Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 33 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 ma 5 sep 2011 - 3:34

razz: gister hoorde ik ook een soort van knakgeluiden, maar ik had het idee dat het van mijn darmen kwam, zou dat het niet kunnen zijn? verder doen de draaingen hier ook soms ook pijn! ik heb het idee dat de kleine ook weer gedraaid is met zijn hoofdje naar beneden, afgelopen zaterdag lag hij in stuit, met zijn billen klem in mijn bekken. maar gelukkig heeft hij nog genoeg ruimte om te draaien!

vrijdag weer de 3D echo, ik ben erg benieuwd of de kleine zich nu wel laat zien smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 33 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:57

@studiebol: Vervelend dat je weer wakker werd tussen 00.00 en 2.00. Wat voor werk doe je eigenlijk?
Ik werk nu gemiddeld 2/3 dagen per week , maar ohh ik kan mijn ogen zo moeilijk open houden in de middag pff..
En dan heb ik a.s. zondag ook nog alleen een dagdienst. pf dat zal wel zwaar worden met het douchen van alle clienten etc. Maja wat niet lukt , lukt niet. Gelukkig zijn er wel een aantal behulpzaam met het sjouwen van wasgoed naar zolder enzo. Ja ik was inderdaad de eerste die dit aan de VK vroeg. Maar ze is ook nog best jong, dus misschien nog niet zo lang aan het werk als VK. Mooie strakke ronde buik heb je !!

@PBG: Mooie buik heb je zeg, zag het net in het buikjes topic smile volgens mij ben je voor de rest ook nog mooi slank! Ik ben in totaal 'maar' 9 kilo aangekomen en heb een beste buik, maar ook vooral chubby armen en dikke bovenbenen gekregen haha laughcry

@Joyce: Nee het zijn 100% zeker niet mijn darmen of ribben of iets dergelijks. Ik denk dat het of mijn banden of buikspieren zijn waar ze tegenaan schopt ofzo, of de gewrichtjes van de baby. Nouja dat zal ik dus nooit zeker weten haha. Maja ik zie vanzelf wel of er een knakkerig meisje uit mijn buik komt :P

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 5 sep 2011 - 4:29

@Joyce: Nee het zijn 100% zeker niet mijn darmen of ribben of iets dergelijks. Ik denk dat het of mijn banden of buikspieren zijn waar ze tegenaan schopt ofzo, of de gewrichtjes van de baby. Nouja dat zal ik dus nooit zeker weten haha. Maja ik zie vanzelf wel of er een knakkerig meisje uit mijn buik komt :P

lol!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien ma 5 sep 2011 - 5:43

* breek even in: *

ik heb een heel leuk baby dagboek te koop voor een meisje!
https://yescafe.actieforum.com/t13998-mijn-eerste-dagboek-t-is-een-meisje-van-anne-geddes

* breekt weer uit *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Floor ma 5 sep 2011 - 6:01

@studiebol, bedankt voor de hug
Fijn dat het proefkaartje helemaal is zoals je wilde. Wij hebben die van ons ook goedgekeurd, moet alleen deze maand nog doorgeven hoeveel we er precies willen hebben, dus daar zijn we nog even druk mee.
Fijn dat je eerste werkdag best goed ging. Succes nog 4 weken!

@joyce, wij mochten ’s middags terug komen voor de 3D echo of kiezen om het hierbij te laten en te betalen voor 2D ipv 3D. Wij hebben het laatste gekozen. De baby lag al met het hoofdje in het bekken en het gezicht naar achter, we hadden niet echt het idee dat het snel zou veranderen.

@aimee, leuke kubussen! Wij hebben gewoon een wandplankje wat bij de meubelset hoort.

@pbg, ‘zwangerzilla’ hahahaha Mijn man zegt er gelukkig niks meteen van, als hij dat wel doet wordt ik alleen maar een groter monster! Maar nu na een week was hij er wel klaar mee dus dat kreeg ik wel even te horen.
Pfff dat je dat hebt vol gehouden, zo lang met het vrijgezellenfeest.

@dizzy, wat fijn dat je de babykamer hebt opgehaald en dat je hem leuk vind! Lekker he zo’n avondje op de bank hangen. Wij hebben dat gisteravond gedaan, even heerlijk niks doen.

@razz, 31 weken al weer! Jammer dat de vk niet weet wat de geluidjes zijn. Vervelend dat je bloeddruk zo laag is, hopelijk komt het snel weer goed.
Bewegingen van de baby doen bij mij ook echt pijn. Bijna alle bewegingen zijn pijnlijk. Soms wordt ik er knettergek van als hij/zij echt heel druk is (zoals vannacht..).
Ons kamertje is nog niet klaar hoor (helaas). Gelukkig hebben we vrijdag wel de kinderwagen op kunnen halen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 6:09

Hier ook even enigszins ego hoor, ga het iig weer uit mn hoofd proberen om te reageren op iedereen!
Ik heb de laatste dagen zo weinig puf gehad, en dus geen zin om steeds te reageren, excuses!

@ Razz ; wel echt raar die knakgeluiden, ik heb het niet! En ook niet dat ze me pijn doet als ze schopt ofzo, 1x is ze gedraaid dat voelde ik wel flink. Ik vind het alleen nog steeds een heel raar gevoel als ze schopt haha, en dat je buik dan zo heen en weer gaat! Ze wordt wel steeds beweeglijker. Hier is het kamertje nog lang niet klaar, alleen de muur is geverfd, en de gordijnen+kroonluchter hangen.. De meubels komen steeds maar niet, maar ja, het zij zo. En toen mn vriend de gordijnen ging ophangen schaafde handige harry weer langs het verfwerk dus dat moet ie weer even aanstippen angel Ik merk wel dat het werken bij mij ook een stuk zwaarder wordt hoor, kindjes tillen enzo gaat nog wel, maar ik moet ook niet te druk doen!

@ Studie ; hoop dat je het nog even volhoudt! Volgens mij heb je idd nog nooit gezegd wat je nou doet voor werk, je mag het ook pmen hoor, ben ook wel nieuwsgierig Wink

@ PBG ; pittig vrijgezellenfeestje gehad dan hoor! Wel knap dat je het zolang hebt volgehouden, en dan vooral zaterdag, het was zo warm, mijn voeten deden al pijn van het vocht en mn ring pastte ik ook niet meer ...

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 5 sep 2011 - 6:55

Raar idee hoor dat ik nog maar 4 weken hoef, vandaag ook mijn collega's ingelicht, en er is al een vacature voor me uitgegaan.. heel apart. Nog wat belangrijke afspraken die in oktober staan probeer ik te verplaatsen naar september maar vraag me af of dat allemaal gaat lukken!

Parels jij gaat toch flesvoeding geven, heb jij je al verdiept in welke flesjes je gaat kopen? En zo ja waar heb je dan op gelet? Ik wil wel flesjes in huis hebben, voor het geval de borstvoeding niet loopt of de meiden te zwak zijn om uit de borst te drinken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 7:13

Ik heb Difrax (die in allerlei kleurtjes) gekocht, die vond ik leuk en die hebben een speciale s-vorm waardoor er minder lucht inkomt en darmkrampjes enigszins worden vermeden. Als je eerst de borst wil proberen, kan je misschien beter die van Tommy Tippee nemen, die hebben ook een handig starterspakket en die speen lijkt het meest op de natuurlijke vorm van een tepel.

Dr Brown's flessen zijn niet de mooiste, maar verminderen het meeste gasvorming en dus darmkrampjes/boertjes.

De Avent flessen passen volgens mij op de meeste kolven, wellicht moet je daar ook even naar kijken/rekening houden!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 7:19

Studiebol ; wat lopen jouw meisjes trouwens mooi gelijk qua gewicht!

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 5 sep 2011 - 8:39

Parels heb jij je in een winkel voor laten lichten? Of heb je dit zelf uitgezocht (over die flessen)

Ja he dat klopt, en dit is natuurlijk een schatting, maar het is wel positief. Komt ook wel doordat ze alles voor zichzelf hebben dus ze hoeven niks te delen en dat is wel positief.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 ma 5 sep 2011 - 8:44

ik heb ook die tommy flessen, ik het 3 starterspakketen gekocht, ze waren tijdje geleden hier bij de kruidvat voor 5 euro per pakket (ze gingen uit assortiment) er zitten geloof ik 4 flessen in met speen. extra speen, een fopspeen. zijn wel leuke flessen, en die spenen/flessen lijken ook echt op tepels smile normaal is zo'n pakket rond de 17 euro geloof ik.

studiebol: is het dat je met tweeling eerder in verlof gaat, omdat je over 4 weken al klaar bent?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 9:00

studiebol schreef:Parels heb jij je in een winkel voor laten lichten? Of heb je dit zelf uitgezocht (over die flessen)

Ja he dat klopt, en dit is natuurlijk een schatting, maar het is wel positief. Komt ook wel doordat ze alles voor zichzelf hebben dus ze hoeven niks te delen en dat is wel positief.

Nee eigen ervaring!!!
Werk in de kinderopvang he Wink

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 5 sep 2011 - 9:25

Joyce, nee hoor ik "moet" van het ziekenhuis met 30 weken stoppen met werken.Dus ik ga eerst een maand de ziektewet in en dan gaat mijn verlof in. En omdat je ziek bent moet 6 weken van te voren je verlof in gaan.. vandaar. Je krijgt met een tweeling niet langer verlof!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 5 sep 2011 - 9:26

Parels schreef:
studiebol schreef:Parels heb jij je in een winkel voor laten lichten? Of heb je dit zelf uitgezocht (over die flessen)

Nee eigen ervaring!!!
Werk in de kinderopvang he Wink

haha oh ja is ook zo! Nou thanks dan hoor, dan ga ik is zoeken wat alles is want het zegt me nog niks!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 5 sep 2011 - 9:43

Ben er ook weer even, maar ga niet uitgebreid reageren. Heb er niet veel energie voor om op iedereen te reageren.
Afgelopen weekend weer weg geweest. Een nichtje van mijn vriend ging trouwen, ze woont in Duitsland, dus we moesten zo'n 2,5 uur rijden. Hebben daar dan ook overnacht in een hotel. En op de een of andere manier heeft het me goed gedaan Wink Heb zaterdagnacht in het hotel goed geslapen, ben maar 1x wakker geweest om naar het toilet te gaan. Schijnbaar heeft het die nacht flink geonweerd, volgens mijn vriend heb ik ook op hem gereageerd toen hij iets tegen me zei, maar daar kan ik me niks van herinneren... En afgelopen nacht heb ik ook weer heel goed geslapen. Ben ook maar 1x wakker geweest (en naar de wc gehobbeld...). Voorheen was ik trouwens heel goed in uitslapen, maar wordt nu al een paar dagen rond 9.00 wakker en voel me dan ook fit.
Vandaag hebben we een redelijk druk dagje gehad, naar Ikea geweest voor een lamp op de babykamer (een blauwe ster) en nog een paar winkels langs geweest, op zoek naar hoeslakentjes. Ons bedje is geen standaard maat, dus moeten iets meer moeite doen ervoor. Bij babydump hebben ze die maat wel, maar ze verkopen die maar in 3 kleuren: wit, creme en roze. Ik wilde graag grijs, maar die vonden we nergens, dus uiteindelijk toch maar witte gekocht.
Ben nu bezig vakantiefoto's op hyves te zetten, misschien plaats ik nog wel een foto van mijzelf met dikke buik Wink Even kijken of ik een redelijk anonieme kan vinden angel
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  joyce0606 ma 5 sep 2011 - 20:37

ik heb je foto gezien mickey! erg leuk!!

ik zie altijd als er iemand is bevallen, dat iemand anders een berichtje plaats, hoe gaan wij dat doen? of doen we dat gewoon zelf ? ik weet dat het og even duurt, maar goed het schiet al aardig op smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  dizzy ma 5 sep 2011 - 20:47

Goede morgen!!

Pfff.. ik werd hier om kwart over 6 vanochtend al wakker gemaakt, ze zijn voor ons huis bezig met asfalt! (we wonen in nieuwbouw wijk) jeetje, moet dat met zoveel lawaai!? Maar verder heeurlijk geslapen!! Moet zeggen dat ik vrijwel altijd wel goed slaap. Thuis en op het werk gelukkig ook!

@ razz88: vreemd ja, die knakgeluiden. Mij komen ze niet bekend voor, wel veel geluiden die lijken op 'darmbezigheden' en veel bubbels. Maar geen knakgeluiden. Nou misschien komt t nog wel, als ik straks wat verder zwanger ben?? Vervelend dat je zo moe bent, en t zo pijnlijk is dat de beeb zoveel beweegt. Ik vind het tot nu toe alleen nog maar heel fijn, die kleine beweginkjes! smile Maar ze moet dan ook nog heeeel veel groeien.

@ studiebol: Wat fijn dat werken weer goed ging, en dat het lekker rustig was. Wat voor werk doe je? Nog maar 4 weken?! ohh heerlijk zeg! lekker vooruitzicht!

@ joyce: ik vind de foto van de 3d echo ook leuk hoor, vind hem goed gelukt! Wij gaan dat waarschijnlijk ook nog doen.. Mijn vriend vind t een beetje onzin.. maar ik wil dat wel graag!! Very Happy

@ Floor: Leuk, dat je de geboortekaartjes al hebt uitgezocht! Wij vinden t nog wel lastig, er is zoveel keus!! Maar heb al wel een leuke gezien bij hipdesign! Hoeveel heb je er ongeveer nodig?

@ mickey: Leuke foto, bij de buikjestopic! Echt vakantiesfeertje! Heerlijk! Heb toch echt al wel weer zin in de zomer!! En wat fijn dat je weer wat beter slaapt! Fijn gevoel he, als je lekker uitgerust opstaat!!

Ik moet vandaag weer werken, nieuwe collega inwerken.. dus wel lekker met zn 2tjes vandaag! We werken eigenlijk altijd alleen, tenzij er een stagiaire is. Maar kan het werk gelukkig nog prima volhouden!!

Fijne dag allemaal vandaag!!
dizzy
dizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 44
Registratiedatum : 10-08-11

Bericht  pitbullgup ma 5 sep 2011 - 21:06

@ studiebol; Ja vrijgezellen feestje was erg geslaagd echt leuke groep meiden hadden we ook! Fijn dat je 1e werkdag niet tegen viel en nog maar 4 weken heerlijk zeg!
@ Razz; ik ben nu 8,5 kilo aangekomen maar dat zit ook echt aan mijn buik... houd ook nog geen vocht vast ofzo. En ik rijd ook nog steeds 5x in de week paard dus dat scheelt ook een hoop.
@ floor; fijn dat de kinderwagen in elkaar staat... naar mate er meer babyspul in huis komt wordt het wel steeds echter vind ik!
@ parels; wanneer kwamen de meubeltjes?
@ dizzy; wat vroeg!!! werk ze.

Ik ga zowieso flesvoeding geven en heb gewoon het avent-pakket flessen in huis.

Net bij de Vk geweest zit nu 8,5kg aan in totaal dus het gaat hard ineens. 4 weken geleden lag freggle nog 3 vingers boven m'n navel en dat zijn er nu ineens al 6! Very Happy Bloeddruk was goed en hartje sloeg ook mooi op tempo en regelmatig en ze lag met d'r hoofdje naar beneden. En meteen de 30 weken groei-echo ingepland Very Happy Zin in!!!

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 ma 5 sep 2011 - 23:02

pgb: fijn hé, het wordt nu wel echt echt smile ik ben nu ook een stuk geruster, dat mocht het komen, het overleeft! het mag alleen nog wel even blijven zitten hoor 10 weekjes smile
ik geloof dat ik nu zo rond mijn begin gewicht zit. ik ben benieuwd wat het de laatste 2,5 maand gaat doen smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 6 sep 2011 - 2:32

ja wordt nu echt echt Laughing Ben ook gewoon heel nieuwsgierig hoe ze er straks uit ziet en wat voor kindje dat het is/wordt.
Nog wel even je kindje binnen houden hoor joyce is veelste vroeg nu Wink

Net berichtje gehad dat ik de blije doos bij de prenatal op kan halen! Goed excuus om zaterdag ff wat inkopen nog te doen :P
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 di 6 sep 2011 - 2:43

pitbullgup schreef:ja wordt nu echt echt Laughing Ben ook gewoon heel nieuwsgierig hoe ze er straks uit ziet en wat voor kindje dat het is/wordt.
Nog wel even je kindje binnen houden hoor joyce is veelste vroeg nu Wink

Net berichtje gehad dat ik de blije doos bij de prenatal op kan halen! Goed excuus om zaterdag ff wat inkopen nog te doen :P

ik heb nog helemaal geen bericht gehad dat ik het pakket kan ophalen, terwijl ik wel dat blad elke keer krijg. ik vroeg het mij al af, misschien nog een keer inschrijven ofzo.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 3:19

Joyce, als je dat blad krijgt ben je ook ingeschreven voor de blije doos!
Je krijgt de uitnodiging per mail, dus wie weet heb je hem al wel maar in ongewenste post ofzo=

PBG ; jij herinnerde me eraan dat ik moest bellen voor het kamertje haha, vanaf zaterdag kunnen we het halen, dus dat gaan we zaterdag over een week maar doen. Dan kunnen we het ook gelijk in elkaar zetten. De box was alleen nog steeds niet aanwezig, dus heb die vrouw met al mn hormonen op hol gezegd dat ik over 2,5 maand moet bevallen en dat ik mag leien dat die box er dan is haha gelukkig herinnerde mn vriend me er weer aan dat het kamertje een stuk belangrijker is dan de box :P en de kinderwagen hebben we ook al, dus desnoods voor beneden leg ik haar even in de kinderwagenbak.
Maar het zal heus wel allemaal loslopen, kan alleen niet tegen al het gestress haha

Ik mag vrijdag voor de groeiecho!
Ben benieuwd hoe groot ze nu is en of ze een schattig kunnen maken hoe groot ze wordt.
Ohja, en ik zit nu heel toepasselijk in september aan de kruidnoten haha HEERLIJK!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 6 sep 2011 - 5:19

Parels schreef:Joyce, als je dat blad krijgt ben je ook ingeschreven voor de blije doos!
Je krijgt de uitnodiging per mail, dus wie weet heb je hem al wel maar in ongewenste post ofzo=

PBG ; jij herinnerde me eraan dat ik moest bellen voor het kamertje haha, vanaf zaterdag kunnen we het halen, dus dat gaan we zaterdag over een week maar doen. Dan kunnen we het ook gelijk in elkaar zetten. De box was alleen nog steeds niet aanwezig, dus heb die vrouw met al mn hormonen op hol gezegd dat ik over 2,5 maand moet bevallen en dat ik mag leien dat die box er dan is haha gelukkig herinnerde mn vriend me er weer aan dat het kamertje een stuk belangrijker is dan de box :P en de kinderwagen hebben we ook al, dus desnoods voor beneden leg ik haar even in de kinderwagenbak.
Maar het zal heus wel allemaal loslopen, kan alleen niet tegen al het gestress haha

Ik mag vrijdag voor de groeiecho!
Ben benieuwd hoe groot ze nu is en of ze een schattig kunnen maken hoe groot ze wordt.
Ohja, en ik zit nu heel toepasselijk in september aan de kruidnoten haha HEERLIJK!

oww ik ben bang dat deze mail dat verwijderd heb Sad
hier ligt er ook al een kilo zak in huis! jammie!! heeerlijk, elk jaar weer.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 6 sep 2011 - 5:41

Dank jullie voor de leuke reacties op mijn foto smile Vind het de leukste van de vakantie (waar ik op sta dan)
De blije doos had ik vorige week mail van. Misschien krijg jij hem ook nog wel Joyce? En inderdaad voor de zekerheid je ongewenste map in de gaten houden.
Ik vertik het om nu al pepernoten te kopen. Ik ben er dol op, maar ik weiger die dingen vóór oktober te kopen Wink Principekwestie ofzo.

Vannacht helaas toch weer slecht geslapen. Het waaide hier vannacht best hard, na een uur te hebben geluisterd naar de wind die onder de deur door blies, was ik het zat en ben ik op de babykamer het raam dicht gaan doen. Toen was het over Very Happy En ik inmiddels behoorlijk wakker... Rolling Eyes Uiteindelijk toch nog even in slaap gevallen, maar rond 9.00 uur was ik echt wakker.
Baby is ook vandaag weer lekker druk I love you Vind het toch iedere keer weer leuk als uk schopt. Ben benieuwd of ik het echt een keer zat zal zijn.
Ben vandaag met m'n zus, neefje en oma een uurtje naar de stad geweest. Was wel even gezellig, had m'n oma al een paar weken niet gezien. Voel me dan altijd weer rot, terwijl ik het vaak heel druk heb en gewoon echt geen tijd. Maar ze is al 83, dus weet niet hoe lang ik nog naar haar toe kan gaan.

Voor de rest weet ik het even niet meer, sorry!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  joyce0606 di 6 sep 2011 - 6:16

zaterdag om 20.00 (of 21.00uur, was net reclame op TV dus weet niet zeker hoe laat)op RTL8 komt er een docu die "vechten voor je leven in de baarmoeder" heet
voor de liefhebber. gaat dus over kindjes die "wat" hebben en dus een ingreep ondergaan nog in de baarmoeder. ik vind dit soort programma's altijd wel interessant, maar goed kan me ook voorstellen dat je daar even geen behoefte aan heb

(zover ik zag in het voorstukje, zijn het wel kindjes die het allemaal redden na veel medische hulp)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: