mogelijk, 1 september komen de spullen!! En een geluk bij een ongeluk dat ik belde: ik vroeg of de autostoel ook op de bon stond, want die heb ik telefonisch besteld. In de winkel konden ze ons niet vertellen of de Römer autostoel gewoon op het onderstel van de (Römer-)wagen zou passen, dus hebben we toen afgesproken dat ze zouden nakijken hoe dat zat en dat ze dan zouden bellen. Toen ze belden om aan te geven dat daar een adapterset bij hoort, heb ik gezegd dat ze die dan maar erbij moesten bestellen, maar zij hebben niet gekeken of de autostoel ook al op de bon stond, en ik heb toen niet aangegeven dat dat niet zo was, omdat ik ervan uit ging, dat ze wel zouden snappen dat ze die dan ook moesten bestellen. Toen ik daar vandaag dus naar vroeg, bleek inderdaad dat de autostoel niet besteld was, wel de adapterset... Gelukkig was de autostoel op voorraad, dus die krijgen we ook gewoon bij de bezorging erbij.

Hoe is het met jullie allemaal? Hier alles prima. Baby is iedere dag goed druk, voel het nu ook aan de buitenkant. We lagen zondagochtend nog op bed toen ik mijn buik zag bewegen, precies daar waar ik het ook voelde I love you Vriend meteen z'n hand op mijn buik gelegd, maar hij weet niet zeker of hij het ook voelde. Hij voelde wel iets, maar voor zijn gevoel kon het ook mijn hartslag zijn.
Zo... dat was weer mijn bijdrage voor vandaag Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  liesje di 9 aug 2011 - 7:34

hoi meiden,

hier weer een berichtje van mij kant. inmiddels is helaas de man van me opa overleden en maandagmiddag hebben we de begrafenis gehad. hij heeft niet te weten gekomen wat het geslacht is. maar we willen dat op het graf symbolisch neerleggen.

vandaag de 20 weken echo gehad met uitgebreid onderzoek naar de afwijking van mijn man. ons kindje is helemaal gezond. en het is ....... jongen!!! mn voorgevoel klopte dus. mn man kon helaas niet mee want hij ligt met een longontsteking thuis alsof het allemaal niet genoeg was met zn opa. maar mn vader is meegegaan en heeft z'n kleinzoon voor het eerst gezien. was heel speciaal. we hebben ook leuke en mooie foto's meegekregen want de echodame deed ze ook nog in 3d uitprinten dus we hebben al een beetje kunnen zien dat hij een bolle toet heeft net als zn zusje haha dus het word blauw!!! ik moet nog wel 25 oktober weer een echo laten maken vind ik niet erg om het waterhoofd echt uit te sluiten want het kan nu nog ontwikkelen zei de arts maar daar is de kans heel klein op en het is ook standaard in dit ziekenhuis dat je rond de 32e zwangerschapsweek nogmaals een echo krijgt om het uit te sluiten. wel zei de arts dat het een flinke knul al was.

all meiden leuke kleuren en kamertjes hebben jullie genomen vind het heel mooi geworden bij jullie kunnen jullie trots op zijn.

nou meiden tot snel weer
gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  joyce0606 di 9 aug 2011 - 8:12

liesje: wat leuk een jongen!! wederom een koningskoppel net zoals hazeltje!!

all: jeetje meiden wat hebben jullie veel geschreven smile en ik niet hahaha, ik ben best druk geweest afgelopen dagen, en ik merk het wel aan mijn lichaam, bah voel me echt niet lekker (last van mijn buik en rug).

gister hadden wij verjaardag van mijn oma, en vandaag zijn wij in ondertrouw gegaan! vervolgens naar de kapper geweest en naar mijn schoonouders (klein uurtje rijden). een pak gekocht voor bijna man lief en onze ringen gehaalt (en mijn ring pas ik niet Sad...pffff...ik heb dikke handen door de vocht denk ik Sad ) kortom was een dure dag vandaag!

volgens mij is bij mijn vk ook niet standaard een groeiecho!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  studiebol di 9 aug 2011 - 20:16

Liesje gecondoleerd met overlijden van de opa van je man!
En een beetje dubbel maar ook gefeliciteerd dat jullie een jongen krijgen!

Parels een muur is toch ook leuk, misschien had ik vier muren ook wel een beetje too much gevonden!

joyce ik zei het ook in het andere topic maar kan je geen keuze maken over de ringen na je zwangerschap? Zou jammer zijn als je je ring nooit om kan omdat die nu te klein is maar straks te groot. Hoe gaat het verder met de voorbereidingen??

Tja ik kom niet bij een VK dus ik weet niet of het standaard is Very Happy maar ik hoorde wat meiden dat zeggen op de verjaardag dus vandaar dat ik het noemde.

Ik werk nog ff wat uurtjes thuis nog ff wat dingen afronden.. en dan heb ik vakantie! Ben er aan toe ben goed moe..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 9 aug 2011 - 20:35

@mickey, grappig dat mensen niet geloven dat je niet weet of het een jongen of meisje is.
Onze kinderwagen is bordeauxrood en dat werd meteen een meisje..? ehm tja tuurlijk, alsof een jongen niet in een bordeauxrode kinderwagen kan.
Zelfde vind ik bij jullie, die blauwe is toch leuk! Ik vind dat het prima kan voor een meisje (wat je zegt, liever een meisje in een blauwe wagen dan een jongen in een roze).
Fijn dat de spullen 1 september al worden geleverd.
Mijn man weet heel duidelijk of hij de baby voelt, maar mijn buik maakt ook echt punten en golven als de baby heel wild is bounce . Van de week lag mijn man met z’n hoofd op mijn buik, de baby was vrij druk al, maar toen hij zo lag werd de baby nog drukker en sloeg/schopte heel hard tegen het hoofd van mijn man! Laughing Dat was echt zo grappig om te zien.

@liesje, gecondoleerd. Wat jammer dat hij niet meer heeft meegekregen wat het geslacht van de baby is.
Leuk dat je vader is meegeweest naar de echo (wel uiteraard jammer dat je man zelf niet kon). Mijn ouders zouden dat denk ik ook wel erg leuk vinden.

@joyce, vervelend dat je je niet lekker voelt. Als je het nu wat rustiger aan gaat doen, gaat het dan wel over/weg?
Dure dag he als je alles voor de trouwdag gaat ophalen en afrekenen. Over je ring, tja ik ben vorig jaar getrouwd en paste met een week of 6/7 zwangerschap mijn ring al niet meer, knelt echt af, terwijl ik toen nog niet extreem veel vocht vast hield, nu wacht ik maar tot een hele poos na de zwangerschap en kijk ik of de ring dan weer past, zo niet laat ik hem groter maken.

@studiebol geniet van je vakantie!!

Over die groeiecho, volgens mij was het bij mijn praktijk ook niet standaard. De praktijd van mijn nichtjes wel, dus zij hadden het er al meerdere keren gezegd maar ik wist van niks. Gisteren werd dus verteld dat ze met 30 en 33 weken een groeiecho maken, volgens mij is dat dus nieuw bij mijn praktijk (maar wordt dat wel standaard voor mijn praktijk). Ach ik vind het best, nog 3x baby kijken (1x 3D echo en 2x groeiecho… wat een ramp Wink )

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 0:08

Studiebol: lekker vakantie! Geniet ervan!smile

Floor: wat leuk dat de baby zo actief is!

Poisongirl: mooi kamertje en wagen!

Pitbullgup: jemig een halve verbouwing bij jullie!Very Happy Fijn dat je je nog zo goed voelt en lekker kunt paardrijden!

Parels: wat heerlijk roze die muurverf!Very Happy Kan me goed voorstellen dat je het niet zo hebt op die ene verloskundige zeg... zou ik ook niet van gecharmeerd zijn.

Liesje: gecondoleerd met het verlies van de opa van je man. Fijn dat alles goed is met de beeb en gefeliciteerd, een jongen!smile Hoop dat jullie ondanks het verdriet toch kunnen genieten. En beterschap voor je man!

Mickey: flinke buik al en mooi kamertje! Lekker rustig.smile

Joyce: nog maar twee weken, spannend! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en een beetje kunt uitrusten naarmate jullie trouwdag dichterbij komt!

Hè, hè, ben ik eindelijk een beetje bij.Very Happy

Hier gaat het goed.smile Sinds een paar dagen voel ik de beeb schoppen!I love you Mijn man kan het ook al voelen.smile Moet ook wel vaak naar de wc, maar goed, als dat alles is...smile Verder hebben we maandag de 20 weken-echo gehad. Alles zag er goed uit en het is een jongetje!Very Happy Ik had al wel zo'n vermoeden, dus was niet heel erg verrast.Wink Nu kunnen we serieus aan namen gaan denken en geboortekaartje zoeken. Ben gisteren ook meteen gaan shoppen voor de kleine.:P Morgenavond of zaterdag nog even naar de Prenatal, stickers plakken.:P Weet nog niet precies wat we allemaal gaan kopen, in ieder geval een DiaperChamp.

Krijg met 32 weken nog een echo omdat mijn placenta nog een beetje voor de uitgang ligt, gaan ze dan kijken of het omhoog is geschoven tegen die tijd. En zelf hebben we voor over drie weken ook nog een extra echo ingepland, kan ik daarna toch wat geruster op vakantie.

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 10 aug 2011 - 0:40

naam kindje nr./geslachtuitgerekende datumthuis/ziekenhuisbijzonderheden
Razz88 1e/Meisje 07-11-11 Ziekenhuis
Floor 1e/N.B 14-11-11
Parels1e/Meisje 22-11-11
Mickey1e/N.B. 24-11-11 Ziekenhuis
Joyce0606 1e/Jongen28-11-11 Ziekenhuis
Hazeltje 2e/Jongen04-12-11 Ziekenhuis
Pitbullgup 1e 10-12-11 Thuis
studiebol1e en 2e 12-12-11 Tweeling
Lookie 1e13-12-11
Liesje 2e 19-12-11 Thuis
freakielief 1e 23-12-11
ZaZa 2e 27-12-11
MissD 1e 03-01-12 of 11-01-12
Poisongirl1e 14-01-12
Supertalentje1e 14-01-12
Nicci1e 21-01-12

Nu moet iemand eigenlijk het lijstje kunnen aanvullen.. maar ik heb geen idee hoe het werkt. Aangezien er weer een aantal mensen weten wat het geslacht is van de baby.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 10 aug 2011 - 0:41

@freakie, wat leuk dat je de baby voelt, en je man ook. Leuk dat je vermoeden klopte en dat het een jongen is. Veel succes met shoppen!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 0:42

Als iemand het lijstje kan aanvullen kan er voor mij ook bij dat ik graag in het ziekenhuis wil bevallen.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 10 aug 2011 - 1:29

*Lookie* schreef:
joyce0606 schreef:
naam kindje nr./geslachtuitgerekende datumthuis/ziekenhuisbijzonderheden
Razz88 1e/Meisje 07-11-11 Ziekenhuis
Floor 1e/N.B 14-11-11
Parels1e/Meisje 22-11-11
Mickey1e/N.B. 24-11-11 Ziekenhuis
Joyce0606 1e/Jongen28-11-11 Ziekenhuis
Hazeltje 2e/Jongen04-12-11 Ziekenhuis
Pitbullgup 1e / Meisje 10-12-11 Thuis
studiebol1e en 2e meisje&meisje 12-12-11 Tweeling
Lookie 1e/jongen13-12-11
Liesje 2e Jongen19-12-11 Thuis
freakielief 1e Jongen 23-12-11Ziekenhuis
ZaZa 2e 27-12-11
MissD 1e 03-01-12 of 11-01-12
Poisongirl1e 14-01-12
Supertalentje1e 14-01-12
Nicci1e 21-01-12

dan nemen we deze even, want deze is al aardig bijgevult smile
nou de geslachten zijn aardig verdeelt

[/quote]
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:47

Ugh wat heb ik trouwens een ontieglijke hekel aan de site van Prenatal.Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 10 aug 2011 - 1:57

freakie: ik ook!

bleghh net de papieren van de kdv binnen gekregen, alles is geregeld voor 2 dagen in de week, en gedver wat heb ik een naar gevoel....ik wil mijn kleine mannetje helemaal niet de hele dag missen, hij is dan nog zo klein! kan wel janken Sad ....... hopelijk denk ik er dan anders over....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:59

Dikke knuffel voor jou joyce, het went vast wel. Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is. Probeer maar te denken aan alle tijd die je wèl samen gaat hebben, dat is nog altijd meer.hug

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: